شاهین لو کیست؟ + پیج اینستاگرام شاهین لو چیست؟

خواننده رپ فارسی پر استعداد ایرانی شاهین لو می باشد که برای ادامه فعالیت های خود به خارج از ایران مهاجرت کرده است. او به دلیل داشتن یک سایت بازی انفجار حواشی زیادی دارد. در ادامه قصد داریم کمی بیشتر با این خواننده رپ پر حاشیه کمی بیشتر آشنا شویم.

شاهین لو کیست؟

شاهین لو از خوانندگان رپ فارسی پر طرفدار می باشد که از سنین نوجوانی به عرصه موسیقی وارد شده است. این خواننده رپ زمانی که در سن هفده سالگی بود به دلیل نداشتن علاقه کافی به درس ترک تحصیل کرد؛ سپس با وجود علاقه خود، به عرصه موسیقی وارد شد و از اعضا اصلی گروه تی ام بکس شد.

رپر فارسی شاهین لو پس از مدتی برای راحتی بیشتر در عرصه خوانندگی و کسب و کار به خارج از ایران مهاجرت کرد، خانواده شاهین لو همراه او به خارج از ایران مهاجرت کردند و اکنون نیز همراه او زندگی می کنند.

او در حال حاضر مدیریت سایت شرط بندی 69 بت را برعهده دارد و درآمد بسیاری عالی نیز از این طریق دارد.

پیج اینستاگرام شاهین لو چیست؟

رپر فارسی جوان، شاهین لو صفحه اینستاگرام خود را با آیدی @shahinlooo در دسترس عموم قرار داده است. شما می توانید به راحت ترین روش ها به صفحه اینستاگرام شاهین لو دسترسی پیدا کنید، در اولین روش تنها کافی است آیدی گفته شده در قبل را در قسمت جست و جوی اینستاگرام وارد کنید.

این گونه می توانید صفحه رسمی شاهین لو را داشته باشید. همچنان می توانید از اسم این رپر به عنوان هشتگ نیز استفاده کنید، این گونه به غیر از صفحه اصلی او، می توانید به تمامی محتوا در مورد شاهین دسترسی داشته باشید.

نقش شاهین لو در اعتراضات اخیر ایران چه بود؟

در اعتراضات اخیر ایران چهره های سرشناس بسیاری به عنوان سردسته افراد وارد عمل شدند. از جمله این افراد که باعث بیشتر شدن جو حاکم در ایران بود شاهین لو می باشد، رپر فارسی شاهین لو در صفحات مجازی خود به خصوص اینستاگرام شروع به منتشر کردن پست های متشنج زیادی کرد.

او در این پست ها افراد را به گسترش اغتشاشات بر علیه ایران تشویق می کرد، سپس بعد از مدتی کوتاه تمامی فعالیت های او پایان یافت. اما همچنان او به عنوان یکی از سردسته های اغتشاشات اخیر در ایران شناخته می شود.

دلیل جدایی شاهین لو از تی ام بکس چه بود؟

شاهین لو در اولین قدم موسیقی را با گروه تی ام بکس خارج از ایران آغاز کرد. در این گروه شاهین از جمله رپرهای اصلی محسوب می شد که دارای طرفداران خاص خودش بود، اما مدتی کوتاه بعد از منتشر شدن ترک های اختصاصی حواشی زیادی برای او پیش آمد که این حواشی نشان دهنده جدایی او از تی ام بکس بود.

پس در مورد جدایی او از این گروه بهتر است به نکاتی توجه کنید. تمامی حواشی موجود در مورد جدایی این افراد کذب می باشد، همچنان با حواشی موجود این فرد با گروه رپ فارسی همکاری دارد و همکاری خود را قطع نکرده اند.

برترین ترک های شاهین لو

شاهین لو از ابتدای فعالیت خود تا کنون ترک های خاص و منحصر به فردی را منتشر کرده است. تمامی ترک های او تا کنون به صورت کامل مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند، در بعضی از موارد حتی آهنگ های او برای چالش های اینترنتی نیز استفاده می شود. در ادامه به معرفی برترین ترک های شاهین لو می پردازیم و این گونه شما نیز می توانید به راحتی با توجه به سلیقه خود انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

آهنگ لو بی کی نی

لو بی کی نی از جدید ترین ترک های منتشر شده از این رپر با استعداد می باشد، در این آهنگ شما می توانید همکاری موفقی از او و خشایار را مشاهده کنید. شما به راحتی می توانید هم اکنون این آهنگ را با کیفیت های مختلف از سایت های موجود دانلود کنید.

آهنگ میگ میگ

میگ میگ از دیگر شاهکار های منتشر شده توسط این رپر می باشد که بازخورد های مثبتی را به همراه داشت. آهنگ میگ میگ پس از انتشار به سرعت مورد توجه افراد قرار گرفت و همچنان با گذشت مدتی این آهنگ در ابتدای لیست دانلودها قرار دارد.

آهنگ مدلمونه

آهنگ مدلمونه از شاهین و نیلی از جمله پر طرفدار ترین آهنگ های این رپر می باشد. این آهنگ پس از انتشار در چالش های اینترنتی زیادی مورد توجه قرار گرفت، این آهنگ در نسخه دوم نیز منتشر شده است که در این ترک نسخه دوم او به تنهایی نقش آفرینی داشته است.

درگیری شاهین لو در ترکیه

ماجرای درگیری شاهین لو در ترکیه با منتشر شدن کلیپی در یوتوب از او و فیمینس آغاز شد. در این کلیپ او، فیمینس را خفت می کند و درگیری بین این دو فرد رخ می دهد. پس از مدتی کوتاه و با باز نشرهای مختلف از این کلیپ شاهین لو در این مورد پاسخگو شد، او در این مورد اشاره کرد که این کلیپ ساختگی می باشد و جنبه طنز دارد.

هم اکنون شما می توانید به راحتی این کلیپ را در چنل یوتیوب فیمینس و شاهین لو مشاهده کنید. طرفداران این رپر بازخوردهای مختلف و زیادی را نسبت به این کلیپ منتشر کردند، البته شاهین لو کلیپ های دیگری نیز دارد که می توانید در چنل او مشاهده کنید.

به نظر می رسد این سناریو این درگیری توسط یکی از دوستان پر حاشیه او به نام پیام صادقیان چیده شده بود که از این طریق بتواند فالوررهای دوستش را بیشتر کند.

شاهین لو و نیلی افشار

نیلی افشار از بلاگرهای جنجالی و معروف ایرانی مقیم خارج از ایران می باشد. برای اولین فعالیت های نیلی در زمینه موسیقی او با این رپر جوان همکاری خود را آغاز کرد، شاهین لو و نیلی افشار با همکاری یک دیگر ترک موسیقی به نام مدلمون منتشر کردند. شما هم اکنون می توانید به راحتی این ترک موسیقی را در سایت های دانلود مشاهده کنید.

با وجود شواهد موجود گمان می شود این دو فرد برای آینده نیز برنامه های مشترکی دارند، به گفته نیلی او قصد دارد در ادامه نیز فیت های زیادی با دیگر خوانندگان رپ داشته باشد.

عکس شاهین لو و نیلی افشار

عکس شاهین لو و نیلی افشار پس از منتشر شدن در صفحات مجازی حواشی زیادی را رقم زد، با وجود عکس و فیلم های این رپر با نیلی در ماشین، تا حدی رابطه آن ها تایید شد. با بالا رفتن حاشیه نیلی مسئله را شفاف سازی کرد و او در این مورد به صورت کامل در استوری خود رابطه خودشان را تکذیب کرد.

او همچنان در ادامه اشاره کرد که حتی با فرد دیگری در رابطه است، این گونه طرفداران این دو فرد متوجه شدند که رابطه آن ها تنها به صورت کاری می باشد. همچنان در آینده نیز این دو فرد قرار است با یک دیگر همکاری های دیگری داشته باشند.

ماجرای کنسرت شاهین لو

رپر جوان و با استعداد شاهین نیز مانند دیگر افراد معروف دارای حواشی زیادی برای خودش می باشد. از جمله این حواشی ماجرای کنسرت او می باشد که ماجرای ازدواجش را به دنبال داشت، در کنسرت او و گروه تی ام بکس فردی از بین افراد به شاهین دسته گلی را می‌ دهد و شاهین نیز بدون هیج گونه مسئله ای گل را از فرد قبول می کند.

این رپر فارسی در مورد ایم موضوع اشاره کرد که گل را به عنوان هدیه قبول کرده است، شاید برایتان جالب باشد بدانید که شاهین و دیگر اعضا گروه نیز حتی شناختی به فرد کادو دهنده نداشته اند.

ماشین شاهین لو چیست؟

در کلیپ و عکس های شاهین لو می توانید مدل های مختلف ماشین های لاکچری او را مشاهده کنید‌. با وجود شهرت و ثروت بالایی که دارد شاهین مدل های مختلف و خاصی از ماشین را برای خود خریداری کرده است، به این ترتیب می توانید در عکس و فیلم های او مدل های مختلف ماشین را مشاهده کنید.

ماشین های این رپر در بیشتر موارد نسخه های خاص و ویژه ای می باشد و بیشتر این مدل ها به صورت انحصاری برای شاهین طراحی و تولید شده است.

رابطه این رپر با مادرش به چه صورت است؟

مادر این رپر زمانی که در زندان اوین بوده است شاهین را به دنیا می آورد و بعد چند سال آزاد می شود، پس از آن همراه دیگر فرزندان خود به خارج از ایران برای زندگی مهاجرت می کند. اکنون نیز رابطه این مادر و پسر به بهترین شکل می باشد و به گفته خود این رپر، مادرش از جمله بزرگ ترین پشتوانه های او در عرصه موسیقی بوده است.

شما حتی می توانید در بسیاری از ویدئوهای شاهین، مادرش را مشاهده کنید. شاهین با مادرش هم اکنون خارج از ایران زندگی می کنند و به گفته خودشان زندگی مناسبی دارند.

این فرد با رپر های نسل 4 هم همکاری داشته است؟

همکاری های زیادی بین شاهین لو و دیگر رپر ها وجود داشته است. این گونه همکاری بین خوانندگان باعث شهرت و دیده شدن بیشتر آن ها می شود، شاهین لو تا کنون با رپرهای زیادی همکاری کرده است اما با رپر های نسل چهار همکاری نداشته است. با توجه به گفته های دوستان و همکاران شاهین گمان می شود که او قرار است در آینده یا این رپرها همکاری داشته باشد.

3 کلیپ برتر شاهین لو

به غیر از صنعت موسیقی شاهین در یوتیوب و اینستاگرام نیز فعالیت های گوناگونی را دارد. از کلیپ های برتر این رپر می توانیم به کلیپ دعوا او و فیمینس اشاره کنیم، همچنین کلیپ و موزیک ویدیو آهنگ سوبر نیز یکی از پر بازدید ترین کارهای او می باشد.

کلیپ های پشت صحنه موزیک ویدیوهای او نیز از جمله برترین کلیپ های این رپر می باشد. شما می توانید به راحتی این کلیپ ها را در صفحه اینستاگرام و یا چنل یوتیوب شاهین لو مشاهده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل