عجیب ترین درمان های خماری افراد مشهور  + 1. کلویی فری از اسباب بازی های جنسی استفاده می کند

عجیب ترین درمان های خماری افراد مشهور 

در این پست، با عجیب ترین درمان های خماری افراد مشهور آشنا خواهیم شد. اگر مشروب‌نوشیدن یک نعمت است، خماری نفرین است. گوئینت پالترو، کلویی کارداشیان، ویکتوریا بکهام و اد شیران از جمله سلبریتی‌هایی هستند که روش‌های منحصربه‌فردی برای غلبه بر خماری پس از یک نوشیدنی الکلی را دارند. همه ما پس از مشروب خوری، با سر درد از خواب بیدار شده‌ایم و خماری داشته ایم.

 

اما خوشبختانه، برخی از بزرگترین ستاره های این سیاره می توانند شما را از خماری بعد الکل نجات دهند. غول‌های هالیوود مانند گوئینت پالترو درمان‌های منحصر به فردی برای خماری بعد از مشروب دارند که به آنها سوگند یاد می‌کنند. و درمان‌های آن‌ها از نوشیدنی‌های عجیب و غریب گرفته تا اسباب‌بازی‌های جنسی را شامل می‌شود.

 

بنابراین می‌توان گفت که همه موارد را پوشش داده‌اند. حتی افراد ثروتمند و مشهور نیز از خماری مصون نیستند. بریتانیایی‌ها در سراسر کشور امروز (اول ژانویه) بعد از مهمانی‌های شب سال نو احساس خماری خواهند داشت. ما در ادامه درمان های عجیب و شگفت انگیز خماری افراد مشهور را که می توانید امتحان کنید، گردآوری کرده ایم.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج پسر جوان با ستاره فیلم های پورن که 14 سال از او بزرگتر است!

 

1. کلویی فری از اسباب بازی های جنسی استفاده می کند

عجیب ترین درمان های خماری افراد مشهور 

کلویی فری، بازیگر معروف انگلیسی، یک درمان خماری نسبتاً عجیب دارد که شامل خودارضایی با اسباب‌بازی‌های جنسی و استراحت در حمام است. همبازی او ناتان هنری نیز از اوقات تنهایی اش به همین صورت لذت می برد. او می گوید: من قبلاً هرگز خماری نمی کردم و الان خیلی بد شده ام. اما همانطور که ناتان گفت، چند بار خودارضایی – عصای کوچک را بیرون بیاورید. سپس یک کباب یا پیتزا بگیرید. و یک حمام آب گرم خوب داشته باشید.

 

2. گوئینت پالترو از معجون خودش استفاده می کند

گوئینت موی سگ را کلید بقا می‌داند. او دستور تهیه مری خونین را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت و نوشت: شاید حداقل انتخاب سالم باشد. اما گاهی اجتناب ناپذیر – گاهی اوقات، فقط کمی از کار دیشب را انجام می دهد. این نوشیدنی حاوی ودکا، آب گوجه فرنگی، آب لیمو، نمک، فلفل سیاه و فلفل کاین است.

او همچنین “نسخه مکزیکی” این نوشیدنی را فاش کرد که شامل آبجو کرونا، آب گوجه فرنگی و صدف، لیمو، و سس توباسکو است. او گفت: این نوشیدنی خماری عالی برای ساحل است. این یک کلاسیک مکزیکی است که به راحتی می توان آن را در سراسر جهان دوباره خلق کرد.

 

بیشتر بخوانید: جهانگردی زن آمریکایی با فروش عکس های سکسی آنلاین

 

3. تام سندووال از داروی پریودی استفاده می کند

ما داروی پریود را در لیست بینگوی خود برای درمان خماری نداشتیم، اما اینجا هستیم. او گفت: میدول کمپلت واقعاً بهترین درمان خماری است. دلیل آن این است که در آن آنتی هیستامین، مسکن درد، ادرارآور برای جلوگیری از میگرن و کافئین وجود دارد. نیم ساعت قبل از اینکه از خواب بیدار شوید، قرص را بخورید، دوباره بخوابید. زنگ ساعت خود را تنظیم کنید و 30 دقیقه بعد راحت بلند خواهید شد.

 

4. ماشین گان کلی از رابطه جنسی استفاده می کند

راک و رپر آمریکایی به شان ایوانز، مجری Hot Ones گفت که رابطه جنسی به او کمک می کند تا پس از یک شب سنگین از خماری بهبود یابد. بنابراین به نظر می رسد که مگان فاکس، دوست دختر او که ستاره ای در حال خاموش شدن است، نقشی در آن داشته باشد. او گفت: وقتی با مگان سکس می‌کنم، انگار همه چیز را تسکین می‌دهد. از روزی 5 بار سکس هم شکایتی ندارد.

 

بیشتر بخوانید: بعد از مرگ شوهرم شوگر مامی شدم و می دانم که او به من افتخار می کند!

 

5. جولیا رابرتز از نوک شیک استفاده می کند

گوئینت تنها بازیگر لیست A نیست که موهای سگ را انتخاب کرده است. او متوجه می شود که یک نوک شیک این کار را انجام می دهد. او به هرالد سان گفت: بهترین راه برای مقابله با خماری، یافتن تعادل بین شامپاین و آب هویج است. زمانی که این دو را به طور متناوب جایگزین می کنم برای من کار می کند.

 

6. لیدی گاگا شیرینی می خورد

لیدی گاگا همیشه برای تورهای خود آماده است، اما این خواننده خماری های خود را نیز از قبل آماده می کند. به گفته او، هیچ چیز قبل از مهمانی بهتر از شیرینی نیست. او گفت: شیرینی صبح قبل از مهمانی برای بهبود احساس خماری مفید است. همچنین آبمیوه های ترش، اگرچه هنوز فکر می کنم نوشیدنی های سلامتی طعم پا دارند. و در نهایت، یک جلسه یوگا خوب هم خماری را از بین می برد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل