سالار عقیلی کیست؟ + عکس های سالار عقیلی را در کجا ببینیم؟

سالار عقیلی یکی از بهترین خوانندگان سنتی ایران می باشد که هوادار بسیاری دارد. او در هنرستان در این رشته به تحصیل پرداخته است و مدرک کارشناسی در رشته تئاتر را نیز دارد. او در یازدهم آذر ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و شش به فعالیت پرداخته است. در ادامه به بیوگرافی سالار عقیلی می پردازیم.

سالار عقیلی کیست؟

سالار عقیلی کیست؟

سالار عقیلی یکی از خوانندگان ایرانی می باشد که در یازدهم سال هزار و سیصد و پنجاه و شش به دنیا آمده است. این خواننده از زمانی که هشت سال داشت در حیطه خوانندگی به فعالیت پرداخت و به نوازندگی ساز های گوناگون پرداخت. مادر و پدر سالار او را در این حیطه یاری بسیار کردند و مشوق این خواننده بودند. پدر سالار وکیل پایه یک دادگستری بود و بیشتر دوست داشت فرزندش از لحاظ تحصیلی موفقیت به دست آورد. سالار به هنرستان موسیقی رفت و از همان زمان تصمیم گرفت تا در زمینه آواز خوانی به فعالیت بپردازد.

او به مدت پنج سال در محضر استاد صدیق شریف آواز خوانی را فراگرفت. در حال حاضر این خواننده علاوه بر اجرا و ضبط آثار خود به تدریس در آموزشگاه خود و در هنرستان ها نیز می پردازد. سالار عقیلی گروهی به نام راز را تشکیل داد که اعضای این گروه حریر شریعت زاده، سحاب تربتی، روزبه زرعی، علی خشتی نژاد، مونیکا لران، علیرضا دریایی و دیگر افراد معروف می باشد. سالار همراه این گروه است و سفر های خارجی و داخلی بسیاری به همراه این گروه رفته است.

در جشنواره فجر سال هزار و سیصد و هفتاد و پنج این خواننده در سن هجده سالگی برای اولین بار روی صحنه حضور پیدا کرد. حریر شریعت زاده نیز در این جشنواره حضور داشت و به علت تسلط و مهارتی که بر ساز های سنتی دارد به محض آواز خوانی این خواننده استعداد او را کشف کرد. بعد از این که برنامه تمام شد در ارتباط با ساز های سنتی با هم صحبت کردند و همین امر باعث همکاری و در نهایت ازدواج این دو نفر شد. همسر او در زمینه دف و پیانو فعالیت دارد. سالار در کنار ضبط آثار خودش به آموزش در آموزشگاه نیز می پردازد.

او مدیریت آموزشگاه راز و نیاز را بر عهده دارد. این خواننده سابقه همکاری با ارکستر موسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد طهماسبی را نیز دارد. این خواننده سرود ایران جوان را با ارکستر ملل خوانده است. در دی ماه سال 1400 سالار عقیلی در مراسم مقام حماسه که به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت قطعه شهادت و اقتدار را با آهنگسازی مجید انتظامی و ارکستر صدا و سیما به رهبری محمد رضا عقیلی را خواند.

عکس های سالار عقیلی را در کجا ببینیم؟

اگر شما علاقه مند هستید تا عکس های این سالار از خوانندگان قدیمی ایرانی را مشاهده کنید می توانید نام او را در قسمت جستجوگر این فضا وارد کنید و از این طریق از سایت های متعدد تصاویر او را با همسر و فرزندش مشاهده کنید. او در برنامه های تلویزیونی بسیاری نظیر دورهمی و خندوانه و امثال این ها شرکت کرده است و عکاس برنامه عکس های بسیاری از او گرفته و در وب سایت برنامه قرار داده است. می توان گفت تصاویر افراد معروف همانند سالار عقیلی روی روزنامه و مجلات گوناگون مشاهده می شود. سالار تصاویر بسیاری از خود و گروهش را در پیج اینستاگرامش قرار می دهد که هر کدام لایک بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

آدرس پیج اینستاگرام سالار عقیلی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام سالار عقیلی چیست؟

سالار عقیلی اینستا فعالی دارد و روزانه پست های بسیاری را در صفحه خود برای هواداران به اشتراک می گذارد. او در این پیج بیش از یک میلیون فالوور دارد که این عدد نشان می دهد هواداران او در این پلتفرم نیز کم نیستند. شما می توانید نام او را به لاتین در این پیج وارد کنید و به راحتی به پیج او دست یابید. پیج او دارای تیک ابی است و شما می توانید از بین فن پیج های او به راحتی تشخیص دهید. او پست و استوری بسیاری در پیج خود قرار داده که هر یک کلیپ هایی است که او در گروه آواز خوانی کرده است.

همسر این خواننده کیست؟

این خواننده زمانی که هجده سال داشت برای نخستین بار در جشنواره فجر حضور پیدا کرد، شخصی به نام حریر شریعت به همراه خانواده روی صحنه حضور داشت و با سالار عقیلی در رابطه با ساز های سنتی گفتگو کرد و به او گفت که چه قدر استعداد دارد و در نهایت این دو نفر باهم همکار شدند و ازدواج کردند. حاصل این ازدواج فرزندی به نام ماهور است که در بیست و ششم آبان ماه سال هشتاد و شش به دنیا امده است. حریر شریعت زاده در خرداد ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و شش متولد شده است.

او نوازنده موسیقی است و در گروه های بسیاری به فعالیت پرداخته است. او در رشته تغذیه و موسیقی لیسانس خود را گرفته است. شریعت در خانواده ای شش نفره بزرگ شد و دارای یک خواهر و دو برادر دارد که یکی از برادران او پزشک حاذقی است و در ایران زندگی می کند. شریعت از سن پنج سالگی پیانو را را آغاز کرد و بعد از ان دف را شروع به یاد گرفتن کرد. شریعت در کنار سالار عقیلی توانسته علاوه بر نوازندگی پیانو تهیه کنندگی کار های او را برعهده گیرد. در بعضی از رسانه ها تیتر هایی مانند دستگیری همسر سالار عقیلی منتشر شد تا افراد تحریک شوند و به این پیج ها سر بزنند.

چه حاشیه هایی برای سالار عقیلی به وجود آمد؟

چه حاشیه هایی برای سالار عقیلی به وجود آمد؟

یکی از حاشیه های این خواننده در رابطه با حضورش در برنامه منو تو بود. او در این برنامه حضور پیدا کرد و با این که حرف های سیاسی نزد اما به دستور وزیر ارشاد او در جشنواره فجر ممنوع التصویر شد و از این برنامه به طور کل کنار گذاشته شد اما مدتی بعد از او عذر خواهی کردند و گفتند سو تفاهم شده است. سالار قبل از این در دولت محمود احمدی نژاد با صدای آمریکا مصاحبه کرد که بعد از این مصاحبه ممنوع الکار شد.

در بسیاری از سایت ها منتشر شد که این خواننده مقیم خارج از کشور است ولی برای اجرا به ایران می آید در صورتی که این حرف ها صحت ندارد و او در ایران زندگی می کند. گفته شد این خواننده با اصرار و اجبار آقازاده های ایران برای کشور آواز های ایرانی می خواند اما این چنین نیست و او تمام کار ها دلی می خواند و علاقه بسیاری به کشورش دارد. گفته شد سالار عقیلی توانسته به کمک های فراوان همسرش حریر شریعت زاده در اوج قرار گیرد و اگر روزی او را نداشته باشد به دنیای موسیقی سالار آسیب بسیاری می رسد که باید بگوییم او حنجره و صدای طلایی دارد که نیاز به کسی ندارد.

برترین آهنگ های سالار عقیلی چه نام دارند؟

این خواننده آهنگ های بسیاری خوانده که اکثر آن ها برای ایران می باشد و هر یک بار ها در تلویزیون پخش شده است. این خواننده در سبک سنتی آواز خوانی می کند و شهرت بسیاری در ایران و خارج از کشور دارد‌. به گونه ای که در شبکه های خارجی یا ماهواره ای مانند منو تو به مصاحبه پرداخته است. یکی از آهنگ های سالار عقیلی کجایی نام داشت که در رسانه های بسیاری منتشر شده است و شما می توانید به راحتی آن ها را دانلود کنید.

سالار از هجده سالگی در زمینه ساز و آواز فعالیت می کند و می توان گفت افراد بسیاری در ایران از او استقبال می کنند. او در این کشور هیچ رقیبی ندارد و خاص است. شما می توانید نام این خواننده را در مرورگر خود وارد کنید و به راحتی به اهنگ های او در سایت های مختلف دسترسی یابید و با کیفیت های مختلف آن ها را دانلود کنید.

نوروز عشق

نوروز عشق

یکی از آهنگ های این خواننده معروف نوروز عشق نام دارد که توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند. این آهنگ جز آهنگ های مناسبتی او می باشد که برای عید نوروز خواند و این آهنگ در عید نوروز از اکثر شبکه های تلویزیونی پخش شد. اشعار این آهنگ همانند شعر های حافظ می باشد که به زیبایی توسط این خواننده خوانده شد. اگر علاقه مند هستید تا به دانلود این اهنگ بپردازید می توانید نوروز عشق از سالار عقیلی را در مرورگر خود وارد کنید و از این طریق به راحتی از سایت های متعدد به اهنگ های او دست یابید.

عشق بازیچه تماشا

این آهنگ یکی از آهنگ های احساسی و ملایم این خواننده می باشد که هوادار بسیاری دارد. این آهنگ در سبک عاشقانه خوانده شد و آوا هایی در آن دارد که به جذابیت این آهنگ افزوده است.

ققنوس

آهنگ ققنوس یکی دیگر از آهنگ های این خواننده می باشد که توانست افراد بسیاری را به خود جذب کند. این آهنگ او مملو از آرامش است که وقتی آن را گوش می کنید نمی تواید به هیچ مسئله ای فکر کنید. نوازندگی این آهنگ توسط همسر سالار، حریر شریعت زاده انجام شده که بسیار هنرمندانه است.

اینه دلتنگ تو ام

اینه دلتنگ تو ام

آهنگ اینه دلتنگ تو ام یکی از آهنگ های است که به سرعت در دل مردم جای گرفت. محتوای این آهنگ برای دلتنگی است و متن بسیار خوبی دارد. سالار عقیلی با این آهنگ بسیار خوش درخشیده است. این آهنگ در سبک غمگین خوانده شد و توانست افراد را به خود جذب کند. جالب است بدانید چون این آهنگ سبکش خیلی غمگین است در شبکه های تلویزیونی همانند دیگر آهنگ هایش پخش نشده است.

وطنم

یکی دیگر از آهنگ های سالار عقیلی وطنم نام دارد که در سال نود خوانده شد. این آهنگ در اکثر شبکه های تلویزیونی پخش شده است. می توان گفت وطنم جز بهترین آهنگ های سالار است و تا به اکنون هیچ خواننده ای نتوانسته اینگونه آهنگی را بخواند. این آهنگ برای ایران خوانده شد و مورد استقبال و حمایت همه افراد قرار گرفت.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی سالار عقیلی خوانندگی است. او از هجده سالگی در این حیطه به فعالیت پرداخته به طوری که حتی رشته تحصیلی اش نیز موسیقی بوده است. خانواده او در این مسیر او را حمایت بسیاری کردند اما پدرش همانند همه افراد پوست داشت فرزندش دکتر و مهندس شود. سالار در حال حاضر در آموزشگاه و هنرستانی که خود به تحصیل پرداخته آموزش ساز می دهد و از این طریق به کسب درآمد می پردازد. او بعضی از کلیپ هایی که در کلاس در حال تدریس است را در فضاهایی همانند اینستاگرام برای افراد به اشتراک گذاشته که هر یک لایک و کامنت بسیاری دریافت کرده اند.

اولین آهنگ سالار عقیلی چه نام داشت؟

اولین آهنگ این خواننده در سن هجده سالگی روی صحنه خوانده شد که توانست افراد بسیاری را به خود جذب کند. زمانی که او روی صحنه این آواز سنتی را خواند مورد توجه افراد خبره موسیقی و آواز قرار گرفت و همه او را تشویق کردند و به او گفتند در این مسیر به طور حرفه ای فعالیت کند. جالب است بدانید اولین آهنگ این خواننده که پخش شد او را در برنامه های تلویزیونی دعوت کردند و با او به گفتگو نشستند. در اکثر این برنامه ها او علاوه بر صحبتی که می کرد در آخر یکی از آهنگ هایش را می خواند.

آیا سالار عقیلی بیماری خاصی دارد؟

آیا سالار عقیلی بیماری خاصی دارد؟

این خواننده هیچ گونه بیماری خاصی ندارد و در صحت کامل به سر می برد. این خواننده همانند دیگر افراد درگیر ویروس منحوس کرونا شد و بیماری سختی را متحمل شد و بعد از دو ماه به طور کامل بهبود یافت و توانست فعالیت خود را ادامه دهد. در بسیاری از سایت ها گفته شد که این خواننده درگیر بیماری کلیوی است و دارو مصرف می کند در صورتی که این ها شایعه هایی ست که برای او ایجاد کردند و هیچ کدام پایه و اساس ندارد.

بهترین آلبوم های سالار عقیلی چه نام دارد؟

سالار عقیلی آلبوم های بسیاری را منتشر کرده است که هر کدام در سایت های بسیاری قابل دسترس است. در ادامه به معرفی آلبوم های او می پردازیم.

وطن

یکی از آلبوم های او وطن نام دارد که هوادار بسیاری را از آن خود کرده است و در اکثر سایت ها قابل دسترس می باشد. شما می توانید آلبوم وطن سالار عقیلی را در گوگل وارد کنید و از این طریق به راحتی به این آلبوم این خواننده دست یابید.

نگار

یکی دیگر از آلبوم های او نگار نام دارد که این آهنگ نیز همانند دیگر آهنگ های او در اوج قرار دارد و افراد را به سمت خود کشیده است.

از تنهایی گریه مکن

از تنهایی گریه مکن نام دیگر آلبوم این خواننده می باشد که طرفدار بسیاری داشته است. اگر علاقه مند هستید تا به آهنگ های او دسترسی یابید می توانید نام این آلبوم را در گوگل وارد کنید و از سایت های متعدد به آن دست یابید.

مصاحبه با سالار عقیلی

وی مصاحبه های زیادی انجام داده است و این مصاحبه ها در فضای مجازی بسیار پخش شده است و سالار در برنامه های تلوزیونی زیادی حضور پیدا کرده است و در برنامه هایی همانند خندوانه و دورهمی حضور داشت. مصاحبه ای با این خواننده معروف درباره آغاز 40 سالگی وی انجام شده است که در اینجا  به بررسی این گفت و گو می پردازیم. از ایشان پرسیدند از قدیم گفته اند که چهل سالگی کمال مرد است شما در این باره چه می گویید؟ وی گفت حتما به همین صورت است البته با چند شرط که بعضی از این شروط اوضاع خوب فرهنگی و هنری و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی است که اگر این ها برای مردم خوب باشد تا تکامل اتفاق بیفتد.

عدد چهل در اصل یک عدد مقدس است و پیامبر در چهل سالگی مبعوث شدند و همینطور زمانی که کسی از دنیا می رود برایش مراسم چهل می گیرند و شب چله یا همان شب یلدای امروزی و از این قبیل اتفاق ها نشان می دهد که عدد چهل یک عدد مهم در طول زندگی است. سوال بعدی پرسیدند؛ شما گفته اید که فضای مجازی بین آدم ها فاصله می اندازد به همین دلیل است که فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارید؟ آقای عقیلی پاسخ دادند بله کاملا درسته من تلگرام نصب نکرده ام و حتی اینستاگرام نیز ندارم و فقط یک ادمین دارم که صفحه اینستاگرام را مدیریت کند. این وسایل شاید برای اقتصاد و ارتباط جمعی مملکت خوب باشد اما برای یک فرد هنری اصلا لازم نیست که این وسیله وجود داشته باشد.

سوال بعدی در رابطه با ازدواج و تشکیل خانواده وی بود از ایشان پرسیدند شما زود ازدواج کرده اید به نظر شما اینکه زود ازدواج کنیم خوب است؟ وی در پاسخ به این سوال گفت بستگی به شرایط افراد دارد اگه تمام شرایط لازم فراهم باشد بله آدم هرچه زودتر ازدواج کند بهتر است زیرا زودتر به نتیجه و هدف خلقت خود نزدیک می شود.

پرسش بعد: شما گروه راز و نیاز را کی تشکیل دادید؟ در جواب گفتند فکر می کنم در سال 1376 با سه الی چهار نفر این گروه را ایجاد کردیم. من بودم و آرش فرهنگ فر تنبک می زد و خانم شریعت زاده پیانو می زد و سپس برای ویلون آقای بهرنگ آزاده را اضافه کردیم. کم کم تار و کمانچه و همینطور نی و بربط به این گروه اضافه شدند و اقای مجید ناظم پور نیز به گروه ما پیوستند و بعد از مدتی پیشرفت کردیم و درحال حاضر ارکستر کامل راز و نیاز سیزده نفره هستند.

درآمد سالار عقیلی چقدر است؟

این خواننده از طریق اجرای آهنگ و منتشر کردن آن و یا اجرا در کنسرت های بزرگ درآمد به دست می آورد. این خواننده به دلیل اینکه در رابطه با ایران آهنگ می سازد پیشنهاد های ویژه ای به او داده می شود مثل اجرای زنده در برنامه ها تلوزیونی و یا ساخت کلیپ برای ایران و پخش آن از طریق صدا و سیما نیز درآمد کسب می کند.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

برای دسترسی به آهنگ ها سالار عقیلی و همینطور دانلود آهنگ های وی می توان نام او را به همراه اسم آهنگش در قسمت جستجوگر گوگل  سرچ کرد و به همان آهنگ دست پیدا کنید و برای داشتن تمامی آهنگ های وی می توان در قسمت سرچ گوگل دانلود آهنگ های سالار عقیلی را وراد کرد و تمام آهنگ ها در اختیار شما قرار می گیرد.

راه دیگر دسترسی به آهنگ های او ربات های تلگرامی یا کانال های تلگرام است که اکثرا تمامی آهنگ های وی را در کانال ها قرار دادند و نام کانال ها معمولا آهنگ های سالار عقیلی است که برای دسترسی به این کانال در قسمت جستجوگر تلگرام آهنگ های عقیلی را وارد کنید و عضو این کانال ها بشوید.

روش دیگر برای دانلود آهنگ های عقیلی یوتیوب است که می توان آهنگ ها را دانلود کرد. البته باید گفت کلیپ ویدیو های زیبایی از آهنگ هایش در صفحه شخصی سالار عقیلی به صورت پست وجود دارد که از تعداد لایک و کامنت بالایی برخوردار است و کامنت ها بیشتر انگیزشی و تشکر و قدردانی از سالار است و از کامنت ها به شدت انرژی مثبت دریافت می شود.

کنسرت های سالار عقیلی

کنسرت های سالار عقیلی

این خواننده تا به اکنون کنسرت های بسیاری در کشور برگزار کرده است. او در کشور لندن نیز کنسرت برگزار کرد که بعد از آن در شبکه منو تو دعوت شد و با او مصاحبه کردند اما این مصاحبه برای او گران تمام شد و مانع از حضور او در جشنواره فجر شدند.

سالار عقیلی به کدام کشور مهاجرت کرده است؟

وی در حال حاضر در ایران ساکن است و به کشور دیگری مهاجرت نکرده است و او اصلا همچین قصدی ندارد و در مصاحبه های گوناگون اعلام کرده است که هیچ علاقه ای به مهاجرت ندارد و کشور ایران را بی نهایت دوست داشته و تا پای جان در ایران خواهد ماند و همینطور به ساخت و خواندن موسیقی با موضوع ایران ادامه می دهد و به دنبال پیشرفت های زیاد در کشور ایران است. وی معتقد است که هرکس به خواهد پیشرفت کند در هر کجا که باشد راه پیشرفت به رویش باز است و دلیلی نمی بیند که کسی برای پیشرفت به کشور های خارجی روی بیاورد.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات