زنی که چاق ترین واژن جهان را دارد  + بزرگ ترین واژن جهان

زنی که چاق ترین واژن جهان را دارد 

در این پست، به معرفی زنی که چاق ترین واژن جهان را دارد، پرداخته ایم. یک مدل بزرگسال که در تلاش برای به دست آوردن “چاق ترین واژن جهان” نزدیک بود بمیرد. او چندی پیش و پس از یک فاجعه در جریان جراحی پلاستیک “زنده” بودنش را تایید کرد. این زن می خواهد به رکورد جدیدی دست پیدا کرده تا مدت ها کسی باشد که چاق ترین واژن جهان را داشته است.

 

مری مگدالن اهل تورنتو کانادا، بنا بر گزارش‌ها، بیش از 300 هزار دلار برای جراحی پلاستیک خود که شامل سه لیفت باسن برزیلی، پنج عمل سینه، چندین عمل لیپوساکشن، پنج دور تزریق باسن و پرکننده‌های بی‌شماری لب و گونه است، خرج کرده است. ده‌ها عمل او را تبدیل به زنی با سینه‌های 38 ژولونی و یک بدن بزرگ 58 اینچی کرده است.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل و دانشگاه!

 

بزرگ ترین واژن جهان

این زن معتاد به جراحی اعتراف کرده بود: نزدیک بوده در طی یک عمل جراحی که در آن چربی از قسمت‌های دیگر بدنش منتقل شده و به واژنش تزریق شد، بمیرد. او در سال 2019 گفت: من باید دو بار تزریق خون می‌کردم. دکتر گفت که من خون زیادی از دست می‌دهم و بسیار رنگ پریده‌ام. او فکر می‌کرد که من می‌میرم، اما جان سالم به در بردم.

زنی که چاق ترین واژن جهان را دارد 

اما علیرغم تجربه ترسناکش، مری همچنان زیر تیغ جراحی قرار می‌گیرد تا در اوایل سال جاری عوارض بیشتری را تجربه کند. یکی از بدترین عوارضی که تجربه کرده است، زمانی بوده که یکی از ایمپلنت‌های سینه‌ای 38J او منفجر شده است. او با انتشار تصویری از شکل ظاهری اش پس از انفجار یکی از سینه هایش گفت: هی بچه ها، این الان شکل سینه من است.

 

بنابراین بله، ایمپلنت سینه من باز شد – دوباره! من در حال انجام عمل جراحی هستم تا آنها را هفته آینده بیرون بیاورم. من نه تنها در سینه‌هایم بلکه در سایر قسمت‌های بدنم نیز به حالت طبیعی برخواهم گشت. ماری اخیراً با انتشار عکسی از ظاهر جدید خود در اینستاگرام، سایز سینه خود را به طور قابل توجهی کاهش داده است.

 

بیشتر بخوانید: زنی با بزرگ ترین سینه ها در اتریش + عکس

 

واکنش کاربران به واژن ماری مگدالن

او پستی را با عنوان “من زنده ام” و با سه قلب و سه بوسه در اینستاگرام پست کرد. ماری مدل OnlyFans علیرغم تعهد خود برای بازگرداندن بقیه بدنش به حالت طبیعی تر، اما ظاهر غیر طبیعی خودش را حفظ کرد و با افتخار “چاق ترین واژن جهان” را به هوادارانش نشان داد. او واژنش را زیر یک شورت خاکستری تنگ نشان داد و فالوورهایش او را کامنت باران کردند.

یکی از طرفداران نوشت: زنده و پر رونق… دیگری اضافه کرد: تو نمادی برای نمردن هستی! تو واقعا زنده ای و من این را در مورد تو دوست دارم! سومی هم نوشت: هنوز هم آن گربه چاق لای پاهایت را دوست دارم. جدیدا مری گفته که دلش برای “سینه های بزرگش” تنگ شده است. او در حالی که عکسی قدیمی از ایمپلنت های عظیم خود را پست کرد، گفت: می خواهم دوباره دوقلوهایم را بدست آورم.

 

بیشتر بخوانید: 3 بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای زنان با سینه بزرگ

 

اقدام مجدد برای بزرگ کردن سینه ها

در طی یک لایو پرسش و پاسخ در اینستاگرام خود، ماری فاش کرد که قصد دارد با گرفتن یک دستگاه بزرگ کننده، سینه هایش را دوباره بزرگتر کند. او به دنبال کنندگانش گفت: من نمی دانم زندگی من را به چه جایی می کشاند. خیلی تغییر می کنم بنابراین نمی دانم چه شکلی می شوم. گاهی اوقات وقتی به فیلم های ایمپلنت عظیم خود نگاه می کنم دلم تنگ می شود. زیرا آنها بسیار بزرگ بودند.

به علاوه او افزود: اما در عین حال، من زندگی بسیار آرامی را در اینجا ساخته‌ام. بنابراین می‌خواهم ببینم دیگران چه واکنشی دارند. اگر غیر عادی رفتار نکنند، سینه هایم را تا جای ممکن بزرگ خواهم کرد. ماری امیدوار بود که پزشکش در ماه آگوست مجوز این عمل را امضا کند، اما پست‌های اخیر او نشان می‌دهد که هنوز این عمل انجام نشده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل