سکس زوری بلاگر معروف توسط مردی غریبه + تجاوز در حمام به بلاگر معروف

یک بلاگر مشهور امریکایی بـه نام کلر کـه در نیویورک امریکا زندگی می‌کند بلاگر اسـت کـه در تیک تاک مشهور میباشد او گویا یک شب نا ارام را در خانه اش تجربه کرده اسـت در ادامه با تجاوز مردی غریبه در حمام بـه بلاگر مشهور تیک تاکی «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

سکس زوری بلاگر معروف توسط مردی غریبه

چیزی کـه او در دوش او دید ممکن اسـت وی را وادار کند کـه تمیز شود.یک زن نیویورکی پس از بـه اشتراک گذاشتن تصاویر تکان دهنده از داخل حمام قرار ملاقاتش، در TikTok در فضای مجازی منتشر شد.

تجاوز مردی غریبه در حمام به بلاگر معروف تیک تاکی «+عکس»

سازنده محتوا کـه تنها با نام کلر شناخته میشود، ظاهراً با مرد ناشناس در برنامه دوستیابی Hinge ملاقات کرد و سپس بـه آپارتمان اپل بزرگ خود بازگشت.

 

اما زمانی کـه کلر برای استفاده از حمام کنار رفت و چندین مورد غیرمنتظره داخل ان پیدا کرد، ظاهراً شب بـه آرامی ادامه پیدا نکرد.دراین ویدئو کـه از زمان انتشار ان در هفته گذشته بیش از 12 میلیون بازدید داشته اسـت، کلر ادعا کرد کـه مراقبت از پوست گران قیمتی را کشف کرده اسـت کـه در کابینت حمام مرد ذخیره شده اسـت.

 

او قبل از این کـه سه شمع مجلل Le Labo Santal 26 را کـه بـه زیبایی در بالای توالت قرار گرفته اند، روی برخی از محصولات زوم کرد. هزینه کل: 84 دلار

 

بیشتر بخوانید: کمربند عفت چیست؟ | شورت آهنی برای سکس نداشتن «+عکس»

 

تجاوز در حمام به بلاگر معروف

کلر قبل از این کـه دوربین تلفن هوشمند خودرا بـه سمت حمام اسکن کند، از تزئینات منحط ان تاریخ جیغ می‌کشید، کـه دارای یک سر دوش با فیلتر جولی بود. این محصول برای فیلتر کردن آب طراحی شده اسـت تا بر روی مو هاي افراد ملایم تر باشد.

 

سازنده محتوا کـه تنها با نام کلر شناخته می‌شود، ظاهراً با مرد ناشناس در برنامه دوستیابی Hinge ملاقات کرد و سپس بـه آپارتمان اپل بزرگ خود بازگشت.

 

پیج اینستاگرام کلر تیک تاکر معروف

TikTok/@quesoscorpioدر نهایت، کلر یک سشوار گرانقیمت Dyson را کشف کرد کـه با قیمتی بیش از 400 دلار بـه فروش می رسید.این موارد باعث شد تا TikTokker حدس بزند کـه قرار ملاقات او یا یک دوست دختر مخفی داشته یا او همجنسگرا اسـت.

 

هزاران بیننده در ارائه تئوری هاي‌ خود زنگ زدند. بسیاری بر این باور بودند کـه اقلام موجود در حمام متعلق بـه یک زن اسـت و گمان میکردند کـه تاریخ لولا یک متقلب بوده اسـت.یکی از انها نوشت: «دختری کـه یقیناً خانه دوست دخترش اسـت. “قرار دادن دو و دو باهم.”

 

نفر دوم با صدای بلند گفت: “او تو را بـه آپارتمان او آورد.” “بدترین کابوس من در هردو طرف.”در همین حال، یکیدیگر از کارآگاهان TikTok اعلام کرد کـه این مرد احتمالاً همجنس‌گرا بوده و گفت: “من یک بیگودی با دایسون نمیبینم، بـه احتمال زیاد همجنس‌گرا.”

 

با این حال، دیگران از کلر خواستند کـه در قضاوت عجله نکند. یکی اظهار داشت: «شانس بسیار کم. اما احتمال کمی وجوددارد کـه او یک دوست دختر داشته باشد و او از آنجا نقل مکان کند.دوش مرد دارای یک سر دوش با فیلتر جولی بود. این محصول برای فیلتر کردن آب طراحی شده اسـت تا بر روی مو هاي افراد ملایم تر باشد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز جنسی پرستار زن به 7 نوزاد !! «+عکس»

 

عکس هایی از سکسی ترین تیک تاکر دنیا

دوش مرد دارای یک سر دوش مد روز با فیلتر جولی بود. این محصول برای فیلتر کردن آب طراحی شده اسـت تا بر روی مو هاي افراد ملایم تر باشد.

 

یک کارآگاه TikTok اعلام کرد کـه این مرد احتمالاً همجنس‌گرا اسـت و گفت: “من یک بیگودی با دایسون نمیبینم، بـه احتمال زیاد همجنس‌گرا.”

 

کلر فاش نکرد کـه آیا از مرد در مورد وسایل حمام پرسیده اسـت یا خیر، اما دیگران وی را بـه خاطر فیلم برداری در خانه اش مورد انتقاد قرار دادند.”این حرکت بسیار کم برای ارسال این برای نفوذ اسـت. دانستن وضعیت و هنوز هم این را در انفجار قرار می‌دهد؟ بزرگ شو» یکی خشمگین شد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز دردناک به زن شوهردار 28 ساله در خانه «+جزئیات کامل»

 

تجاوز مردی غریبه در حمام 

تیک تاکر معروفی بـه نام کلر در خانه اش مورد تجاوز قرار گرفت کـه خیلی از مخاطبان وی را تقصیر کار دانستند کـه چراباید یک مرد غریبه رابطه داشته اسـت و وی را وارد خانه خودش کرده اسـت و همه ی بدتر او در تنهایی مرد غریبه بـه حمام رفته اسـت این مورد ها بود کـه کلر تبدیل شد بـه یک فرد پرحاشیه. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل