زنی که بزرگترین سینه های فنلاند دارد  + سونیا کرستیان صاحب بزرگترین سینه های فنلاند

زنی که بزرگترین سینه های فنلاند دارد 

در این پست، با زنی که بزرگترین سینه های فنلاند دارد و می تواند یک لیوان روی آنها بگذارد، آشنا می شویم. این زن می گوید: سینه های N-Cup من بزرگ ترین سینه های فنلاند هستند – می توانم یک فنجان قهوه روی آنها بگذارم. این مدل که سونیا کرستینا نام دارد، بیش از 34315 پوند را برای “بزرگترین دارایی” خود خرج کرده است – سینه های دو لیتری (2900cc) این زن همیشه باعث جلب توجه می شود.

 

او می گوید آنها آنقدر بزرگ هستند که می تواند یک فنجان قهوه روی آنها بگذارد. همچنین، او توضیح می دهد که این همه هزینه عمل ارزشش را داشته است – زیرا او معتقد است که بزرگترین سینه‌های فنلاند را دارد. نشان دادن سینه‌هایش با لباس‌های بلند تنگ و بیکینی‌های کوتاه به این مادر کمک کرده است که بیش از 800000 طرفدار او را در فیس‌بوک، تیک تاک و اینستاگرام دنبال کنند.

 

بیشتر بخوانید: دختری که بزرگترین سینه های جهان را دارد + عکس

 

سونیا کرستیان صاحب بزرگترین سینه های فنلاند

سونیا که به عنوان (خانم زینتی) شناخته می شود، خجالتی ندارد که به سؤالات بدبینانه پیروانش، از جمله مردان و زنان پاسخ دهد، یا آشکارا درباره بسیاری از جراحی های پلاستیک خود صحبت کند. این زن 35 ساله با صحبت در مورد سفر خود به سمت ستاره شدن توضیح داد که گرفتن چنین ایمپلنت های عظیم سینه تلاش کوچکی نبوده است.

زنی که بزرگترین سینه های فنلاند دارد 

برای یافتن جراحان مناسب برای این کار، او نیاز به یک جستوجوی جدی داشت. با حمایت بی دریغ همسرش و دستان ماهر بهترین جراحان، رویای سونیا برای داشتن قفسه سینه ای بزرگتر از عمرش طی چندین سال عمل به واقعیت تبدیل شد. او می‌گوید: وقتی در دهه 90 یک دختر جوان بودم، کاملاً از زنان جذابی که روی جلد مجلات مردانه می‌دیدم الهام می‌گرفتم.

 

من با دیدن آن زنان زیبا می گفتم، وای، من می خواهم به همان اندازه زیبا به نظر برسم! این ایده زیبایی در طول سالها با من ماندگار شد. سونیا اولین عمل جراحی سینه‌اش را در 18 سالگی انجام داد. اما او در آن زمان احساس می کرد که “سینه هایی که دارد خیلی کوچک” است. در حالی که او از نتیجه عمل اول راضی بود، ولی هنوز فکر نمی کرد که سینه هایش به اندازه کافی بزرگ باشد.

 

بیشتر بخوانید: معضلات سینه های بزرگ دختر جوان و جذاب آمریکایی! +عکس

 

به غیر از عمل بزرگ کردن سینه کارهای زیادی انجام دادم!

سونیا که حجم بیشتری می‌خواست، به جراحی های زیبایی سینه ادامه داد تا اینکه در نهایت از اندازه سینه‌اش راضی شد. او گفت: از آن زمان تاکنون هفت عمل مختلف سینه از جمله بزرگ کردن سینه انجام داده ام. به غیر از آن درمان‌های جراحی، چندین عمل زیبایی دیگر هم انجام داده‌ام. زیرا که من می خواهم از همه نظر زیبا باشم و نمی خواهم فقط سینه های بزرگی داشته باشم.

یکی برای ترمیم پارگی های مربوط به بارداری در عضلات شکمم و دیگری سفت کردن پوستی بود که روی شکمم شل شده بود. علاوه بر آن، من تمام بدنم را لیپوساکشن انجام دادم. و حالا هم اندازه فعلی سینه های من N است. سونیا که می‌تواند یک فنجان قهوه را روی سینه‌اش نگه دارد، اعتراف کرده است که داشتن سینه‌های بزرگ‌تر مشکلاتی را در زندگی روزمره‌اش ایجاد می‌کند.

 

مشکلات سینه های بزرگ از زبان سونیا

او درمورد مشکلات داشتن ممه های بزرگ می گوید: دیگر نمی‌توانم راحت روی شکمم بخوابم، و یافتن لباس‌هایی که به خوبی تناسب داشته باشند، بدون نیاز به هیچ گونه تنظیماتی، سخت است. با این حال، سونیا تاکید کرد که اگر فرصت داشته باشد، سینه هایش را بزرگتر خواهد کرد. این زن جوان اعتراف کرد: تنها تاسف من این است که سینه‌هایم از همان ابتدا به اندازه‌ای که اکنون هستند بزرگ نشده‌اند.

کاش آنها همیشه اینقدر بزرگ بودند، اما بعد از اینکه بعد از آخرین جراحی سینه‌ام دچار مشکل سلامتی شدم، ادامه انجام اقدامات بیشتر بسیار خطرناک است. خانم سونیا در حالی که آشکارا به انجام جراحی های زیبایی افتخار می کند، از همه اعضای بدنش قدردانی می کند. او واقعاً طرفدار استقبال از تنوع و قدردانی از زیبایی منحصر به فرد در هر شکل و اندازه است.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین سینه های زنان دنیا این خانم های زیبا و خوش اندام دارند!

 

او افزود: من واقعاً معتقدم که هر کسی می تواند به شیوه خود زیبا و جذاب باشد. همچنین کسی نباید از اینکه سینه هایش را بزرگ کند خجالت بکشد. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر در این زمینه، می توانید به مطالب پیشنهادی ما مراجعه کنید. ما تمام اخبار بروز و جالب از گوشه و کنار جهان را برای علاقه مندان به اشتراک گذاشته ایم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل