سکس ورکر یعنی چه؟  + سکس ورکر بودن یعنی چه؟

سکس ورکر یعنی چه؟ 

سکس ورکر یعنی چه؟ آیا سکس ورکرها درآمد بالایی دارند؟ مردم می گویند که سکس ورکرها پول مفت درمی آورند – اما آنها می گویند که هیچ چیز بهتر از پرداخت دستمزد برای ارگاسم نیست. لوسی آدلر، 29 ساله، یک کارمند مراقبت های بهداشتی است، اما در زمان خود سکس ورکر نیز است. مردم او را به خاطر کار جنسی اش قضاوت می کنند، اما او گفت که شغل بهتری در دنیا وجود ندارد.

 

اول از همه بگوییم که سکس ورکر یعنی کارگر جنسی، کسی که با ارائه خدمات جنسی به شما مبلغی را دریافت می کند. اکثر افراد سکس ورکرها را تنبل خطاب می کنند. اما یک کارگر جنسی به بهترین وجه به افرادی که او را “تنبل” خطاب می کنند – با جشن گرفتن ارگاسم پاسخ می دهد. خانم لوسی آدلر، 29 ساله، اصالتا اهل نیوزلند بوده و قبلا خدمات جنسی ارائه میداد.

 

اما این زن اکنون در استرالیا زندگی می کند، و همانطور که در بالا گفتیم، قبلا سکس ورکر یا کارگر جنسی بوده است. او اکنون به صورت آنلاین برای مردم محتوای جنسی ایجاد می کند، اما سال ها در صنعت فیلم های بزرگسالان کار کرده است. باید بگوییم که او علاوه بر کار در کلوپ‌های استریپ در گذشته، مدتی را نیز در زمان تحصیل به پرستاری می‌گذراند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استار زن استرالیا هستم و نباید مالیات بدهم!

 

سکس ورکر بودن یعنی چه؟

لوسی گفت: کارگر جنسی بودن، “فوق العاده سرگرم کننده” بود و به او آزادی مالی بسیار بیشتری داد تا روی تحصیلاتش تمرکز کند. اما، اگرچه او آن را دوست دارد، در گذشته نیز با انتقادهایی از سوی مردم مواجه شده است. برخی افراد ادعا کرده اند که او “جنبش فمینیستی را به عقب برمی گرداند”، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند او “خود را عینیت می بخشد”.

سکس ورکر یعنی چه

برای لوسی، کار او یک اقدام فمینیستی شورش برای بازپس گیری تمایلات جنسی و سود بردن از بدن خود است – کاری که به گفته او جامعه “سال هاست” با زنان انجام می دهد. خانم لوسی که به طور انحصاری با یک شبکه خبری صحبت می کرد، گفت: ما در یک نظام سرمایه داری زندگی می کنیم – همه ما به نحوی مورد هدف قرار می گیریم.

 

به عنوان مثال، هیچ کس به اندازه کارگران جنسی نگران “سلامتی و وضعیت روانی” مشتریانش نیست. آنها مسلماً کارهای خطرناک تری را با بدن خود انجام می دهند. لوسی همچنین گفت که مردم می توانند کارگران جنسی را به عنوان “معتاد به مواد مخدر” تصور کنند. همچنین به نظر می رسد فکر می کنند همه زنان “قاچاق شده اند”، اما اینطور نیست.

 

بیشتر بخوانید: تاسیس اولین مدرسه سکس در انگلیس + عکس

 

هیچ شغلی برای رابطه جنسی داشتن دستمزد نمی دهد!

لوسی می گوید: اعتیاد به مواد مخدر یک مسئله بهداشت روانی است و در همه صنایع وجود دارد. قاچاق جنسی یک موضوع حقوق بشری است که وحشتناک است. این کار جنسی نیست زیرا شما باید رضایت دهید تا یک کارگر جنسی باشید. هیچ شغل دیگری در دنیا وجود ندارد که برای خودارضایی به شما دستمزد بدهد. اما بحث سکس ورکری فرق می کند.

 

در گذشته، لوسی در مورد اینکه چگونه کار خود را به عنوان یک پرستار پشتیبانی از معلولان به خوبی انجام می دهد، صحبت کرده است. در آن زمان، او گفت که این کمی شبیه یک “زندگی دوگانه” است. اکنون لوسی، که در اینستاگرام به عنوان Lucyadler شناخته می‌شود. اما او بیشتر برای OnlyFans محتوا تولید می‌کند و در آنجا انواع درخواست‌های زیادی را دریافت می‌کند.

وقتی صحبت از کار جنسی به میان می آید، آزادی را که اینکار به لوسی می دهد را دوست دارد. او می تواند هر زمان که بخواهد کار کند و بدیهی است که از نظر مالی نیز به او کمک زیادی می کند. لوسی گفت: من می توانم زمانم را آنطور که دوست دارم سازماندهی کنم. می توانم وقتم را در ساحل صرف سلفی گرفتن کنم و این به عنوان کار طبقه بندی می شود.

 

من انواع مختلفی از درخواست‌ها دریافت می‌کنم. طبیعت من گرم، دلسوز و با ذهن باز است. بنابراین، شگفت‌انگیزترین افراد را برای تحقق بخشیدن به خیال‌پردازی‌هایی که ممکن است از آنها خجالت می‌کشند، به من نزدیک کنند. من تعداد زیادی مشترک دارم که در قسمت های مختلف سفر خود هستند. این را دوست دارم، زیرا احساس می کنم می توانم شکوفایی آنها را تماشا کنم.

 

بیشتر بخوانید: قدکوتاه ترین پورن استار جهان که با کودکان اشتباه گرفته می شود!

 

آیا سکس ورکر بودن کار آسانی است؟

لوسی می گوید: به زنانی که می خواهند آن را امتحان کنند می گویم، بدانید که سکس ورکر بودن کار آسانی نیست. موفقیت در این صنعت مستلزم انعطاف پذیری در برابر نظرات بد، احتمال از دست دادن دوستان یا خانواده (مانند من)، ثبات و تعهد است. شما در روز اول 1 میلیون دلار درآمد ندارید، اما اگر واقعاً می خواهید این کار را انجام دهید، امکاناتش را پیدا خواهید کرد.

مردم می گویند که کارگران جنسی تنبل هستند و به راحتی به پول نقد می رسند (که بسیار دور از واقعیت است). من تمام وقتم را زمانی که در شغل بهداشتی خود نیستم صرف کار می کنم. نه فقط گرفتن فیلم و عکس. به طور متوسط، لوسی حدود سه ساعت در روز را صرف تولید محتوای ویدیویی می کند و این شامل تبلیغات اجتماعی او نیز می شود.

 

البته ویرایش فیلم ها و عکس ها، چیزی است که طولانی‌ترین زمان را برای او می‌برد. اما او گفت که تلاش کردن به او کمک زیادی کرده است. حتی اگر در حال حاضر اینکار فقط یک “هیجان جانبی” است، او ممکن است بتواند به طور تمام وقت به این صنعت روی بیاورد، اگر این صنعت به خوبی پیش برود. او توضیح داد: این پتانسیل وجود دارد که بتوانم واقعاً خودم را برای آینده آماده کنم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل