شاهین لو کیست؟ + بیوگرافی شاهین لو در تی ام بکس

شاهین لو از خوانندگانی است که در خارج از کشور و در یکی از گروه های موسیقی فعالیت می کند. او علاقه زیادی به خوانندگی دارد و تمام تلاشش را برای موفقیت در این رشته کرده است. در ادامه با این خواننده ی خوش سیمای کشور آشنا می شویم.

شاهین لو کیست

شاهین لو کیست؟

شاهین لو در 26 خرداد 1362 در تهران به دنیا آمد. در سن 17 سالگی به دانمارک همراه با خانواده مهاجرت کرد. او دارای یک برادر و یک خواهر می باشد. برادر او از خودش کوچکتر است اما خواهرش بزرگتر از اوست. تحصیلات خود را تا دوم دبیرستان ادامه داد اما از آن جایی که به درس علاقه ای نداشت، آن را رها کرد و به موسیقی روی آورد. در کنار کار موسیقی خود، فست فودی در کپنهاگ دارد و آن جا را هم اداره می کند.

به گفته اطرافیان شاهین، او بسیار خوشتیپ است. از عطر و ادکلن های مخصوص استفاده می کند. آرایشگر خصوصی دارد و لباس هایش برند است. در کارش بسیار جدی است ولی در بیرون کار آدم اهل شوخی و خنده است. مسافرت را زیاد دوست دارد و از بودن در کنار دوستانش لذت می برد. این موضوع را می توانید به خوبی در اینستاگرام شاهین لو شاهد باشید.

بیوگرافی شاهین لو در تی ام بکس

شاهین لو یکی از خوانندگان گروه هیپ هاپ تی ام بکس است. این گروه شامل علیبی، نبیلتی و شاهین لو است. آن ها در شهر کپنهاگ دانمارک زندگی می کنند. این گروه در زمینه رپ کار می کنند و فعالیت حرفه ای خود را از سال 2006 شروع کرده اند.

نام این گروه از کلمه تی ام به معنی بیمارستان یا دیوانگان و کلمه بکس به معنی برو بچ گرفته شده است و در کل به معنی بچه های دیوانه می باشد. این گروه اولین کار خود را در سال 2007 با عنوان خانم ببخشید شروع کردند. اولین کنسرت آن ها هم در سال 2008 و در شهر دانمارک برگزار شد.

سبک آن ها به گونه ای است که سبک ایرانی و خارجی را در هم ادغام کردند و از این لحاظ موسیقی را نامحدود دانسته و مسیر طولانی برای پیشرفت آن متصور هستند. از آن ها سه آلبوم منتشر شده است که آلبوم اول اتاق انتظار دارای هشت آهنگ، آلبوم دوم دنیا کافی نیست با 15 آهنگ و آلبوم سوم به نام سلسله با 9 آهنگ در بازار منتشر شده است.

بهترین آهنگ های شاهین لو کدامند؟

شاهین لو یکی از خوانندگان مشهور و با استعداد اهل ایران است. او در طول دوران حرفه ای خود به عنوان خواننده آهنگ‌ های متعددی را به تنهایی و یا با گروه تی ام بکس خوانده و منتشر کرده است. حال در ادامه قرار است به معرفی بهترین آهنگ‌ های این رپر بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

آهنگ سوبر

اهنگ شاهین لو سوبر یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین آهنگ های این خواننده به شمار می‌ رود که آن را به تنهایی خوانده و منتشر کرده است. این آهنگ از سبک خوبی برخوردار است. حال جالب است بدانید پس از انتشار این آهنگ شاهین توانست طرفداران بیشتری را به دست آورد و خیلی از افراد پس از شنیدن این آهنگ به تعریف و تمجید از آن پرداختند.

آهنگ مسئله ای نی

شاهین لو اهنگ مسئله ای نی را با همکاری سایر اعضای گروه تی ام بکس در سال 2020 منتشر کرده است. این آهنگ در لیست محبوب‌ ترین و بهترین آهنگ‌ های این خواننده قرار گرفته است چرا که از متن و ریتم بسیار خوبی برخوردار است. هم چنین آهنگ مسئله ای نی پس از انتشار از تعداد دانلود بسیار بالایی هم برخوردار شد.

آهنگ سانسور

یکی از آهنگ های معروف و شنیدنی شاهین لو آهنگ سانسور می باشد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این رپر معروف این آهنگ را با همکاری سایر اعضای گروه تی ام بکس خوانده و در سال 2016 منتشر کرده است. گروه تی ام بکس با انتشار این آهنگ توانستند توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان محبوبیت و شهرت خود افزودند.

شاهین لو آلبومی هم تا به امروز منتشر کرده است؟

با توجه به این که شاهین لو در حال حاضر طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. به همین دلیل خیلی از مخاطبان او کنجکاو هستند تا بدانند که آیا این خواننده علاوه بر سینگل ترک‌ تا به اکنون آلبومی هم منتشر کرده است؟! در این باره بهتر است بدانید که شاهین تا به اکنون هیچگونه آلبومی را به تنهایی منتشر نکرده است. او علاقه بسیار زیادی به سینگل ترک دارد و تا به اکنون سینگل ترک‌ های متعددی را منتشر کرده است. البته ناگفته نماند که این خواننده مشهور مدت‌ ها قبل با همکاری اعضای گروه تی ام بکس آلبوم‌ هایی را منتشر کرده است. حال تمام این آلبوم‌ ها مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه طرفداران گروه تی ام بکس نیز قرار گرفته اند.

ماجرای همکاری شاهین لو و نیلی افشار چه بود؟

جالب است بدانید که مدتی قبل نیلی افشار (اینستاگرامر) و امین فردین (پاپاراتزی) یک لایو مشترک در اینستاگرام برگزار کردند و در این لایو به گفتگو پرداختند. حال نیلی در قسمتی از این لایو خطاب به امین فردین بیان کرد که قرار است به زودی موزیک ویدیو جدیدش با همکاری شاهین لو خواننده معروف را منتشر کند. پس از آن جنجال زیادی در پیرامون این همکاری به وجود آمد. هم چنین در همین سو عده ای بیان کردند که قطعاً شاهین لو به صورت پنهانی با نیلی افشار وارد رابطه شده است و به همین دلیل قبول کرده است تا با نیلی همکاری کند.

حال هنگامی که این حاشیه‌ ها به اوج خود رسیدند به یکباره یک کلیپ دو نفره از شاهین و نیلی افشار در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدیو شاهین و نیلی به خواندن تیکه ای از آهنگ جدیدشان پرداختند. این گونه به صورت رسمی آهنگ جدیدشان را که با همکاری یکدیگر خوانده بودند را تایید کردند. پس از آن برخی منابع رسمی بیان کردند که نیلی برای این که بتواند توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و به میزان شهرت خود بی افزاید به همکاری با شاهین پرداخته است.

پس از گذشت مدتی موزیک ویدیوی نیلی و شاهین در فضای مجازی منتشر شد. پس از انتشار این موزیک ویدیو شاهین لو در یکی از لایوهای خود به این موضوع نیز اشاره کرد. شاهین در این باره بیان کرد که هیچگونه رابطه عاشقانه ای بین او و نیلی وجود ندارد و تنها از روی مرام با نیلی افشار فیت داده است.هم چنین شاهین خاطرنشان شد که برای این فیت هیچگونه مبلغی را از نیلی افشار قبول نکرده است.

شاهین عضو گروه تی ام بکس

در مصاحبه ای که از شاهین لو پخش شده بود، او به نحوه شکل گیری گروه اشاره می کند. به گفته او ابتدا خودش گروه TM را تشکیل می دهد. بعد از مدتی با علیبی که آهنگساز بوده و حدودا 16 سال داشته آشنا می شود. بعد از علیبی با نبیلتی که برادر علیبی است آشنا می شود و آن ها را به گروهش می آورد. آن ها کار خود را شروع می کنند. البته در کنار این سه دو نفر دیگه هم حضور داشتند که مدتی بعد از این گروه جدا می شوند و کار خود را سه نفره ادامه می دهند.

شاهین اولین آهنگی که با گروه TM اصلی خوانده بود را به یاد نمی آورد، اما معروف ترین آهنگی که با آن معروف شدند، آهنگ دختر بندر بود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.

گروه TM که در ابتدا پنج نفر بودند و دو نفر از آن ها جدا شدند، معتقد بودن هر کدام شاخه هایی از درخت هستند. در مصاحبه ای که با گروه TM انجام شده بود مجری اشاره می کند که آیا الان این درخت شاخ و برگش کم شده یا پربارتر شده است؟ نبیلتی می گوید که درسته که جای بچه ها خالیه و دلمون براشون تنگ شده، اما به جای آن می توانیم با صداهایی آهنگ را پر کنیم و سه نفری کار قابل قبولی ارائه بدیم.

به گفته اعضای گروه، این گروه چه پنج نفره و یا سه نفره، همیشه کامل بوده است و علیبی پاپ میخواند و شاهین و نبیلتی رپ می خوانند. در ادامه علیبی می گوید سخت است که دو نفر را ازدست بدهیم اما این قطاری است که باید به مسیر خود ادامه دهد. شاهین لو هم حرف های او را تاکید می کند و می گوید ما می توانیم عضو جدید داشته باشیم و از صداهای خاص و نو استفاده کنیم.

شاهین لو و همسرش

در مصاحبه ای که از شاهین لو پخش شد در پاسخ به سوالی که آیا نامزد داری می گوید هنوز عقد نکردیم اما به همین زودیا این کارو انجام می دهیم. او معتقد است ازدواج می تواند مسیر زندگی را برایش هموار تر کند.

در ادامه به ماجرای آشنایی خود و نامزد آینده اش اشاره می کند. در هر یک از کنسرت هایی که او و تیمش در کپنهاگ برگزار می کردند، دختری به او دسته گل می داد. این ماجرا ادامه پیدا می کند تا اینکه در یکی از کنسرت ها او را به بالای صحنه می آورد و برای قدر دانی از او از طرف خود دسته گلی را به او می دهد. از این جا رابطه آن ها شکل می گیرد. همدیگر را در استودیو ملاقات می کنند و رابطه عاشقانه ای بین آن ها ایجاد می شود.

صحبت های شاهین لو در خصوص اعتراضات ایران

متاسفانه مدتی قبل اتفاقات ناگواری در کشور ایران رخ داد. حال این اتفاقات باعث به وجود آمدن اعتراضات مردمی شد و پس از آن تمام سلبریتی‌ ها به ویژه خوانندگان به حمایت و پشتیبانی از این اعتراضات پرداختند. هم چنین آهنگ‌ هایی را نیز در راستای این اعتراضات خوانده و منتشر کردند. حال گفتنی است که شاهین لو از آن دسته از خوانندگانی بوده است که از همان ابتدای اعتراضات مردمی به حمایت و پشتیبانی از این اعتراضات پرداخت. به گونه‌ ای او رهبر مردم ایران گردید و صفحه خود را در اینستاگرام به یک پایگاه ارتباطی قوی بین خود و مردم ایران تبدیل کرد.

این خواننده صحبت های تاثیرگذاری در راستای این اعتراضات داشته است و به مردم دلگرمی می داد. هم چنین پس از مدتی آهنگ شاهین لو سیاسی نیز منتشر شد. حال با توجه به صحبت ها و حمایت‌ های شاهین از این اعتراضات تا به اکنون هشتگ‌ های بسیار زیادی همچون شاهین لو ارتش مردمی در اینستاگرام ساخته شده است. حال با این که مدت زمان نسبتاً طولانی است از این اعتراضات می‌ گذرد. اما هنوز هم این خواننده مشهور به این اعتراضات می‌ پردازد و سعی دارد تا این اعتراضات مردم را همسو کند تا این اعتراضات نتیجه دهد و در نهایت انقلاب شکل گیرد. حال این روزها شاهین لو توییتر و پیج شاهین لو به یک پایگاه ارتباطی قوی بین او و مردم تبدیل شده است.

نگاهی به کانال یوتیوب شاهین لو

در حال حاضر اکثر چهره‌ های مشهور به ویژه خوانندگان در یوتیوب که یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب و پرطرفدار به شمار می‌ رود فعالیت می کنند. حال گفتنی است که مدتی قبل شاهین لو نیز فعالیت خود را در یوتیوب شروع کرد. او یک چنل در یوتیوب برای خود راه اندازی کرد. پس از آن آدرس چنل یوتیوب خود را از طریق صفحه شخصی اش در اینستاگرام با مخاطبان و طرفداران خود به اشتراک گذاشت. شاهین از مخاطبان خود درخواست کرد تا چنل یوتیوب او را نیز دنبال کنند. این روزها شاهین در یوتیوب هم فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهد. او تمام ویدیوهای خود به ویژه موزیک ویدیوهایش را در چنل یوتیوب خود با کیفیت بسیار بالا آپلود می‌ کند.

حال گفتنی است با توجه به این که شاهین لو از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. به همین دلیل در حال حاضر سابسکرایب‌ های بسیار زیادی نیز در یوتیوب دارد. از این رو این خواننده از طریق بازدید ویدیوهایش در یوتیوب توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

بررسی ولاگ شاهین لو رپر

این روزها ساخت ولاگ علاوه بر این که در میان اینستاگرامرها و سلبریتی‌ های مجازی بسیار رایج شده است. در میان رپران نیز ساخت ولاگ رایج و متداول شده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شاهین لو از آن دسته از خوانندگانی است که علاقه بسیار زیادی به ساخت ولاگ دارد. به همین دلیل او تا به اکنون ولاگ‌ های متعددی را با موضوعات مختلف ضبط و در چنل یوتیوب خود آپلود کرده است که تمام ولاگ های شاهین تا به امروز از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده اند.

حال از معروف‌ ترین ولاگ های شاهین لو می‌ توان به ولاگ حواشی کنسرت او به همراه گروه تی ام بکس، ولاگ سفر و غیره اشاره کرد. به هر حال در صورت تمایل می‌ توانید برای مشاهده تمام ولاگ های این رپر مشهور به چنل یوتیوب او مراجعه نمایید.

شاهین لو و پیام صادقیان

پیام صادقیان بازیکن سابق فوتبال ایران و تیم پرسپولیس بود. او متولد اسفند 1370 است و در تبریز به دنیا آمده است. پیام صادقیان در زمانی که علی دایی سرمربی تیم پرسپولس بود، به این تیم دعوت شد. او در سالی که در پرسپولیس بود زیاد ندرخشید و به تیم دیگری منتقل شد. در زمانی که او در ایران بود حواشی زیادی را به پا کرد. از ماجرای قلیان کشیدن تا تبانی از کارهایی است که او متهم به انجام آن می باشد.

صادقیان مدتی بعد در سال 1396 به ترکیه رفت و هم اکنون ساکن آن جاست. رابطه او با شاهین به ایجاد یک سایت شرط بندی برمی گردد. او در ترکیه به کنسرت گروه تی ام می رود و در آن جا با شاهین و دیگر اعضای آن دیدار می کند. برای اطلاعات بیشتر از سایت پیام صادقیان از این لینک استفاده کنید.

در گفتگویی که بین آن ها رخ می دهد، با توج به اینکه گروه تی ام در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند، از شاهین می خواهد سایت شرط بندی خود را تبلیغ کند و به کمک او این سایت را رونق دهد. شاهین لو با این کار موافقت می کند و این سایت شکل می گیرد.

هم اکنون سایت شرط بندی آن ها تحت عنوان 69 بت به فعالیت خود ادامه می دهد. در این سایت انجام بازی های آنلاین شرط بندی می شود. پوکر، رولت و … از جمله این بازی هاست. برنده این بازی مبلغی را به عنوان سهم سایت پرداخت می کند و بقیه را به جیب می زند.

شرط بندی بازی های ورزشی اعم از فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، شنا و بسیاری از ورزش های دیگر در این سایت شرط بندی می شود. کمتر سایت شرط بندی است که این همه رشته ورزشی را برای رقابت داشته باشد.

دلیل جدایی این رپر از گروه تی ام بکس چیست؟

تی ام بکس یک گروه پنج نفره شامل علی بی و نبیلتی و شاهین لو و امین و حسین ام سین بوده است. جالب است بدانید این گروه بدون هیچگونه محدودیتی سبک های مختلفی از موسیقی را با یک دیگر ترکیب می کنند. حال گفتنی است که شاهین از رپرهای اصلی این گروه به شمار می‌ رفته است که پس از چندین سال همکاری اخباری مبنی بر جدایی او از این گروه منتشر شد.

البته در این باره بهتر است بدانید که با وجود حواشی که در پیرامون جدا شدن شاهین از گروه تی ام بکس منتشر شده است. اما او هنوز هم به عنوان رپر در این گروه مشغول به فعالیت است. البته ناگفته نماند با توجه به این که مدتی است شاهین لو درگیر اعتراضات مردمی و اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داده شده است. به همین دلیل فعالیت این خواننده در این گروه نسبت به قبل کمرنگ‌ تر شده است.

علت اعدام پدر شاهین لو چه بود؟

بهتر است بدانید شاهین لو خواننده مشهور ایرانی مدتی قبل در یکی از گفتگوهای خود بیان کرد که پدر و مادرش از اعضای گروهک تروریستی منافقین بوده اند. به همین دلیل پدرش پس از سال‌ ها فعالیت در این گروه در نهایت در سال 1361 اعدام شده است. حال شاهین نیز تصمیم گرفته تا راه پدر و مادرش را ادامه دهد.

بررسی حواشی شاهین لو

شاهین لو یکی از خوانندگان معروف و خوش صدای ایرانی ساکن خارج از کشور است که در یکی از گروه های مشهور موسیقی فعالیت می ‌کند. او در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده بود که تمام تلاشش را می کند تا بهترین اجرا داشته باشد و طرفداران و هواداران از او راضی باشند.

این خواننده نیز مانند برخی از خوانندگان دیگر حواشی برای خودش به وجود آورده است که از حواشی او می ‌توان به درگیری اش با برخی از اعضای گروه و هم چنین راه اندازی سایت شرط بندی که در قسمت های بعدی در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. هم چنین می توانید عکس شاهین لو در اینترنت جستجو و مشاهده کنید.

ماحرای راه اندازی سایت شرط بندی شاهین لو

در ابتدا باید بگوییم که سایت شرط بندی، سایتی است که در آن مردم با پول های خود به بازی و شرط بندی می‌ پردازد با تصور این که پول‌ های آن ها افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه شاخ های مجازی و حتی برخی از خوانندگان به راه اندازی سایت شرط بندی پرداخته اند که این شامل شاهین لو نیز می شود. ماجرای راه اندازی سایت شرط بندی این خواننده، به رابطه اش با پیام صادقیان بر می گردد.

پیام صادقیان از بازیکنان معروف فوتبال ایران بوده و در تیم پرسپولیس بازی کرده است. پیام متولد سال 1370 در تبریز است. این فوتبالیست زمانی که علی دایی مربی تیم پرسپولیس بود به این تیم دعوت شد، اما از آن جایی که در این تیم به خوبی بازی نمی ‌کرد به تیم دیگری منتقل شد. پیام صادقیان از همان ابتدا حواشی بسیار زیادی برای خود ایجاد کرده بود، مانند ماجرای قلیان کشیدنش و کار های دیگری که انجام داده بود. به همین دلیل او به یکی از بازیکنان پرحاشیه ایرانی تبدیل شده بود.

در نهایت پیام صادقیان در سال 96 برای همیشه به ترکیه مهاجرت می‌ کند. رابطه شاهین و پیام صادقیان به راه اندازی سایت شرط بندی بر می گردد. موضوع از این قرار است زمانی که پیام صادقیان به کنسرت گروه تی ام بکس می رود با این افراد بعد از کنسرت ملاقاتی داشته و با آن ها دیدار می‌ کند. به دلیل این که گروه تی ام بکس فالووران میلیونی دارند و در بین مردم بسیار معروف و مطرح هستند، پیام صادقیان از آن ها تقاضا می ‌کند تا سایت شرط بندی او را تبلیغ کنند.

پیام صادقیان از گروه تی ام بکس می خواهد تا در صفحه اینستاگرام به تبلیغ این سایت بپردازند تا به این گونه سایت پیشرفت کند و رونق بیشتری پیدا کند. در بین اعضا شاهین لو با پیشنهاد پیام صادقیان موافقت می کند و به این شکل سایت صورت می گیرد.

بعد از آن، این دو نفر به صورت شریکی سایتی به نام 69 بت راه اندازی می کنند. این سایت منبع درآمد بسیار خوبی برای این بازیکن سابق ایرانی و خواننده فعلی ایرانی شده است.

البته بعد از این که هواداران این خواننده معروف متوجه می ‌شوند که شاهین نیز سایت شرط بندی راه اندازی کرده است، از او انتقاد می کنند، چرا که در این باره بیان کردند که سایت های شرط بندی پول ملت ایران را می خورد و چطور او که یکی از خوانندگان محبوب ایرانی بوده است دست به چنین کاری زده و خود را درگیر این حواشی کرده است. بعد از راه اندازی سایت شرط بندی، محبوبیت شاهین لو در بین طرفدارانش بسیار کم تر شده است.

سن شاهین لو

در مورد سن شاهین لو باید بگوییم که او متولد سال 1362 در تهران می باشد و هم اکنون 38 دارد. البته برخی از افراد بیان کرده اند که به او کمتر از 38 سال می خورد.

این خواننده هنوز با تی ام بکس همکاری می کند؟

شاهین لو یکی از خوانندگان گروه تی ام بکس می باشد این گروه شامل افرادی مانند علیبی، نبیلتی و شاهین لو است. آن ها در شهر کپنهاگ دانمارک زندگی می کنند. در مورد این گروه باید بگوییم که فعالیت حرفه ‌ای خود را از سال 2006 شروع کرده است. در مورد علت نام گذاری تی ام بکس نیز باید گفت که تی ام به معنای دیوانگی و کلمه بکس به معنی برو بچ است و در کل به معنای بچه ‌های دیوانه می باشد.

اولین آهنگ آن ها در سال 2007 به نام خانم ببخشید شروع شد و توانستند در سال 2008 در شهر دانمارک کنسرت برگزار کنند. سبک آن ها بسیار خاص و متفاوت است به گونه‌ ای که سبک ایرانی و خارجی را با هم ادغام کردند. از لحاظ موسیقی بسیار نامحدود هستند و پیشرفت زیادی از سال های ابتدایی تا به امروز کرده اند، آن ها هم اکنون سه آلبوم منتشر کرده اند.

شاهین لو اسم اعضای گروه تی ام بکس را در یکی از مصاحبه های خود آورد و در مورد شکل گیری این گروه توضیح داد. شاهین در مصاحبه خود بیان کرده بود که در ابتدا خودش گروه تی ام بکس را تشکیل داده است و بعد از مدتی با علیبی که آهنگساز بوده و حدود 16 سال داشته است آشنا می ‌شود.

هم چنین در ادامه توضیح داده است که بعد از مدتی با نبیلتی که برادر علیبی است آشنا می ‌شود و آن ها با هم یک گروه را تشکیل می‌ دهند و کار خود را آغاز می‌ کنند. البته بهتر است که بدانید در کنار این سه خواننده دو نفر دیگر هم بوده اند که از این گروه جدا شدند ولی گروه بعد از آن ها هنوز هم پابرجاست و 3 نفره به کار خود ادامه می دهند.

در ادامه مصاحبه خود شاهین با خنده می‌ گوید که نام اولین آهنگی که با گروه تی ام بکس خوانده را به یاد نمی آورد اما معروف ترین آهنگ این گروه، آهنگ دختر بندر بوده که طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است. مصاحبه گر از شاهین پرسید الان که دو نفر از گروه شما رفته اند آیا این گروه کم رنگ تر نشده و یا شاخ و برگش کمتر نشده است و یا پر بارتر شده است؟ او در پاسخ به این سوال می‌ گوید که ما دلمان برای بچه ‌های گروه بسیار تنگ شده است و هر جا که هستند برای آن ها آرزوی موفقیت می‌ کنیم. اما باز هم سه نفره توانسته‌ ایم گروه را به خوبی جلو ببریم و پیشرفت ‌های زیادی تا به امروز داشته‌ ایم و خواهیم داشت.

هم چنین شاهین در ادامه مصاحبه خود افزود برخی از افراد شایعه ای برای او درست کردند که شاهین می‌ خواهد از این گروه جدا شود. در مورد این شایعه باید بگویم که من هیچ گاه این گروه دوست داشتنی را ترک نخواهم کرد و همیشه با قدرت جلو خواهیم رفت و خبر های خوبی از این گروه در راه است.

این نکته را هم باید افزود که شاهین آهنگ جدیدی را منتشر کرده است و برای این که بتوانید آهنگ جدید شاهین لو را دانلود و گوش کنید، می توانید در اینترنت جستجو کنید، چرا که سایت های زیادی لینک دانلود این آهنگ را در صفحه خود قرار داده اند.

منبع درآمد این فرد از کجاست؟

در مورد منبع درآمد این خواننده معروف باید بگوییم که یکی از منابع درآمد او خوانندگی می باشد و فست فودی در کپنهاگ نیز دارد. هم چنین از آن جایی که او سایت شرط بندی راه اندازی کرده است. می‌ توان گفت که منبع اصلی درآمد شاهین لو سایت شرط بندی است که از طریق آن توانسته درآمد خوبی به دست آورد.

خیلی از کاربران بر این باور هستند از زمانی که شاهین لو برای خود سایت شرط بندی راه اندازی کرده است، زندگی او بسیار تغییر کرده و حال او از خوانندگان پولدار ایرانی به شمار می رود.

سوالات متداول

  1. شاهین لو کیست؟

    شاهین لو یکی از اعضای گروه تی ام بکس است که در کپنهاگ زندگی می کنند و تاکنون سه آلبوم از آن ها منتشر شده است.

  2. ماجرای نامزدی شاهین لو چیست؟

    شاهین لو در کنسرت هایی که همراه گروهش برگزار می کرد، دسته گلی را در هر کنسرت از یکی از طرفدارانش دریافت می کرد. در ادامه برای قدر دانی از آن دختر، او را روی سن دعوت می کند و از او تشکر می کند. به این شکل رابطه آن ها شکل می گیرد و به گفته شاهین لو به زودی نامزدی می کنند.

  3. ماجرای رابطه پیام صادقیان و شاهین لو چیست؟

    پیام صادقیان بعد از مهاجرت به ترکیه سایت شرط بندی ایجاد می کند. او که دنبال تبلیغ برای سایتش است به کنسرت تی ام می رود و از شاهین می خواهد با او شریک شود و تبلیغ سایتش را در اینستاگرام کند.

  4. جدیدترین آهنگ های شاهین لو در گروه تی ام چیست؟

    آهنگ های نی کپی تو، کی کی و میدون از آهنگ هایی است که اخیرا از آن ها منتشر شده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل