عدم داشتن رابطه جنسی به خاطر جذابیت زیاد  + پسرها می ترسند به من نزدیک شوند

عدم داشتن رابطه جنسی به خاطر جذابیت زیاد 

عدم داشتن رابطه جنسی به خاطر جذابیت زیاد دختر جوان، سوژه کاربران فضای مجازی شده است. او می گوید: من دو سال است که رابطه جنسی نداشته ام. زیرا مردان ترس از زیبایی من دارند – اما من تسلیم نمی شوم. خانم امبر یوهانسن فاش کرد یافتن مردانی که از ظاهر خوب و حرفه موفق او «نترسند» دشوار است. ولی او همچنان به دنبال نیمه دوم گمشده اش می گردد و تسلیم نشده است.

 

یک مدل زیبا فاش کرده، دو سال است که رابطه جنسی نداشته است – و او فکر می کند که حالا دلیل آن را فهمیده است. آمبر یوهانسن، 37 ساله، تقریباً 500000 فالوور در صفحه اینستاگرامش دارد. اما متأسفانه، او در زندگی واقعی خوش شانس نبوده است. وی توضیح می دهد که مردان از ترس جذابیت زیادش، می ترسند به او پیشنهاد دوستی بدهند.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین معلم زن دنیا + عکس های لخت و خفن

 

پسرها می ترسند به من نزدیک شوند

این ستاره سوئدی که ماهانه حدود 50000 پوند از تولید محتوای آنلاین خود درآمد دارد، معتقد است که مردان جوان می‌ترسند که به او نزدیک شوند. او همچنین ادعا می کند که برخی از موفقیت و اندام خوب او هم “ترس” دارند. او فاش کرد: “من دو سال است که دوست پسر و رابطه جنسی نداشته ام. من به انتخاب خود مجرد نیستم – من [فقط] نمی توانم مرد مناسب را پیدا کنم.

عدم داشتن رابطه جنسی به خاطر جذابیت زیاد 

میل جنسی من همچنان قوی است… من روزانه خودارضایی می کنم. شغل من مانع زندگی عاشقانه و زندگی جنسی من می شود، زیرا بیشتر پسرها از نزدیک شدن به من می ترسند. آخرین باری که سعی کردم قرار ملاقات بگذارم، آن مرد در آخرین لحظه از دوستی با من انصراف داد. من صادقانه فکر می کنم که او از موفقیت و زیبایی من ترسیده بود.

 

بیشتر بخوانید: بدن نمایی زن 49 ساله در تیک تاک و واکنش کاربران به او!

 

دردسر زیبایی زیاد برای دختر جوان سوئدی

مردها به من گفته اند که من را جدی نمی گیرند و از بودن با من خجالت می کشند. «من برنامه‌های دوستیابی را امتحان کرده‌ام، اما به نظر می‌رسد که پسرها فکر می‌کنند که این یک حساب فیک است. یا محتوای سکسی من را قبل از تاریخ آنلاین پیدا می‌کنند و این باعث می‌شود که آن را بسیار ناخوشایند کند. من احساس می‌کنم که آنها بیشتر به من علاقه‌مند هستند تا اینکه واقعاً من را بشناسند.»

دردسرهای زیبایی زیاد

امبر اجازه نمی دهد این تجربیات او را منصرف کند. او اکنون در جستجوی یک مرد بریتانیایی خوب تا به امروز است – زیرا امیدوار است آنها نجیب زاده تر از بقیه باشند. او فاش کرد: من به دنبال فردی با هوش، مهربانی، اخلاق خوب و کسی هستم که ارزان نباشد. بزرگترین مشکل من با مردان سوئدی فقدان جوانمردی است. سوئدی ها چیزی از معرفت نمی دانند.

 

متأسفانه، در کشور من، بچه ها می خواهند صورتحساب 50/50 را به اشتراک بگذارند و من از آن متنفرم، به خصوص در اولین قرار ملاقات. «من بدم نمی‌آید برای خودم یا قرار ملاقات پول بپردازم، اما این اصل نیست. و من عاشق مردان بریتانیایی هستم! من عاشق لهجه و معرفت آنها هستم. [قبل از اینکه مدل شوم]، خیلی بیشتر قرار می گذاشتم و زندگی جنسی بهتری نسبت به الان داشتم.»

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین مادربزرگ دنیا که مثل دختر 25 ساله + عکس خفن

 

پیشنهاد مردان با معرفت به آمبر برای دوستی

از زمانی که امبر در مورد زندگی نامتعارف خود صحبت کرد، طرفداران او را غرق در پیشنهادات کردند. یکی از طرفداران فوران کرد: “من دوست دارم با شما شراب و شام بخورم.” و دیگری گفت: “لازم نیست دوبار از من بپرسی. جهنم هر چی که بود، بله من هستم.” هر چند این مدل گفته که ترجیح می دهد با کسی در زندگی واقعی ملاقات کند.

زیباترین دختر سوئد

آمبر می گوید: “من دوست دارم مردی با هوش، مهربانی، سخاوتمندی و اخلاق خوب پیدا کنم. در حال حاضر، من خودم را به این واقعیت واگذار کرده ام که ممکن است به دلیل شغلم پیدا کردن مرد سخت باشد. “من دوست دارم مردی “عادی” پیدا کنم که مرا همانگونه که هستم بپذیرد. اما از جستجوی مرد زندگی ام که با اسب سفید دنبالم آید، دست نمی کشم.”

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات