زن 52 ساله که با 800 نفر رابطه جنسی داشته است!  + رابطه جنسی زن 52 ساله با بیش از 720 نفر

زن 52 ساله که با 800 نفر رابطه جنسی داشته است! 

زن 52 ساله که با 800 نفر رابطه جنسی داشته می گوید: سکس سوخت من است. من 800 نفر را به بند انداختم و چندین معشوقه در رختخواب داشتم. آندریا سان شاین، 53 ساله، پس از اعتراف به خوابیدن با بیش از 720 معشوقه از زمان طلاقش، در مورد تجربیات جنسی خود توضیحات زیادی داده است. او هم اکنون یک چهره پرطرفدار در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

خانم آندریا سان شاین در سن 53 سالگی به دلیل تمرینات و انرژی‌های بی‌نظیر خود به یک چهره محبوب اینترنتی تبدیل شد. این مدل با بدن جذاب و فعالیت‌های هیجان انگیز خود 509000 فالوور اینستاگرامش را هر روز خوشحال می‌کند. وی چهره بسیار جوانی داشته و همانند زنان 35 ساله است. اکثر طرفدارانش می گویند که او یک زن عالی از هر نظری است.

 

بیشتر بخوانید: اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی

 

رابطه جنسی زن 52 ساله با بیش از 720 نفر

باید بگوییم که این زن پرحاشیه، اخیراً در مورد تمایلات جنسی خود کاملاً پر سر و صدا بوده است. وی جایی اعتراف کرد که از زمان طلاقش در 18 سال پیش، بیش از 720 عاشق را خودش کرده و با آنها رابطه جنسی برقرار کرده است. و اکنون که به طور انحصاری با رسانه ها صحبت می کند، این زیبا روی زندگی جنسی خود بیشتر شرح داده است.

زن 52 ساله که با 800 نفر رابطه جنسی داشته است

آندریا گفت که چگونه او تجربیات جنسی “فراموش نشدنی” در این سالها بدست آورده است. خانم آندریا توضیح داد: “انتخاب بین آنها سخت است، اینقدر زیاد بوده اند که می توانم کتابی در مورد آن بنویسم.” از آنجایی که او شرکای جنسی مناسبی داشت، تصمیم گرفت درمورد سه مورد از تجربه‌های مورد علاقه‌اش با رسانه ها صحبت کند.

 

بیشتر بخوانید: زن جوان بر اثر ارگاسم شدید تقریبا مرده بود!

 

روابط جنسی آندریا سان شاین

اولین موردی که آندریا درمورد آن توضیح داد، مربوط به دو خواهر دوقلو که اینفلوئنسر دوجنسه هستند بود. وی گفت که “مجذوب خانم های زیبا” است. سپس توضیح داد: من آن شب این خواهران را داشتم که بعد از رابطه جنسی برای شام بیرون رفتیم و سپس باشگاه. ما در مورد رابطه جنسی بدون وقفه صحبت کردیم که همه ما را بسیار شیطون کرد و ما را به آپارتمان بازگرداند.

رابطه جنسی زن 52 ساله با بیش از 720 نفر

در حین هیجان، یکی از خواهرها به این فکر افتاد که با دوست پسرش که سپس به ما ملحق شد تماس بگیرد. و تمام آن رابطه جنسی چند نفره و شلوغ؛ به طرز غیرقابل توصیفی گرم و صمیمی بود. تجربه جنسی دیگر در واقع مربوط به دوست پسر آندریا بود که در سال 2017 در نروژ با او آشنا شد. عمیقاً عاشق این مرد بود و عاشق داشتن رابطه جنسی غیرقابل توقف با او بود.

 

و آندریا توضیح داد که روزی سه بار با این پسر نروژی رابطه جنسی داشته است. این زن برزیلی ادامه داد: یک بار حتی یک دختر دیگر همراه خود داشتیم، یک بار دیگر با هم حمام کردیم، و آنقدر گرم بود که الان هم دارم به آن فکر می کنم. دوست دارم دوباره با آن پسر رابطه جنسی غیر قابل توقف داشته باشم. در مورد سومین تجربه، آندریا از یک جلسه جنسی دیگر با چندین نفر در تختش صحبت کرد.

 

بیشتر بخوانید: روابط جنسی عجیب و غریب میلیونر معروف آمریکایی + عکس

 

رابطه جنسی با دو مرد به صورت همزمان

او چند ماه با دو دوست به طور همزمان قرار گذاشت و برای پیچیده تر شدن اوضاع، باید بگوییم که آنها در یک آپارتمان مشترک بودند. اما این مانعی نشد، در واقع اینکار شهوت همه آنها را برانگیخت. آندریا توضیح داد: “ما یک رابطه جنسی بسیار پرشور داشتیم. خیلی هیجان انگیز بود. و این اولین باری بود که همزمان با دو مرد قرار داشتم.

رابطه جنسی با دو مرد به صورت همزمان

آندریا که ادعا می‌کرد از برنامه‌های دوستیابی منع شده است، در مورد زندگی جنسی خود گفت که ملاقات با عاشقان دور از فضای آنلاین دشوار بوده است. وقتی از آندریا در مورد تعداد افرادی که اکنون با آنها خوابیده است سؤال شد، به ما اطمینان داد: به طور متوسط چیزی حدود 800 نفر بوده است، بیشتر یا کمتر. و این می تواند یک رکورد در کتاب گینس باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات