شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن  + شغل قدیمی پورن استارها

شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن 

در این پست، شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن را به شما خواهیم گفت. از میا خلیفه تا لیسا ان و کیران لی، این پورن استارهای معروف، قبل از بازی در فیلم های بزرگسالان شغل های دیگری داشتند. بسیار از افراد می خواهند در مورد این سلبریتی های عجیب و بدنام اطلاعات بیشتری داشته باشند. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و اطلاعات عمومی شما درمورد این افراد را بالا ببریم.

 

از بازیگر سابق دیزنی گرفته تا یک دانشجو رشته تاریخ که در طول تحصیل در مشروب فروشی کار می کرد، لیست کارهایی اند که برخی از مشهورترین ستاره های بزرگسال جهان قبل از فیلم های اروتیک انجام می دادند. اینروزها انتقاد پر سر و صدا میا خلیفه از آنچه او صنعت پورن “خطرناک” می نامد در سال های اخیر به خوبی مستند شده است.

 

شغل قدیمی پورن استارها

خانم میا خلیفه لبنانی، فقط به مدت سه ماه فیلم های حرفه ای بزرگسالان را ساخت، اما همچنان به پربیننده ترین بازیگر زن در سایت هایی مانند Pornhub تبدیل شده است. میا پس از کسب درآمد فقط 12000 دلار (حدود 9400 پوند) در طول دوران فعالیت خود در این صنعت، اکنون یک مفسر ورزشی و اینفلوئنسر است.

 

پس از انصراف از بازیگری فیلم های بزرگسال، او گفت: مشکل پیدا کردن یک شغل عادی پس از ترک فیلم های پورن… ترسناک بود. او اکنون فعالیت های روزانه خود را با 27 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. ما در اینجا به کارهایی که او و دیگران قبل از کسب شهرت از طریق محتوای وابسته به عشق شهوانی انجام می دادند، می پردازیم.

 

1. شغل قدیمی میا خلیفه

باید بگوییم که خانم میا اکنون 30 ساله است. اما در هشت سالگی از لبنان به آمریکا نقل مکان کرد و گفت که این زمان “گیج کننده” بود. زیرا دین و مذهب او باعث “خشم” مردم پس از 11 سپتامبر شد. و با بزرگ شدن، ایده تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگسال هرگز چیزی نبود که او تصور می کرد.

شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن 

او با ارائه اطلاعاتی در ووگ نوشت: نه تنها با استانداردهای زیبایی غالب در مدرسه جدید آمریکایی‌ام – که همگی مربوط به لاغر، بلوند بودن و چشم‌های آبی بود – مطابقت نداشتم – ظاهر تابلو مسلمان من واقعاً باعث خشم برخی از مردم می‌شد. در عین حال، من با ایده‌آل‌های زیبایی لبنان هم جور در نمی‌آمدم، زیرا وزنم بسیار زیاد بود.

 

میا، که نام اصلی او سارا جو چمون بود، گفت که احساس بی کفایتی باعث شد تا او اعتماد به نفس ضعیفی داشته باشد. او معتقد است که احساس ناامنی داشتن، یکی از دلایلی بود که در سال 2014 زمانی که تنها 21 سال داشت کار در پورن را آغاز کرد. اما پیش از آن، میا در دانشگاه تگزاس-ال پاسو در رشته تاریخ تحصیل می کرد. او در اوقات فراغت خود به یک بار می رفت و مدلینگ می کرد.

 

بیشتر بخوانید: 5 بهترین بازیگران زن پورن جهان در تمام دوران! + عکس

 

2. شغل قدیمی میتلند وارد

میتلند وارد یک بازیگر مشهور بزرگسال است – و برخلاف میا، او چیزهای مثبت زیادی در مورد دنیای سرگرمی های درجه X برای گفتن داشته است. او حتی کتابی به نام رتبه ایکس نوشت: چگونه پورن مرا از هالیوود آزاد کرد در مورد اینکه چگونه یک شاهزاده خانم سابق دیزنی افسانه خود را در پورن پیدا کرد.

اولین طعم شهرت او پس از دریافت نقش های بازیگری در فیلم پررنگ و زیبا، در نوجوانی پیش از تبدیل شدن به یک حس دیزنی در Boy Meets World به دست آمد. و اوایل امسال، میتلند، 46 ساله، به طور انحصاری به دیلی استار گفت که دوست دارد روزی به جایی برگردد که همه چیز برای او شروع شده است.

 

او می‌گوید: مردم زیادی می‌گفتند، باید برگردی و آن را امتحان کنی! مدت‌ها بود که به آن فکر نکرده بودم. اما فکر می‌کنم ممکن است واقعاً سرگرم‌کننده باشد/ مخصوصاً در شخصیت جدید و بزرگ‌تر من. آخرین باری که در آن بودم هنوز 20 سالم هم نشده بودم. کشف آن جنبه از خودم و شخصیتم در تمام آن سال‌ها بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود، و فکر می‌کنم برای تماشاگران نیز سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استارهای جهان آشنا شوید + معرفی بازیگران فیلم های پورن

 

3. شغل قدیمی کایران لی

نادیده انگاشتن کایران لی اشتباه بزرگی است، زیرا او به عنوان “بزرگترین ستاره پورن جهان” شناخته می شود که 4000 زن را به بند آورده و آلت تناسلی خود را به مبلغ 1 میلیون دلار بیمه کرده است. اما قبل از اینکه در آمریکا ستاره شود، او پسری از انگلیس بود که عاشق تماشای فوتبال و در آکادمی داوطلبانه کاتولیک سنت بندیکت تحصیل کرد.

اولین کار او پس از ترک مدرسه به عنوان مدیر پروژه برای شبکه راه آهن بود. اما حرفه سکسی او به طور تصادفی پس از اینکه دوستانش عکسی برهنه از او را در سایت یک سوینگر آپلود کردند، الهام گرفت. یک زوج رندی تحت تأثیر قرار گرفتند و زمانی که او فقط 19 سال داشت به او پیشنهاد بازی در یک فیلم آبی آماتوری دادند – و بقیه آن را هم می دانید.

 

اما با وجود برخورداری از موقعیت افسانه ای، یک چیز وجود دارد که او آن را با آن عوض می کند. او در گفتگو با دیلی استار گفت: دربی اولین عشق من است، من قبل از هر چیز عاشق دربی کانتی شدم. من همه چیز را عوض می‌کنم تا با ضربان قلب برای دربی بازی کنم. این بازیگر یک رکورددار است و جزو معروف ترین چهره های جهان می باشد.

 

بیشتر بخوانید: شکایت بازیگر زن فیلم های پورن از آلت بزرگ مردان + عکس

 

4. شغل قدیمی تانیا تیت

پورن استار بریتانیایی دیگری که به یک ستاره بزرگسال جهانی تبدیل شده است، تانیا تیت است که به دلیل 12 بار برنده شدن جایزه بین المللی MILF سال مشهور است. او اکنون با پسر خردسالش در لس آنجلس زندگی لوکسی دارد اما سبک زندگی میلیونر او با شغل و تربیت قدیمی اش در لیورپول فاصله زیادی دارد.

 

وقتی بزرگ شد گفت که چگونه در کودکی برای گرم ماندن به ژتون‌های شیر، وعده‌های غذایی رایگان مدرسه و کت‌های دستی تکیه می‌کرد. تانیا، 44 ساله، افزود: زمانی که خانواده شما پول زیادی نداشتند، بزرگ شدن سخت بود. ما سیر شده بودیم اما هیچ چیز تجملی دیگری نداشتیم… مادرم وقتی واقعاً جوان بود مرا داشت و وقتی بزرگ شدم فکر می کردم چقدر سخت است.

من بزرگ‌ترین بودم و او در نهایت سه فرزند داشت و من می‌دیدم که مادر بودن و کار کردن برای تأمین و بودن برای بچه‌ها چقدر سخت است. من نمی خواستم مادر جوانی باشم که پول نداشت. می‌دانم که زندگی آسانی نیست، زیرا آن را از نزدیک دیده‌ام. اما قبل از اینکه تانیا از طریق شهوانی پولی که زندگی را متحول کند، به یک شغل اداری سنتی 9 تا 5 نفره کار می‌کرد.

 

پس از تماشای یک دی‌وی‌دی، تغییری چشمگیر در حرفه وی ایجاد شد. او داستان را برای هالی رندال در پادکست بدون فیلترش تعریف کرد: من در یک دفتر کار می کردم، یک رابطه را تمام کرده بودم و به دنبال چیز هیجان انگیزتری در زندگی ام بودم. با یک دوست مرد آنجا نشسته بودم و یک دی وی دی با درجه X بزرگسالان آنجا بود. و من به این فکر می کردم که: می توانم این کار را انجام دهم.

 

بیشتر بخوانید: شوهرم به فیلم های پورن اعتیاد دارد و از دست او خسته شده ام!

 

5. شغل قدیمی لیسا ان

«میلف معروف» لیزا آن نیز از یک حرفه بزرگسالان موفق برخوردار بود و به گفته Celebrity Net Worth، او اکنون 4 میلیون دلار (3.3 میلیون پوند) در بانک دارد. اما قبل از میلیون ها، او یک دختر جوان اهل پنسیلوانیا بود و به قول خودش یک نوجوان سرکش بود که در سن 16 سالگی به یک رقصنده تبدیل شد.

شغل قدیمی بازیگران فیلم های پورن

 

او ده‌ها سال در کلوپ‌های استریپ کار می‌کرد و در پادکست Dudes Do Better خود درباره بدترین تجربیات خود در طول کار قدیمی‌اش صحبت کرد. لیسا، با یادآوری پخش پوسترها برای مشتریان، گفت: مدتی آن‌ها را بین پاهایم قرار می‌دادم/ زیرا فکر می‌کردم خنده‌دار است که بچه‌ها آنها را با دهان بیرون بیاورند.

 

و از هیچ جا، این مرد فقط قسمت داخلی رانم را گاز گرفت و تکه‌ای از پوست از پایم بیرون آمد. سپس، لیسا مجبور شد برای واکسن تزریق کزاز به بیمارستان برود. وقتی او در فیلمی به نام Who’s Nailin، صدای سارا پیلین، فرماندار سابق آلاسکا را تقلید کرد، فرصت‌هایی را در رده بازیگران میلف در سایت های پورنوگرافی پیدا کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل