سلبریتی کیست؟ + اخبار سلبریتی های ایرانی را چگونه دنبال کنیم؟

در این مقاله می خواهیم درباره اخبار سلبریتی ها صحبت کنیم و بدانیم که این اخبار را چگونه باید به دست آوریم و یا اینکه چگونه آن ها را به اشتراک بگذاریم پس تا آخر این مقاله در سایت ایران انفجار با ما همراه باشید.

 از زمانی که رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی بین افراد رواج پیدا کرد سلبریتی ها حضور پررنگی در این رسانه ها داشتند؛ افرادی  که به آن ها علاقه مند بودند شروع به دنبال کردن این سلبریتی ها کردند و از اخبار آن ها باخبر شدند.

در واقع اخباری که پیرامون سلبریتی ها وجود دارد برای خیلی از طرفداران آن ها مهم است و یا این که جزو یکی از سرگرمی های پرطرفدار حساب می شود.

سلبریتی کیست؟

سلبریتی کیست؟

سلبریتی شخصی است که به خوبی شناخته شده است و توجه عموم مردم یا توجه افراد خاص را به خود جلب می کند. فردی که عموم مردم او را می شناسند، مانند فردی در دولت و یا سیاست، ممکن است به خوبی شناخته شده باشد، اما یک سلبریتی نباشد، مگر اینکه چیز دیگری در او را برای افراد دیگر جالب باشد. معمولاً یک فرد از سرگرمی هایی مانند یک بازیگر در فیلم، کسی که آهنگ می خواند یا رپ می خواند، یا شخصی که یک ورزش انجام می دهد تبدیل به یک سلبریتی می شود. افرادی که در سینما و تلویزیون ایفای نقش می کنند، افرادی که آواز می خوانند معمولا سلبریتی هستند.

سیاستمداران بلند پایه، افرادی که اخبار را به مردم می گویند، مجریان برنامه های تلویزیونی، افرادی که به فضا می روند، ورزشکاران لیگ برتر و افرادی که آهنگ می خوانند نیز گاهی افراد مشهور هستند. گاهی اوقات افرادی مانند مادر ترزا به دلیل کمک به افراد نیازمند و مقدس به شهرت رسیده اند. سلبریتی ها انواع مختلفی نیز دارند.

سلبریتی نسبی کسانی هستند که به دلیل نسب خود مشهور هستند. این ها شامل افراد سلطنتی، افراد اجتماعی با سابقه طولانی از خویشاوندان مرفه و فرزندانی است که والدین آن ها نیز افراد مشهوری بودند. چند نمونه از افراد مشهور منتسب را می توان شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری از خانواده سلطنتی بریتانیا، پاریس هیلتون و مایلی سایرس را نام برد.

سلبریتی هایی که چیزی را به دست آورده اند کسانی هستند که به دلیل استعداد و مهارت در زمینه خاص خود به شهرت رسیده اند. این ها عموماً بازیگران و بازیگران زن، هنرمندان موسیقی و ستارگان ورزشی هستند. غالبا افراد مشهور با دریافت جایزه معروف به شهرت می رسند. بیانسه، جورج کلونی و مایکل جردن چند نمونه از افراد مشهور موفق هستند. سلبریتی های مربوط به افراد معروف دیگر به کسانی گفته می شود که با جلب توجه زیاد رسانه ها یا ارتباط با افراد مشهور متعدد به شهرت می رسند. این ها افرادی هستند که صرفاً به دلیل مشهور بودن سلبریتی هستند.

دسته ای دیگر نیز وجود دارند که به دلیل جالب بودن کار های خود در اینستاگرام به شهرت رسیده اند. این افراد سعی بر سرگرم کردن مردم دارند. این دسته از افراد را سلبریتی های اینستاگرام و یا شاخ های مجازی می نامند.

اخبار سلبریتی های ایرانی را چگونه دنبال کنیم؟

برای اینکه بتوانیم اخبار مربوط به سلبریتی های ایرانی را بدانیم اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به اینترنت مراجعه کنیم. به دلیل اینکه بسیاری از افراد معروف ایرانی معروف هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند، سایت های زیادی نیز در این زمینه درباره این افراد اخبار تهیه می‌ کنند و خبرنگاران خود را موظف می دانند که این افراد را دنبال کرده و اخبار آن ها را در سایت بنویسند. پس اولین جایی که می‌ توان به آن مراجعه کرد سایت های معتبر اینترنتی است.

بعد از آن تقریبا هر سلبریتی یک صفحه اینستاگرام و یا یک اکانت شبکه اجتماعی دارد و معمولا اخباری را از خود در آنجا منتشر می‌ کند. البته ممکن است بعضی از سلبریتی ها در رسانه های اجتماعی فعالیت نداشته باشد؛ اما طرفداران آن ها معمولا صفحاتی را برای آن ها به وجود آوردند و خبرهایی را در آنجا قرار می دهند. پس اینستاگرام یا شبکه‌ های اجتماعی نیز یکی دیگر از راه هایی است که می توان از اخبار مربوط به سلبریتی های ایرانی خبر گرفت. هم چنین اگر بخواهیم به روش سنتی نیز از اخبار سلبریتی ها خبر دار شویم می توانیم به مجلات و روزنامه ها مراجعه کنید هنوز هم انتشاراتی وجود دارند؛ که با این افراد مصاحبه انجام می‌ دهند و اخبار آن ها را چاپ می کنند. 

اخبار سلبریتی ها در صدا و سیما

صدا و سیما ایران نسبت به رسانه های خارجی کمتر به اخبار سلبریتی ها می پردازد. تا کنون برنامه ها و مصاحبات زیادی با افراد مختلفی انجام شده است که شما می توانید با جستجو کردن نام سلبریتی مورد نظر، تصاویر و عکس های آن ها را مشاهده کنید. به طور کلی شما باید برای اطلاع از اخبار جدید سلبریتی ها به فضاهای مجازی مراجعه کنید.

اخبار سلبریتی های هالیوود را چگونه دنبال کنیم؟

اخبار افراد معروف خارجی را نیز می توان از طریق سایت های معتبر و صفحات اینستاگرام معتبر پیدا کرد. افراد معروف خارجی معمولا خبرهای بیشتری دارند و سایت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند تا اخبار این سلبریتی ها را به روز در اختیار مردم و طرفداران آن ها قرار دهند. هم چنین خبرنگاران در خارج از کشور به نام پاپاراتزی وجود دارد؛ که از زندگی خصوصی سلبریتی های خارجی خبر تهیه کرده و عکس می گیرند و آن ها را در سایت‌ های معتبری که درباره آن ها صحبت کردیم قرار می دهند.

شما می توانید نام سلبریتی مورد نظر را در اینترنت جستجو کرده و در نتایج اول گوگل سایت هایی که نام این شخص را در آن ها نوشته شده است پیدا کنید و اخبار مربوط به آن را بخوانید. هم چنین برخی از شبکه‌ های تلویزیونی ماهواره‌ ای نیز خبر های مربوط به سلبریتی های خارجی را پخش می کند. می توانید برنامه های دلخواه خود را از جدول پخش شبکه های تلویزیونی در اینترنت یا در خود شبکه تماشا کنید.

اخبار سلبریتی ها در بالییود

افراد و سلبریتی های زیادی در سینمای بالییود افراد فعالیت می کنند و اکثر آن ها شناخته شده هستند. برخی از افراد در فضاهای گوناگون به پوشش اخبار این سلبریتی ها و فعالیت آن ها می پردازند. در این بخش به اخباری که از سلبریتی های بالییود منتشر شده است که بسیار برجسته و فراگیر شد می پردازیم.

ازدواج سلبریتی های مشهور پریانکا چوپرا و نیک جوناس

یکی از مسائل و اخبار مهمی که در چند وقت اخیر به آن خیلی پرداخته اند ازدواج بازیگران بالییود با افراد خارجی است. ازدواج پریانکا چوپرا و نیک جوناس در سال ۲۰۱۸ در آندوراپرادش هند رخ داد. جالب است بدانید این دو بازیگر مشهور یک بار در هند و بار دیگر در آمریکا مراسم عروسی گرفتند که شامل مراسم هندو و مسیحی بود.

آن ها در حضور خانواده و دوستان نزدیک خود ازدواج کردند. از زمان ازدواج این دو، نیک و پریانکا به موفقیت های فراوانی در صنعت سینما و موسیقی دست یافتند. آن ها به طور مداوم در نمایش تلویزیونی و رویدادهای عمومی با یکدیگر ظاهر می شوند و رابطه قوی و پایداری دارند. این دو همیشه یکدیگر را حمایت می کنند و علاقه زیادی به اشتراک گذاری لحظات خوش با هم دارند.

ازدواج آن ها برای بسیاری از طرفدارانشان یک نمونه ایده آل از رابطه زناشویی و همکاری است. آن ها مشترکاً در استفاده از رسانه های اجتماعی و برگزاری رویدادهای خیریه نیز فعال هستند. خبر ازدواج آن ها یکی از مهم ترین اخبار سلبریتی های بالییود به شمار می رود.

ازدواج با اختلاف سنی زیاد

مسئله ازدواج با اختلاف سنی زیاد در هند و سینمای والییود یکی از مهم ترین و خبر سازترین مسائل به شمار می رود. در چند وقت اخیر این خبرها به شدت وایرال شده است و مورد توجه کاربران قرار می گیرد. ازدواج بازیگران زن والییود با افراد کوچک تر از خود از اخبار مهم بالییود به شمار می رود.

این ازدواج ها که در بخش پیشین به آن اشاره شد ازدواج چوپرا و نیک جوناس بود که چوپرا 10 سال از نیک بزرگتر است. خیلی ها در خصوص ازدواج این دو گفته بودند که ازدواج آن ها دوام زیادی نمی آورد. اما مسئله مهم تر آمار طلاق و بهم خوردن ازدواج ها در بالییود بخاطر اختلاف سنی زیاد است.

جالب است بدانید بازیگر مشهور هندی یعنی امیر خان، با زنی ازدواج کرد که از خودش بسیار بزرگ تر بود و سر انجام این ازدواج به طلاق ختم شد. لازم به ذکر است که این مسئله به یکی از خبرهای مهم سینمای والییود تبدیل شده است و خیلی ها در کانال های یوتیوب خود به این موضوع پرداخته اند.

اخبار سلبریتی ها در ترکیه

سینمای ترکیه در یک دهه اخیر در سطح جهانی بسیار مطرح شده است و سالیانه فیلم و سریال های زیادی منتشر می شود. از میان سلبریتی های ترکی اخباری منتشر می شود که پیامدهای خوب و بدی به همراه داشته است. در این قسمت به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

نحوه بازیگری هانده ارچل

نحوه بازیگری هانده ارچل یکی از خبرهایی است که به شدت در میان کاربران جنجال به پا کرده است. این بازیگر 30 ساله ترکی مشهورترین بازیگر زن ترکیه است که جدیدا مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. او با بازی در سریال جدید خود از سوی مخاطبان متهم شد که بسیار مصنوعی بازی می کند. برخی از بازیگران ترکی از هانده ارچل حمایت کردند و خواهان پایان دادن به حواشی اخیر هستند.

شایسته ترین جفت در جشنواره دوبی

چندین سال پیش در جشنواره ای که در دوبی برگزار شد، از مخاطبان درخواست شد که بهترین کاپل و زوج سینمای ترکیه را انتخاب کنند. در میان این رای گیری ها نام افراد زیادی به چشم می خورد. اما سر انجام طوبا بویوک اوستون و کیوانچ تاتلی توغ، به عنوان شایسته ترین زوج در جشنواره دوبی انتخاب شدند.

اخبار سلبریتی ها در کره

اخیرا سینمای کره بسیار به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است و بسیاری از افراد سلبریتی های کره ای را می شناسند. کره تا کنون شاهکارهای زیادی را به جهان ارائه داده است که باعث محبوبیت سلبریتی های کره ای در بین مردم دنیا شده است. در این قسمت به برخی از مهم ترین اخبار سلبریتی های کره ای می پردازیم.

لی مین هو، گران ترین بازیگر کره

امروزه کمتر کسی است که لی مین هو را نشناسد. او یک بازیگر مشهور کره ای است که اکنون به عنوان گران ترین بازیگر هم به شمار می رود. او در تلویزیون و در سینما بازی کرده و مورد توجه بسیاری از طرفداران در سراسر جهان قرار گرفته است. جالب است بدانید او در تمام نقش هایی که بازی کرده، نقش یک فرد پولدار را بر عهده داشته است.

مرگ ناگهانی بازیگر زن کره ای

ناگهانی ترین اخباری که از سلبریتی های کره ای منتشر شد، خبر فوت ناگهانی بازیگر جوان بود. جونگ چای یول بازیگر و مدل جوان کره ای در سن 25 سالگی فوت کرد. تا کنون اطلاعات و جزئیاتی در خصوص مرگ این بازیگر منتشر نشده است. این بازیگر کار مدلینگ خود را در سال 2016 آغاز کرد و با بازی کردن در فیلم عمیق به شهرت رسید.

بهترین رسانه های داخلی برای پوشش اخبار سلبریتی ها کدامند؟

در ایران مردم می‌ توانند از طرق مختلفی اخبار پیرامون این سلبریتی ها در دنبال کنند و همان طور که در بالا گفتیم اولین جایی که می‌ توانند به آن مراجعه کنند سایت های اینترنتی است. در واقع به خاطر اینکه امروزه استفاده از اینترنت در بین تمام مردم رواج پیدا کرده است؛ همه کارها از این طریق انجام می شود. همچنین تمام خبرها از طریق اینترنت پیگیری می شود در زیر تعدادی از رسانه های خبری که اخبار سلبریتی ها را منتشر می‌ کنند را نام می بریم.

اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ است که افراد بسیار زیادی در جامعه امروزی در آن در حال فعالیت هستند. معمولا بسیاری از افراد از اینستاگرام برای سرگرمی استفاده می کنند. البته که بعضی از پیج های کسب و کار و آموزشی نیز در این شبکه اجتماعی وجود دارد. همان طور که گفتیم سلبریتی ها نیز در این شبکه اجتماعی عضو هستند و صفحاتی را برای خود دارند.

اولین کاری که سلبریتی ها در صفحه خود انجام می دهند این است که معمولا اخبار به روز خود را در آنجا قرار می‌ دهند. همین طور صفحات دیگری نیز وجود دارند که به عنوان فن پیج فعالیت کرده یا اینکه اخبار مربوط به سلبریتی ها را برای فالوورها و یا دیگر کسانی که در اینستاگرام هستند قرار می دهند.

عده ای از شاخ های مجازی نیز در این شبکه اجتمایی یعنی اینستاگرام به تبلیغات بازی انفجار و سایت شرط بندی می پردازند.

تلگرام

تلگرام نیز یک رسانه ارتباطی است که امروزه در گوشی تلفن همراه هر کسی پیدا می شود. در این رسانه کانال‌ های خبری بسیاری را در خود جای داده است که افراد می‌ توانند در این کانال ها عضو شوند با عضو شدن در این کانال ها می توان اخبار مربوط به هر چیزی در دنیا را به دست آورد. بعضی از این کانال ها سرگرمی خبری هستند و بعضی ها فقط به اخبار تمرکز می کند. می توان کانال های مربوط به سلبریتی ها را پیدا کرد و با عضو شدن در آن ها از اخبار مربوط به افراد معروف با خبر شد. همچنین افراد می توانند از طریق این کانال ها به فعالیت های متفاوت مثل دانلود آهنگ سلبریتی ها و یا دانلود ربات بازی انفجار بپردازند.

سایت های خبری و سرگرمی

اگر نام این افراد معروف را در اینترنت جستجو کنید سایت های زیادی را می بینید که به بررسی اخبار پیرامون آن ها پرداختند و یا اینکه بیوگرافی هایی را درباره افراد مشهور در سایت های خود نوشتن گاهی نیز این سایت‌ های خبری هستند و فقط اخبار مربوط به صدای افراد معروف را به انتشار می گذارند. در واقع تعداد این سایت ها بسیار زیاد است زیرا مخاطب آن ها فراوان است و هر کدام از آن ها سعی می کنند تا محتوای منحصر به فردی را به اشتراک گذاشته و مخاطبان خود را جذب کنند. اگر می خواهید به این سایت ها دسترسی داشته باشید نام سلبریتی مورد علاقه خود را در گوگل بنویسید؛ در صفحه نتایج معمولا اولین نتیجه هایی که ظاهر می‌شود مربوط به سایت های معتبر در این زمینه هستند. 

شبکه های تلویزیونی

شبکه های تلویزیونی نیز گاهی اوقات بخش‌ های خبری دارند که در آن خبر های سلبریتی ها را منتشر می کنند و درباره افراد مهم صحبت می کنند. این شبکه‌ های خبری بیشتر در کانال های ماهواره ای وجود دارند و در آن ها بیشتر پخش می شود برای اینکه از این شبکه های خبری اطلاع داشته باشید. می توانید به اینترنت مراجعه کرده و ساعات پخش برنامه های خبری را ازسایت های مربوطه به  آن ها بگیرید.

مجلات و نشریات

مجلات و نشریات نیز از دیرباز به عنوان یک رسانه اخبار مربوط به سلبریتی ها را چاپ می کردند. در مجلات معمولا صفحاتی درباره این افراد مشهور و خبرهای آن ها بود که مصاحبه هایی انجام می شد و افراد می توانستند این مصاحبه ها را بخوانند و با اخبار به روز سلبریتی ها آشنا شوند. امروزه کمتر کسی به سمت مجلات می رود؛ اما باز هم افرادی وجود دارند که مجلات را خریداری کرده و از آن ها استفاده می کنند.

بهترین کانال های خبری برای اخبار سلبریتی های هالیوود کدامند؟

کانال های خبری زیادی وجود دارند که همان طور که گفتیم اخبار سلبریتی های خارجی را پوشش می دهند. این کانال‌ های خبری معمولا در تلویزیون برنامه هایی را پخش می کنند و در قسمت اخبار از سلبریتی ها نیز چیزی می گویند. به عنوان مثال بی بی سی، سی ان ان یا فاکس نیوز در آمریکا کانال های خبری معتبر و بسیار معروفی هستند که اخبار مربوط به سلبریتی ها را به اشتراک می‌ گذارند. همین طور این کانال ها به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند و می توانند اخبار سلبریتی ها را برای شما نشان دهند.

در بعضی از شبکه های خارجی بخش خبری جدا به صورت اختصاصی و اخبار مربوط به سلبریتی ها می پردازند و اگر فرد معروف کاری را انجام داده باشد آن را را بیان می کنند.برای اطلاعات بیشتر درباره این اخبار و کانال‌ های خبری می توانید به سایت های اینترنتی این شبکه ها مراجعه کرده و برنامه های مرتبط با سلبریتی ها را در آنجا مشاهده کنید و در ساعت مقرر در تلویزیون تماشا کنید. هم چنین می توانید این برنامه ها را ضبط کرده و یا ویدئو آن ها از سایت های معتبر در این زمینه دانلود کنید.

پر حاشیه ترین سلبریتی های ایرانی چه افرادی هستند؟

در ایران تعداد زیادی سلبریتی وجود دارد که هر کدام از آن ها به دلیل فعالیتی که دارند و حواشی را برای خود درست کرده اند. این سلبریتی ها ممکن است حاشیه کمی داشته باشند؛ اما تعدادی از آن ها حواشی شان بسیار بر سر زبان‌ ها افتاده است و در هر زمان داستانی را به عنوان حاشیه ایجاد کردند. به عنوان مثال می‌ توان ریحانه پارسا را نام برد که با مهاجرت از ایران و عکس ها و فیلم هایی که از خود در پیج اینستاگرامش قرار می داد. بسیار پر حاشیه شد و تقریبا تمام افراد درباره او صحبت می کردند. این بازیگر هم اکنون می نیز حاشیه را دارد و مردم او را با همین حواشی دنبال می کنند.

از دیگر سلبریتی‌ هایی پرحاشیه می توان مهناز افشار را نام برد که بسیار صحبت درباره او شده است و اول به خاطر ازدواج با یکی از مقام‌ های دولتی نامش بر سر زبان ها افتاد؛ بعد از آن به خاطر اینکه کشف حجاب را انجام داد بسیار در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرد. افراد مشهوری که بیرون از ایران زندگی می کنند نیز می توان به امیر تتلو اشاره کرد که تقریبا حواشی بسیار زیاد باعث معروف شدن او شده است و به تازگی نیز ازدواجش با سحر قریشی و فیلم هایی که در اینستاگرام و یوتیوب قرار می‌ دهد باعث جلب توجه بین تمام طرفدارانش شده است. از دیگر سلبریتی های پرحاشیه نیز می توان به بهنوش بختیاری و صحبت‌ هایی که در زمینه سیاسی می‌ کند و یا مهران مدیری به خاطر رفتار خاصی که دارد اشاره کرد.

پر حاشیه ترین سلبریتی های هالیوود چه افرادی هستند؟

در میان سلبریتی های خارجی نیز افرادی وجود دارند که بسیار پر حاشیه هستند. یکی از آن ها ریحانا خواننده بسیار معروف است. رپری که اغلب به عنوان دختر خوب، بد شد نامیده می شود، زمانی که شروع به تبدیل شدن به یک ستاره بسیار تحریک آمیز کرد، تیتر اخبار را به خود اختصاص داد. اما این رابطه ریحانا با اولین عشقش کریس براون بود که آغاز یک رسوایی بی پایان برای خواننده متولد باربادوس بود. کریس براون در سال 2009 به طور وحشیانه به ریحانا حمله کرده بود و حواشی ریحانا نیز تقریبا از همان جا شروع شد.

آریانا گرانده، خواننده پاپ، حرفه ای طوفانی داشته است. آریانا پس از جدایی از نامزدش، مک میلر، عشق جدیدی با کمدین، پیت دیویدسون پیدا کرد و نامزد کرد. متأسفانه فوت مک او را تحت تأثیر قرار داد و به ازدواج پایان داد. او نه تنها دوست پسر سابق خود را به دلیل مواد مخدر از دست داد، بلکه مجبور شد با یکی از بزرگترین تراژدی های فرهنگ پاپ روبرو شود از دست دادن 22 نفر در جریان بمب گذاری در کنسرت منچستر در سال 2017 که بسیار فاجعه بار بود.

بهترین پیج های اینستاگرام برای دنبال کردن اخبار سلبریتی ها کدامند؟

برای اینکه بتوانیم بهترین پیج های اینستاگرام را که اخبار سلبریتی ها را ارائه می دهند پیدا کنیم باید این کار را با جستجو انجام دهیم. به این صورت که اخبار سلبریتی ها در اینستاگرام را در گوگل می نویسیم و پیج هایی که در نتایج ظاهر می شوند اگر دنبال کننده زیادی داشته باشد و همین طور پست های آن ها معتبر باشد می توان آن ها را به عنوان بهترین پیج های اینستاگرام که اخبار سلبریتی ها را ارائه می دهند در نظر گرفت. معمولا از این پیچ ها در اینستاگرام بیشتر از بقیه صحبت می‌شود و افراد بسیار زیادی نیز آن ها را دنبال می کند و گاهی اوقات خود سلبریتی ها نیز آن ها را تایید می کند.

بهترین کانال های تلگرام برای دنبال کردن اخبار سلبریتی ها کدامند؟

همان طور که گفتیم کانال های زیادی نیز در تلگرام فعالیت دارند که اخبار مربوط به سلبریتی ها را منتشر می کنند. البته این کانال ها ممکن است در کنار فعالیت های دیگری که در زمینه خبر دارند اخبار سلبریتی ها را منتشر کنند و یا اینکه به صورت تخصصی به سلبریتی ها پرداخته و فقط درباره آن ها صحبت کنند.

برای اینکه به این کانال ها دسترسی داشته باشیم هم می توانیم در گوگل جستجو کنیم و هم می‌ توانیم در خود تلگرام نام کانال ها را وارد کرده و در آن ها عضو شده یا سابسکرایب کنیم. معمولا این کانال ها عضوهای زیادی را در خود دارند و هر روزانه پست‌ های بسیار زیادی را قرار می دهند.

آیا تمامی اخبار منتشر شده در رابطه با سلبریتی های ایرانی صحت دارند؟

اگر به این نکته توجه کنید، تعداد بسیاری از اخباری که از سلبریتی ها منتشر می‌ شود که صحت ندارد و بعدا توسط آن سلبریتی رد می شود و مورد خشم قرار می گیرد. پس می توان این نتیجه را گرفت که بیشتر اخباری که از سلبریتی ها منتشر می شود درست نیست و ممکن است در آن ها اشتباه نیز باشد.

برای اینکه از اخبار موثق درباره سلبریتی ها خبر داشته باشیم بهترین راه این است که به صفحه اینستاگرام خود آن ها و یا اکانت اجتماعی که مربوط به خود آن بازیگر یا خواننده است مراجعه کرده و از آنجا اطلاعات دقیق را بگیریم. همین طور می توانیم به رسانه های خبری که معروف هستند و از طرف خود سلبریتی ها مورد حمایت قرار گرفته اند مراجعه کنیم.

آیا تمامی اخبار منتشر شده در رابطه با سلبریتی های هالیوود صحت دارند؟

همان طور که تمامی اخبار مربوط به سلبریتی های ایرانی معتبر نیستند و صحت ندارند تمامی اخبار درباره سلبریتی های خارجی نیز به همین صورت است و ممکن است در آن اخبار دروغ و جعلی نیز قرار گرفته باشد. معمولا سلبریتی ها به این نوع اخبار از خود واکنش نشان می دهند و دروغ بودن آن ها را معلوم می کنند برای اینکه از اخبار معروف سلبریتی های خارجی نیز اطلاع داشته باشیم؛ باید به سایت های معتبر در این زمینه و یا اینکه صفحات اجتماعی خود آن ها  مراجعه کنیم.

واکنش سلبریتی ها به اخبار منتشر شده کذب چگونه است؟

همان طور که گفتیم تعداد بسیار زیادی از سلبریتی ها در مقابل اخبار کذبی که از آن ها منتشر می شوند واکنش نشان می دهند و ممکن است آن را در شبکه اجتماعی خود با گذاشتن پست و استوری مشخص کنند. اما بعضی از سلبریتی ها در مقابل این اخبار دروغین سکوت می‌ کنند و چیزی را بیان می کند که این نیز به نشانه اعتراض است. بعضی از سلبریتی ها هم ممکن است به صورت علنی این موضوع را بیان کنند و در تلویزیون ظاهر شدند و دروغ بودن این اخبار را مشخص کنند. 

بهترین چنل های یوتیوب برای اخبار سلبریتی ها

یوتیوب یکی از اپلیکشن های مشهور جهانی است که افراد در حوزه ها و رشته ها و موضوعات مختلفی فعالیت می کنند. فراموش نکنید که علاوه بر یوتیوب برای اطلاع از اخبار سلبریتی ها اینستاگرام هم منبع خوبی به شمار می رود. کانال های یوتیوب که معرفی خواهیم کرد اخبار زیادی از سلبریتی های جهان را پوشش می دهند.

کانال entertainment Tonight

حتما تا کنون راجب این برنامه چیزهایی شنیده یا دیده اید. این برنامه مشهور که معنی آن سرگرمی امشب می باشد به مصاحبه با سلبریتی ها پرداخته و اخبار آن ها را پوشش می دهد. کانال یوتیوب این برنامه هم اکنون با همین نام در جریان است و فعالیت می کند و به مسائل مهمی می پردازد.

این کانال مسائلی در مورد اخبار سلبریتی ها، فیلم ها، موسیقی و تلویزیون را ارائه می دهد. علاوه بر این، مصاحبه های اختصاصی، پشت صحنه های فیلم ها و برنامه های تلویزیونی در این کانال یوتیوب قابل مشاهده است. جالب است بدانید این کانال یوتیوب بخاطر اخبار دقیقی که منتشر می کند و به آن می پردازد بسیار مشهور است.

سرگرمی امشب، کاربران را با پشت صحنه برخی از برنامه‌ ها و رویدادهای مهم آشنا می‌ کند. این کانال جوایزی مثل اسکار، گرمی، امی و بسیاری مراسم های دیگر را هم پوشش می دهد. با دنبال کردن این کانال، شما به راحتی می‌ توانید در جریان تمام تحولات و اخبار مهم سلبریتی ها باشید.

کانال یوتیوب Access Hollywood

اگر شما مشتاق شنیدن سلبریتی های هالیوودی هستید این کانال یوتیوب را از دست ندهید. در این کانال همان طور که از نامش پیدا است می توانید به اخبار هالیوود و ستاره های آن دسترسی داشته باشید. این کانال با شعار هالیوود در دستان شما و یا به هالیوود دسترسی داشته باش به فعالیت می پردازد.

اکسس هالیوود، کانال یوتیوب آمریکایی است که یکی از محبوب ترین کانال های خبری بین مخاطبان به شمار می رود. این کانال همه سلبریتی هایی را که در حوزه و حرفه های مختلف فعالیت می کنند را پوشش می دهد و از فعالیت های اخیر آن ها فیلم و عکس به همراه تحلیل آماده می کند.

به طور معمول به صورت خبرنگاری و مصاحبه‌ ها با ستارگان هالیوود، تجزیه و تحلیل فیلم‌ های آن ها می پردازد. این کانال علاوه بر فعالیت های زیاد، برنامه‌ های تلویزیونی، جشنواره‌ ها و جوایز سینمایی معروف و اخبار جدید را هم پوشش می دهد. امروزه کانال اکسس هالیوود از برترین کانال های پوشش اخبار افراد مشهور به شمار می رود.

کانال English celeb with us

کانال انگلیش سلب واس آس یکی دیگر از کانال هایی است که می توانید اخبار سلبریتی ها، خارجی و ایرانی را مشاهده کنید. کانال English celeb with us یک کانال ایرانی می باشد. جالب است بدانید که افرادی که این کانال را اداره می کنند ایرانی هستند اما به نقد و انتقادات و تحلیل های سلبریتی های هالیوودی و گاهی ایرانی می پردازند.

در این کانال با توجه به ویدئوهای منتشر شده و اسنادی که به دست آورده اند راجب تمام سلبریتی ها اخباری را منتشر می کنند. نا گفته نماند گاهی در این کانال ایرانی افشاگری هایی هم صورت می گیرد که بیشتر در مورد افراد مشهور خارجی می باشد. شما می توانید علاوه بر مشاهده اخبار افراد خارجی اخبار سلبریتی های ایران را هم در این کانال مشاهده کنید.

اخبار سلبریتی ها در خصوص افشاگری ها

همان طور که اشاره شد امروزه فضای مجازی بستری برای اطلاع از اخبار سلبریتی ها فراهم کرده است. اخبار سلبریتی ها امروز، از بسیاری از پلتفرم های گوناگون قابل مشاهده است که با جستجو کردن نام آن ها در این پلتفرم ها، می توانید خبرهای سلبریتی ها را دریافت کنید. افراد در کانال های یوتیوب و تلگرام حتی سایت های به خصوصی، برای افشاگری های سلبریتی ها فضاهایی را تشکیل داده اند.

سوالات متداول

  1. اخبار سلبریتی های ترکیه را کجا دنبال کنیم؟

    برای اینکه از اخبار پیرامون سلبریتی های ترکی نیز اطلاع پیدا کنیم می توانیم مانند دیگر سلبریتی ها به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کرده و یا اینکه در شبکه های معروف تلویزیونی ترکیه اخبار آن ها را مشاهده کنیم.

  2. اخبار سلبریتی های خارجی به زبان فارسی را کجا مشاهده کنیم؟

    اخبار سلبریتی های خارجی به زبان فارسی را نیز می توانیم در سایت های معتبر در این زمینه مشاهده کنیم. سایت های بسیاری در این زمینه وجود دارند که اخبار این سلبریتی ها را به زبان فارسی ارائه می دهند. هم چنین صفحاتی نیز در اینستاگرام وجود دارند که اخبار آن ها را ارائه می دهند. همان طور که در متن گفتیم کانال هایی نیز در تلگرام هستند که اخبار پیرامون سلبریتی ها را منتشر می کنند.

  3. اخبار ازدواج سلبریتی های ایران را کجا مشاهده کنیم؟

    برای دیدن اخبار و کلیپ ازدواج بعضی از سلبریتی های ایرانی می توانیم به سایت های ارائه دهنده ویدئو مانند یوتیوب و آپارات مراجعه کنیم. هم چنین در اینستاگرام نیز می توان کلیپ هایی از این افراد مشاهده کرد زیرا صفحاتی نیز در این رسانه اجتماعی قرار دارند که کلیپ هایی را منتشر می کنند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل