زن جهانگرد که در ملاء عام لخت می شود  + لخت شدن زن جوان در ملاء عام

زن جهانگرد که در ملاء عام لخت می شود 

دراین پست، داستان زن جهانگرد کـه در ملاء عام لخت می‌شود را مرور میکنیم. این زن جوان میگوید: من در جهان سفر میکنم ودر ملاء عام لخت میشوم – اما اکثر افراد فکر می کنند عکس هاي‌ لخت من فتوشاپ اسـت. این زن جوان با انتشار عکس هاي‌ لخت اش در نقاط مختلف جهان، موجی از حواشی را در شبکه هاي‌ اجتماعی بـه راه انداخته اسـت.

 

خب، باید بگوییم کـه راه هاي‌ زیادی برای کسب شهرت وجوددارد. برخی در شبکه هاي‌ اجتماعی با ثروت خودشان پز میدهند، برخی با انجام کارهای ابلهانه و برخی هم با لخت شدن سعی در جلب توجه کاربران را دارند. اما زمان اینقدر سریع پیشرفته کـه دیگر عجیب نیست اگر ببینیم کسی کار غیر عادی انجام میدهد. گویی تمام این‌ها حالا برای ما عادی شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن مجری تلویزیون انگلیس در اینستاگرام + عکس

 

لخت شدن زن جوان در ملاء عام

خانم الکسیس موچی بـه کاربران شکاکی کـه فکر می کنند از صفحه سبز در عکس هاي‌ عمومی خود استفاده می کند پاسخ داد. او اعلام می کند کـه بـه اندازه کافی “ثروتمند و شجاع” اسـت کـه اینکار را واقعی انجام دهد. این مدل جوان بـه شدت بـه کاربران «خنگی» کـه وی را متهم کرده‌اند کـه از صفحه سبز و فتوشاپ برای اضافه کردن مکان هاي‌ عمومی بـه عکس‌ها و ویدیوهای هیجان‌انگیزش استفاده می کند، انتقاد کرد.

زن جهانگرد که در ملاء عام لخت می شود 

الکسیس موچی از زمانی کـه شروع بـه شاد کردن 7.5 میلیون فالوور خود با فیلم‌ها و عکس‌هاي‌ لخت کـه در مکان‌هاي‌ عمومی گرفته‌؛ درگیر حواشی زیادی بوده اسـت. این مدل 35 ساله در گذشته با ژست گرفتن با لباس هاي‌ بدن نما در خارج از کولوسئوم یا حتی ساعت بزرگ لندن، سر و صدای زیادی بـه پا کرده بود.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن زن جوان جلوی پنجره و داستان لذت بردن او از این کار! + عکس

 

لخت شدن در مناطق توریستی جهان

باید بگوییم کـه در یکی از جدید ترین کلیپ هایش، او در بالکن یک آپارتمان مجلل در میلان با یک لیوان شراب در دست، با پیراهن صورتی شفاف و لباس زیر دیده شد. لباس بدن نمای او، هم سینه و هم بدن وی را در مقابل دیدگان هرکسی در ساختمان هاي‌ مجاور بـه نمایش گذاشت. و باید عرض کنیم کـه این عکسها فتوشاپ نبوده و واقعی هستند.

لخت شدن در مناطق توریستی جهان

در عکسی دیگر، او بـه منطقه توریستی Piazza Del Duomo در فلورانس، ایتالیا – یکی از پربازدیدترین مکان‌هاي‌ تاریخی در اروپا – نگاه کرد. با این حال، همه ی باور نمیکردند کـه این مدل واقعاً لخت در ان مکان ها وجود داشته باشد. کاربران اینستاگرام بـه اظهار نظرات روی این کلیپ پرداختند کـه بیش از 180000 لایک بـه دست آورد.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن زن جوان در مقابل کارگران خانه اش + عکس

 

واکنش کاربران به عکس های برهنه الکسیس موچی

اکثر کاربران اینستاگرامی و کامنتی ها، وی را متهم بـه استفاده از صفحه آبی یا سبز برای ویرایش در پس زمینه کردند. یکی از کاربران نوشت: “تو ستاره هستی… نه… دوباره چیه؟ صفحه آبی یا سبز؟ دیگری اضافه کرد: من ان صفحه سبز را دوست دارم. برای من آشنا بـه نظر می‌رسد. با این حال، این کارگر جنسی ایتالیایی اصرار دارد کـه عکس‌هاي‌ او واقعی هستند.

لخت شدن در ملا عام

این مدل جوان گفته کـه او می تواند بـه هر کجا کـه می خواهد سفر کند، بدون توجه بـه این کـه مردم در مورد لباس‌هاي‌ آشکار او چه فکر می کنند. الکسیس گفت: این یک صفحه سبز نیست. نمی‌دانم چرا مردم در مورد ان خنگ هستند. فکر میکنم آن قدر ثروتمند هستم کـه بتوانم بـه آمستردام سفر کنم. یا یک آپارتمان در مکان هاي‌ مهمی مانند اطراف برج پیزا اجاره کنم.

 

و فکر میکنم بارها نشان داده ام کـه بـه اندازه کافی شجاع هستم کـه در وسط خیابان عریان شوم. صادقانه بگویم این مشکل من نیست. سایر کاربران هم نظرات شان را کاملاً محبت آمیز بیان کرده از نمایش او لذت بردند. یکی از کاربران نوشت: عجب شراب عالی داری. دیگری هم نظر داد: اي الهه اي فرشته زیبا. در همین حال، سومی اضافه کرد: تو خیلی زیبا هستی الکسیس.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات