سرمربی پرسپولیس با کسی تعارف ندارد  + چرا گاریدو با هیچ کس تعارف ندارد؟

سرمربی پرسپولیس با کسی تعارف ندارد 

سرمربی پرسپولیس با کسی تعارف ندارد . تیم پرسپولیس در سوپر لیگ های داخلی توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این تیم همیشه شانس همکاری با سرمربی های حرفه ای را داشته است. در فصل جدید نیز این تیم با یک سرمربی جدید و خارجی شانس شرکت در مسابقات را خواهد شد. بر اساس داده های جدید خبری توسط منابع معتبر سرمربی جدید تیم پرسپولیس آقای گاریدو می باشد.

بر اساس حواشی اعلامی توسط پایگاه های خبری سرمربی پرسپولیس با کسی تعارف ندارد. وی سابقه مربی گری حرفه ای در تیم های مختلف را دارد. همچنین در اغلب تیم ها به رشد شاخص کیفیت کاری بازیکنان کمک کرده است. ایشان از تجربه و مهارت بسیار بالایی در زمینه مربی گری برخوردار هستند.

وی با هیچ یک بازیکنان تعارف ندارد و به صورت آزادانه نظر شخصی خود را اعلام می کند. به نوعی انتقاد یا صبحت هیچ شخص دیگری نمی تواند نظر شخصی گاریدو را تغییر دهد. این مسئله خود یک نکته بسیار مثبت به شمار می آید. در واقع گاریدو بر اساس مهارت شخصی بازیکنان تصمیم خواهد گرفت. بازیکنان این تیم با شرکت در تمرینات می توانند استعداد و مهارت خود را به مربی جدید ثابت کنند.

چرا گاریدو با هیچ کس تعارف ندارد؟

گاریدو سرمربی جدید سبک فوتبال اسپانیایی را در تیم پرسپولیس اجرا خواهد کرد. برای اجرای این سبک در ایران باید بازیکنان حرفه ای با ایشان همکاری کنند. در غیر این صورت وی نمی توانند ایده های خلاقانه خود را جهت برد تیم به درستی اجرا کند. در این مسیر انتخاب بازیکنان مناسب از دیدگاه آقای گاریدو حرف اول را می زند. در غیر این صورت ایشان نمی توانند بستر موفقیت تیم را فراهم کنند.

در فصل جدید بازیکنان تمامی تیم ها به بهترین شکل ممکن خود را آماده کرده اند. برای افزایش شانس برد تنها راهکار انتخاب بازیکنان منتخب در ترکیب اصلی تیم می باشد. در همین راستا برخی از رسانه ها اعلام کردند، که گاریدو به حرف هیچکس گوش نمی کند. در واقع سرمربی جدید پرسپولیس به نظر شخصی هیچ فرد دیگری اهمیت نمی دهد. وی از همان ابتدای حضور در این تیم به صورت آزادانه بازیکنان را انتخاب می کند.

همچنین در فرایند انتخاب بازیکنان اصلی نهایت دقت و وسواس را به خرج می دهد. وی به تازگی اعلام کرده است، که حدود ۸۰ درصد بازیکنان جهت شرکت در مسابقات فصل جدید آماده هستند. گاریدو در انتخاب برخی از بازیکنان جهت شرکت در ترکیب اصلی تیم مردد می باشد. به همین دلیل تمرینات تا قبل از مسابقات ادامه خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس با کسی تعارف ندارد 

گاریدو؛ نقطه عطف موفقیت پرسپولیس در فصل جدید

در روزهای گذشته به صورت رسمی اعلام شد، که پرسپولیس قرارداد خود را به آقای گاریدو نهایی کرده است. این انتخاب موجب خوشحالی طرفداران و افراد فعال در حوزه فوتبال شده است. این تیم در سایه رهنمودهای سرمربی جدید می تواند قله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند. هنوز هیچ گونه اطلاعات معتبر و دقیق از قیمت قرارداد گاریدو اعلام نشده است. به احتمال زیاد سبک فعالیت بازیکنان در فصل جدید بسیار متفاوت خواهد بود.

همچنین بازیکنان تیم پرسپولیس به سبک اسپانیایی فعالیت خود را ادامه خواهند داد. به نوعی بر اساس شواهد و داده های جدید بازیکنان مشغول به تمرین هستند، تا سبک اروپایی را آموزش ببینند. یادگیری دقیق این سبک می تواند به موفقیت هرچه بیشتر تیم کمک بسیار شایانی کند. برخی از کارشناسان ادعا می کنند، که گاریدو نقطه عف پرسپولیس در فصل جدید خواهد شد.

این مربی اسپانیایی به دنبال ایجاد بستری جدید برای موفقیت تیم در بازی های مختلف می باشد. همچنین گاریدو بر اساس نظر شخصی خود و همچنین مهارت بازیکنان ترکیب اصلی تیم را مشخص خواهد کرد. در تمرینات فصل جدید بسیاری از بازیکنان قدیمی این تیم نیز حضور دارند. این مسئله خود تعجب بسیاری از رسانه های فوتبالی را به خود جلب کرده است.

گاریدو سرمربی پرسپولیس در فصل جدید با کسی تعارف ندارد

بدون شک گاریدو انتخابی بسیار هوشمند و ایده آل می باشد. این سرمربی جدید می تواند افتخارات بسیار بزرگ و کوچکی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. همچنین سبک فوتبالی ایشان با سایر سرمربی های ایرانی متفاوت می باشد. در مصاحبه اخیر بازیکنان تیم پرسپولیس ادعا کرده اند، که ایشان به صورت جدی تمرینات را دنبال می کند.

بر اساس داده های خبری جدید بسیاری از بازیکنان قدیمی اسک تیم نظیر فرشاد احمدزاده نیز دوباره شانس حضور در پرسپولیس را خواهند داشت. پس از اتمام جریان تمرینات بازیکنان اصلی معرفی خواهند شد. در حال حاضر دغدغه اصلی تمامی بازیکنان شرکت در ترکیب اصلی تیم می باشد. برای حضور در ترکیب اصلی بازیکنان باید به صورت جدی تلاش کنند. در غیر این صورت آقای گاریدو، آن ها را انتخاب نخواهد کرد.

همچنین سرمربی جدید به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ در مسیر فوتبالی پرسپولیس می باش‌د. وی تا حدودی در این زمینه موفق شده است و حتی در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانسته ترکیب تیم را تغییر دهد. بر اساس گمانه زنی های صورت گرفته بسیاری از بازیکنان در فصل جدید شانس حضور در زمین بازی را نخواهند داشت.

سرمربی جدید و اسپانیایی تیم پرسپولیس تعارف را کنار گذاشت

اخبار اعلامی از سوی تیم پرسپولیس این گونه عنوان می کند، که در فصل جدید این تیم با آقای گاریدو همکاری خواهد کرد. به صراحت می توان ادعا کرد، که گاریدو جزء ۱۰۰ مربی برتر در جهان می باشد. وی یکی از سرمربی های خبره خارجی نیز شناخته می شود. همچنین آقای گاریدو به عنوان ترسیم و ایجاد تکنیک های جدید در فوتبال ایران می باشد. به احتمال زیاد قرارداد ایشان به صورت دو ساله دوباره تمدید شود.

آقای گاریدو در انتخاب بازیکنان جدید برای تیم پرسپولیس هرگونه تعارف را کنار گذاشته است. همچنین هیچ فردی به صورت مستقیم نمی تواند بر تصمیمات نهایی ایشان دخالت کند. این مسئله تا حدودی موجب خوشحالی و خرسندی بازیکنان این تیم شده است.

در واقع افرادی که لایق حضور و شرکت در این تیم هستند؛ شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهند داشت. آقای گاریدو تا حدودی توانسته مسیر جدیدی را برای بازیکنان تیم پرسپولیس جهت تمرین و تکرار فراهم کند. همچنین ایشان از فوق ستاره های پرسپولیس نیز جهت همکاری در فصل جدیدی دعوت کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل