ستاره استقلال رسما خداحافظی کرد  + علت خداحافظی ستاره استقلال چیست؟

ستاره استقلال رسما خداحافظی کرد 

ستاره استقلال رسما خداحافظی کرد. تیم استقلال در فصل گذشته توانست موفقیت های بسیار زیادی کسب کند. در فصل جدید نیز این تیم تغییرات گسترده ای را در ترکیب اصلی خود به وجود آورده است. هدف از ایجاد چنین تغییراتی اجرای سبک فوتبال تهاجمی می باشد. در ساعات گذشته بر اساس داده های خبری جدید ستاره استقلال رسما خداحافظی کرد.

این خبر در بسیاری از شبکه های اجتماعی خبری و ورزشی بارها بازنشر شد. در ساعات اول این خبر به عنوان یک شایعه رد شد‌. در صورتی که شب گذشته سامان تورانیان مدافع جوان استقلال این خبر را تایید کرد. این بازیکن نقش بسیار کلیدی در تیم استقلال داشت. به طوری که همه نگاه ها معطوف به این بازیکن بود.

وی شب گذشته با انتشار یک پست در فضای مجازی اعلام کرد، که به صورت رسمی از این تیم جدا شده است. این مدافع جهان در فصل گذشته توانست؛ افتخارات مختلفی را برای تیم رقم بزند. بسیاری از کارشناسان فوتبالی نیز حدس می زدند، در ترکیب اصلی تیم در فصل جدید تورانیان حضور خواهد داشت. اما متاسفانه به دلیل شرایط موجود این بازیکن با تیم استقلال خداحافظی کرد.

علت خداحافظی ستاره استقلال چیست؟

در حدود ۹۰ درصد از بازی های فصل گذشته، آقای تورانیان به عنوان یک مدافع جوان بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دادند. آقای سامان تورانیان به عنوان یک مدافع از مهارت فوتبالی غیر قابل وصفی برخوردار هستند. ایشان به عنوان یک بازیکن جوان آینده بسیار درخشانی خواهند داشت. وی بر تمامی تکنیک های فوتبالی تسلط کافی دارد.

در شب گذشته خبر مربوط به خداحافظی ستاره استقلال در شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری مختلف پخش شد. این خبر در ساعات اول توسط باشگاه استقلال تایید و یا رد نشد. در نهایت آقای تورانیان به انتشار یک تصویر جدایی خود را اعلام کرد. وی در فصل های گذشته با تیم مس کرمان همکاری می کرد. آقای نکونام استعداد فوتبالی ایشان را کشف کرده و با ایشان همکاری خود را آغاز کرد. وی در فصل قبل همانند یک ستاره در بازی های مختلف درخشید.

ایشان در فصل جدید نیز به عنوان یک مدافع در تیم استقلال حضور خواهند داشت. متاسفانه شرایط موجود باعث ایجاد پاره ای از مشکلات برای ایشان شد. آقای تورانیان در سال جدید برای خدمت سربازی اعزام خواهند شد. وی به دلیل شرایط ایجاد شده برای مدت زمان کوتاهی در تیم ملوان حضور خواهد داشت. وی در فصل جدید در تیم هواداران انزلی به بهترین شکل ممکن بازی خواهد کرد.

ستاره استقلال رسما خداحافظی کرد

علت خداحافظی ستاره استقلال

خبر خداحافظی ستاره استقلال جامعه فوتبالی را با شوک بسیار بزرگی مواجه کرد. برخلاف تمامی باورهای رایج سامان تورانیان در فصل جدید یا این تیم همکاری نخواهد کرد. این مسئله می تواند برای تیم استقلال چالش های بسیار بزرگی را به وجود بیاورد. وی در فصل گذشته با ثبت بهترین عملکرد توانست؛ موقعیت های بسیار ارزشمندی را برای تیم استقلال جهت گل زنی به دست بیاورد.

این ستاره فوتبالی به وجود این که سن بسیار کمی دارد؛ کاملا بر تمامی تکنیک ها و متدهای فوتبالی آگاه است. وی در سال جدید تصمیم گرفت، که برای خدمت سربازی خود را آغاز کند. در همین راستا آینده فوتبالی ایشان وارد مسیر جدیدی شد. وی در فصل جدید با تیم ملوان همکاری خواهد کرد.

بر اساس شواهد و اطلاعات به دست آمده جدید، محل خدمات تورانیان انزلی خواهد بود. به همین دلیل برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی برای آینده شغلی خود باید وارد این مسیر می شد. خبر پیوستن ایشان به تیم ملوان بسیاری از هواداران پرسپولیس را اندوهگین کرد. وی به عنوان یک ستاره محبوب از جایگاه بسیار ویژه ای در این تیم برخوردار بود.

ستاره استقلال خبر خداحافظی را تایید کرد؟

فصل جدید لیگ برتر ایران همراه با حواشی مختلف می باشد. در شب گذشته نیز یکی از پایگاه های خبری ورزشی اعلام کرد، که سامان تورانیان در فصل جدید با این تیم همکاری نمی کند. این خبر پس از چندین ساعت به صورت رسمی توسط مدیر برنامه ایشان تایید شد‌. وی با انتشار یک عکس سیاه و سفید در شبکه اجتماعی اینستاگرام با این تیم خداحافظی کرد.

وی در کپشن این عکس نوشت که از همکاری با تیم استقلال بی نهایت خوشحال و خرسند هستم. وی به دلیل شرایط جدید با تیم ملوان همکاری خود را آغاز کرد. این بازیکن از آنجایی که پتانسیل بسیار بالایی در پرورش استعداد های خود دارد، در این تیم نیز همانند ستاره ای خواهد درخشید. برخی از رسانه ها ادعا می کردند، که علت عدم همکاری تورانیان با استقلال مبلغ پایین قرارداد فصل جدید بود.

در صورتی که وی سال جدید تصمیم گرفته بود، که خدمت سربازی را نیز به پایان برساند. به همین دلیل مجبور به خداحافظی با تیم استقلال شد. این تیم در فصل جدید همکاری خود را به صورت رسمی با تیم ملوان آغاز خواهد کرد. در تیم ملوان به عنوان یک مدافع تورانیان حضور خواهد داشت. همچنین ایشان به عنوان یک مدافع جوان و حرفه ای می توانند مسیر موفقیت این تیم را تغییر دهند.

علت خداحافظی ستاره استقلال

خداحافظی با ستاره استقلال در فصل جدید

بر اساس جدیدترین بررسی های صورت گرفته و داده های اعلامی توسط باشگاه استقلال سه ستاره به صورت رسمی از این تیم جدا شده اند. البته استقلال هنوز جایگزین مناسبی را برای این ستاره های فوتبالی در نظر نگرفته است. به احتمال زیاد در فصل جدید شاهد خداحافظی بازیکنان دیگری از این تیم باشیم.

سامان تورانیان به عنوان یک مدافع توانست؛ این تیم را در مسیر موفقیت قرار دهد. وی در فصل گذشته کارنامه کاری خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کرد. خبر جدایی تورانیان از تیم استقلال توسط منابع مختلف تایید شده است. وی قبل از همکاری با استقلال در تیم مس کرمان به عنوان یک مدافع بازی می کرد. در تیم استقلال نیز همانند یک ستاره پرقدرت درخشید.

به دلیل اعزام به خدمت سربازی ایشان مجبور به قطع همکاری خود با تیم استقلال می باشد. وی از وضعیت موجود بنا به گفته نزدیکان بسیار راضی نیست. ایشان در فصل جدید در تیم ملوان حضور خواهند داشت. هیچ گونه اطلاعات دقیقی در خصوص مبلغ قرارداد و همچنین مدت زمان قرارداد اعلام نشده است. به احتمال زیاد این همکاری دو ساله خواهد بود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات