زنی که از مردان درخواست بارداری اجباری کرد + زنی که علنی اعلام کرد دنبال کسی میگردد 

زنی کـه از مردان تقاضای بارداری اجباری کرد در اینستاگرام و فیس بوک خود تقاضای بارداری از مردانی کـه بخواهند کرد در ادامه با زنی کـه از مردان تقاضای بارداری اجباری کرد «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

زنی که از مردان درخواست بارداری اجباری کرد

شباهت اسمی النا کاملوای روسیه اي و کانادایی داستان جالبی در پی داشت: یک دختر 28 ساله ي روسیه اي ؛ دریک وبسایت آگهی اي قرار داد کـه بـه دنبال مردی می گردد کـه بـه او یک فرزند بدهد.

زنی که علنی اعلام کرد دنبال کسی میگردد که او را باردار کند!! «+عکس»

از طرف دیگر ؛ یک دختر زیبای 22 کانادایی ؛ بـه خاطر شباهت اسمی پیشنهاد هاي‌ زیادی از سوی مردانی کـه می‌خواستند وی را باردار کنند دریافت کرد.

 

 

بـه گزارش هاتم بت، دختر روسیه اي بـه جهت این کـه مادرش را بـه آرزویش یعنی مادربزرگ شدن برساند ؛ این آگهی را دراین وبسایت قرار داده اسـت. و آقایان برای ایفای نقش دهندگان اسپرم بـه نزد مادرش می‌روند و وی برنده را انتخاب می کند.

 

بیشتر بخوانید: دیکتاتور معروف که زنان برایش جان میدهند «+عکس»

 

زنی که علنی اعلام کرد دنبال کسی میگردد 

النا کاملوای روسیه اي دریک رسانه ي جمعی گفت : مادرم می‌خواست کـه مادر بزرگ بشود و تمام لباس هاي‌ بچه گانه اي کـه گرد آوری کرده بود را را بـه او بدهد اما هیچکس حاضر بـه ازدواج با من نیست.

 

اگر شـما جوان ؛ نیرومند و سالم هستید ،بـه من پیغام بدهید و مادرم کاندید ها را انتخاب و برنده را اعلام خواهد کرد.. او می داند من چه می‌خواهم.

 

رسانه هاي‌ مختلف عکس هاي‌ النا کاملوای کانادایی را اشتباهی از صفحه ي فیسبوک او بـه خاطر شباهت اسمی برداشتند. کاملوای کانادایی می‌گوید : روزی مردی بـه من پیغام داد کـه خوشحال می شوم شـما را باردار کنم!

 

در ابتدا فکر می کردم کـه دیوانه اسـت اما پس از این کـه هزاران پیشنهاد دراین مورد دریافت کردم، بـه دنبال کشف موضوع رفتم و پس از ان فیلمی در یوتیوب قرار دادم ودر ان اعلام کردم :

 

همه چیز در مورد بارداری زنان و دختران

داشتن فرزند شاید یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی یک زوج باشد. پیش از اقدام برای حاملگی بهتر اسـت کـه آمادگی‌هاي‌ لازم را بدانید و فراهم آورید. این آمادگی‌ها و اقدامات تنها جسمانی نیستند، بلکه مادر شدن آمادگی روانی نیز می‌طلبد. دراین خصوص می توانید پیش از اقدام برای بارداری؛ با روان‌شناس مشاوره کنید.

همه چیز در مورد بارداری زنان و دختران

قبل از صحبت در مورد بارداری، لازم اسـت در مورد آناتومی دستگاه تولید مثل زنان اطلاعاتی را کسب کنید. در طی تخمک‌گذاری، تخمک از یکی از تخمدان‌ها آزاد می شود. بارداری هنگامی اتفاق‌می‌افتد کـه تخمک با اسپرم در لوله‌ي رحمی ملاقات کند.

 

از لقاح تا زایمان، بارداری بـه مراحل مختلفی در بدن زن نیاز دارد. از طرفی مراقبت‌هاي‌ این دوره‌ي ۹ ماهه هم متنوع اسـت و باید بخش‌هاي‌ مختلفی را برای اقدامات لازم برای بارداری درنظر بگیرید. این مراقبت‌ها از زمان آگاهی از بارداری و پیش از ان شروع می شود تا زمانی کـه زایمان کنید. البته کـه بعد از زایمان هم باید مراقبت‌هاي‌ لازم را انجام دهید.

«Pregnancy «or gestation» is calculated as ۴۰ weeks and starts from the first day of your last menstrual period. Pregnancy is classified into ۳ stages known as trimesters.»

 

ترجمه متن:

«بارداری بـه ۴۰ هفته حاملگی گفته می شود کـه از نخستین روز آخرین پریود شـما شروع می شود. حاملگی بـه ۳ دوره سه ماهه بـه نام تریمستر شناخته می شود.»

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک زن جوان با 1000 گربه خانگی اش «+عکس»

 

انواع تست های بارداری مورد علاقه زنان

تست بارداری، برای ان دسته از افرادی کـه در تلاش برای باردار شدن هستند، شروع علائم بارداری یا درصورت شکست روش‌هاي‌ پیشگیری از بارداری، بهترین گزینه برای رفع ابهامات و نگرانی‌ها اسـت. یکی از روش‌ها هم استفاده از بی بی چک اسـت. بی بی چک روشی قطعی برای تشخیص بارداری نیست، اما می تواند شـما را برای بررسی حاملگی تشویق کند.

 

برای انجام تست بارداری، آزمایشگاه بـه نمونه‌ي ادرار یا نمونه‌ي خون شـما نیاز دارد. خون یا ادرار برای یافتن هورمونی بـه نام گنادوتروپین جفتی انسانی «hCG» بررسی میشود. سطح hCG بـه سرعت افزایش مییابد، بـه‌طوری کـه هر ۲ تا ۳ روز تقریباً ۲ برابر میشود ودر پایان ۳ ماهه‌ي اول بارداری، بـه اوج خود می رسد.

 

همه چیز در مورد بارداری زنان و دختران

سکسی ترین زن دنیا برای بارداری با مردان اقدام کرد

اگر عادت ماهانه‌ي نامنظمی دارید، یا بـه هر دلیلی پریود نشدید، بهترین گزینه‌ي پیش رو برای نتیجه‌گیری دقیق، انجام تست بارداری، ۳ هفته بعد از رابطه‌ي جنسی اسـت. توصیه میشود آزمایش ادرار را در اول صبح کـه ادرار غلظت بیشتری دارد، انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: عکس های داغ اونجای زنان که علاقه ای به شیو کردن ندارند!!

 

اگر میخواهید باردار شوید، از ۶ ماه قبل باید تحت نظر دکتر باشید و مراقبت‌هاي‌ لازم را انجام دهید. قبل از اقدام بـه بارداری جهت انجام معاینات پیش از بارداری مراجعه بـه یک متخصص زنان و زایمان الزامی اسـت.

 

برای باردار شدن این زن بسیار زیبا و جذاب اقدام کرد در صحبت هایش گفته میشود دنبال ازدواج نیست او فقط دنبال مردی می گردد کـه وی را باردار کند و این پست او بسیار عجیب بود. زنی کـه علنی اعلام کرد دنبال کسی می گردد کـه وی را باردار کند!! «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات