زندگینامه چرسی + بهترین و جذاب ترین آهنگ های چرسی کدامند؟

چرسی یکی از رپرهای ایرانی می باشد که در سبک رپ فعالیت می کند و تا به اکنون آهنگ های متعددی را ضبط و منتشر کرده است.

زندگینامه چرسی

زندگینامه چرسی

رپ یکی از سبک های موسیقی است که در حال حاضر در میان مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این روز ها مشاهده می‌ شود که خیلی از خوانندگان در این سبک فعالیت می‌ کنند. حال ناگفته نماند که خوانندگان سبک رپ با توجه به این که از چه سالی فعالیت خود را در این سبک شروع کرده اند در نسل های مختلفی قرار گرفته اند. حال مدتی است که شاهد رپر های نسل چهار هستیم که برخی از آن ها با توجه به سبک خاص و صدای فوق العاده ای که دارند و هم چنین همکاری های جذابشان با برخی از رپران معروف توانسته اند جایگاه خوبی را در بین سایر رپران از آن خود کنند و به شهرت خوبی نیز رسیده اند که یکی از این رپران چرسی نام دارد که در ادامه قرار است به بیوگرافی چرسی بپردازیم و اطلاعات جالبی در رابطه با او قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

مهدی جعفر پور که این روز ها با نام هنری چرسی شناخته می شود متولد سال 1377 در بندرعباس می باشد و در حال حاضر به عنوان رپر در دنیای موسیقی فعالیت می کند. چرسی در رشته معماری مشغول به تحصیل بوده است که پس از مدتی دانشگاه را رها می کند تا بتواند به صورت جدی تری در زمینه خوانندگی به فعالیت خود بپردازد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این رپر جوان مدتی قبل در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرده است: خانواده ام از همان ابتدا مخالف فعالیت من در زمینه موسیقی و خوانندگی بوده اند و هنوز هم مخالف هستند و در این باره به من توصیه کرده اند که به موسیقی به عنوان شغل دوم نگاه کنم. اما با این وجود من از دوران دبیرستان مستقل هستم و با این موضوع که موسیقی اولویت دوم من در زندگی باشد مخالفم.

به هر حال این موضوع را هم باید افزود که این رپر جوان حدود شش سال است که در صنعت موسیقی فعالیت می‌ کند و در دو سال اخیر به صورت حرفه‌ ای و جدی تری فعالیت خود را ادامه داده است. او در حال حاضر با توجه به صدای فوق العاده اش و هم چنین ترک هایی که تا به اکنون منتشر کرده است توانسته به شهرت خوبی برسد و جایگاه ویژه‌ ای را در دنیای رپ از آن خود کرده است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

بهترین و جذاب ترین آهنگ های چرسی کدامند؟

بهتر است بدانید با این که چرسی مدت زمان نسبتا کوتاهی است که فعالیت خود را در دنیای رپ شروع کرده است و از رپران نسل جدید به شمار می‌ رود. اما با توجه به علاقه و استعداد بسیار خوبی که در خوانندگی دارد، به همین دلیل تا به اکنون آهنگ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که تمام آهنگ های او با استقبال بسیار خوب مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش رو به رو شده اند. البته ناگفته نماند که برخی از آهنگ های این رپر با توجه به تعداد دانلود و هم چنین رای گیری مردم در لیست بهترین و جذاب ترین آهنگ های او قرار گرفته اند که در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ ها بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

گریل

یکی از بهترین آهنگ های این رپر آهنگ گریل نام دارد که با همکاری اشکان کاگان خوانده و منتشر کرده است و پس از انتشار با جنجال بسیار زیادی رو به رو شد و مورد استقبال خیلی از شنوندگان قرار گرفت. برای دانلود اهنگ چرسی گریل می توانید به سایت های موسیقی موجود در اینترنت مراجعه نمایید.

sign

به جرات می توان بیان کرد که یکی از بهترین و شنیدنی ترین آهنگ های چرسی sign نام دارد که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از مخاطبان و طرفدارانش قرار گرفت.

غیر قانونی

از دیگر آهنگ های محبوب و پر طرفدار این رپر می‌ توان به آهنگ غیر قانونی اشاره کرد که بعد از انتشار خیلی از افراد به تعریف و تمجید از آن پرداختند و این آهنگ نیز در لیست بهترین آهنگ های او قرار گرفت. می توانید برای دانلود آهنگ چرسی غیر قانونی به سایت های موسیقی مراجعه نمایید.

52hz

در لیست بهترین آهنگ های این رپر نام آهنگ 52hz هم مشاهده می شود. آهنگ چرسی 52hz یکی از بهترین و موفق ترین کار های این رپر به شمار می‌ رود که حتی خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ طرفدار او شدند.

بوف

یکی از بهترین اهنگ های چرسی آهنگ بوف نام دارد که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفت و تعداد دانلود اهنگ چرسی بوف نشان دهنده میزان موفقیت این ترک می باشد.

عکس های چرسی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های چرسی را در کجا مشاهده کنیم؟

در حال حاضر در میان رپران نسل چهار برخی از آن ها با توجه به استعداد بسیار خوبی که در خوانندگی دارند و صدای فوق‌ العاده شان توانسته اند به شهرت خوبی برسند و طرفداران بسیار زیادی را نیز به دست آورده اند. یکی از این رپران چرسی نام دارد. حال با توجه به این که این رپر از صدای خوبی برخوردار است و تا به اکنون ترک های جذاب و شنیدنی را منتشر کرده است، به همین دلیل این روزها به شهرت زیادی رسیده است و طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز به دست آورده است. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا به مشاهده عکس چرسی رپر بپردازند، چرا که از مشاهده تصاویر رپر مورد علاقه خود لذت می‌ برند و هم چنین به این گونه بیشتر می توانند با او و فعالیت هایی که انجام می‌ دهد آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که تا به اکنون عکس های متعددی از این رپر جوان و تازه کار منتشر شده است، به همین دلیل جستجو و مشاهده تصاویر او راحت و آسان می باشد.

حال یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای مشاهده تصاویر این رپر مراجعه به صفحات مجازی او مانند اینستاگرام چرسی و یا فن پیج های او می باشد. به این گونه شما می توانید به مشاهده تصاویر این رپر با کیفیت بسیار بالا بپردازید. هم چنین ناگفته نماند که اگر در اینترنت عباراتی همچون جدید ترین تصاویر چرسی رپر ایرانی را جستجو کنید هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر این رپر با کیفیت بالا برای شما نمایش خواهد یافت که می‌ توانید به مشاهده این عکس ها و یا دانلود آن ها بپردازید.

آدرس صفحه رسمی چرسی در اینستاگرام چیست؟

در حال حاضر اینستاگرام به یکی از شبکه های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است که این روز ها اکثر خوانندگان و رپران که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارند در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌ کنند تا به این گونه بتوانند با طرفدارانشان در ارتباط باشند و هم چنین به میزان شهرت و محبوبیت خود بی افزایند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چرسی در ژوئن 2016 یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد او در صفحه شخصی خود فعالیت گسترده ای انجام می‌ دهد و با فعالیت در این شبکه اجتماعی توانسته به میزان شهرت و محبوبیت خود بی افزاید و طرفداران و مخاطبان بیشتری را نیز به دست آورده است. هم چنین او از طریق صفحه شخصی‌ خود به معرفی و تبلیغ آثار جدیدش می پردازد و جدید ترین کلیپ ها و موزیک هایش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌ کند.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام چرسی را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و عبارت (chvrsi) را جستجو نمایید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد. در حال حاضر چرسی در اینستاگرام بیش از 328 کا فالوور دارد که این موضوع نشان دهنده میزان محبوبیت او در میان کاربران اینستاگرام می باشد. حال شما با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او می توانید از جدید ترین فعالیت‌ های این رپر مطلع شوید.

این رپر کنسرتی هم برگزار کرده است؟

برای خیلی از مخاطبان این رپر معروف سوالی که به وجود می آید، این است که آیا چرسی تا به اکنون کنسرتی هم برگزار کرده است؟ در این باره بهتر است بدانید که این خواننده در ایران زندگی می کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و به همین دلیل تا به اکنون هیچگونه کنسرتی را برای طرفداران و مخاطبانش برگزار نکرده است. در این باره به صورت کامل تر می توان این گونه بیان کرد که در کشور ایران محدودیت های بسیار زیادی برای خوانندگان به ویژه خوانندگان سبک رپ وجود دارد و به همین دلیل آن ها به صورت زیرزمینی و غیرقانونی به فعالیت‌ های خود می‌ پردازند و مجوز رسمی برای فعالیت ندارند. از این رو رپران ایرانی تا به اکنون در کشور هیچگونه کنسرتی را برای مخاطبان و طرفدارانشان برگزار نکرده اند که این موضوع شامل چرسی هم می باشد. در حال حاضر او به عنوان رپر زیرزمینی در ایران مشغول به فعالیت است و هیچگونه مجوز رسمی برای فعالیت ندارد.

چرسی با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

چرسی با کدام رپرها همکاری کرده است؟

در دنیای رپ همکاری رپران با یکدیگر و انتشار فیت به یک امر عادی و رایج تبدیل شده است و این روز ها اکثر فیت هایی که منتشر می شوند مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه طرفداران و علاقه مندان به رپ قرار گرفته اند. هم چنین ناگفته نماند که رپران با همکاری با یکدیگر و انتشار فیت توانسته اند به میزان شهرت و معروفیت خود بی افزایند و تعداد بازدید موزیک های خود را افزایش دهند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چرسی از زمانی که فعالیت خود را در دنیای رپ شروع کرده است، برای این که بتواند بیشتر از قبل در رپ دیده شود و طرفداران و مخاطبان بیشتری را بدست آورد، به همین دلیل تا به اکنون آهنگ های متعددی را با همکاری سایر رپران به ویژه رپران نسل چهار همچون اشکان کاگان، عرفان، کوشا و برخی دیگر منتشر کرده است که با انتشار فیت های خود توانسته به میزان شهرت و محبوبیتش بی افزاید و طرفداران بیشتری را نیز به دست آورده است.

این رپر کجا زندگی می کند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، چرسی در بندرعباس به دنیا آمده و بزرگ شده است و حتی فعالیت خود را در عرصه موسیقی و خوانندگی هم در این شهر شروع کرده است. حال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که چرسی همانند خیلی از رپر های ایرانی برای این که در حرفه‌ اش پیشرفت کند و به صورت آزادانه به فعالیت خود بپردازد، به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در حال حاضر ساکن ترکیه می باشد، منتشر شد که این اخبار در فضای مجازی سر و صدای زیادی را به وجود آورد. پس از آن چرسی از طریق صفحه شخصی خود بیان کرد که در حال حاضر به خارج از کشور مهاجرت نکرده است و ساکن شهر بندرعباس می باشد و در این شهر به فعالیت های خود می پردازد. هم چنین او در ادامه صحبت‌ های خود بیان کرد که فعلا قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد.

همسر چرسی کیست؟

همسر چرسی کیست؟

با توجه به این که این روز ها مشاهده می شود که اکثر رپران با چهره های زیبا و مدل های اینستاگرامی در رابطه هستند، به همین دلیل برای خیلی از مخاطبان و طرفداران این رپر معروف سوالی که به وجود می‌ آید، این است که همسر چرسی کیست؟ و یا این که در حال حاضر این رپر جوان با چه کسی در رابطه است؟ در ابتدا بهتر است بدانید که این رپر تازه کار تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که چرسی تا به اکنون در مورد روابط شخصی خود با مخاطبان و طرفدارانش صحبتی نکرده است، به همین دلیل اطلاعات دقیقی در مورد این که در حال حاضر او با چه کسی در رابطه است در دسترس نمی باشد.

آهنگ های چرسی را چگونه دانلود کنیم؟

چرسی از استعداد بسیار خوبی در خوانندگی برخوردار است و صدای فوق‌ العاده‌ ای هم دارد و از سبک خاص پیروی می‌ کند، به همین دلیل تمام آهنگ هایی که او تا به اکنون منتشر کرده است مورد استقبال مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش قرار گرفته اند. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به دانلود آهنگ های این رپر بپردازند. در این باره بهتر است بدانید که روش‌ های مختلفی برای جستجو و دانلود آهنگ های این رپر جوان و با استعداد وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام آهنگ مورد علاقه خود از این رپر و یا به طور کلی عباراتی همچون جدیدترین آهنگ های چرسی را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهد شد و سایت های موسیقی مربوطه برای شما نمایش خواهد یافت. حال با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانند در کوتاه ترین زمان و با فرمت دلخواه به دانلود آهنگ های این رپر بپردازید و از گوش کردن به آن لذت ببرید.

چگونه می توان به موزیک ویدیو های این رپر دسترسی داشت؟

چگونه می توان به موزیک ویدیوهای این رپر دسترسی داشت؟

اگر چرسی را می شناسید و یا این که فعالیت های او را دنبال می کنید، بهتر است بدانید چرسی از آن دسته از رپر هایی است که علاقه بسیار زیادی به ساخت موزیک ویدیو دارد. او تا به اکنون برای برخی از موزیک های خود ویدیو های بسیار جذاب و دیدنی را ساخته و منتشر کرده است که تمام موزیک ویدیوهای او تا به امروز با استقبال بسیار خوب مردم به ویژه طرفداران و مخاطبانش نیز رو به رو شده اند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده موزیک ویدیوهای چرسی بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به یکی از شبکه های مجازی او همچون اینستاگرام و یا یوتیوب این رپر مراجعه نمایید، چرا که به طور معمول او تمام موزیک ویدیو های خود را با کیفیت بالا در صفحات مجازی اش برای مخاطبان و طرفداران خود منتشر می‌ کند.

چرسی چه حاشیه هایی داشته است؟

به طور معمول در دنیای رپ و در میان رپران حاشیه‌ های بسیار متعددی مشاهده می شود. حال ناگفته نماند که در حال حاضر اکثر رپران تازه‌ کار و نسل جدید برای این که بتوانند توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کنند و به میزان شهرت و معروفیت خود بی افزایند در حاشیه هایی قرار می‌ گیرند و یا این که حاشیه‌ هایی را برای خود به وجود می‌ آورند. حال بهتر است بدانید از زمانی که این رپر فعالیت خود را شروع کرده است، گاهی اوقات با توجه به صحبت‌ هایش و فعالیت هایی انجام می دهد حاشیه هایی را برای خود به وجود می‌ آورد و یا این که در حاشیه هایی قرار می‌ گیرد. حال از مهم ترین حواشی پیرامون این رپر تازه کار می‌ توان به موضوعاتی همچون: مهاجرت او به خارج از کشور، ترک های جنجالی که او تا به اکنون منتشر کرده است، درگیری‌ هایی که با برخی از رپرهای دیگر داشته است، دیس ترک های چرسی، روابط شخصی او، منبع درآمد این رپر و … اشاره کرد.

منابع درآمد چرسی کدامند؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، در حال حاضر چرسی در ایران زندگی می کند و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. حال با توجه به این که در ایران به رپران توجه زیادی نمی‌ شود و آن ها از طریق حرفه شان درآمد آنچنانی ندارند، به همین دلیل اکثر رپران در کنار حرفه اصلی شان بیزینس هایی نیز دارند. حال بهتر است که بدانید چرسی در کنار حرفه اصلی اش مدتی است که برندی با عنوان گمبرون را تاسیس کرده است تا به این گونه بتواند به تامین مخارج خود بپردازد.

چرسی کنون آلبومی هم منتشر کرده است؟

این رپر جوان با این که مدت زمان نسبتا کوتاهی است که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی شروع کرده است، اما با توجه به علاقه و استعداد خوبی که در خوانندگی دارد، به همین دلیل تا به اکنون آثار متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چرسی در کنار سینگل ترک هایی که تا به اکنون منتشر کرده است، آلبوم هایی را نیز ساخته و منتشر کرده است که با انتشار این آلبوم ها توانسته به میزان شهرت و محبوبیت خود بی افزاید و حتی خیلی از افراد پس از شنیدن آلبوم های او طرفدار این رپر شده اند. حال یکی از آلبوم های این رپر جوان با عنوان تناژ در سایت های معتبر موسیقی منتشر شده است که شامل آهنگ های گریل، distance، v ، yu.knw.that و بس کن می باشد. آلبوم تناژ نسخه دو اولین آلبوم این رپر است که بعد از شهرت او در میان علاقمندان رپ فارسی ساخته شد. حال این موضوع را هم باید افزود که افرادی همچون کاگان، illnoiz و yxnglost از آهنگسازان این آلبوم می باشند.

سوالات متداول

  1. چرسی کیست؟

    مهدی جعفر پور که در حال حاضر با نام هنری چرسی شناخته می شود متولد سال 1377 در بندرعباس می باشد و این روزها به عنوان رپر در دنیای موسیقی فعالیت می کند؛ از رپران نسل چهار به شمار می رود که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

  2. چگونه می توان به دانلود آهنگ های چرسی پرداخت؟

    اگر می‌ خواهید به دانلود آهنگ های این رپر جوان بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا نام آهنگ مورد علاقه خود از چرسی را در اینترنت جستجو نمایید تا به این گونه سایت های موسیقی مربوطه برای شما نمایش یابد.

  3. آیا چرسی به خارج از کشور مهاجرت کرده است؟

    مدتی قبل اخباری در رابطه با این که چرسی همانند خیلی از رپر های ایرانی به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فضای مجازی منتشر شد، اما این رپر جوان تمام این اخبار را تکذیب کرد.

  4. چگونه می توان آدرس اینستاگرام چرسی را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام این رپر کافیست تا در قسمت سرچ اینستاگرام عبارت (chvrsi) را جستجو نمایید تا پیج او برای شما نمایش یابد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات