زیباترین دختر بدنساز جهان  + شی هالک واقعی کیست؟

زیباترین دختر بدنساز جهان 

در این پست، زیباترین دختر بدنساز جهان را به شما معرفی می کنیم. این دختر به خاطر بدن بسیار ورزیده و اندام عالی که دارد، لقب She Hulk واقعی را دارد. فالوورهای او در فضای مجازی او را شی هالک نامیده اند. شی هالک نام یک سریال ابرقهرمانی فوق العاده پربیننده است. در این سریال دختر دایی هالک، بر اثر اتفاقاتی همانند پسر عمه خودش، تبدیل به هالک، البته یک هالک زن می شود.

 

خانم سوزی کورتز ملقب به شی هالک می گوید: مردم به من می گویند (She Hulk) و من می خواهم به سطح – کمال اندام فیزیکی – برسم. او یک اینفلوئنسر و مدل مشهور تناسب اندام است. خانم کورتز حدود 8700 پوند در ماه برای درمان های تناسب اندام خرج می کند تا بدن خود را “بی نقص” کند. او همچنین رویای خود را برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان زن دنبال می کند.

 

بیشتر بخوانید: زن بدنساز برزیلی که در قبرستان تمرین می کند + عکس

 

شی هالک واقعی کیست؟

یک مدل سابق پلی‌بوی که اکنون به خاطر بدن جذابش «شی هالک» لقب گرفته است، می‌گوید که می‌خواهد به « سطح کمال فیزیکی» برسد. این زن 30 ساله اهل برزیل، برای دنبال کردن رویای خود مبنی بر تبدیل شدن به یک ابرقهرمان زن، از فروش عکس‌های لخت خودش به صورت آنلاین صرف نظر کرده است. کاری که بسیاری از زنان و دختران در قرن 21 انجام می دهند.

زیباترین دختر بدنساز جهان 

در عوض این دختر جذاب ورزشکار، از یک رژیم غذایی سخت و تمرین روتین پیروی می کند که برای افراد ضعیف نیست. ملکه تناسب اندام جهان روتین تمرینات خود را در اینستاگرام (@suzyacortez) به اشتراک می گذارد، جایی که بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده دارد. سوزی ادعا می‌کند هر ماه مبلغ هنگفتی را برای بدنسازی و تناسب اندام خودش خرج می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: آلیشا اسمیت مربی بدنسازی دورتموند (بیوگرافی و عکس های 18+)

 

جذاب ترین دختر بدنساز دنیا

او گفت: من لقب شی هالک را به عنوان تعریفی از عزم و قدرت خود می‌دانم. من مربیان، متخصصان تغذیه و فیزیوتراپیست‌هایی دارم که با هم کار می‌کنند تا من را در اوج بدنی نگه دارند. این مدل سابق همچنین پول خود را صرف مکمل های غذایی با کیفیت بالا، خرید تجهیزات پیشرفته و زیرساخت های پیشرفته برای بدنسازی و تقویت اندام خود می کند.

او افزود: این خرج ها برای حفظ تمرینات شدید من و حفظ فرم بدنم ضروری هستند. من همچنین از محصولات خاصی برای حفظ فرم خوب بدنم استفاده می کنم. مانند مکمل ها و سایر محصولاتی که توسط تیم متخصصان سلامت و تناسب اندام توصیه می شود. برای سوزی، صرف هزاران دلار در ماه برای حفظ ظاهر و اندامش فقط یک هزینه نیست.

 

بلکه یک سرمایه گذاری برای خودش است. او توضیح داد: من معتقدم که کمال جویی به معنای دستیابی به حداکثر پتانسیل شما در زمینه سلامت، تندرستی و تناسب اندام است. حاضرم بهای لازم را برای رسیدن به آن کمال بپردازم. سوزی که به خاطر برنده شدن عنوان Miss BumBum در برزیل نیز شناخته می شود، قبلاً در مورد تمرینات طاقت فرسای خود در ماه آگوست صحبت کرد.

 

بیشتر بخوانید: قوی ترین زنان جهان چه کسانی هستند؟

 

تمرینات سخت دختر بدنساز برزیلی

سوزی درمورد تمرینات سخت خود به اشتراک گذاشت: وقتی از خواب بیدار می شوم، با انجام تمرینات قلبی و با معده خالی شروع می کنم. سوزی پس از شروع عرق‌ریزی، با یک سری ماساژ و حرکات کششی قبل از مصرف مقادیر زیادی کربوهیدرات و پروتئین، تمرین صبحانه خود را تمام می کند. با این حال، پس از آن دوباره به تمرین بازمی گردد.

او پس از صبحانه به باشگاه می رود تا یک تمرین سخت 90 دقیقه ای را تحمل کند. سوزی می‌گوید علیرغم کار سخت روی بدنش، مردان از ماهیچه‌های او متنفرند. زیرا که مردان می خواهند زنان بدن لیطف داشته باشند، نه بدن عضلانی. اما سوزی گفته که منفی بودن را به دل نمی گیرد! این دختر جذاب به نظرات و آزارهای دیگر مردان اهمیتی نمی دهد.

 

خانم کورتز اظهار داشت: بله، من یک دختر پرورش اندامی هستم. در واقع، ماهیچه های من قبلاً جرات و خشونت مردان را خاموش کرده است. آنها به دیدن زنی به اندازه و قدرت خود عادت ندارند. نمی توانند مرا آزار دهند و کتک بزنند. به خطر همین هم از دیدن من خشنود نمی شوند. اما من راه درست را پیش گرفتم و کسی جرات متلک انداختن به من را ندارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل