زن باکره 36 ساله فاش کرد که چرا باکره مانده است!  + مردانی که از زن باکره فرار می کنند

زن باکره 36 ساله فاش کرد که چرا باکره مانده است! 

زن باکره 36 ساله فاش کرد که چرا باکره مانده است! این زن هندی-آمریکایی درمورد اینکه چرا تا این سن باکره مانده صحبت کرده است. او می گوید: من یک باکره 36 ساله هستم – مردان وقتی متوجه می شوند که من رابطه جنسی نداشته ام، خشک شان می زند یا از من دور می شوند. خانم سونالی چاندرا، در واقع یک باکره 36 ساله است که قبل از رابطه جنسی منتظر ازدواج است.

 

حالا او فاش کرد که چقدر معمول است که مردان وقتی به آنها می‌گوید باکره است، خشک شان می زند. وی همچنین، فاش کرد که چگونه صداقت او، مردان را از خودش دور می کند. سونالی چاندرا ادعا کرد که منتظر ازدواج است تا گیلاسش را بپاشد. این رقصنده و کمدین اهل نیویورک، گفت که قرار ملاقات به دلیل دیدگاه های سختگیرانه او در مورد صمیمیت دشوار است.

 

عدم تجربه او در اتاق خواب نیز برای برخی از پسرها مشکل ساز است. او به شیوه ای “بسیار محافظه کارانه” بزرگ شده است. به این معنی که سونالی صمیمیت جنسی را “مقدس و خاص” می دانست. اما ارزش‌های سنتی او باعث می‌شود که مردان وقتی متوجه باکره بودنش می‌شوند اغلب از او دوری می کنند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی با دوست صمیمی دوران دبیرستان!

 

مردانی که از زن باکره فرار می کنند

سونالی ادعا کرد که وقتی برای اولین بار به پسری در مورد وضعیت باکرگی خود گفت 26 ساله بوده است. او گفت: مردی که هدف اولین بوسه من بود، اولین رابطه واقعی من، وقتی شنید باکره هستم شوکه شد. آرواره اش افتاد و پرسید که آیا من برای ابد باکره خواهم بود؟ جواب دادم: گوش کن رفیق، من به یک حلقه نیاز دارم تا از باکرگی در بیایم.

زن باکره 36 ساله فاش کرد که چرا باکره مانده

او بعد از شش ماه در روز تولدم مرا ترک کرد. متأسفانه برای سونالی، او تنها مردی نبود که از رابطه فرار کرد. به گفته او، دو مرد دیگر که او درباره آنها “جدی” بود، پس از اینکه فهمیدند تا پس از ازدواج قرارداد سکس را امضا نمی کنند، به او پشت کردند. سونالی افزود: حتی آن دو مرد دیگر، وقتی فهمیدند که نمی توانند با من رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته باشند، مرا ترک کردند.

 

این قلبم را آزار می دهد و باعث می شود فکر کنم که پسرها فقط فکر می کنند من برای رابطه جنسی خوب هستم. او همچنین ادعا کرد که مردان در مورد تمایلات جنسی او فرضیات وحشیانه ای می کنند و برخی معتقدند که اگر با آنها نخوابد او واقعاً دوست شان ندارد. سونالی ادامه داد: مردها سوال کرده اند که آیا من غیرجنسی هستم یا لزبین هستم و… حقیقت این است که من یک زن دگرجنس گرا هستم.

 

بیشتر بخوانید: اعتیاد به رابطه جنسی با دوست همسر برای مرد خیانت کار دردسرساز شد!

 

چرا سونالی تا سن 36 سالگی باکره مانده است؟

این باکره 36 ساله ادامه می دهد: من ارزش های قوی و اخلاق بالایی دارم و جنسیت را مقدس و خاص می دانم. باید بگوییم که سونالی علاوه بر تربیت سخت‌گیرانه‌اش، که «تأثیر عمیقی» بر زندگی همسریابی او داشت، همچنین ادعا کرد که رابطه جنسی خارج از ازدواج او را با ترس‌های متعددی مواجه کرده است.

این دختر 36 ساله اعتراف کرد: بزرگترین نگرانی برای من باردار شدن تصادفی بود. اینکار برای مردان بسیار آسان است. ورود و خروج برای آنها آسان است. ولی برای ما زنان، این یک روند طولانی است. مشکلات بهداشتی بسیار زیادی وجود دارد، بیماری های مقاربتی، UTI، باردار شدن تصادفی، حتی اگر آنها قرص مصرف کنند.

 

بنابراین تجرد به این معنی است که من مجبور نیستم با همه این موارد کنار بیایم. سونالی علیرغم اینکه قصد دارد تا زمان ازدواج صبر کند، شانس زیادی برای ملاقات با کسی نداشته است. پس از انتشار عمومی اخبار شخصی او در سن 33 سالگی، مردان مرتباً به پیج های او سر می زنند تا او را تحت تأثیر قرار دهند.

 

بیشتر بخوانید: فیلم گرفتن از همسر حین رابطه جنسی و پخش آنها!

 

شرط سونالی برای تمام کردن باکرگی چیست؟

او در پایان گفت: آنها می دانند که من یک باکره هستم، این چیزی است که آنها می خواهند بر آن غلبه کنند. من شخصیت و احساسات دارم و می خواهم که یک مرد نیز مرا برای همه اینها بخواهد. نه فقط به این دلیل که من باکره هستم. و سونالی آرزو می کند که دیگران از تحت فشار گذاشتن او برای “فقط انجام سکس” دست بردارند. همچنین، او ادامه داد:

جامعه باید به مردم به دلیل انتخاب های خود احترام بگذارد. ما نیاز داریم که رابطه جنسی نداشته باشیم و همچنان قرار ملاقات بگذاریم. هیچ اشکالی ندارد که ارتباط عاطفی را بر تمایلات فیزیکی در رابطه با قرار قرار دهیم. در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه اخبار جالب بیشتر می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل