شیما کاتوزیان کیست؟ + فعالیت های کاتوزیان در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم شما را با شیما کاتوزیان یکی از معروف ترین اینفلوئنسر ها آشنا کنیم. با ما در ادامه همراه باشید تا با این فعال اینستاگرام و کار آفرین موفق بیشتر آشنا شوید. در این مقاله اطلاعات کامل و جامعی از این کار آفرین موفق خواهیم داد.

شیما کاتوزیان کیست؟

شیما کاتوزیان کیست؟

شیما کاتوزیان یکی از معروف ترین اینفلوئنسر های کار آفرین، وبلاگ نویس چند فرهنگی و فعال در حرفه معاملات املاک ‏است که اصالتا ایرانی است و به تازگی خیلی معروف شده است. شیما چند سالی است به آمریکا مهاجرت کرده، وی تاکنون داستان های جالبی در زندگی خود داشته است که این داستان ها برای خیلی از مخاطبینی که وی را در اینستاگرام دنبال می کنند جالب و جذاب بوده است. این دختر زیبا ایرانی که توانسته است تا کنون مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند.

خیلی ها او را شاخ مجازی می دانند! در این مورد باید بگوییم که با مطالعه مقاله تفاوت شاخ و اینفلوئنسر می توانید درکی درست داشته باشید.

فعالیت های کاتوزیان در اینستاگرام

او در اینستاگرام بسیار فعال است که این فعال بودن باعث به شهرت رسیدن او در ایران و کل دنیا شده است. شیما کاتوزیان تاکنون در خیلی از رشته ها فعال بوده است. ولی بعد از مدت ها بنا به علاقه خود پیجی را در اینستاگرام افتتاح کرد و هر از چند گاهی در این پیج ویدیو هایی که در آن در حال میکاپ کردن است منتشر می کند. وی با هر ویدیویی که منتشر می کند در مورد موضوع خاصی صحبت می کند که این موضوع در هر ویدیو متفاوت بوده است.

آدرس یوتیوب شیما کاتوزیان چیست و در این پلتفرم در چه خصوصی محتوا تولید می کند؟

او در یوتیوب با نام و آدرس Shima Katouzian فعالیت می کند و کانالی با 116 هزار سابسکرایب و 108 ویدئو دارد. شیما کاتوزیان یوتیوب فعالی دارد و ویدئو هایی در کانال یوتیوب خود منتشر می کند که در آن ها داستان هایی با موضوعات مختلف را تعریف می کند. هر ویدئوی او در یوتیوب با عنوان ” این داستان ” منتشر می شود و در طی ویدئو هایش هم معمولا همراه با تعریف کردن داستان، آرایش می کند. البته او خود را بیوتی بلاگر نمی داند اما برخی کاربران از مدل آرایش کردن او بسیار لذت می برند. حال اینکه او برند بدومیکاپ را هم در این ویدئو ها تبلیغ می کند و از لوازم آرایشی این برند استفاده می کند.

شیما کاتوزیان youtube خود را در سال 2017 باز کرده است و تا کنون نزدیک به 19 میلیون بازدید از ویدئوهایی که در آن منتشر کرده، گرفته است. این بلاگر در یوتیوب، خود را با عنوان داستان سرا یا راوی معرفی کرده است و محتوای تولید شده او داستان هایی واقعی در مورد خودش یا دیگران است که برای مخاطبانش تعریف می کند. داستان هایی که هر کدام نکات آموزشی و درس هایی برای مخاطبانش دارد. او محتوای کانال یوتیوبش را با این جمله معرفی کرده است : ” چیزی که مخاطبم «می‌ خواد» رو نشون نمی‌ دم؛ چیزی که مخاطبم «باید» بدونه رو نشون می‌ دم. “

شیما کاتوزیان قبل از عمل

یکی از دلایلی که تمام اینفلوئنسر ها عمل زیبایی یا از ژل و فیلر استفاده می کنند، برای بهتر دیده شدن و جذب مخاطب بیشتر است. برای رسیدن به شهرت داشتن چهره جذاب یک اولویت است. عمل و تزریق ژل باعث جذابیت بیشتر می شود که در نتیجه شما دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت. فیس بهتری داشتن باعث می شود در دوربین قیافه بهتری دیده شوید که باعث می شود شما فالوور های بیشتری را در پیج خود داشته باشید. او عمل های مثل عمل بینی، زاویه فک، تزریق ژل، را انجام داده است. وی تجربه خود را در اینستاگرام از عمل بینی گفته است که خیلی هم از این عمل خود راضی بوده است و به فالوور های خود این عمل را پیشنهاد می کند.

شیما کاتوزیان و همسرش

همسر شیما کاتوزیان که نامش کامیار است از کودکی با خانواده خود با این که ایرانی هستند در آمریکا زندگی می کند که شیما پس از مهاجرت به آمریکا با وی آشنا شد پس از مدت کوتاهی با وی ازدواج کرد. هم اکنون شیما کاتوزیان و کامیار همسرش نزدیک به چهار سال است که با هم ازدواج کرده اند و جالب است که بدانید همسر کاتوزیان با این که ایرانی است به دلیل اینکه از کودکی در آمریکا زندگی می کرده توانایی این را ندارد که با شیما فارسی صحبت کند. ولی تمام صحبت های شیما کاتوزیان به فارسی متوجه می شود و اینکه رابطه بین شیما و همسرش کامیار بسیار عالی بوده است و آن ها همیشه در همه حال حامی هم در تمام مراحل زندگی مشترک شان بوده اند.

بررسی حاشیه های این سلبریتی

یکی از حاشیه های این بیوتی بلاگر جوان، چند ازدواج ناموفق او قبل از همسر فعلی اش است. البته مشخص نیست این خبر که توسط برخی کاربران در فضای مجازی دست به دست می شود، حقیقت دارد یا شایعه است. هر چند امین فردین در یکی از ویدئو های یوتیوبش به افشاگری دروغ های شیما کاتوزیان پرداخت و عکسی هم از او با لباس عروس منتشر کرد که مربوط به سال هایی بوده است که او در ایران زندگی می کرده است.

حاشیه دیگر او مربوط به گردنبندی است که به ادعای خودش کادوی مادر کامیار است و دارای تاریخچه ای است که به زمان هخامنشیان برمی گردد. او در مورد این گردنبند گفته که در اولین دیدارش با مادر کامیار آن را کادو گرفته است. باز هم امین فردین عکسی از 3 سال قبل از آشنایی او و همسرش را منتشر کرد که اتفاقا همین گردنبند در گردن شیما بود. پس از انتشار این ویدئو حاشیه های زیادی پیرامون این ماجرا و دروغ های او برای این بلاگر ایجاد شد.

با این وجود شیما کاتوزیان از جمله بلاگرها و افراد فعال در اینستاگرام و یوتیوب است که حاشیه بسیار کم و به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی دارد. او دختری موفق است که علاوه بر بلاگری ادعا دارد که در شرکت تسلا کار می کند و زندگی آرامی هم با همسرش کامیار دارد. او برخلاف برخی بلاگر ها برای جذب مخاطب هیچوقت از زندگی خصوصی اش چیزی منتشر نمی کند و برای خودش حاشیه سازی هم نمی کند. اکثر افرادی که این فرد را دنبال می کنند از او برای رسیدن به رویاها و آرزوهایشان الهام می گیرند.

شیما کاتوزیان تسلا

این دختر جوان ایرانی که فالوور های زیادی را دارد در حال حاضر در شرکت تسلا که مدیریت آن را ایلان ماسک بر عهده دارد مشغول است و از این که در آنجا مشغول به کار است بسیار خوشحال است و همیشه از این حس رضایت، برای مخاطبین خود بیان می کند. شیما کاتوزیان در شرکت بزرگ و جهانی تسلا یکی از کارکنان شناخته شده و محبوب آنجاست.

عکس های شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان به دلیل اینکه یکی از اینفلوئنسر ها و میکاپ آرتیست های شناخته شده و معروف در کل دنیا مخصوصاً اینستاگرام است. باید در صفحه خود برای حفظ مخاطبان و فالوور خود فعالیت مداوم داشته باشد. وی هر روز تعدادی عکس و ویدیو از خود در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند که در این عکس ها او همیشه یکی از مکان های آمریکا را برای عکاسی انتخاب می کند اگر بخواهید می توانید با سرچ کردن در گوگل عکس ها و حتی پیج وی را پیدا کنید و ببینید که وی چه مکانی هایی را برای عکاسی انتخاب می کند که این موضوع شاید برای شما بسیار جالب باشد.

دین شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان در ایران در یک خانواده مسلمان به دنیا آمده است و او خود را یک مسلمان می داند. با اینکه او ایران را ترک کرده اما دین و مذهب خود را تغییر نداده است.

فعالیت های شیما کاتوزیان

فعالیت های شیما کاتوزیان به این ترتیب بوده است قبل از این که اینفلوئنسر شود ابتدا لیسانس زبان را گرفت و در دانشگاه زبان را ادامه داد و سپس رشته خود را به مهمانداری تغییر داد که مدتی در ایران مشغول به مهمانداری هواپیما بود. او پس از مدتی آگهی استخدام که در ترکیه به دنبال مهماندار هستند ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و در آنجا ۴ سال مشغول به مهمانداری بود و پس از چهار سال به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا مشغول به اینفلوئنسری و فعالیت در اینستاگرام و کار در شرکت تسلا که مدیریت آن را ایلان ماسک بر عهده دارد شد.

قد شیما کاتوزیان چقدر است؟

قد این بیوتی بلاگر جوان 1 متر و 63 سانتی متر است و همانطور که در عکس هایش می بینید دارای اندامی لاغر و کشیده است. او برای اینکه تناسب اندام خود را حفظ کند و چاق نشود هر روز به باشگاه می رود و ورزش می کند. رفتن به باشگاه یکی از تفریحات شیما کاتوزیان و یکی از کارهایی است که هر روز برای سلامتی و تناسب اندامش انجام می دهد.

چرا کاتوزیان در اینستاگرام طرفداران بسیار دارد؟

یکی از دلایلی که وی دنبال کنندگان زیادی دارد این است که هر بار با موضوع های مختلف ویدیو های خود را منتشر می کند. هم اکنون که شما در حال خواندن این مقاله هستید شیما کاتوزیان که در حال حاضر در امریکا زندگی می‌کند با سه هزار دنبال کننده که همیشه وی را همراهی می کنند مواجه است. به گفته های خود شیما طرفداران خود را بسیار دوست دارد و برای آن ها بسیار ارزش قائل است.

ازدواج شیما کاتوزیان چه سالی بود؟

شیما حدود چهار سال پیش و پس از مهاجرتش به آمریکا با فردی به نام کامیار کاتوزیان آشنا می شود. فامیلی اصلی این بلاگر، زندی است اما او کاتوزیان که فامیلی همسرش است را برای خودش انتخاب کرده است. این دو مدت کوتاهی پس از دوستی و رابطه با یکدیگر ازدواج می کنند. همسر شیما کاتوزیان از کودکی به همراه خانواده اش در آمریکا زندگی می کرده است و جالب است که نمی تواند به زبان فارسی صحبت کند. البته او فارسی صحبت کردن همسرش و دیگران را متوجه می شود. در برخی از ویدئو های این بلاگر کامیار حضور دارد، برخی از این ویدئوها را می توانید در یوتیوب پیدا کنید.

بنابر گفته های امین فردین او در سال 2019 با همسرش کامیار در ایران آشنا می شود. این دو نفر در کیش همدیگر را ملاقات می کنند و تصمیم می گیرند با هم ازدواج کنند. سپس شیما و کامیار برای درست کردن کارهای ویزای شیما و ازدواج با یکدیگر به دبی می روند. اما خود این بلاگر در مورد ازدواجش با کامیار گفته که او پس از مهاجرت و در آمریکا با همسرش آشنا شده است و چند ماه بعد از آشنایی با او ازدواج کرده است.

درآمد شیما کاتوزیان

از آنجایی که شیما یکی از اینفلوئنسر های محبوب کشورمان است هم از ایران دنبال کنندگان زیادی دارد و هم از خارج از ایران که هر چه در صفحه اینستاگرام خود دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد به وی بیشتر پیشنهاد تبلیغ در پیج داده می شود. این کار یکی از راه های کسب درآمد برای اینفلوئنسر محبوب بوده است. شیما کاتوزیان در صفحه اینستاگرام خود هم فعالیت بسیاری دارد که ویدیو و یا عکس از خود منتشر می کند. این ویدیوها و عکس‌ها هرچه بیشتر لایک خورده شوند درآمد بیشتری برای شیما به همراه دارد.

همان طور که در بالا تر بیان شد، کاتوزیان علاوه بر این که در اینستاگرام بسیار فعال است در شرکت تسلا کار می کند که با حقوق بسیار خوبی این کار همراه است و منبع اصلی درآمد وی از کار کردن در شرکت تسلا می باشد.

تفریحات شیما کاتوزیان

شیما کاتوزیان که به گفته خود از تفریحاتی که دارد این گونه نام برد. یکی از تفریحات او رفتن به باشگاه است، تا بتواند وزن خود را ثابت نگه دارد و اضافه وزن پیدا نکند. یکی دیگر از تفریحات اینفلوئنسر مشهور کتاب خواندن است که در اوقات فراغت خود به دنبال دانش و کتاب‌خواندن می روند که به گفته خود یکی از فعالیت هایی است که وی علاقه شدیدی نسبت به آن دارد. وی یکی دیگر از تفریحات مورد علاقه خود را مسافرت بیان کرده است که در این مسافرت اکثر اوقات عکاس خود را همراه خود می برد تا وی از شیما کاتوزیان عکاسی کند و شیما آنها را در صفحه خودش به اشتراک بگدارد تا لایک های زیادی بخورد و درآمد زیادی داشته باشد.

غذاهای سنتی ایرانی از تفریحات لذت بخش کاتوزیان

یکی دیگر از تفریحات کاتوزیان که خیلی از این تفریح لذت می برد این است که خوراکی ها و غذا های سنتی ایرانی را به خارجی ها و آمریکایی ها معرفی می کند و نظر آن ها را درباره این غذا و خوراکی ها می پرسد.

شیما کاتوزیان کتاب هم دارد؟

این اینفلوئنسر جوان کتابی با نام ” من احمق ” در ایران منتشر کرده است که به تازگی در اکثر کتابفروشی ها برای خرید موجود است. داستان این کتاب در مورد دختری به نام بیتا است که سنبلی از یک زن سخت کوش و بلند پرواز است. این داستان، شباهت هایی با زندگی خود شیما کاتوزیان و داستان هایی که در زندگی اش پشت سر گذاشته است، دارد. گفته می شود او این کتاب را حدود ده سال پیش نوشته است اما در یک سال اخیر نسبت به چاپ و انتشار آن اقدام کرده است.

بیتا شخصیت اصلی داستان من احمق، دختری است که یک شکست عشقی و طلاق را پشت سر گذاشته است و پس از برگشتن پیش خانواده اش، دوباره خودش را پیدا می کند. این دختر همراه همسر ایتالیایی خود در دبی زندگی می کند و مثل خود شیما کاتوزیان عاشق شغل مهمانداری هواپیما است. او پس از خیانت همسرش و ترک شدن توسط او، به ایران و جایی که خانواده اش هستند، باز می گردد. داستان از همین جا آغاز می شود و در ادامه درس های زیادی برای دختران و زنان به همراه دارد.

سوالات متداول

  1. شیما کاتوزیان در کجا به دنیا امده است؟

    کاتوزیان که یکی از اینفلوئنسر های محبوب و مشهور در اینستاگرام است در ایران و تهران متولد شد.

  2. آیا شیما کاتوزیان فرزند دارد؟

    شیما بیش از چهار سال است که ازدواج کرده است ولی هنوز فرزندی ندارد.

  3. قد شیما کاتوزیان چند سانتی متر است؟

    شیما دختر زیبای ایرانی یک متر و ۶۳ سانت قد دارد.

  4. رابطه شیما کاتوزیان با همسرش چگونه است؟

    رابطه شیما با همسرش بسیار خوب است و همیشه هر دو حامی یکدیگر هستند.

1.4/5 – (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل