شادمهر عقیلی کیست؟ + یوتیوب شادمهر

شادمهر عقیلی یکی از خوانندگان محبوب و سرشناس اهل ایران است که در سبک پاپ فعالیت می‌ کند. او از سال 1376 فعالیت خود را در عرصه موسیقی شروع کرده است و این روزها طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی در سراسر کشور دارد. وی به تازگی با ساخت سایت شرط بندی حواشی را پیرامون خود ایجاد کرده و به نظر می رسد قصد او از این کار معروف شدن بیش از پیش می باشد.

شادمهر عقیلی کیست؟

اگر می خواهد اطلاعات جالبی در رابطه با بیوگرافی شادمهر عقیلی بدست آورید، پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید. شادمهر عقیلی متولد 7 بهمن 1351 در تهران است، او خواننده پاپ فارسی است و علاوه بر آن آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه‌ سرا، تهیه‌ کننده موسیقی نیز می باشد که از سال 1376 فعالیت خود را به صورت رسمی در صنعت موسیقی شروع کرده است. بهتر است که بدانید شادمهر علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشت و به همین دلیل از زمان نوجوانی فعالیت خود را در حرفه موسیقی شروع کرد و به دنبال آموزش موسیقی رفت و توانست در مدت زمان کوتاهی سازهای متعددی را یاد بگیرد. شادمهر در ابتدا در سال 1367 و زمانی که 16 سال بود فعالیت خود را با نواختن پیانو شروع کرد و سپس به هنرستان رفت و به یادگیری ساز ترومپت و ویولن پرداخت و هم چنین پس از آن سنتور را نیز به صورت خودآموز به طور کامل یاد گرفت.

پس از آن زمانی که شادمهر 18 ساله بود یعنی در سال 1369 به عنوان نوازنده به همراه چند تن از دوستانش یک گروه موسیقی تشکیل دادند تا به کشور های عربی سفر کنند و به نواختن بپردازند، اما پس از دو سال به هیچ نتیجه ای نرسیدند و سرانجام در سال 1370 درگیر خدمت سربازی شد، اما با پارتی بازی به سربازی نرفت و معاف شد. شادمهر در سال 1375 و در سن 25 سالگی به عنوان آهنگساز شروع به ساخت قطعات بی کلام از جمله (معبود)، (فصل آشنایی) و (گل گندم) کرد، البته پس از مدتی این قطعات تبدیل به آلبوم بهار من شد. بهتر است که بدانید شادمهر این آلبوم را به با قیمت 800 هزار تومان به شرکت طنین فروخت.

او بعد از مدتی فعالیت خود را به عنوان آهنگساز کارمزدی در صدا و سیما شروع کرد. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که شادمهر در سال 1377 آلبوم مسافر را منتشر کرد و از آن جایی که این آلبوم با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و مورد توجه خیلی از مردم ایران قرار گرفت، یک سال بعد یعنی در سال 1378 سومین آلبوم خود به نام دهاتی را منتشر کرد. جالب است که بدانید آلبوم دهاتی از شادمهر، به پرفروش ترین آلبوم موسیقی بعد از انقلاب 57 تبدیل شد که بیش از 10 میلیون نسخه از آن به فروش رفت! در نهایت در سال 1379 شادمهر به عنوان بازیگر در فیلم پرپرواز حضور یافت و سرانجام پس از این که تلاش هایش برای کسب مجوز بی نتیجه ماند به خارج از کشور مهاجرت کرد.

در رابطه با خانواده شادمهر عقیلی نیز بهتر است که بدانید او در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمده است و سه برادر به نام‌ های حمید، محمد تقی و محمدعلی و یک خواهر به نام پروین دارد. شادمهر زندگی بسیار سختی داشته است، چرا که در 20 سالگی پدرش را از دست داده است و هم چنین دو برادرش یکی در حین سربازی و دیگری در زلزله و دیگری را نیز در سال 1392 از دست داده است. مادر او در حال حاضر ساکن ایران می باشد.

یوتیوب شادمهر

شادمهر خواننده معروف و سرشناس اهل ایران است که در خیلی از شبکه های اجتماعی فعالیت می‌ کند تا به این گونه بتواند با مخاطبان و طرفدارانش در ارتباط باشد و آثار جدیدش را نیز به آن ها معرفی کند. حال یکی از شبکه های اجتماعی که شادمهر در آن فعالیت می‌ کند یوتیوب است. در این باره بهتر است که بدانید این خواننده معروف مدت‌ ها قبل در یوتیوب برای خود یک چنل راه اندازی کرده است که شما با مراجعه به قسمت سرچ یوتیوب و جستجوی نام Shadmehr aghili می توانید چنل او را پیدا کنید. شادمهر به طور معمول در چنل یوتیوب خود به انتشار موزیک ویدیو ها، ویدیو های مختلف و حتی مصاحبه هایش می پردازد و این ویدیوها را با کیفیت های بسیار بالا در چنلش منتشر می‌ کند که تمام ویدیو های او از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار می شوند و مورد استقبال کاربران یوتیوب قرار می گیرند. از آن جایی که شادمهر طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل در حال حاضر افراد زیادی چنل او را دنبال می کنند.

حال این موضوع را هم باید افزود که شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب این خواننده معروف اهل ایران و هم چنین فعال کردن زنگوله می توانید به مشاهده جدیدترین ویدیو های این خواننده بپردازید. ناگفته نماند که شادمهرعقیلی با فعالیت در یوتیوب و تعداد بازدید ویدیو هایی که در یوتیوب منتشر می‌ کند توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

توییتر شادمهر عقیلی فعال است؟

مدتی قبل شادمهر یک صفحه کاربری در توییتر برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد گاهی اوقات توییت هایی را در این شبکه اجتماعی می‌ زند.

اینستاگرام شادمهر عقیلی چند فالوور دارد؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این هنرمند معروف برای این که بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد در خیلی از شبکه های اجتماعی فعالیت می‌ کند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او مدت ها قبل در اینستاگرام نیز برای خود یک صفحه کاربری راه اندازی کرده است و در حال حاضر شادمهر عقیلی اینستا را به یک پایگاه ارتباطی قوی بین خود و طرفدارانش تبدیل کرده است و از طریق اینستاگرام با مخاطبان و فالوورانش در ارتباط است و آن ها را از فعالیت هایی که انجام می‌ دهد و آثار جدیدش مطلع می کند و هم چنین تاریخ و مکان دقیق کنسرت های بعدی اش را نیز اعلام می‌ کند.

حال برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام شادمهر کافیست تا در قسمت جستجوی این شبکه عبارت (realshadmehr) را سرچ نمایید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش داده شود. با توجه به این که شادمهر از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار است و طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل این روز ها در اینستاگرام بیش از 8.2 میلیون فالوور نیز دارد. حال این موضوع را هم باید افزود که شما به دنبال کردن صفحه اینستاگرام شادمهر می توانید به مشاهده عکس ها و کلیپ های او بپردازید و هم چنین از فعالیت هایی که انجام می‌ دهد و کنسرت های آینده اش مطلع شوید.

  • اینستاگرام شادمهر عقیلی

کلاب هاوس شادمهر عقیلی

از دیگر شبکه های مجازی که شادمهر در آن فعالیت می‌ کند، می‌ توان به کلاب هاوس اشاره کرد. بهتر است که بدانید کلاب هاوس برنامه‌ ای است که مدتی قبل در بین مردم به ویژه کاربران ایرانی از بازخورد بسیار خوبی برخوردار شد و خیلی از افراد در این شبکه فعالیت خود را شروع کردند و از این رو اکثر سلبریتی ها و افراد مشهور نیز عضو این شبکه شدند تا به این گونه بتوانند به صورت صوتی با مخاطبان و طرفدارانشان در ارتباط باشند. البته ناگفته نماند که پس از مدتی از محبوبیت این شبکه اجتماعی کاسته شد و از این رو شادمهر نیز در حال حاضر فعالیت کمی در این شبکه انجام می‌ دهد و بیشتر تمرکز خود را بر روی اینستاگرام و یوتیوب قرار داده است. اما با این حال اگر شما به قسمت جستجوی این شبکه مراجعه نمایید و نام این خواننده را سرچ کنید، صفحه او برای شما نمایش خواهد یافت.

محبوب ترین آهنگ های شادمهر عقیلی کدامند؟

شادمهر عقیلی که یکی از خوانندگان معروف اهل ایران می‌ باشد، از زمانی که فعالیت خود را به عنوان خواننده شروع کرده است تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را منتشر کرده است که برخی از آهنگ‌ های این خواننده با توجه به نظر مردم و هم چنین تعداد دانلود در لیست محبوب‌ ترین آهنگ‌ های وی قرار گرفته اند. حال در ادامه قرار است به معرفی این آهنگ‌ ها بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

بارون دلم خواست

آهنگ بارون دلم خواست از شادمهر یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدار ترین آهنگ‌ های این خواننده به شمار می‌ رود که در سال 2020 منتشر شده است. این آهنگ پس از انتشار از دانلود بسیار بالایی برخوردار شد.

حس خوبیه

به جرات می‌ توان بیان کرد که یکی از بهترین و معروف‌ ترین آهنگ‌ های شادمهر آهنگ حس خوبیه نام دارد که در سال 2015، منتشر شد و بازخورد های مثبت زیادی را از سوی طرفداران  گرفت.

حالم عوض میشه

یکی از محبوب‌ ترین آهنگ‌ های شادمهر آهنگ حالم عوض میشه نام دارد که با این که در سال 2012 منتشر شده است و یکی از آهنگ‌ های قدیمی او به شمار می‌ رود، اما هنوز هم توسط خیلی از افراد پلی می شود.

دست من نیست

یکی از جدید ترین آثار شادمهر که در لیست محبوب‌ ترین ترک‌ های او نیز قرار گرفته است، آهنگ دست من نیست نام دارد که پس از انتشار از تعداد دانلود بالایی برخوردار شد.

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی

این خواننده سرشناس از سال 1376 فعالیت خود را به صورت رسمی در صنعت موسیقی شروع کرده است و از این رو می توان بیان کرد که سالیان طولانی است که فعالیت گسترده‌ ای در خوانندگی انجام می‌ دهد. هم چنین شادمهر یکی از خوانندگان فعال و پرکار به شمار می‌ رود که هر چند وقت یکبار آهنگ جدیدی را منتشر می‌ کند که تمام آهنگ های او با استقبال خوبی نیز رو به رو شده اند. حال برای دانلود آهنگ شادمهر عقیلی جدید کافیست تا به گوگل مراجعه نمایید و نام آهنگ مورد نظر خود را سرچ کنید تا با نتایج خوبی رو به رو شوید و سایت های موسیقی متعددی برای شما نمایش یابد. حال با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید به راحتی و در فرمت‌ های مختلف به دانلود آهنگ مورد علاقه خود از این خواننده بپردازید. هم چنین سایر آهنگ های این خواننده از جمله شادمهر عقیلی تقدیر، شادمهر عقیلی انتخاب و … را نیز می توانید در این سایت های موسیقی جستجو و دانلود نمایید.

این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر گوگل اگر به کانال های موسیقی که در تلگرام موجود هستند، مراجعه نمایید هم می توانید با یک جستجوی ساده مانند (دانلود آهنگ شادمهر عقیلی بارون دلم خواست) و … آهنگ مورد علاقه خود از شادمهر عقیلی را جستجو و دانلود نمایید و از گوش کردن به آن لذت ببرید.

محل زندگی شادمهر عقیلی

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، شادمهر در ایران به دنیا آمده است و سال ها در تهران زندگی کرده است. شادمهر فعالیت خود را در صنعت موسیقی در تهران شروع کرد و زمانی که آلبوم سوم خود یعنی آلبوم دهاتی را منتشر کرد به اوج شهرت و معروفیت خود رسید و توانست طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر کشور به دست آورد. به همین دلیل او تمام تلاش خود را کرد تا بتواند برای آثارش مجوز رسمی بگیرد و به صورت رسمی در کشورش به فعالیت بپردازد. اما پس از مدتی تلاش‌ های او بی نتیجه ماند و شادمهر نتوانست برای فعالیت در ایران مجوز رسمی کسب کند. به همین دلیل تصمیم گرفت تا برای پیشرفت در حرفه اش و برای این که به صورت آزادانه در صنعت موسیقی فعالیت کند از ایران به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کرد.

شادمهر در ابتدا به کانادا مهاجرت کرد و مدتی ساکن کانادا بود. اما زمانی که متوجه شد در کانادا نمی تواند آن طور که می خواهد زندگی کند و در حرفه خوانندگی پیشرفت کند، به همین دلیل تصمیم گرفت تا برای بار دیگر مهاجرت کند. از این رو شادمهر از کانادا به آمریکا مهاجرت کرد و هم اکنون ساکن یکی از ایالت‌ های آمریکا است و به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. در حال حاضر شادمهر توانسته با توجه به صدای بی نظیرش و هم چنین آثار فوق العاده ای که منتشر کرده است به اوج محبوبیت و شهرت خود برسد و طرفداران بسیار زیادی را در سراسر کشور و حتی خارج از کشور به دست آورده است.

حاشیه های شادمهر در رابطه با چه موضوعاتی است؟

متاسفانه این روز ها در پیرامون خیلی از آرتیست ها و هنرمندانی که مخاطبان بسیار زیادی دارند و افرادی زیادی آن ها را دنبال می‌ کنند حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود، چرا که هر چند وقت یکبار با توجه به فعالیت هایی که انجام می‌ دهند و صحبت‌ هایشان و یا منابع اطلاعاتی که از آن ها در شبکه های مجازی منتشر می‌ شود باعث به وجود آمدن حاشیه هایی برای آن ها می شود که این موضوع شامل شادمهر نیز می‌ باشد. با این که شادمهر همیشه سعی کرده است تا از حاشیه دور بمانند و زندگی آرامی را برای خود و خانواده‌ اش رقم بزند، اما با توجه به این که او مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد و تمام فعالیت هایی که انجام می‌ دهد زیر ذره بین مردم و رسانه‌ ها قرار گرفته است، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون این هنرمند معروف نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می شود.

به هر حال از مهم‌ ترین حواشی که تا به اکنون را در پیرامون این خواننده سرشناس مشاهده شده است می‌ توان به موضوعاتی از جمله: روابط شخصی شادمهر، منبع درامد او، فعالیت هایی که او در حرفه خوانندگی انجام می دهد، مهاجرتش از ایران، کنسرت هایی که برگزار می‌ کند، راه اندازی سایت شرط بندی، بیماری شادمهر، خبر کناره گیری او از خوانندگی، درگیری هایی که با برخی از خوانندگان دیگر داشته است، حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو شادمهر و برخی از موضوعات دیگر اشاره کرد.

بیماری شادمهر عقیلی چیست؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با بیماری شادمهر منتشر شد که این موضوع باعث به وجود آمدن حواشی بسیار زیادی شد. در این باره بهتر است که بدانید برخی سایت ها و پیج های اینستاگرام اخباری در رابطه با بیماری این خواننده معروف منتشر کردند که سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث نگرانی خیلی از مردم به ویژه مخطبان و طرفداران این خواننده اهل ایران شد. از این رو شادمهر در صفحه اینستاگرام خود تمام این اخبار را تکذیب کرد و بیان کرد که در حال حاضر در سلامت کامل به سر می برد و هیچ گونه بیماری خاصی ندارد و این اطلاعات توسط عده ای بیکار برای او منتشر شده است که باعث نگرانی طرفدارانش شود.

هم چنین شادمهر در ادامه صحبت‌ های خود از طرفدارانش درخواست کرد به هیچ عنوان به این دسته از شایعات واکنشی نشان ندهند و آن ها را باور نکنند، چرا که برخی از افراد برای بالا بردن بازدید پیج خود و یا به وجود آوردن حاشیه و جنجال به انتشار این اخبار دروغین می پردازند.

ثروت شادمهر عقیلی چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای مخاطبان و طرفداران شادمهر به وجود می آید، در مورد ثروت و درامد شادمهر عقیلی است. در این باره بهتر است که بدانید شادمهر با توجه به این که سالیان طولانی است در حرفه موسیقی فعالیت می‌ کند، به همین دلیل توانسته درآمد بسیار خوبی را برای خود به وجود آورد و از خوانندگان ثروتمند ایرانی به شمار می‌ رود. البته بهتر است که بدانید از آن جایی که تا به اکنون در مصاحبه با شادمهر عقیلی در رابطه با میزان درآمد او صحبتی نشده است، به همین دلیل در مورد میزان درآمد این خواننده معروف اطلاعاتی در دسترس نمی باشد. اما به هر حال بهتر است که بدانید عمده ثروت شادمهر از طریق خوانندگی و فروش آلبوم ها و آهنگ هایش و هم چنین برگزاری کنسرت در کشورها و شهر های مختلف می باشد.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که مدتی است شادمهر به گردانندگان سایت‌ های بازی انفجار نیز مشغول است و با توجه به تبلیغ سایت شرط بندی و مدیریت آن توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. البته با گرداندن سایت شرط بندی از شهرت خود کاسته، اما توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد. این موضوع را هم باید افزود که این خواننده معروف از طریق فعالیت هایی که در صفحات مجازی از جمله یوتیوب و اینستاگرام انجام می‌ دهد هم درآمدزایی می‌ کند و از این طریق هم یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورده است.

بهترین کنسرت شادمهر عقیلی

با توجه به این که شادمهر یکی از خوانندگان معروف و سرشناس اهل ایران به شمار می رود که مخاطبان بسیار زیادی در سراسر کشور دارد، به همین هر چند وقت یکبار کنسرت‌ هایی را برای طرفداران و مخاطبانش برگزار می‌ کند تا آن ها با حضور در این کنسرت ها به صورت زنده از گوش کردن آهنگ های مورد علاقه شان لذت ببرند و لحظات خوشی را در کنار هم داشته باشند. حال از آن جایی که شادمهر از صدای فوق العاده ای برخوردار است و ترک های او بسیار جذاب و پرطرفدار هستند، به همین دلیل به طور معمول تمام کنسرت های شادمهر با استقبال بسیار خوب مردم به ویژه طرفداران و مخاطبانش رو به رو شده اند و اکثر بلیط کنسرت های او در همان روزهای اول به طور کامل به فروش می‌ رسد.

حال اگر طرفدار این خواننده معروف هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کنسرت تورنتو کانادا شادمهر که در دسامبر 2018 برگزار شد، یکی از بهترین کنسرت های این خواننده به شمار می‌ رود. این موضوع را هم باید افزود که عمده درآمد شادمهر از طریق برگزاری کنسرت و فروش بلیط هایش می باشد که توانسته از طریق برگزاری کنسرت یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. هم چنین ناگفته نماند که اگر به شبکه‌ های مجازی شادمهر مانند اینستاگرام و یوتیوب مراجعه نمایید نیز می‌ توانید فیلم اکثر کنسرت های این خواننده را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

حضور محمدرضا گلزار در کنسرت شادمهر عقیلی

محمدرضا گلزار یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازیگران اهل ایران است که سال ها قبل در یکی از کنسرت های شادمهر عقیلی حضور پیدا کرد که ویدیویی از حضور او در کنسرت این خواننده مشهور منتشر شد که با مراجعه به اینترنت می توانید این ویدیو را جستجو و مشاهده نمایید. این ویدیو پس از انتشار سروصدای زیادی را به پا کرد. هم چنین پس از آن عکس هایی از شادمهر و محمدرضا گلزار نیز در کنار یکدیگر منتشر شد. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری مدتی است که در حرفه خوانندگی نیز فعالیت خود را شروع کرده است و تا به اکنون آهنگ هایی را منتشر کرده و کنسرت‌ هایی را هم برگزار کرده است.

جدیدترین آهنگ های شادمهر عقیلی

این هنرمند سرشناس سالیان طولانی است که در حوزه خوانندگی فعالیت می‌ کند و تا به اکنون ترک های بسیار زیادی را خوانده و منتشر کرده است که تمام ترک های او مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است و با بازخورد های خوبی رو به‌ رو شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که شادمهر از خوانندگان فعالی است که هر چند وقت یکبار آهنگ جدیدی را منتشر می‌ کند که در این قسمت قرار است به معرفی برخی از آهنگ های جدید این خواننده سرشناس و محبوب اهل ایران بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

دست من نیست

یکی از بهترین و جدیدترین آهنگ های این خواننده دست من نیست نام دارد. شادمهر این آهنگ را با سبک خاصی خوانده و منتشر کرده است، هم چنین این آهنگ دارای تکست قوی نیز می باشد و از آهنگ های پرطرفدار این خواننده به شمار می رود.

قاضی

زمانی که شادمهر عقیلی قاضی را منتشر کرد، این آهنگ سر و صدای زیادی را به پا کرد و تا مدت زمان طولانی رکورد دانلود را هم از آن خود کرد. آهنگ قاضی یکی از بهترین و پرطرفدارترین آهنگ های شادمهر به شمار می رود که حتی خیلی از افراد بعد از شنیدن این آهنگ طرفدار او شدند.

جنگ دلم

از جدید ترین آهنگ های شادمهر می توان به آهنگ جنگ دلم اشاره کرد. این آهنگ پس از انتشار با استقبال خوبی رو به‌ رو شد و طرفداران این خواننده با هشتگ های مربوطه این آهنگ را در رده بالای قرار دادند. آهنگ جنگ دلم از شادمهر را می توانید در سایت های موسیقی جستجو و دانلود کنید.

بی احساس

مدتی قبل آهنگ شادمهر عقیلی بی احساس منتشر شد که این آهنگ توانسته مخاطبان بسیار زیادی را برای خود به دست آورد. هم چنین این آهنگ پس از انتشار با تعریف و تمجید خیلی از مردم به ویژه طرفدارانش رو به رو شد. هم چنین در لیست یکی از بهترین آهنگ های او نیز قرار گرفت.

همسر شادمهر کیست؟

اگر طرفدار این خواننده معروف و سرشناس هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که در رابطه با همسر شادمهر عقیلی بیشتر بدانید. در این باره بهتر است که بدانید شادمهر در سال 1390 و زمانی که 39 ساله بود با شخصی به نام ملیسا میسا در یک مراسم خصوصی و لاکچری و در کنار خانواده، دوستان و آشنایانشان ازدواج کردند و ثمره این ازدواج دختری به نام ملینا می باشد. شادمهر رابطه بسیار خوبی با دخترش دارد و تا به اکنون عکس ها و کلیپ های متعددی در کنار دخترش در صفحات مجازی خود برای طرفدارانش منتشر کرده است.

حال در رابطه با ملیسا میسا بهتر است که بدانید او اصالتاً فیلیپینی است و تحصیلات خود را در سن دیگو کالیفرنیا و در رشته طراحی صحنه تئاتر به پایان رسانده است. البته با توجه به این که ملیسا به جواهرات علاقه داشته است، به همین دلیل به سراغ رشته طراحی جواهرات رفته است و مدرک طراحی مروارید را هم کسب کرده است و تا مدتی در این زمینه هم مشغول به کار بوده است. اما پس از مدتی تصمیم گرفت تا شانس خود را در رقص هم امتحان کند و وارد عرصه رقص شد و بعد از مدتی به آلمان مهاجرت کرد و چندین سال ساکن آن جا بود. حال در رابطه با موضوع آشنایی شادمهر و ملیسا بهتر است که بدانید سال ها قبل شادمهر تصمیم به ضبط یکی از موزیک ویدیوهایش می گیرد و ملیسا کاندید بازی در این موزیک ویدیو می‌ شود و در این موزیک ویدیو آن ها با یکدیگر آشنا می شوند.

نواختن آهنگ برای توسط ملینا دختر شادمهر

پس از این که اعتراضات مردمی شکل گرفت، شروین حاجی‌ پور خواننده معروف ایران برای حمایت از این اعتراضات آهنگی به نام (برای …) را منتشر کرد که این آهنگ در مدت زمان کوتاهی وایرال شد و به شدت مورد حمایت مردم قرار گرفت. حال مدتی قبل ملینا دختر شادمهر به نواختن آهنگ (برای …) پرداخت و شادمهر این ویدیو را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که از بازخورد مثبتی برخوردار شد.

آیا شادمهر از همسرش جدا شده است؟

همسر شادمهر شخصی به نام میامسا می باشد. حال مدتی قبل شایعاتی در رابطه با این که شادمهر از همسرش میامسا جدا شده است در فضای مجازی منتشر شد. اما با این حال شادمهر با انتشار یک عکس دو نفره در کنار همسرش به گونه‌ ای تمام این شایعات را تکذیب کرد.

مادر و پدر شادمهر کجا زندگی می کنند؟

بهتر است بدانید در حال حاضر شادمهر ساکن لس آنجلس می‌ باشد و در لس آنجلس به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. اما پدر او همانطور که بیان شد فوت کرده و مادر او در ایران زندگی می‌ کنند، البته هر از گاهی برای دیدن فرزندشان به لس آنجلس سفر می کنند.

آیا شادمهر هنوز با ژینا در ارتباط است؟

خیلی از منابع بیان کرده اند که عشق اول این خواننده سرشناس شخصی به نام ژینا کلانتری بوده است. بهتر است که بدانید زمانی که شادمهر هنوز مهاجرت نکرده بود با شخصی به نام ژینا کلانتری در رابطه بوده است و عکس هایی از این دو نفر در کنار یکدیگر منتشر شد که این موضوع با جنجال زیادی رو به‌ رو شد و خیلی از طرفداران شادمهر بیان کردند که آن ها با یکدیگر در رابطه هستند و حتی حلقه هایی در دستشان نیز دیده شد. اما پس از این که شادمهر نتوانست مجوز کار خود را در ایران کسب کند، اقدامات لازم برای مهاجرت از ایران را انجام داد و به این گونه عشق آتشین این دو نفر خاموش شد. در حال حاضر نیز شادمهر هیچگونه ارتباطی با ژینا ندارد و تمام تمرکزش را بر روی خانواده خود و حرفه اش قرار داده است.

سایت شرط بندی شادمهر عقیلی چیست؟

این روز ها می شود که برخی از هنرمندان، آرتیست ها و حتی سلبریتی های مجازی که مخاطبان بسیار زیادی دارند به برگرداندن سایت های شرط بندی مشغول اند. حال بهتر است که بدانید از آن جایی که شادمهر مخاطبان بسیار زیادی دارد و فعالیت گسترده ای در شبکه های مجازی انجام می دهد، به همین دلیل مدتی قبل در یک پست سایت شرط بندی خود را معرفی کرد و از طرفدارانش درخواست کرد که در این سایت عضو شوند که این موضوع با حواشی زیادی رو به‌ رو شد و انتقاد های زیادی از شادمهر شد و حتی از محبوبیت او نیز کاسته شد.

با این حال شادمهر به هیچ کدام از این حواشی اهمیتی نمی دهد و در حال حاضر از طریق سایت شرط بندی خود به نام بت مجیک توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. او هر چند وقت یکبار سایت شرط بندی خود را از طریق یوتیوب و اینستاگرام تبلیغ می کند.

حضور ریحانه پارسا در ویدیو شادمهر

مدتی قبل موزیک ویدیو شادمهر به نام بارون دلم خواست منتشر شد که این موزیک ویدیو پس از انتشار با حواشی بسیار زیادی رو به رو شد و جنجال زیادی را به وجود آورد. چرا که در این موزیک ویدیو ریحانه پارسا حضور داشته است. ریحانه پارسا بازیگر سابق اهل ایران است که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده است و در حال حاضر با توجه به حواشی که برای خود به وجود می‌ آورد و فعالیت گسترده اش در شبکه های اجتماعی از او به عنوان یکی از شاخ های مجازی یاد می‌ شود. حال خیلی از افراد به انتقاد از شادمهر پرداختند که چرا در موزیک ویدیوی او ریحانه پارسا حضور دارد. با این حال پس از مدتی که از انتشار این موزیک ویدیو گذشت، شادمهر سایت شرط بندی خود را تبلیغ کرد و خیلی از افراد بیان کردند که حتما این دو به همدیگر ربط داشته است.

واکنش شادمهر عقیلی نسبت به اعتراضات ایران

متاسفانه مدتی قبل اتفاقات ناگواری در کشور ایران رخ داد که این اتفاقات باعث به وجود آمدن اعتراضات مردمی شد و زمانی که اعتراضات مردمی شکل گرفت، خیلی از هنرمندان، سلبریتی ها و خوانندگان به حمایت و پشتیبانی مردم ایران و این اعتراضات پرداختند.

حال بهتر است بدانید شادمهر نیز از آن دسته از افرادی بوده است که از همان ابتدا حمایت خود را به مردم ایران نشان داد و اینستاگرام خود را به یک پل ارتباطی قوی بین مردم تبدیل کرد و حتی برای این اعتراضات آهنگی را خواند و در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

حرف های ضد و نقیض شادمهر عقیلی درباره علی کریمی

زمانی که اعتراضات مردمی شکل گرفت، علی کریمی فوتبالیست سابق اهل ایران از همان ابتدا به حمایت و پشتیبانی مردم پرداخت و یکی از سلبریتی‌ های مشهوری بود که تمام وقت و انرژی خود را صرف این اعتراضات و هدایت مردم کرد. حال این موضوع باعث شد تا ویلای او در لواسان پلمپ شود و علی کریمی در واکنش به پلمپ ویلایش در یکی از استوری‌ های خود بیان کرد فدای سر مردمم و در استوری دیگر نوشت خانه بدون خاک ارزشی ندارد.

پس از این جریان خیلی از مردم حتی افراد معروف به حمایت از علی کریمی پرداختند. حال ناگفته نماند که شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی نیز با انتشار یک پیام در صفحه اینستاگرام خود از علی کریمی فوتبالیست سابق ایران در ماجرای اعتراضات اخیر حمایت کرد. البته برخی از افراد بیان کردند که این پیام ضد و نقیض هایی درباره علی کریمی داشته است. به هر حال می توانید این پیام را در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

رکوردهای شادمهر عقیلی

شادمهر یکی از محبوب‌ ترین خوانندگان ایرانی می‌ باشد که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی در سراسر ایران دارد. حال ناگفته نماند که این خواننده مشهور تا به اکنون رکوردهایی داشته است که از مهم ترین رکوردهای او می‌ توان به تعداد دانلود آهنگ‌ هایش و هم چنین بازدید موزیک ویدیوهایش اشاره کرد.

آیا شادمهر به آزار جنسی متهم شده است؟

در پیرامون شادمهر عقیلی حاشیه‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود، اما یکی از حواشی پیرامون او که باعث به وجود آمدن دردسرهای زیادی برای شادمهر شد در رابطه با آزار جنسی او بوده است. در این باره بهتر است بدانید که در راستای جنبش افشای آزارهای جنسی علیه زنان، شادمهر عقیلی خواننده معروف که خارج از ایران به سر می برد متهم به آزار جنسی شد.

فردی به نام ماریا با انتشار یک ویدیو این اتهام را علیه شادمهر مطرح کرده است. البته پس از مدتی منیجر شادمهر تمام این اخبار را تکذیب کرد و آن شخصی که این شایعات را به وجود آورد دروغگو خطاب کرد و در این باره بیان کرد که عده‌ ای از افراد می‌ خواهند تا محبوبیت شادمهر را از بین ببرند و او را پایین بکشند و به همین دلیل این شایعات و صحبت‌ ها را در پیرامون او منتشر می‌ کنند.

هم چنین منیجر شادمهر در ادامه صحبت‌ های خود از مخاطبان و طرفداران شادمهر درخواست کرد تا حواشی و اخبار پیرامون این خواننده را باور نکنند.

سوالات متداول

  1. شادمهر عقیلی کیست؟

    شادمهر متولد 7 بهمن 1351 در تهران است، او خواننده پاپ فارسی است و علاوه بر آن آهنگساز، ترانه‌ سرا، تنظیم کننده، نوازنده، تهیه‌ کننده موسیقی نیز می باشد و از سال 1376 فعالیت خود را به صورت رسمی در صنعت موسیقی شروع کرده است و این روز ها به شهرت بسیار زیادی رسیده است.

  2. همسر شادمهر عقیلی کیست؟

    این خواننده معروف در سال 1390 و زمانی که 39 ساله بود با شخصی به نام ملیسا میسا که اصالتا فیلیپینی است در یک مراسم خصوصی و لاکچری و در کنار خانواده و آشنایانشان ازدواج کردند که ثمره این ازدواج نیز دختری به نام ملینا می باشد.

  3. چگونه می توان آدرس اینستاگرام شادمهر عقیلی را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس صفحه اینستاگرام این خواننده کافیست تا در قسمت سرچ این شبکه عبارت (realshadmehr) را جستجو نمایید تا به این گونه پیج او برای شما نمایش یابد.

5/5 – (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل