عرفان خان کیست؟ + معروف ترین فیلم های عرفان خان کدامند؟

فیلم های هندی از گذشته تا اکنون در دنیا طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص داده است. هنرپیشه های هندی اکثرا باید استعداد های گوناگون کنار هنرپیشگی داشته باشند. این افراد در فیلم های سینمایی با رقص هماهنگ و بسیار معروف خود طرفداران بسیاری به سینمای هند جذب می کنند. یکی از بازیگران هندی فوق العاده با استعداد و قدیمی در این عرصه آقای عرفان خان می باشد. در ادامه شما دوستان عزیز و همراهان گرامی را با بیوگرافی این شخص آشنا می کنیم.

عرفان خان کیست؟

عرفان خان کیست؟

Irrfan Khan از بازیگران هندی مرد بسیار فعال است؛ در هفت ژانویه سال هزار و نهصد و شصت و هفت چشم به جهان گشوده است. او توانست در مدت بسیار کم پس از شروع فعالیت خود در عرصه بازیگری نام خود را به تمام علاقه مندان فیلم های هندی بشناساند. این هنرمند بسیار با استعداد در راجستان و در خانواده بسیار هنرمند به دنیا آمده است. این شخص توانست مدرک کارشناسی ارشد در رشته بازیگری را بگیرد. مادر این شخص خانم سعیده بیگم می باشد.

معروف ترین فیلم های عرفان خان کدامند؟

عرفان خان هنرمند بی سابقه آسیایی از سال هزار و نهصد و هشتاد هشت فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد و آخرین فیلم خود را قبل از فوتش بازی کرده است. در ادامه شما دوستان محترم را با برخی از معروف ترین فیلم های این شخص آشنا می کنیم‌.

بدون تخت گل رز

فیلم بسیار معروف و محبوب بدون تخت گل رز در سال دو هزار و هفده ساخته شده است. این فیلم یکی از ده فیلم برتر در سال ۲۰۱۷ می باشد. این فیلم در ژانر عاشقانه جنجال بپا کرده است. آقای خان با ایفای نقش در این فیلم معروفیت خود را به دو برابر رساند‌.

دنیای ژوراسیک

فیلم دنیای ژوراسیک یکی از برترین فیلم های انگلیسی زبان می باشد. این فیلم بسیار معروف و هیجانی در ژانر اکشن و تخیلی ساخته شده است. دنیای ژوراسیک در سال دو هزار و پانزده توسط بهترین نویسندگان و کارگردان های دنیا ساخته شده است. این فیلم دارای بازیگرانی فوق العاده معروف و محبوب می باشد. فیلم دنیای ژوراسیک ساخت کشور آمریکا می باشد.

چی می شد اگه

فیلم چی می شد اگه، یکی از مشهور ترین فیلم های آسیایی می باشد. این فیلم با کارگردانی هنرمند بسیار سرشناس هندی آقای نصیرالدین شاه ساخته شده است. چی می شد اگه در سال دو هزار و شش در کشور زیبای هند ساخته و اکران شده است.

قلب قدرتمند

فیلم قلب قدرتمند یکی از فیلم های بسیار زیبا و جذاب برای عاشقان فیلم های درام می باشد. این فیلم در سال دو هزار و هفت ساخته شده است. فیلم قلب قدرتمند به زبان انگلیسی ساخته شده است. شما دوستان عزیز می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص فیلم معتبر مانند فیلیمو و نماوا به راحتی فیلم های هندی را با دوبله فارسی تماشا کنید و لذت ببرید. این فیلم در ژانر عاشقانه و زندگی نامه می باشد.

میلیونر زاغه نشین

فیلم بسیار محبوب میلیونر زاغه نشین یکی از فیلم های فوق العاده می باشد. این فیلم در سال دو هزار و هشت اکران شده است. این فیلم بسیار معروف به کارگردانی دنی بویل ساخته شده است. فیلم میلیونر زاغه نشین برگرفته از رمان کیو و ای می باشد و نوشته نویسنده فوق العاده با استعداد جناب ویکاس سواروپ می باشد.

عکس عرفان خان را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس عرفان خان را در کجا مشاهده کنیم؟

امروزه خوشبختانه با پیشرفت فوق العاده قابل توجه تکنولوژی دسترسی به عکس سلبریتی ها امری بسیار ساده می باشد. شما دوستان عزیز و علاقه مند به هنر پیشه های هندی می توانید با استفاده از جستجوگر گوگل به راحتی پس از انتخاب گزینه عکس، به تمام عکس های جدید و قدیمی هنرپیشه ها دسترسی پیدا کنید‌. شما عزیزان همچنین می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی معروف مانند اینستاگرام، یوتیوب، کلاب هاوس و تلگرام، عکس های مورد نظر خود را دانلود کنید و لذت ببرید.

عرفان خان در چه سالی فوت کرد؟

این هنرمند فوق العاده برجسته و با تجربه متاسفانه به دلیل بیماری سرطان در تاریخ بیست و نه آوریل سال دو هزار و بیست میلادی در گذشت. این هنرمند در بیمارستان خصوصی واقع در شهر بمبئی از میان ما پر کشیده است. شما دوستان عزیز و همراهان محترم می توانید با استفاده از برنامه جدید و فوق العاده کاربردی پینترست به راحتی به آخرین عکس های این هنرمند دسترسی پیدا کنید.

ثروت عرفان خان چقدر بوده است؟

این هنرمند در خانواده هنر دوست و وضعیت مالی نسبتا مناسب به دنیا آمده است. او توانست از دوران کودکی استعداد خود را در هنرپیشگی کشف کند و در رشته بازیگری تحصیلات کند. او شرایط خوب و راحتی برای گذراندن دوران تحصیل داشت و در ادامه با بازی در اولین نقش، تمام زحمات خانواده خود را جبران کرد. او از همین طریق درآمد بسیار قابل توجهی بدست آورد. این شخص از درآمد ماهیانه خود به نیازمندان کمک می کرد.

مهم ترین افتخارات عرفان خان کدامند؟

مهم ترین افتخارات عرفان خان کدامند؟

این بازیگر فوق العاده از بازیگران هندی مسلمان از شروع فعالیت خود تا زمان فوتش در آثار فوق العاده ماندگاری ایفای نقش کرده است. این شخص در جشنواره های کشور زیبای هند و کشور های خارجی جوایز بسیار زیاد و ارزشمندی بدست آورده است. او توانست در طول فعالیت خود در حرفه بازیگری با هنرپیشه ها و خواننده های فوق العاده معروف و محبوب هندی و خارجی همکاری داشته باشد. او چندین بار عنوان بهترین هنرپیشه مرد نقش اول هندی را به خود اختصاص داده است.

همسر عرفان خان کیست؟

این هنرپیشه فوق العاده قابل توجه در سال دو هزار و پانزده با خانم جوان و زیبایی به نام سوتاپا سیکدار آشنا شد. این آشنایی به عاشقی و سپس به ازدواج در همان سال ختم شد. آنها در زندگی مشترک خود هرگز به مشکل بر نخوردند و پس از شروع یک رابطه عاشقانه و صمیمانه صاحب دو فرزند شدند‌. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خانم سیکدار می توانید از طریق جستجوگر گوگل به دیکی پدیا مراجعه کنید.

عرفان خان در دوران بازیگری چه حاشیه هایی داشته است؟

این هنرپیشه بسیار معروف و مشهور پس ابتلا به بیماری سرطان در شبکه های اجتماعی دارای حواشی بسیاری شد. بسیاری از کاربران طبق معمول از این خبر ناراحت کننده بهره گرفتند تا بتوانند فضای داغی برای ساخت و پخش حواشی کذب ایجاد کنند. به گفته برخی از این افراد در زمان بیماری عرفان خان را مردی دروغ گو خطاب می کردند و حواشی دروغ بسیاری درباره دروغ او درباره بیماری سرطان را پخش کردند. به عقیده این افراد این هنرپیشه برای جلب توجه این خبر را اعلام کرد که در آخر پس از فوت این هنرمند همگی ساکت شدند.

علت مرگ عرفان خان چه بود؟

علت مرگ عرفان خان چه بود؟

این هنرمند بسیار سرشناس و با استعداد متاسفانه در سال دو هزار و بیست به دلیل مبتلا شده به سرطان نورواندوکرین درگذشته است. بسیاری از هنرمندان و اشخاص معروف از سراسر دنیا در تشیع جنازه او شرکت کردند. خبر فوت این هنرمند تمام کاربران شبکه های اجتماعی و طرفداران او را شوکه و بسیار ناراحت کرد.

عرفان خان فعالیت بازیگری خود را از چه سالی آغاز کرد؟

این شخص بسیار فعال و با استعداد فعالیت خود را در رشته بازیگری پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد از این رشته توانست از سال هزار و نهصد و هشتاد و یک شروع کند و در اولین فیلم خود ایفای نقش کرده است. این هنرمند در طول فعالیت خود در فیلم های بین المللی و مشترک زیادی بین کشور هند و خارجی بازی کرده است.

اولین فیلم عرفان خان چه نام داشت؟

در سال هزار و نهصد و هشتاد و هشت این هنرمند جوان در فیلم بسیار جنجالی سلام بمبئی برای اولین بار ایفای نقش کرده است. او توانست با بازی در این فیلم گام بسیار استوار و محکمی در مسیر پیشرفت خود بنهد. این فیلم فروش بسیار زیادی در هندوستان و کشور های آسیایی داشته است.

آخرین فیلم عرفان خان کدام بود؟

آخرین فیلم عرفان خان کدام بود؟

این هنرپیشه بسیار فعال از ابتدای شروع حرفه خود در دهه هشتاد میلادی تا سال گذشته در فیلم های بسیار جذاب و ماندگاری در تاریخ سینمای هند ایفای نقش کرده است. او آخرین فیلم خود را با نام کیف انگلیسی در سال دو هزار و بیست بازی کرده است. این فیلم یکی از پر بیننده ترین فیلم های تاریخ هند می باشد. برای دانلود این فیلم بسیار مشهور می توانید از برنامه تلگرام استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. آیا عرفان خان به مواد مخدر اعتیاد دارد؟

    حدودا دو سال پیش خبر اعتیاد هنرمند فوق العاده هندی عرفان خان به مواد مخدر و مشروبات الکلی در شبکه های اجتماعی پخش شده بود. عرفان خان این موضوع را تکذیب کرد.

  2. عرفان خان از همسرش جدا شده است؟

    عرفان خان در سال دو هزار و پانزده با دوست دختر خود ازدواج کرد. آنها پس از ازدواج بسیار عاشقانه صاحب دو فرزند بسبار زیبا شدند. آنها هیچ وقت از یکدیگر جدا نشدند و تا آخرین لحظه باهم ماندند.

  3. تحصیلات عرفان خان چیست؟

    عرفان خان در رشته بازیگری تحصیل کرده است. او توانست پس از تلاش بسیار قابل توجه خود در درس پیشرفت کند و مدرک کارشناسی ارشد خود را از یکی از بهترین دانشگاه های هند بگیرد.

  4. مذهب عرفان خان چیست؟

    عرفان خان در سال هزار و نهصد و شصت و هفت در راجستان چشم به جهان گشوده است. این هنرمند در خانواده مسلمان و بسیار هنر دوست متولد شده است. او در کودکی اجازه تنها به سینما رفتن را نداشت.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات