شاهکار ساعی تکمیل شد  + شاهکار ساعی تکمیل شد؛ از خرابه هم می شود گلخانه ساخت

شاهکار ساعی تکمیل شد 

شاهکار ساعی تکمیل شد. در رشته ورزشی تکواندو کاروان ایران توانست؛ مدال های مختلفی را کسب کند. همچنین روند افتخارات و دریافت مدال های رنگی بازیکنان ایرانی هنوز ادامه دارد. با یک بررسی ساده می توان متوجه شد، که تمامی شرکت کنندگان در رشته تکواندو افتخار آفرین بوده اند. شاهکار ساعی تکمیل شد و وی با رویکرد مدیریتی مناسب توانست تیم ایران را در مسیر موفقیت قرار دهد.

هادی ساعی و علیرضا دبیر از قهرمانان المپیک در دوره های قبلی هستند. این دو بازیکن به صورت رسمی در فدراسیون تکواندو مشغول به فعالیت هستند. ساعی با اجرای رویکرد مناسب مدیریتی توانست؛ بسیاری از چالش های موجود در مسیر کسب موفقیت را برطرف کند. در واقع ایشان در یک بازه زمانی کوتاه مدت بازیکنان ایرانی را جهت قهرمانی آماده کرد.

در حال حاضر بازیکنان رشته تکواندو در المپیک بیش از ۳ مدال طلا کسب کرده اند. این مسئله برای کارنامه ورزشی ایران بسیار افتخار آفرین می باشد. آقای ساعی بسیاری از محدودیت های موجود را برای بازیکنان ایرانی برطرف کرده است.

شاهکار ساعی تکمیل شد؛ از خرابه هم می شود گلخانه ساخت

هادی ساعی در دوره های قبلی المپیک بارها موفق به کسب مدل طلا و نقره شد. وی به تازگی رئیس فدراسیون تکواندو در ایران شده است. بعد از مهاجرت تعداد بسیار زیادی از بازیکنان ایرانی وضعیت تکواندو در ایران بسیار نامساعد بود. به طوری که مربی و بازیکنان موجهی برای شرکت در بازی های المپیک وجود نداشت.

آقای ساعی در یک پروسه زمانی کوتاه مدت توانست؛ بازیکنان طلایی تیم را شناسایی کند. همچنین با تغییر استراتژی های قبلی بازیکنان ایرانی را در مسیر موفقیت قرار داد. هم اکنون کاروان تکواندو بیشترین میزان از مدال را در رقابت های مختلف کسب کرده است. همچنین آقای ساعی به عنوان یک بازیکن اسبق با پوست و استخوان تمامی چالش های موجود را لمس کرده است.

وی برای بازیکنان جلسات تمرینی مختلفی را برگزار کرد. همچنین به نقل و قول از کارشناسان فعال در این زمینه، ساعی خرابه را به گلخانه تبدیل کرد. به احتمال زیاد همکاری ساعی و آقای دبیر ادامه پیدا می کند. این انتخاب به جا و مناسب توانست باعث ایجاد تغییرات مثبت در عملکرد تیم تکواندو شود.

شاهکار ساعی تکمیل شد 

ساعی با عملکرد مناسب شاهکاری تکرار نشدنی رقم زد

آقای هادی ساعی به عنوان یک مدیر دلسوز توانست بسیاری از چالش های قبلی را برای بازیکنان تکواندو برطرف کند. یکی از ویژگی های برجسته این مدیر محبوب آشنایی کامل ایشان با فضای المپیک می باشد. به طوری که وی به راحتی می تواند بر اساس مهارت و استعداد بازیکنان جوان تمرینات و تکنیک های مناسب را معرفی کند.

آقای ساعی به تازگی فعالیت خود را در فدراسیون تکواندو آغاز کرده است. از آنجایی که ایشان با جو تکواندو ایرانی کاملا آشنا هستند. در یک بازه زمانی کوتاه مدت توانست؛ جو متشنج تکواندوی ایران را آرام کند‌. به طوری که وی پس از چند ماه بهترین بازیکنان را برای شرکت در المپیک شناسایی کرد.

اغلب بازیکنان در وزن های مختلف توانستند؛ موفق به کسب مدال طلا، نقره و حتی برنز شوند. آقای ساعی در این مسیر با آقای دبیر نیز همکاری می کردند. در نهایت عملکرد مناسب این دو بازیکن باعث تغییر جو تکواندو در ایران شد. آقای ساعی همانند یک مدیر دلسوز فعالیت خود را ادامه می دهد. وی ادعا کرده است، که در دوره بعدی المپیک بازیکنان ایرانی افتخارات جدیدی را رقم خواهند زد.

ساعی مسیر رشد تکواندوکاران ایرانی را فراهم کرد

آقای هادی ساعی جزء بازیکنان محبوب و سرشناس تکواندو هستند. ایشان در سال جاری به عنوان رییس فدراسیون تکواندو ایرانی معرفی شدند. وی به عنوان یک بازیکن قدیمی از محدودیت و چالش های موجود در مسیر کاملا آگاه می باشد. به طوری که ایشان به عنوان یک مدیر و مربی تغییرات بسیار بزرگ و گسترده ای را به ارمغان آوردند.

هم اکنون انتخاب های اصلی ایشان نظیر آقای مهران برخورداری و ناهید کیانی موفق به کسب مدال های ارزشمند در المپیک شده اند. همچنین آقای ساعی در المپیک ۲۰۲۴ با انتخاب بازیکنان جوان و کارکشته توانست؛ کارنامه ورزشی ایران را تغییر دهد. وی در دوران قبل از المپیک با جدیت تمام به دنبال شناسایی استعدادها نهفته در ایران بود.

به طوری که پس از یک بازه زمانی کوتاه مدت توانست؛ بازیکنان سرشناس این رشته را شناسایی کند. در سال های گذشته بسیاری از بازیکنان مدال آور و حتی سرمربی های ایرانی به کشورهای خارجی مهاجرت کرده اند. به همین دلیل وضعیت تکواندو در ایران بسیار نابسامان بود. ایشان با شناسایی درست بازیکنان و اقدامات به موقع توانست مسیر هدفمندی را برای تکواندو ایران رقم بزند.

شاهکار ساعی در المپیک

ساعی رویای موفقیت تکواندو ایران را به واقعیت تبدیل کرد

آقای هادی ساعی با کسب افتخارات مختلف در رشته تکواندو توانسته بیشترین میزان از محبوبیت را کسب کند. ایشان در سال جدید نیز به عنوان یک مدیر مهربان مسیر موفقیت را برای بازیکنان ایرانی هموار کرده اند. ایشان ریاست فدراسیون تکواندو در ایران را بر عهده گرفته اند. آقای ساعی از همان ابتدا رویای ایجاد تغییرات مثبت و کارآمد را در رشته تکواندو داشت.

پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو فصل جدیدی از تغییرات مثبت را در این رشته ورزشی به وجود آورد. به طوری که ایشان در یک بازه زمانی کوتاه توانست؛ بازیکنان اصلح و مناسب را شناسایی کند. بر اساس داده های خبری طی یک سال گذشته حتی سرمربی های اصلی تیم تکواندو ایران مشخص نبود.

وی با بررسی و آنالیز سرمربی های ایرانی افراد کارکشته و مجرب را جهت همکاری به اردوی تیم ملی دریافت کرد. ایشان به عنوان یک مدیر حرفه ای اهداف خود را از پیش تعیین کرده بودند. آقای ساعی جو پایداری رقابتی را برای بازیکنان تکواندو ایرانی رقم زدند. به طوری که در سال جاری شرکت کنندگان ایرانی توانستند؛ موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شوند.

آقای دبیر نیز در این مسیر با آقای ساعی به صورت تمام قد همکاری کردند. به طوری که در سایه عملکرد مناسب و رویکردهای هدفمند سازی شده بازیکنان توانستند؛ موفق به کسب مدال های مختلف شوند. آقای ساعی اثبات کرد، که از خرابه هم می توان گلخانه ساخت. ایشان با اجرای چند متد مدیریتی توانستند؛ بهترین شرایط را برای تکواندو ایران به وجود بیاورند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات