سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر دانش فریب یک ابزار ضروری در همه ی جنبه‌هاي‌ زندگی اسـت، بـه‌ویژه هنگام قمار، جایی کـه درک این‌که چگونه ممکن اسـت فریب بخوریم یا دستکاری شویم می تواند هم وسیله‌اي برای محافظت و هم مزیت استراتژیک نیرومند در بازی‌هایي مانند پوکر باشد.

 

نکته کلیدی این اسـت کـه در مورد همه ی اشکال فریب یاد بگیرید تا بتوانید روشها یا اصول اصلی اعمال شده در کلاهبرداری ها یا سناریوهای جدید را بشناسید. نکته مهم این اسـت کـه دانش کلاهبرداری باعث میشود هنگام بازی آنلاین یا در کازینوهای آجری، در حالت پارانویا دائمی نباشیم .

 

من اغلب لازم اسـت بـه خودم «و خوانندگان و مشتریانم» یادآوری کنم کـه تفکر فریبنده را میتوان در تعداد زیادی از جنبه هاي‌ زندگی بـه کار برد، و قدردانی غنی تر و متنوع تر از نحوه دستکاری افراد، بهتر از ما در هنگام ایجاد تکنیک هاي‌ جدید یا غیرمنتظره محافظت می کند. یا برای راه‌هاي‌ جدید فریب دادن تغییر کاربری داد.

 

در مقاله بعدی من، بـه این خواهیم پرداخت کـه چگونه بازی هاي‌ کلاهبرداری ساده را میتوان بـه کلاهبرداری هاي‌ میلیارد دلاری تبدیل کرد و چگونه یک “تخیل خطرناک” از طرف ما می تواند بـه ما اجازه دهد مانند افراد بد فکر کنیم تا کلاهبرداری هاي‌ آینده را پیشبینی کنیم .

 

مورد بحث برانگیز WSOP 2023

در حال حاضر، من میخواهم این تفکر را در موقعیت فعالی کـه در حال نوشتن این مقاله در سری جهانی پوکر در لاس وگاس اتفاق میوفتد، اعمال کنم. من از نام بردن نام‌ها خودداری میکنم، اما یک جست‌وجوی سریع آنلاین بازیکنان این سریال کوچک را آشکار می کند، در حالی کـه من نظر خودرا در مورد انچه ممکن اسـت رخ دهد ارائه می دهم.

 

باید تاکید کنم کـه این واقعاً نظر ناظر اسـت و برای پیشگیري از هر گونه سردرگمی، هیچ مدرکی ندارم و هیچ فیلمی هم ندیده ام کـه نشان دهد بازیکن مورد نظر قطعا تقلب کرده اسـت. همان طور کـه گفته شد، احتمالات دیگری وجوددارد کـه ارزش بررسی دارند، اگر چه هیچ چیز در مورد این مقاله مشکل را حل نمیکند. در عوض، فریب احتمالی را در بالاترین سطح بازی تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و از ان تحلیل برای درنظر گرفتن سناریوهای احتمالی نزدیک‌تر بـه خانه استفاده می کنیم.

همانگونه کـه من این را می‌نویسم، تعداد کمی از بازیکنان بسیار سطح بالا در سری جهانی پوکر 2023 درگیر بحث و جدلی می شوند کـه در ان یکی از بازیکنان متهم بـه علامت زدن کارت شده اسـت در حالی کـه رفتاری ویرانگر و بی احترامی بـه سایر بازیکنان دارد . اساسا، PLAYER A متهم بـه دست زدن بـه کارت ها و تصمیم گیری هاي‌ سازگار با توانایی خواندن کارت هاي‌ بازیکنان دیگر شده اسـت.

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

بـه طور معمول، متقلبان بـه جای این‌که مزیت خودرا بـه آرامی بازی کنند، با “کاغذ” « کارت هاي‌ علامت گذاری شده » ضربه می‌زنند و می دوند، بنابر این این موضوع اسـت کـه آن ها کجا و چه زمانی میتوانند با خیال آسان کارت ها را وارد یک بازی کنند. همانگونه کـه در گذشته توضیح داده‌ام، کار با کارت‌هاي‌ علامت‌گذاری شده یک شمشیر دولبه اسـت.

 

کـه در ان هر مزیتی کـه بـه دست می آید اغلب ردی از خرده‌هاي‌ سوخاری بـه ان کارت‌ها «و شخصی کـه از انها استفاده میکند» باقی می گذارد. بازی کردن با ظرافت دریک عرشه مشخص نیاز بـه مهارت واقعی دارد ودر دراز مدت ممکن اسـت راه‌هاي‌ ساده‌تری برای سرقت پول وجود داشته باشد.

 

رفع نقاب از تاکتیک های فریبنده

علامت‌گذاری کارت‌هایي کـه در حال حاضر در حال بازی هستند، حرکت قدرتمندی اسـت، بـه خصوص اگر ان کارت‌ها مدت زیادی روی میز باقی بمانند، دوست قدیمی‌اي داشتم کـه از یک فرمول شیمیایی مخفی برای ضربه زدن بـه پلاستیک استفاده می کرد، بنابر این علائم هردو ظریف بودند.

 

«فقط یک متخصص می‌توانست ان‌ها را بخواند» و دائمی و چون ان کارت‌هاي‌ پلاستیکی برای هفته‌ها در داخل و خارج بازی‌ها چرخانده می ‌شد «و او هر عرشه‌اي را کـه بـه او داده میشد علامت‌گذاری میکرد»؛ خطرات سلامتی او از طریق مطالب مرموز او قابل توجه بود.

 

در ابتدا، برایم سخت بود کـه باور کنم او هرگز گرفتار نشده اسـت، زیرا در نهایت، بازی کردن با کاغذ تقریبا همیشه شـما را بـه دردسر می‌اندازد، اما او از ان علامت‌ها بـه روشی منحصربه‌فرد استفاده کرد – روشی کـه بار دیگر بـه ان خواهم پرداخت – و توانست زیر ان پرواز کند. رادار سال هاست، حتی اگر همه ی کارت هاي‌ باشگاه را علامت زده باشد!

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

یک رسوایی کاملاً مجزا «مشهور» با بازیکن B را درنظر بگیرید، کـه بـه طور مشهور دریک رویداد پخش زنده بـه اصطلاح “حالت خدا” بازی می کرد و قبل از برقراری تماس هاي‌ باورنکردنی پشت میز، مدام بـه تلفن خود نگاه می کرد.

 

از آنجایی کـه کارت‌هاي‌ مورد استفاده از طریق تراشه‌هاي‌ RF شناسایی شده و بـه رایانه ارسال می شدند «ظاهرا با 30 دقیقه تأخیر»؛ فرض بر این اسـت کـه بازیکن B «و شاید همکار» با نرم‌افزار یا سخت‌افزار برای دریافت خواندن زنده در طول بازی تداخل داشته اسـت. . اگر این کاری بود کـه او انجام می‌داد، مثل یک احمق بازی می کرد، و اگر فقط ایمیل‌ها یا پیام‌ها را از میان دست چک می کرد، اتفاقاً در همان زمان از باورنکردنی‌ترین میزان شانس لذت می برد.

 

در هر صورت، مگر این‌که ثابت شود، بازیکن B فقط مظنون بـه تخلف اسـت، زیرا کارت ها متعلق بـه باشگاه اسـت، نه بازیکن، و هیچ مدرکی وجود ندارد.

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

بازگشت بـه بازیکن A، یک قمارباز در سطح جهانی کـه در بزرگ ترین تورنمنت هاي‌ پوکر جهان بازی کرده اسـت، از سوزن زدن و خشمگین کردن حریفان خود در حین بازی لذت می برد . با توجه بـه سابقه بردها و رفتار عمومی او یقیناً یک مرد احمق و شاید حتی یک نابغه نیست.

 

آیا این بازیکن – کـه اغلب توسط مفسران بـه عنوان یک “شرور” توصیف می شود – در واقع سعی کرده اسـت در طول بزرگ ترین رویداد پوکر سال روی میز پایانی کـه کارت ها ضبط می شوند و هر اقدامی در دوربین توسط میلیون‌ها نفر تماشا می شود، کارت ها را علامت گذاری کند؟

 

بـه نظر می‌رسد چند بازیکن اینطور فکر می‌کنند و بازیکن A را علناً متهم کرده اند، اما بـه عنوان یک بیننده از راه دور، من بـه طور جدی شک دارم کـه او ان کارت ها را علامت گذاری کرده اسـت. در زمان نگارش این مقاله، برگزارکنندگان اعلام کردند.

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

کـه کارت ها بررسی شده و علامت گذاری نشده اند و من کنجکاو هستم کـه بدانم چه کسی ان کارت ها را بررسی کرده اسـت. من با افراد زیادی دراین صنعت برخورد کرده‌ام کـه ان‌قدر مغرور هستند کـه بـه دنبال مشاوره‌هاي‌ خارجی «متخصص» نیستند، اما اگر با یک متخصص مشورت کنند، تعجب نمی کنم کـه بفهمم کارت‌ها تمیز هستند .

 

برای درک دلیل، یک مستند قدیمی بی بی سی را در مورد شعبده باز ریکی جی درنظر بگیرید – کـه اطلاعات زیادی درباره نحوه تفکر افراد کلاهبردار داشت – جایی کـه او یک کلاهبرداری را نشان داد.

 

کـه با تعدادی از مخالفان دعوت شده بود تا با پول واقعی بازی کنند. دراین روند، ریکی قربانیان خودرا یکی پس از دیگری مورد سرزنش، قلدری و دستکاری قرار می‌داد، سر گروه فیلم‌برداری فریاد میکشید و بـه طور کلی هر چیزی را کـه حرکت میکرد، تحت الشعاع قرار می‌داد.و کار کرد!

 

ریکی در حال شلوغی بود ؛ نشانه‌هایش را پایین می‌آورد تا انها را مجبور کند کـه پول نقد را برای شرط‌بندی کـه احتمالاً نمی‌توانستند برنده شوند، ببندند، ودر حالی کـه ریکی جی در حال فریاد زدن درصورت شـما و حفر کردن سوراخ در کیف شـما اسـت، تقریبا غیرممکن اسـت کـه تصمیمات واضحی بگیرید.

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

تجزیه و تحلیل تاکتیک‌های پرخاشگری بازیکنان در پوکر با ریسک بالا

بین هاستلر و گریفتر تفاوت وجوددارد و با توجه بـه این‌که بازیکن الف چگونه دوست دارد بازی کند، سبک او بیشتر از این‌که گریفت باشد، هوستل اسـت. او بـه خاطر بازی گفتار، وقت گذاشتن روی دستش و بـه طور کلی اذيت دادن همبازیانش مشهور اسـت.

 

این می تواند یک تاکتیک مؤثر باشد کـه باعث می شود بازیکنان تصمیمات ضعیفی بگیرند، و این‌که آیا اینکار در درازمدت جواب می‌دهد یا خیر، بـه شـما بستگی دارد، اما این‌که چنین بازیکنی عمداً با تظاهر بـه طعمه زدن حریفان خود بپردازد، خارج از شخصیت نیست. برای انجام کاری کـه او نبود

 

رفتار او ممکن اسـت صرفاً بیانی از شخصیت او باشد – شاید او واقعاً در هنگام دست زدن بـه کارت ها نامنظم و دست و پا چلفتی اسـت – یا شاید آگاهانه بـه گونه اي عمل کند کـه مخالفان خودرا ناامید، گیج و خشمگین کند . همه ی اینها تاکتیک‌هایي هستند کـه توسط کلاهبرداران، هجوم‌کنندگان، دزدان و کلاهبرداران استفاده میشوند، و همه ی انها کاملاً در چارچوب قوانین بازی هستند کـه در ان فریب ضروری اسـت.

سناریوهای بحث انگیز و فریب در پوکر

پوکر در مورد گرفتن بهترین تصمیم ها در موقعیت هاي‌ مختلف اسـت، و همان طور کـه نه تنها مشهور ترین قماربازان ؛ بلکه حتی آماتورها نیز میتوانند تأیید کنند، ما تمایل داریم کـه تصمیمات احمقانه تری بگیریم «سودآور یا نه» زمانی کـه بـه وضوح فکر نمیکنیم.

 

اگر ان کارت‌ها هرگز علامت‌گذاری نمی‌شدند، پس امکان پذیر اسـت کـه او عمداً اقدامات علامت‌گذاری و خواندن کارت‌ها را «بد» شبیه‌سازی کرده و صرفاً برای ایجاد بدگماني و ناامید کردن مخالفان در تصمیم‌گیری‌هاي‌ بد، عمل می کند.

 

با توجه بـه آنچه کـه من دیدم، نظر من – و این فقط نظر من اسـت – این اسـت کـه بازیکن A ممکن اسـت عمدا حال و هوای روی میز را دستکاری کرده باشد، و بازیکنانی کـه بـه این استراتژی دچار شده اند باید بـه خاطر باور توهمی کـه بـه نظر می‌رسید بخشیده شوند. پدید آوردن. یا، شاید بازیکن A بـه شدت سوءتفاهم شده باشد.هر چیزی ممکن اسـت، اما همیشه بـه یاد داشته باشید کـه در بازی هاي‌ فریب ؛ هیچ چیز آن طور کـه بـه نظر میرسد نیست.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات