زندگینامه 021kid + بهترین و جذاب ترین آهنگ های 021kid کدامند؟

تونی (محمد) محرز که این روز ها با نام هنری 021kid شناخته می شود، یکی از رپرهای نسل چهار اهل ایران است و از رپران جوان و موفق دنیای رپ فارسی به شمار می رود.

زندگینامه 021kid

اگر علاقه مند به رپ هستید شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید رپ از نسل های مختلفی تشکیل شده است. حال برخی از رپر های ایرانی تازه کار و جوان که مدت زمان نسبتا کوتاهی است که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی و رپ شروع کرده اند در لیست رپران نسل چهار گرفته اند. یکی از این رپران 021kid نام دارد که در ادامه قرار است به بیوگرافی او بپردازیم و اطلاعات جالبی در رابطه با 021kid قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

تونی (محمد) محرز متولد 13 اسفند 1376 است که با نام هنری 021 کید به انگلیسی (021Kid) شناخته می شود. او یک رپر نسل چهارمی اهل ایران است که نام هنری خود را از کد شهر تهران گرفته است. این رپر جوان مدت‌ ها است در کشور انگلستان و شهر لندن زندگی می‌ کند. حال این موضوع راهم باید افزود که او مدتی است فعالیت خود را در عرصه خوانندگی و رپ شروع کرده است. حال با توجه به این که 021kid از رپکن های بسیار خوب و با استعداد است و تا به اکنون آهنگ های بسیار شنیدنی با متن قوی منتشر کرده است. هم چنین با برخی از رپرهای معروف و سرشناس دیگر همکاری‌ های بسیار جذاب داشته است. به همین دلیل این روزها به یکی از رپرهای موفق تبدیل شده است که خیلی از افراد به ویژه طرفدارانش بیان کرده اند که آینده روشنی در انتظار 021kid می باشد.

بهترین و جذاب ترین آهنگ های 021kid کدامند؟

با این که 021kid مدت زمان نسبتا کوتاهی است که فعالیت خود را به عنوان خواننده رپ شروع کرده است، اما با توجه به این که علاقه بسیار زیادی به خوانندگی دارد و از رپران فعال و پرکار به شمار می رود. به همین دلیل تا به اکنون آهنگ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که تمام آهنگ های او با استقبال خوب مخاطبانش نیز رو به رو شده اند. البته ناگفته نماند که برخی از آهنگ های این رپر جوان با توجه به رای گیری مردم و هم چنین تعداد دانلود در لیست بهترین و معروف ترین آهنگ های این رپر قرار گرفته‌ اند که در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ ها بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

گنگ شت زاخار

یکی از بهترین آهنگ های این رپر آهنگ گنگ شت زاخار نام دارد که پس از انتشار با جنجال بسیار زیادی رو به رو شد و مورد استقبال خیلی از شنوندگان قرار گرفت. برای دانلود اهنگ 021kid گنگ شت زاخار می توانید به سایت های موسیقی مراجعه نمایید.

گیلاس

اگر تمایل دارید تا به دانلود آهنگ 021kid گیلاس بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت ها موسیقی مراجعه نمایید. آهنگ گیلاس یکی از بهترین و شنیدنی ترین آهنگ های این رپر به شمار می رود که آن را با سبک خاصی خوانده و منتشر کرده است و از متن بسیار قوی نیز برخوردار می باشد.

بچه تهران

از دیگر آهنگ های محبوب و پر طرفدار این رپر می‌ توان به آهنگ بچه تهران اشاره کرد که بعد از انتشار خیلی از افراد به تعریف و تمجید از آن پرداختند. حال برای دانلود اهنگ 021kid بچه تهران می توانید به سایت های موسیقی مراجعه نمایید.

ترلان

در لیست بهترین آهنگ های این رپر نام آهنگ ترلان هم مشاهده می شود. آهنگ ترلان از 021kid یکی از بهترین و موفق ترین کار های این رپر به شمار می‌ رود که باتوجه به تعداد دانلود آهنگ 021kid ترلان می توان به قوی بودن این ترک پی برد.

the cold room – s3-e1

به جرات می توان بیان کرد که یکی از بهترین و شنیدنی ترین آهنگ های این رپر معروف ۰۲۱کید the cold room – s3-e1 نام دارد که پس از انتشار مورد استقبال خیلی از طرفدارانش قرار گرفت.

عکس های 021kid را در کجا مشاهده کنیم؟

021kid با این که مدت زمان نسبتاً کوتاهی است که فعالیت خود را به عنوان رپر شروع کرده است، اما با توجه به آهنگ های زیبا و شنیدنی اش، سر و صدای زیادی را در دنیای رپ به پا کرده است و طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را نیز به دست آورده است. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر این رپر جوان و تازه کار بپردازند و به این گونه بیشتر با او فعالیت‌ هایش آشنا شوند. در این باره بهتر است بدانید که دیدن عکس های این رپر جوان کار راحت و آسانی می‌ باشد، چرا که تا به اکنون عکس های مختلفی از او منتشر شده است.

حال اگر شما به صفحات مجازی این رپر همچون اینستاگرام 021kid مراجعه نمایید می توانید عکس های با کیفیتی از او را در لوکیشن های مختلف و یا در کنار سایر رپران نسل چهارمی جستجو و مشاهده نمایید. هم چنین ناگفته نماند که اگر به اینترنت مراجعه کنید و عباراتی همچون جدید ترین تصاویر 021kid را جستجو کنید هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر این رپر برای شما نمایشگاه خواهد یافت که می توانید به مشاهده این تصاویر و یا حتی دانلود آن ها بپردازیم.

آدرس صفحه رسمی 021kid در اینستاگرام چیست؟

بهتر است بدانید در حال حاضر با توجه به این که اکثر خوانندگان و رپران اهل ایران از شهرت خوبی برخوردارند و طرفداران بسیار زیادی دارند؛ برای این که بتوانند با طرفداران و مخاطبانشان در ارتباط باشند و به معرفی آثار جدیدشان بپردازند عضو شبکه های مجازی مانند اینستاگرام هستند و در این شبکه‌ فعالیت گسترده ای انجام می دهند. حال این موضوع را هم باید افزود که در ژانویه 2015، 021kid یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد 021kid اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است. به صورت روتین در صفحه شخصی‌ اش فعالیت می‌ کند و به این گونه با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط است و هم چنین به معرفی تمام آثار جدیدش می پردازد. جالب است که بدانید 021kid از طریق اینستاگرام توانست به میزان شهرت و محبوبیت خود بی افزاید و طرفداران بیشتری را نیز به دست آورده است.

حال اگر تمایل دارید تا صفحه اینستاگرام این رپر جوان و تازه کار اهل ایران را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت سرچ اینستاگرام مراجعه نمایید و عبارت (021kid) را جستجو کنید تا به این گونه پیج اینستاگرام 021kid برای شما نمایش یابد. در حال حاضر این رپر در اینستاگرام بیش از 506 کا فالوور دارد که این موضوع نشان‌ دهنده میزان محبوبیت او در میان کاربران اینستاگرام می باشد.

این رپر کنسرتی هم برگزار کرده است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید 021 کید پس از این که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی شروع کرد و توانست در میان مردم طرفداران و مخاطبانی را به دست آورد و ترک های او مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت، شروع به برگزاری کنسرت کرد تا به این گونه طرفدارانش بتوانند با حضور در این کنسرت ها به صورت زنده به گوش کردن آهنگ های مورد علاقه شان بپردازند و لحظات جذاب و هیجان انگیزی را در کنار یکدیگر داشته باشند. حال این موضوع را هم باید افزود که این رپر در طول سال کنسرت‌ های متعددی را برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار می‌ کند که به طور معمول تمام کنسرت های او با استقبال بسیار خوب مردم و به ویژه طرفدارانش نیز رو به‌ رو می‌ شوند و بلیط کنسرت های او در همان روزهای اول به طور کامل به فروش می‌ رسند.

هم چنین ناگفته نماند که 021 کید از طریق برگزاری کنسرت توانسته به میزان شهرت و معروفیت خود بیافزاید و یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده ویدیو کنسرت های این رپر بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به یکی از شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام و یوتیوب 021 کید مراجعه نمایید. به این گونه می توانید به مشاهده تمام کنسرت های این رپر با کیفیت بالا بپردازید.

021 کید با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

در دنیای رپ انتشار آهنگ مشترک (فیت) در میان رپران به یک امر عادی و رایج تبدیل شده است که هر چند وقت یکبار شاهد فیت های بسیار جذاب و شنیدنی برخی از رپران با یکدیگر هستیم. حال این موضوع را هم باید افزود که فیت دادن مزایای بسیار زیادی دارد، به عنوان مثال زمانی که رپران با یکدیگر آهنگ مشترکی را منتشر می‌ کنند به این گونه می توانند به میزان محبوبیت خود بیافزایند و آهنگ آن ها از تعداد دانلود بیشتری برخوردار می شود و هم چنین می‌ توانند طرفداران بیشتری به دست آورند. در حال حاضر فیت دادن در میان رپران نسل چهار نیز بسیار رایج است، چرا که با توجه به این که این رپران تازه‌ کار و مبتدی هستند، به همین دلیل برای این که بتوانند در میان مردم شناخته شده تر و مشهور شوند در آهنگ های خود از رپر های دیگر دعوت به همکاری می کنند. حال 021kid نیز از آن دسته از رپرانی است که تا به اکنون فیت های بسیار جذاب و شنیدنی را با همکاری برخی از رپران دیگر همچون آیسم خوانده و منتشر کرده است.

هم چنین ناگفته نماند که این رپر جوان و با استعداد تا به اکنون فیت های بسیار قوی و شنیدنی را نیز با برخی از خوانندگان خارجی خوانده و منتشر کرده است که این فیت های او هم با استقبال بسیار خوبی رو به‌ رو شده‌ اند.

این رپر کجا زندگی می کند؟

اگر از طرفداران این رپر جوان و با استعداد اهل ایران هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید 021 kid در سال 1376 در شهر زیبای اردبیل به دنیا آمده و بزرگ شده است. اما با این حال او در سال 2019 تصمیم به مهاجرت گرفت و پس از آن انگلستان را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرد و در حال حاضر در شهر لندن زندگی می‌ کند و به فعالیت‌ های خود می پردازد. حال این موضوع را هم باید افزود از زمانی که 021 kid ساکن شهر لندن شده است، فعالیت خود را به صورت گسترده تری در عرصه خوانندگی ادامه می‌ دهد و این روزها پیشرفت بسیار خوبی در خوانندگی داشته است و توانسته طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد.

همسر 021 kid کیست؟

با توجه به این که در حال حاضر پشت هر رپر ایرانی یک چهره زیبا و یا مدل معروف مشاهده می‌ شود، به همین دلیل یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که این روز ها برای مخاطبان و طرفداران 021 کید به وجود می‌ آید، این است که همسر این رپر جوان کیست؟ و یا این که تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی او اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در ابتدا بهتر است که بدانید 021 کید تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که او مدتی قبل در یکی از صحبت های خود بیان کرد که در حال حاضر قصد ازدواج ندارد و کارهای مهم تری برای انجام دارد و می خواهد در حرفه‌ اش پیشرفت کند و به جایگاهی که همیشه آرزویش را داشته برسد.

حال ناگفته نماند با توجه به این که 021 کید تا به اکنون در مورد روابط شخصی و خصوصی اش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است، از این رو اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با این که 021 کید در حال حاضر با چه کسی در رابطه است در دسترس نمی باشد. اما با این حال هر از گاهی حاشیه هایی در رابطه با این که او با یکی از مدل های معروف اینستاگرام در رابطه است در فضای مجازی به وجود می آید. اما 021 کید تا به اکنون به هیچ کدام از این صحبت‌ ها واکنشی نشان نداده و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

آهنگ های 021kid را چگونه دانلود کنیم؟

021kid سبک خاصی در خوانندگی دارد و از صدای خوب و منحصر به فردی هم برخوردار است و تا به اکنون آهنگ های بسیار قوی و شنیدنی را منتشر کرده است، به همین دلیل توانسته طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا به دانلود آهنگ های این رپر بپردازند، چرا که از گوش کردن به آهنگ های او لذت می برند. بهتر است بدانید روش های متعددی برای جستجو و دانلود آهنگ های این رپر وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما نام آهنگ مورد نظر خود و یا عباراتی همچون دانلود اهنگ 021kid جدید، دانلود اهنگ کردیت کارت 021kid، دانلود اهنگ جدید ۰۲۱ کید سیاسی و …
را در اینترنت جستجو نمایید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت های موسیقی متعددی برای شما نمایش خواهد یافت که با مراجعه به هر کدام از سایت های موسیقی می توانید در کوتاه ترین زمان و با فرمت دلخواه به دانلود آهنگ مورد علاقه خود از این رپر بپردازید و از گوش کردن به آن لذت ببرید.

هم چنین ناگفته نماند که با مراجعه به کانال های موسیقی که در تلگرام موجود هستند هم می توانید با یک جستجو به دانلود آهنگ مورد علاقه خود از ۰۲۱ کید بپردازید.

چگونه می توان به موزیک ویدیوهای این رپر دسترسی داشت؟

021 کید از آن دسته از رپر هایی است که علاقه بسیار زیادی به موزیک ویدیو دارد و تا به اکنون برای برخی از موزیک های خود ویدیوهای بسیار جذاب و دیدنی را منتشر کرده است که تمام موزیک ویدیو های این رپر تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده اند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده موزیک ویدیوهای این رپر جوان بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به یکی از شبکه های مجازی او مانند یوتیوب و یا اینستاگرام 021 کید مراجعه نمایید، چرا که او به طور معمول تمام موزیک ویدیوهای خود را با کیفیت بالا در صفحات مجازی اش برای مخاطبان و طرفداران خود منتشر می‌ کند.

021 کید چه حاشیه هایی داشته است؟

به طور معمول در پیرامون اکثر رپران حاشیه های زیادی مشاهده می شود، چرا که آن ها از افراد معروف و سرشناس به شمار می‌ روند که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارند. حال این موضوع را هم باید افزود که هر از گاهی در پیرامون 021 کید نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که تمام حواشی پیرامون او توسط علاقه‌ مندان به رپ و مخاطبان او دنبال می‌ شود. حال از مهم ترین حواشی پیرامون این رپر می‌ توان به موضوعاتی همچون: مهاجرت او به انگلستان، فعالیت گسترده ای که 021 کید در حرفه خوانندگی انجام می‌ دهد، فیت هایی که تا به اکنون منتشر کرده است، فعالیت او در فضای مجازی، درگیری هایی که تا به اکنون با برخی از رپران دیگر داشته است، دیس ترک هایی که 021 کید تا به اکنون منتشر کرده است، روابط شخصی 021 کید و … اشاره کرد.

منابع درآمد 021kid کدامند؟

با توجه به این که 021kid تا به اکنون در رابطه با میزان درآمدش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است، از این رو اطلاعات دقیق و کاملی در مورد میزان درآمد او در دسترس نمی باشد. اما با این حال بهتر است که بدانید 021 kid از طریق حرفه اش توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. او با توجه به فروش آلبوم ها و ترک هایش و هم چنین برگزاری کنسرت و فروش بلیط های کنسرت درآمدزایی می‌ کند. هم چنین ناگفته نماند که 021 kid علاوه بر حرفه اش، این روزها از طریق فعالیت در فضای مجازی مانند یوتیوب و اینستاگرام هم توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد. او از طریق تبلیغات و اسپانسرینگ در اینستاگرام درآمدزایی می‌ کند. هم چنین 021 kid از طریق تعداد بازدید ویدیوهایش در یوتیوب هم توانسته یک درآمد خوب برای خود به وجود آورد و به دلار درآمد زایی می کند.

021 کید کنون آلبومی هم منتشر کرده است؟

021 کید از آن دسته از رپران فعال و پر کاری است که تا به اکنون آثار متعددی را خوانده و منتشر کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود که این رپر جوان علاقه بسیار زیادی به سینگل ترک دارد تا به امروز سینگل ترک های متعددی را منتشر کرده است و توانسته در این زمینه موفق عمل کند. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا در مورد آلبوم های این رپر اطلاعاتی را به دست آوردند. در این باره بهتر است که بدانید 021 کید تا به اکنون هیچگونه آلبومی را منتشر نکرده است. اما با این حال او مدتی قبل در یکی از صحبت‌ های خود خطاب به مخاطبان و طرفدارانش بیان کرد که منتظر یک سورپرایز بزرگ باشند که پس از صحبت‌ های 021 کید خیلی از مخاطبان او در رابطه با این سورپرایز بیان کردند که به طور حتم 021 کید قرار است اولین آلبوم خود را منتشر کند. با این حال هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل