عجیب ترین فتیش های جنسی  + درخواست های جنسی عجیب مشتریان در پلتفرم تیندر

عجیب ترین فتیش های جنسی 

لیز جردن ستاره فیلم های بزرگسال از عجیب ترین فتیش های جنسی که مشتریانش از او درخواست کرده اند؛ صحبت می کند. سکس ورکرها زندگی بسیار عجیبی دارند، آنها همیشه با افرادی مواجه می شوند که درخواست های جنسی عجیب و غریب دارند. به دلیل ماهیت کار، این افراد دوست ندارند عادات جنسی مشتریان خود را فاش کنند. اما لیز جردن درمورد برخی از آنها صحبت کرده است.

خانم لیز جردن یک ستاره فیلم های بزرگسال و مجری فیلم های پورنوگرافی است. او چندی پیش در جریان یک پادکست دوستانه درمورد فتیش های عجیب برخی از مشتریانی که داشته صحبت کرده است. در نظر اول شاید فکر کنید که این درخواست های جنسی از طرف کسانی باشد که در تیمارستان بستری هستند، اما باید بدانید که این افراد زندگی عادی دارند و برخی از آنها شاید جزو دوستان شما باشند!

عجیب ترین فتیش های جنسی 

درخواست های جنسی عجیب مشتریان در پلتفرم تیندر

بیشتر دخترانی که در پلتفرم Tinder فعالیت دارند، گاهی اوقات از درخواست های جنسی عجیبی که داشته اند صحبت می کنند. آنها معمولا با شوخی و خنده این درخواست ها را فاش می کنند. اما مجری امروز ما خانم لیز جردن درباره برخی درخواست هایی صحبت کرده که قلب او را به تپش انداخته اند. شنیدن درخواست های جنسی عجیب برای کارگران جنسی عادی است، اما این یکی نه…

لیز جردن در جریان یک پادکست درباره عجیب ترین درخواست جنسی که تاکنون داشته صحبت کرده است. این استریمر که در برخی فیلم های بزرگسالان هم حضور داشته یکی از معروف ترین ها در تیندر و اونلی فنز می باشد. وی با ایجاد محتوای جنسی، استریم های جنسی و فروش عکس های برهنه خود امرار معاش کرده و ثروت خوبی هم از این راه بدست آورده است.

عجیب ترین فتیش جنسی

آخرین مشتری من فتیش جنسی عجیبی داشت

خانم جردن حکایتی عجیب از روزهایی را به اشتراک می گذارد که از Tinder برای ملاقات با غریبه ها برای سکس استفاده می کرد. این مجری بزرگسال می گوید: دوستیابی آنلاین واقعاً شبیه غرب وحشی است. من مشتریان زیادی داشتم که درخواست های جنسی عجیب داشتند اما یکی از آنها را هیچوقت فراموش نمیکنم، او مرا ترساند و قلبم را به تپش انداخت.

لیز جردن توضیح می دهد: خب، من با یک مشتری دست به نقد در تیندر آشنا شدم. سپس برای ارائه خدمات به خانه او رفتم و وقتی وارد شدم ترس وجودم را فرا گرفت. بعد از اینکه وارد خانه اش شدم… او گفت که فورا خودم را برهنه کنم، سپس مرا روی تخت انداخت و به من دستبند زد… قلبم مثل یک قناری میزد و تا حد مرگ ترسیده بودم ولی اتفاق عجیبی افتاد…

فتیش جنسی

عجیب ترین فتیشی که در عمرم دیدم

جردن می گوید: آن مشتری عجیب به من گفت که تحقیرش کنم و از الفاظ رکیک برای تحقیر کردنش استفاده کنم. سپس عکس هایی به من داد و از من خواست که آنها از اندام جنسی و سینه هایم آویزان کنم. او گفت می توانی پلیس را خبر کنی، برایم مهم نیست که به زندان بروم، فقط اینکار را انجام بده و من پول خوبی به تو خواهم داد.

لیز در ادامه درخواست او را اجرا کرد و به پسر جوان گفت: ببین من پلیس را خبر نمی کنم، ولی درخواست های تو واقعا عجیب هستند… سپس لیز فهمید که این پسر، درواقع فرزند یکی از نظامی های بالا رده آمریکایی است. این مجری بزرگسال در ادامه گفت: بعد از آن ماجرا هرگز از تیندر و دیگر پلتفرم های دوستیابی اجتماعی استفاده نکردم.

در بین مردم افراد زیادی وجود دارند که به نظر عادی هستند ولی فانتزی های جنسی عجیب و غریب دارند. برخی از آنها ممکن است قاتل زنجیره ای باشند و… شما نمی دانید که چه چیزی در انتظارتان است. خانم جردن در آخر از سختی کار در حوزه سرگرمی های بزرگسالان می گوید. او اعتقاد دارد که اینکار بسیار خطرناک است و خیلی وقت ها به درآمدی که دارد، نمی ارزد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات