سیدحسین حسینی حفره بزرگ استقلالی ها در دربی ها | سوتی یا نحسی کاپیتان آبی ها؟

استقلال یک دربی دیگر را در طول 6 سال گذشته در وقت معمول بازی باخت تا آخرین پیروزی این تیم در دربی ها به سال 96 برگردد که وینفرد شفر سرمربی استقلال بود و آبی ها با تک گل وریا غفوری پیروز میدان شدند. در آن سال، سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال بود و پس از خداحافظی او از بازی کردن، استقلال دیگر رنگ برد در دربی ها را ندید چرا که از آن پس در تمام 6-7 سال گذشته دروازه بان ضعیفی همچون سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم قرار گرفت!

سیدحسین حسینی حفره بزرگ استقلالی ها در دربی ها | سوتی یا نحسی کاپیتان آبی ها؟

گلر استقلال که اتفاقاً کاپیتان این تیم هم محسوب می شود، به شکل عجیبی با سوتیهای خود در دربی های پایتخت به تیم رقیب کمک کرده است. و در دربی 104 علی رغم چند سیو موفق اما ترک عادت نکرد و مقابل توپی واکنش نشان داد که در حال اوت شدن بود و به بدترین شکل ممکن آن را دفع کرد تا دقیقاً آن توپ مقابل بازیکن پرسپولیس بیفتد و صحنه منجر به پنالتی شکل بگیرد.

شانس گل شدن این سانتر ضعیف که در حال طی مسیر به کناره زمین بود، 10 درصد هم نبود اما حسینی با دفع اشتباهش، توپ را دقیقاً مقابل سعید مهری انداخت تا این توپ مرده در جریان بازی قرار بگیرد.

لیست سوتی های پرشمار حسینی در دربی ها

این اولین بار نیست که حسینی در دفع توپ اشتباه می کند و بدون آگاهی محیطی، توپ ها را به نقاط پرخطر دفع می کند. دفع های ناشیانه او در فصل جاری منجر به گل شدن توپ های حریفان و از دست رفتن امتیاز برای استقلال (مقابل ملوان، نساجی) و حتی اخراج روزبه چشمی شده بود و این صحنه نیز به کلکسیون اشتباهات سیدحسین حسینی در دربی اضافه شد.

اما کلکسیون اشتباهات حسینی در دربی ها باعث شده تا استقلال دربی ها مهمی را واگذار کند.

1.گل زاویه بسته ای که از عبدی دریافت کرد

2.گل فینال حذفی دقیقه ۱۲۰ که از عالیشاه دریافت کرد

3. گلی که سال گذشته با خروج اشتباهش از عالیشاه دریافت کرد

4. گلی که باز هم در دقایق آخر از بشار رسن دریافت کرد که باز هم اشتباه در دفع توپ(دو ضرب گیری) باعث آن گل شد.

5. گلی که در دربی 104 بر روی اشتباه فاحش او منجر به پنالتی دقیقه 90 شد

 

به نظر می رسد وقت نیمکت نشین شده کاپیتان پرادعای استقلال فرا رسیده و سرمربی جدید این تیم برای ایجاد رقابت هم که شده می بایست به خالدآبادی فرصت بازی بیشتری بدهد. اگر قرار است بازیکنی با اشتباه باعث ناکامی استقلال شود، بهتر است یک دروازه بان جوان باشد که کسب تجربه کند نه یک بازیکن مسن که چند سال دیگر فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

سیدحسین حسینی برای استقلالی ها شبیه به علیرضا حقیقی برای پرسپولیسی ها شده که با حضور او و سوتی هایش به طور پیاپی به استقلال می باختند و به قول پرویز مظلومی، چوبله شدند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل