سکسی ترین ربات ها برای رابطه جنسی  +  

یک ربات ساخته شده با اندام تناسبی و تناسلی زن در روز پذیرای مردان زیادی برای سکس و رابطه جنسی می باشد در ادامه با رابطه جنسی یک ربات زن با 1000 مرد درسال «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

سکسی ترین ربات ها برای رابطه جنسی 

مردانی کـه دریک نمایشگاه برای مشاهده و لمس کردن ربات جنسی صف کشیده بودند با کارهای خود باعث شدند کـه این ربات با نقص فنی و خرابی مواجه شود. اندام این ربات انقدر دستکاری شده بود کـه ربات با نقص فنی روبه‌رو شد. یک ربات جنسی کـه در نمایشگاه تکنولوژی در دسترس دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بود، ان‌قدر دستمالی شد تا از کار افتاد.

رابطه جنسی یک ربات زن با 1000 مرد در سال «+عکس»

بـه گزارش فراناز پس از آنکه صفی از مردان این روبات چهار هزار دلاری را آزمون کردند، انگشت‌هایش شکست ودر اوضاع نامناسبی رها شد. سرگی سانتوس، سازنده این ربات از بارسلون اسپانیا گفت: «مردم روی سرش ریختند و پستان‌ها، پاها و دست‌هایش را فشار دادند. دو انگشتش شکست و لباسش لک شد.»

 

روبات نیاز بـه تعمیر دارد. بـه نظر میرسد کـه سامانتا برای این حد رابطه فیزیکی طراحی نشده بود. آقای سانتوس گفت: «مردم چقدر می‌توانند بد باشند. ان ها بدون آنکه این تکنولوژی را درک کنند و بدون آنکه بابت ان پولی پرداخت کنند، با این عروسک مانند وحشی‌ها رفتار کردند.»

 

بیشتر بخوانید: سکس زن کره ای با 250 مرد در چند ماه «+عکس داغ»

 

خسته شدن ربات جنسی از صف کشیدن مردان برای رابطه با آنیکی از کاربران توییتر نوشت : انقدر سامانتا را محکم دستمالی کردند کـه خراب شد

 

این پیشامد یک‌بار دیگر بـه بحث در مورد افزایش محبوبیت عروسک های‌ جنسی و عواقب این نوع گرایش دامن زده هست. بر زمینه تحقیقات انجام شده درصد چشمگیری از مردم گفته‌اند کـه «مایل بـه بهرهگیری از روبات های جنسی میباشند.» ۴۰ درصد افرادی کـه دریک نظرسنجی شرکت کردند، گفته‌اند کـه شاید در پنج سال آینده یک ربات جنسی می خرند.

سکسی ترین ربات ها برای رابطه جنسی 

اکثر پژوهشگران معتقدند افزایش محبوبیت ربات‌های جنسی میتواند تبعات بسیار گسترده‌ای از جمله کاهش قاچاق برده‌‎های جنسی داشته باشد. ان ها هم‌ چنین معتقدند کـه اگر افراد بتوانند تخیلات جنسی خودرا با این ربات‌ها بـه اجرا درآوردند بـه کاهش انتقال مریضی‌های جنسی حتی کاهش بهرهگیری از فاحشه‌ها منجر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: ۷ واقعیت که در مورد بازی انفجار باید بدانید | ربات رایگان انفجار و سایت معتبر

 

رابطه جنسی 

اما شمار زیادی از روان‌ درمانگران جنسی و پژوهشگران معتقدند کـه فرآوری این ربات‌ها نگاه کلیشه‌ای و سنتی بـه زن را تقویت می کند و این پیام را صادر می کند کـه رابطه فقط جنبه شهوانی دارد.

 

ربات های زن نما چیست ؟

در مورد ارتباط با دنیای پیرامون، برخی ربات ها از دستگاه های‌ فاصله سنج بـه اسم سونار استفاده میکنند، در حالی کـه سایر ربات ها بـه سنسورهای متعدد، از جمله دوربین ها، ژیروسکوپ ها و مسافت یاب های‌ لیزری متکی هستند. همچنین بخش محاسباتی ربات نیز می تواند شامل یک مدار الکترونیکی کوچک، پردازنده چند هسته‌ای یا حتی شبکه‌ای از کامپیوترها باشد و در این مورد ربات ها بیشترین تفاوت‌ها رابا یک دیگر دارند.

ربات های زن نما چیست ؟

 

اگرچه ربات ها از نظر دریافت اطلاعات، ارزیابی و عملکرد متفاوت هستند، اما همه ی انها بـه روشی مشابه کار میکنند. سنسورهای آن ها اطلاعات حاصل از اندازه گیری‌ها را بـه یک کنترلر یا کامپیوتر برای پردازش ارسال میکنند و سپس سیگنال های‌ بازرسی را بـه موتور ها و محرک ها می‌فرستند. یک ربات دائماً در حال تکرار این سه مؤلفه می باشد. این چرخه در رباتیک را “حلقه بازخورد” مینامند.

 

بیشتر بخوانید: 5 روش برای دیدن خواب سکسی «ارضا شدن در خواب»

 

ربات های زن نما چیست ؟

رابطه جنسی یک ربات زن با 1000 مرد در سال 

برای روشن شدن این موضوع، Big Dog کـه یک ربات چهارپا میباشد و توسط شرکت آمریکایی Boston Dynamics برای حرکت در زمین‌های‌ ناهموار ساخته شده اسـت را درنظر بگیرید. این ربات مجهز بـه سنسورهایی برای اندازه‌گیری موقعیت مفصل‌ پاها و نیروهای اعمال شده بر روی ان‌ها میباشد. همچنین از ژیروسکوپ‌ ها و سنسور های‌ IMU برای ردیابی موقعیت ان نسبت بـه زمین استفاده می شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات