سکس پارتی زوج جوان انگلیسی  + مهمانی جنسی عجیب زوج انگلیسی

سکس پارتی زوج جوان انگلیسی 

در این پست، درمورد سکس پارتی زوج جوان انگلیسی و قوانین عجیب آن صحبت خواهیم کرد. قوانین زیادی وجود دارد که مهمانان در صورت رفتن به یکی از مهمانی های جنسی Secret Desires در بریتانیا باید از آنها پیروی کنند. جدای از افرادی که از رابطه جنسی لذت می برند، آیا تا به حال در مورد “قوانینی” که باید در برخی از بزرگترین جلسات سوئینگر انگلیس رعایت شود فکر کرده اید؟

 

خوب، به احتمال زیاد، پاسخ مثبت بود، زوجی که می‌گویند مهمانی‌های جنسی شماره یک را در این سرزمین برگزار می‌کنند، شما را تحت پوشش قرار داده‌اند. دولچی 31 ساله، و سباستین، 29 ساله، قبلا مدیریت یک کافه را بر عهده داشتند. اما اکنون به دلیل میزبانی از عیاشی های بزرگ که طیفی از مشتریان از پلیس، وکلا، ماماها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام را به خود جذب می کند، مشهور هستند.

 

رویدادهای «آرزوهای مخفی» آنها همچنین الهام بخش یک بازیکن سابق بریتیش گت تلنت در نیمه نهایی شده است تا برای سرگرمی هیجان انگیز حاضر شود. و در زیر آنها قوانین سختگیرانه خود را به اشتراک گذاشتند که شرکت کنندگان شاخدار باید از آنها پیروی کنند. سکس پارتی آنها جایی است که مردم می توانند هر طور که می خواهند رفتار کنند، برای هر مهمان آداب جامعی ارسال می شود.

 

مهمانی جنسی عجیب زوج انگلیسی

اکنون بیش از 350 نفر به سکس پارتی های خود می‌روند، اما این زوج که اهل بوگنور رجیس هستند و 12 سال است با هم زندگی می‌کنند، کار خود را با استخدام BnB شروع کردند. جایی که فقط تعداد انگشت شماری از دوستانی که در سبک زندگی بودند به آنجا می‌آمدند. دولچی، که دو فرزند با سباستین دارد گفت: زمانی که ما شروع به کار کردیم، اینکار خیلی بد به نظر می‌رسید.

سکس پارتی زوج جوان انگلیسی 

اما چون جوان بودم، با جمعیت تماس می‌گرفتم و این کار جواب داد. من یک زن 40 ساله نبودم که به مردم پیام دهم که “به سکس پارتی من بیا” باید کار دیگری انجام می دادم. تفاوت ما با دیگران، این است که ما یک خانواده هستیم و شما فقط به یک مهمانی نمی آیید. داری وارد یه خانواده میشی و یه جورایی گیر میدی چون یه بار که رفتی نمیخوای بری.

 

بیشتر بخوانید: سکس ورکر یعنی چه؟ آیا Sex Worker بودن آسان است؟

 

ما همچنین با برخی از مردم تفاوت زیادی داریم. زیرا مردان مجرد داریم و بسیاری از مردم این کار را نمی‌کنند زیرا از همجنس بازی بدشان می آید. به طور کلی، ما مردان مجرد و تعداد زیادی زن مجرد و تعداد زیادی زوج داریم. و در یک مهمانی معمولی سوئینگر معمولاً فقط زوج ها هستند و شما افراد دیگری را نمی‌دانید. اما اگر مرد مجردی وجود نداشته باشد، کدام زن مجرد می‌خواهد برود؟

 

سکس پارتی چیست و چگونه کار می کند؟

اما صرف نظر از این که آیا شما مجرد هستید و به دنبال معاشرت هستید یا در یک رابطه متاهل غیر تک همسری هستید، همه باید استانداردهای یکسانی را رعایت کنند. و دولچی دستورالعمل های خود را با ما به اشتراک گذاشت و در زیر جالب ترین قسمت ها را انتخاب می کنیم. همانطور که انتظار دارید، رضایت مهمترین اولویت است و بند اول می گوید:

سکس پارتی چیست

احترام و رضایت در اولویت است. همیشه قبل از انجام هر فعالیتی رضایت صریح را بخواهید و دریافت کنید. نه به معنی نه است و مرزها باید همیشه رعایت شوند. به یاد داشته باشید که رضایت را می توان در هر زمانی پس گرفت. طرد شدن یک امکان در هر محیط اجتماعی است، و مهم است که آن را با لطف و درک مدیریت کنید.

 

هیچ کس موظف به شرکت در فعالیت هایی نیست که با آنها راحت نیست، و یک “نه، متشکرم” مودبانه همیشه پاسخ قابل قبولی است. تاب خوردن یک طبیعت اجتماعی کنجکاو است که در آن افراد خواسته ها و خیالات خود را کشف می کنند. به خاطر داشته باشید که همه علایق یا ترجیحات مشابه شما را نخواهند داشت. تنوع را در آغوش بگیرید و با دیگران با احترام و درک رفتار کنید.

 

بیشتر بخوانید: تاسیس اولین مدرسه سکس در انگلیس + عکس

 

قوانین سکس پارتی دولچی و سباستین

تعیین مرزها و پارامترها در یک سکس پارتی با شریک زندگی خود بسیار مهم است. قبل از حضور در باشگاه درباره محدودیت ها و انتظارات خود بحث و توافق کنید. ارتباط منظم تجربه مثبت و رضایت بخشی را برای هر دوی شما تضمین می کند. فهرستی که برای همه مهمانان جدید هنگام خرید بلیط ارسال می شود، همچنین بیان می کند که کاندوم ارائه نمی شود.

 

اما توصیه می شود کاندوم خود را بیاورید و از فعالیت جنسی ایمن استقبال کنید. برای کسانی که نمی‌دانند کد لباس چیست، این توصیه می‌گوید: در حالی که پوشیدن لباس زیر اجباری نیست، معمولاً حدود ساعت 11 شب اتفاق می‌افتد. آزادانه خود را بیان کنید و جنبه های احساسی خود را بپذیرید، چه از طریق لباس زیر زنانه، لباس های سکسی، یا هر لباسی که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می دهد.

 

و در دنیایی که همه چیز برای رسانه های اجتماعی مستند شده است، این مورد برای مهمانی های جنسی دولچی و سباستین صادق نیست. این به این دلیل است که آنها فقط اجازه می دهند از تلفن در قسمت بار باشگاه برای پرداخت هزینه نوشیدنی استفاده شود. آنها می گویند که این به مردم اجازه می دهد تا تمرکز بیشتری روی ارتباط با دیگران و زندگی در لحظه داشته باشند.

 

سکس گروهی در مهمانی جنسی دولچی و سباستین

مناطق بازی باز (عبارت شیک برای عیاشی) در کلوپ‌های شبانه اجاره‌ای توسط Secret Desires مجاز است. اما این زوج اصرار دارند که این بدان معنا نیست که شما می‌توانید هر زمان که بخواهید به سکس گروهی بپیوندید. بخشی از بیانیه آنها به مردم هشدار می دهد که “فرضی نداشته باشند” و “دست های سرگردان بدون رضایت صریح مورد استقبال قرار نمی گیرد”.

 

بیشتر بخوانید: مسابقات سکس سوئد و نکات جالب درمورد آن! + عکس

 

در عوض، آنها سوالاتی مانند «آیا با پیوستن ما به شما راحت هستید» و «آیا مخالفت می‌کنید» و غیره را تشویق کردند تا مطمئن شوند همه طرف‌های درگیر راحت هستند. رفتار مشابهی در هنگام دعوت از دیگران به رابطه جنسی انتظار می رود. در مورد اینکه این باید چگونه باشد، قوانین می‌گوید: «با آنها مؤدبانه و محترمانه رفتار کنید. هرگز تصور نکنید که کسی علاقه مند یا در دسترس است.

مهمانی جنسی عجیب زوج انگلیسی

سکس پارتی زوج جوان انگلیسی و قوانین عجیب آن

 

ارتباط واضح و رضایت کلیدی است. به یاد داشته باشید که هر کس حق دارد یک دعوت نامه را بدون توضیح یا قضاوت رد کند. یک جمله ساده «ما می‌رویم با هم بازی کنیم و دوست داریم که شما به آن ملحق شوید» اغلب کافی است. خط مشی آنها بیان می کند: این فرصتی باورنکردنی برای کشف و گسترش افق های جنسی است. ولی اما اولویت دادن به ارتباط خود با شریک زندگی بیشتر مهم است.

 

صبح بعد از رویداد، زمانی را برای برقراری ارتباط مجدد و مشارکت در ارتباطات باز و صادقانه اختصاص دهید. سپس در مورد آنچه که هر دو دوست داشتید یا دوست نداشتید در مورد تجربه بحث کنید. افکار و احساسات خود را بدون قضاوت به اشتراک بگذارید. این بازتاب درک عمیق‌تری از خواسته‌ها است که پیوند قوی‌تر و رشد مداوم را در رابطه شما تضمین می‌کند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات