شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد  + لخت شدن دختر جوان برای الهام بخشیدن به زنان دیگر

شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد 

 

در این پست، با شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد آشنا می شویم. این دختر جوان عکس های برهنه خود را در شبکه های اجتماعی قرار می دهد تا به زنان دیگر امید بدهد. منظور زنانی هستند که از بدن خوشان خجالت می کشند. او می گوید: من برهنه می شوم تا اندام واقعی بدنم را بدون فیلتر نشان بدهم – و امیدوارم به زنان دیگر کمک کند.

 

اینفلوئنسری به نام ایزی راجرز این هفته خودش را به طور کامل برهنه کرده و عکس هایی را در اینستاگرام پست کرد. او می خواست به زنان دیگر کمک کند تا احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشند. خانم ایزی راجرز به خاطر پست های بدن مثبت بدون فیلترش شناخته می شود. و در آخرین پست اینستاگرامی اش، او خودش را به طور کامل برهنه کرد و این عکس ها را به صورت پابلیک منتشر کرد.

 

بیشتر بخوانید: زن جهانگرد که در ملاء عام لخت می شود + عکس

 

لخت شدن دختر جوان برای الهام بخشیدن به زنان دیگر

این دختر مو قرمز زیبا گفت که تصمیم گرفته برای کمک به زنان دیگری که ممکن است نسبت به بدن خود احساس بدی داشته باشند الهام بخش باشد. به همین خاطر هم ژست هایی در حالت طبیعی و بدون فیلتر و ویرایش گرفته است. عکس‌ها نشان می‌دهند که ایزی در حالی که در مقابل پس‌زمینه‌ای آبی خودش را جمع کرده، و هیکل طبیعی خود را نشان می دهد.

شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد 

او با قرار دادن هوشمندانه دست و پاهایش، ژست هایی خاص گرفته است. باید بگوییم که هر کسی در این ژست ها ممکن است بد بدن دیده شود. ایزی این عکس‌های درخشان را با میکاپی لایت ترکیب کرد. او همچنین موهای خودش را طوری بسته تا تمام توجهات منعکس به بدنش شوند، نه صورت و موهایی که دارد. و این عکس ها با استقبال زیادی از طرف خانم ها رو به رو شده است.

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت راه رفتن دختر زیبا در مقابل چشم همسایه ها

 

عکس های لخت شاخ اینستاگرام مشهور

ایزی در توضیح این پست نوشت: فقط یک دوربین به یک خانم برهنه بدهید تا در عرض یک ساعت عاشق خودش شود. کاش می توانستم از همه شما دختران عکس بگیرم تا بتوانید آنها را برای همیشه نگه دارید و ببینید چقدر واقعا زیبا هستید. این بدن طبیعی شما است و نباید به خاطر آن خجالت بکشید. شما نباید خودتان را با سوپراستارهایی که هزاران دلار خرج جراحی زیبایی کردند مقایسه کنید.

لخت شدن دختر جوان برای الهام بخشیدن به زنان دیگر

وی توضیح داده: به امید روزی است که از زنان زیبای دیگر عکس بگیرد. ایزی می گوید: امیدوارم دیدن بدن واقعی من به شما کمک کند کمی بیشتر عاشق بدن خود شوید. زیرا این پست‌ها من را می‌ترسانند، ولی باید ارزشش را داشته باشد. من تمام زنان و دختران را دوست دارم. و نباید براساس فرم بدن افراد درمورد آنها قضاوت کنیم.

 

البته ما قبلا هم نمونه های زیادی از این جنبش ها و حرکت ها را در شبکه های اجتماعی دیده بودیم. ولی داستان این دختر کمی با بقیه متفاوت است. وی از هنر و الهام بخشی برای کمک به دیگران استفاده کرده است. شاید در وهله اول مهم نباشد، اما باید بدانید که بسیاری از زنان به خاطر اینکه فرم بدن خوبی نداشته اند افسرده شده و حتی دست به خودکشی زده اند.

 

بیشتر بخوانید: درآمد باورنکردنی دختر جوان از فروش ویدیوهای جنسی خودش!

 

واکنش فالوورهای ایزی راجرز به عکس های برهنه او

طرفداران این اینفلوئنسر معروف، عکس های صادقانه را دوست داشتند. زیرا بسیاری متوجه شدند که چقدر هنرمندانه هستند. یکی از 235000 دنبال کننده او کامنت کرد: شما به معنای واقعی کلمه شبیه یک تابلو نقاشی هستید. کاربر دیگری گفت: جدا که شما شبیه یک الهه هستید. در حالی که کاربر دیگر نظر داد: خدای من، شما به معنای واقعی کلمه شبیه یک فرشته هستید.

عکس های لخت شاخ اینستاگرام مشهور

ایزی علاوه بر به اشتراک گذاشتن پست های مثبت بدن در مورد چهره خود، در مورد آکنه های خود به صورت آنلاین نیز صحبت می کند. او در ماه جولای اعتراف کرد که می‌ترسید که آکنه‌هایش او را برای مردان غیرجذاب کند – اما اکنون متوجه شده است که «دوست‌داشتنی» است. هر روز زنان و دختران زیادی به جمع فالوورهای او اضافه می شوند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات