شهریاری مامور هلدینگ برای ناکامی استقلال است / پروژه بازگردانی تیم به وزارت ورزش دنبال می شود

اتفاقات عجیب و غریب در استقلال دیگر برای کسی شگفت انگیز نیست چر که مدیریت این تیم و شخص احمد شهریاری مامور به ناکام کردن استقلال هستند تا بند بازگردانی این تیم به وزارت ورزش فعال شود.

شهریاری مامور هلدینگ برای ناکامی استقلال است / پروژه بازگردانی تیم به وزارت ورزش دنبال می شود

پس از کش و قوس های فراوان که استقلال به هلدینگ خلیج فارس رسید. مدیرن مینی ین تیم در مجمع عمومی اعتراف کردند که این واگذاری تحمیلی بوده و تمایلی به خرید استقلال نداشته اند و دولت بری تهاتر بدهی های خود به هلدینگ و حل مشکل مالکیت استقلال، این حرکت را انجام داده است.

هر چه که بود این انتقال نهایی شد با این شرط که هلدینگ خلیج فارس صلاحیت و اهلیت تیمداری را داشته باشد در غیر اینصورت، استقلال به وزارت ورزش بازگردانده خواهد شد.

به نظر می رسد هلدینگ در ابتدای امر بدش نمی آمد از پتانسیل میلیونی هواداران استقلال استفاده کند و واقعاً قصد تیمداری داشت و برنامه هایی بری استقلال در رشته های دیگر نیز دیده بود اما پس از اینکه نهادهای بالادستی مانع از تغییر اسم استقلال به استقلال خلیج فارس شدند، به یکباره همه چیز عوض شد و نه تنها اقدامی در جهت تقویت تیم انجام نشد بلکه اقدامت نماینده تام الاختیار هلدینگ همه و همه در جهت تضعیف تیم ارزیابی می شود. از قصه بازیکنان بوسنیایی گرفته تا درگیری با نکونام و کش دار کردن برکناری او تا انتخاب عجیب سهرب بختیاری زده همیشه ناکام به عنوان سرمربی موقت تیم و در نهایت پروسه عجیب انتخاب سرمربی که کل دوره فیفادی به بطالت گذشت تا 3 روز قبل از مصاف با النصر، موسیمانه روی نیمکت تیمی بنشیند که هیچ شناختی از بازیکنانش ندارد!

همه اینها در کنار عدم تمایل هلدینگ برای ساخت ورزشگاه اختصاصی برای استقلال و همچنین عقب نشینی از تیم دادن در رشته های دیگر با عنوان استقلال نشان می دهد، هلدینگ مترصد فعال شدن بند بازگرداندن استقلال به وزارت ورزش است و این مهم محقق نمی شود جز ناکامی استقلال در دو فصل پیاپی در جام های داخلی و خارجی.

به لطف حضور مربی ضعیفی همچون نکونام، استقلال همه جام های فصل گذشته را از دست داد و با ادامه کار ب او و حواشی جداییش اش، احتمالاً لیگ برتر و لیگ نخبگان را نیز از دست خواهد داد مگر اینکه معجزه ای در جام حذفی رخ دهد که احتمالاً شهریاری و رفقای پرسپولیسی اش در بدنه استقلال مانع از این موفقیت می شوند تا در فرایند بازگردانی تیم به وزارت ورزش خللی وارد نشود.

 

آقای هلدینگ! اسم یک تیم اینقدر برای شما مهم بود که با مخالفت با تغییر نامش به استقلال خلیج فارس اینگونه به زیر میز زدید؟  آه میلیون ها هوادار استقلال شاید از دل موشک های دشمنان که به پالایشگاههایی که شما مالک آن هستید، متبلور شود …. بترسید از آه مظلوم

 

پی نوشت: اینکه برخی از هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان استقلال با تعجب به ادامه کار شهریاری می نگرند عجیب است چرا که اصولاً شهریاری ینجاست تا این تیم را نابود و ناکام کند تا فرایند بازگردانی تیم به وزارت فعال شود و تا آن روز آب خوش از گلوی ستقلالی ها پائین نخواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل