علیرضا فاتحی کیست؟ + ماجرای مهاجرت این فرد به آمریکا چه بود؟

علیرضا فاتحی یکی از بهترین پوکر باز های حرفه ای در دنیای رقابت های پوکر است. او که اصلیتی ایرانی دارد، چند سالی است که به خاطر علاقه اش به مسابقات و تورنمنت های آن، به دبی مهاجرت کرده است. در ادامه با بیوگرافی علیرضا فاتحی و فعالیت هایش بیش تر آشنا خواهیم شد.

علیرضا فاتحی کیست؟

علیرضا فاتحی کیست؟

سن علیرضا فاتحی 41 سال گزارش شده است. او متولد کشور ایران است اما در چند سال اخیر به دلیل علاقه زیادی که به حضور در رقابت های پوکر داشت، به دبی مهاجرت کرده است. او در این شهر و در ظرف مدت کوتاهی توانسته است جایگاه بسیار خوبی و با ارزشی به دست آورد. شروع فعالیت او در زمینه بازی پوکر به 5 سالگی او بر می گردد. او پوکر را با بازی های پنج کارتی از دوست صمیمی که در آن دوران بیش تر وقتش با او سپری می شد، آموخت. مربی و دوست او فربد گوهریان نام داشت که نقش بسزایی در زندگی امروزی Alireza Fatehi ایفا کرد. او پوکر مبتدی را به طور کامل به علیرضا آموخت.

نکته جالب این است که خود فربد گوهریان در مسابقه ای به کمک Alireza Fatehi توانست سرمایه اش را بازگرداند. علیرضا استعداد بسیار زیادی در بازی های پوکر داشت و همین استعدادش سبب شد خیلی زود در میان حرفه ای های پوکر دنیا قرار بگیرد. در تمام بازی های او، آرامش و لبخند عجیبی روی لبانش وجود دارد. او همیشه سعی می کند از انجام بازی هایش لذت تمام را ببرد و حتی در زمان باخت هم کوچک ترین پشیمانی و ناراحتی از خودش بروز ندهد.

ماجرای مهاجرت این فرد به آمریکا چه بود؟

فاتحی متولد ایران است و سال‌ ها در ایران زندگی کرده است. البته ناگفته نماند که او به دلیل علاقه بسیار زیادی که به پوکر داشته است و از آن جایی که انجام بازی‌ های پوکر در ایران حرام است. به همین دلیل سال‌ ها قبل فاتحی تصمیم گرفت تا به دبی نقل مکان کند. پس از آن او فعالیت خود را در دنیای پوکر شروع کرد و با تمرین و بازی‌ های مکررش توانست به یکی از موفق‌ ترین پوکر بازان دنیا تبدیل شود.

حال گفتنی است که در حال حاضر فاتحی ساکن دبی می‌ باشد. اما گاهی اوقات برای شرکت در تورنمنت‌ های مختلف به آمریکا نیز سفر می‌ کند. از این رو اخباری که در رابطه با مهاجرت او به آمریکا منتشر شده دروغی بیش نمی باشد.

عکس های علیرضا فاتحی را در کجا ببینیم؟

برای مشاهده تصاویر علیرضا فاتحی می توانید نام او را در شبکه های مجازی جستجو کنید. او در اینستاگرام و یوتیوب فعالیت خوبی دارد و همچنین فن پیج هایی نیز در این فضاها وجود دارند که کارشان منتشر کردن عکس و تصاویر از زندگی Alireza Fatehi و دیگر پوکر بازان است.

آیا علیرضا فاتحی مهاجرت کرده است؟

بازی های پوکر در کشور ایران ممنوع هستند و پوکر بازان برای انجام مسابقات و تورنمنت پوکر ها می بایست به کشورهای دیگر بروند. Alireza Fatehi و بسیاری از چهره ها موفق دنیای پوکر به کشورهای همسایه مهاجرت کرده اند و در آن کشور ها به ادامه فعالیت هایشان مشغول هستند. Alireza Fatehi چند سالی است که به امارات و شهر دبی مهاجرت کرده است و در آن جا در کنار خانواده اش به این رقابت ها مشغول است. او بسیاری از هم وطنانش را به مهاجرت و شرکت در این مسابقات تشویق کرده است و بیان کرده است که اگر او در این سن و سال توانست موفق شود، پس دیگران هم می توانند.

استراتژی علیرضا فاتحی در پوکر چیست؟

برای برنده شدن در مسابقات پوکر، پوکر باز باید به استراتژی های متفاوت و زیادی تسلط داشته باشد و تمامی سعی خود را کند که استراتژی هایش در هر بازی غیر قابل پیش بینی باشد. پوکر بازی که تنها به یک الی دو استراتژی و تکنیک بسنده می کند، بازنده پوکر است. علیرضا فاتحی نیز تجربه ها و تکنیک های زیادی را آموخته است. او در هر بازی سعی می کند تا رویکردش متفاوت با بازی های قبلی اش باشد و ترفندهای جدیدی را برای بردن به کار ببرد.

در این مورد ما لازم است بدانید که ما در مقاله آموزش بازی پوکر تمرکز ویژه ای به استراتژی های این بازیکن داشته ایم. برای اطلاعات بیشتر می توایند از لینکی که در دسترس قرار گرفته است کمک بگیرید.

روش برد علیرضا فاتحی پوکر باز چه بود؟

علیرضا فاتحی یکی از بهترین و موفق‌ ترین پوکربازان حال حاضر در دنیای پوکر به شمار می‌ رود. حال گفتنی است که موفقیت‌ های روز افزون فاتحی باعث شده است تا بازی علیرضا فاتح مورد توجه خیلی از علاقه‌ مندان به پوکر قرار گیرد. چرا که خیلی از افراد تمایل دارند تا در رابطه با روش برد او اطلاعات بیشتری را به دست آورند. به همین دلیل این روزها یکی از حواشی علیرضا فاتحی در مورد روش برد بازی های او می باشد.

بهتر است بدانید که فاتحی روش خاصی برای بازی‌ های خود دارد. هم چنین از ترفندها و استراتژی‌ های نوینی استفاده می‌ کند. البته ناگفته نماند که او تا به اکنون در رابطه با روش بردش به صحبت نپرداخته و از این راز مهم پرده برنداشته است. اما با این حال عده ای بر این باورند که تمرکز بالا، گمراه کردن بازیکنان و استفاده از ترفندهای نوین از مهم ترین عوامل برد این بازیکن پوکر می باشد.

افتخارات این پوکرباز شامل چه مواردی است؟

پول و افتخارات Alireza Fatehi از طریق شرکت در رقابت ها و تورنمنت های پوکر به دست می آید. از جمله افتخارات او می توان به برنده شدن جایزه نقدی 984 هزار دلاری از تورنمنت نولیمیت هولدم در سال 2016 اشاره کرد.

همسر علیرضا فاتحی کیست؟

علیرضا فاتحی و بسیاری از پوکر بازان سعی می کنند تا تصاویر زیادی از زندگی شخصی آن ها وارد فضای مجازی نشود. این به آن دلیل است که پوکر بازان همیشه هدف تهدید افراد زیادی هستند. از همسر و فرزندان این چهره نیز تصاویر و مستندات زیادی در دسترس نیست.

حاشیه های علیرضا فاتحی در رابطه با چه موضوعاتی است؟

علیرضا فاتحی به مانند بسیاری دیگر از چهره های دنیای پوکر همواره در معرض حاشیه های کم رنگی قرار داشته است. او به شدت تلاش می کند تا با بی توجهی و سکوتش این حاشیه ها را پایان دهد. از جمله حواشی زندگی او می توان به مواردی مانند داشتن دو همسر، ارتباط با امیران دبی اشاره کرد و برای هیچ کدام مدرک و سندی وجود ندارد و تنها شایعه هایی برای این چهره محسوب می شوند.

ثروت علیرضا فاتحی چقدر است؟

علیرضا فاتحی در این سال ها با  رقابت ها و تورنمنت هایی که در آن ها شرکت کرده است موفق شده است که نامش را در لیست میلیونرهای دبی قرار دهد. درآمد امروزی او حدود 2 میلیون دلار تخمین زده می شود که درآمد بسیار بالایی برای این چند سال بازی او به حساب می آید.

شغل اصلی این پوکر باز چیست؟

درآمد علیرضا فاتحی از راه بازی در مسابقات پوکر و تورنمنت های شرط بندی به دست می آید. او تمرکز و زمان اصلی خودش را بر روی این مسابقات گذاشته است و تمام تلاشش را می کند تا نامش را در لیست بهترین پوکر باز های دنیا قرار دهد و بتواند درآمد بیش تری از این راه به دست آورد. از شغل های دیگر Alireza Fatehi می توان به تدریس ترفندهای پوکر که او در فضای مجازی به آن مشغول است، اشاره کرد.

البته او بارها اعلام کرده است که هدف او از این کار، جنبه مادی آن نبوده است و تنها به دلیل علاقه زیادی که به یاد دادن ترفند ها به بقیه علاقمندان دارد، به این کار مشغول است. او شاگردان زیادی از نقاط مختلف دنیا دارد که به آن ها پوکر را به صورت حرفه ای یاد می دهد. بسیاری از شاگردان او امروزه در دنیای پوکر افرادی به نام هستند.

علیرضا فاتحی در کدام کشور زندگی می کند؟

علیرضا فاتحی در کشور امارات و در شهر دبی زندگی می کند. شهر دبی رقابت های بسیاری را در مدت های زمانی مشخصی برگزار می کند و شهر بسیار خوبی برای پوکر بازان به حساب می آید.

این پوکر باز در کدام یک از تورنمنت های مهم شرکت کرده است؟

علیرضا فاتحی در رقابت Cyprus جایزه 114 هزار دلاری را برنده شد و در مسابقه دیگری به نام Super high roller جایزه 819 هزار دلاری را کسب کرد. کسب این جوایز طی مدت دو سال بود و جای تعجب زیادی برای دیگر اهالی پوکر داشت؛ چرا که علیرضا فاتحی چهره ای تازه و نسبتا کم تجربه برای آن ها بود. علیرضا فاتحی قصد دارد تا در این مدت تلاش و تمرکز اصلی اش را روی شرکت در بزرگ ترین مسابقه دنیای پوکر به نام WSOP بگذارد و بتواند در آن مسابقه مقام و جایگاه خوبی به دست آورد، البته این آرزوی اکثر پوکر بازان در سراسر دنیا به حساب می آید.

آیا تا به حال مصاحبه ای با علیرضا فاتحی انجام شده است؟

سایت های زیادی برای پوشش رقابت های پوکر در سراسر دنیا وجود دارند. فعالیت این سایت ها به طور خاص روی دنیای پوکر است و هر روزه خبر از پوکربازان، چه تازه کار و چه با تجربه به مخاطبان خود می دهند. این سایت ها وظیفه دارند تا مصاحبه هایی با چهره های دنیای پوکر انجام دهند و آن ها را زود به زود منتشر کنند. مصاحبه های زیادی توسط همین سایت ها با چهره هایی مانند Alireza Fatehi انجام شده است.

این مصاحبه های به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی موجود هستند که شما می توانید به راحتی به آن ها دست پیدا کنید. از دیگر مصاحبه هایی که با او شده است، می توان به مصاحبه هایی که در یویتوب و لایو های اینستاگرامی با این چهره انجام شده است، اشاره کرد. در این برنامه ها مخاطبان توانسته اند سوالاتشان را از این چهره بپرسند و دقایقی را از نزدیک به ستاره دنیای پوکر بگذرانند.

نظر حسین انسان درباره علیرضا فاتحی چیست؟

حسین انسان نامی آشنا در میان اهالی پوکر و علاقمندان به این بازی ها به حساب می آید. او توانست در مسابقه بهترین پوکر باز شرکت کند و جایزه نفر اول که ده میلیون دلار بود را برنده شود. حسین انسان، علیرضا فاتحی را چهره ای فوق ستاره در دنیای پوکر می داند و او را غیر قابل پیش بینی می خواند. او Alireza Fatehi را به شرکت در بزرگ ترین رقابت دنیای پوکر که هر ساله برگزار می شود، دعوت کرده است. نکته جالب این است که این دعوت در حقیقت آرزوی همیشگی علیرضا فاتحی بوده است و او در مصاحبه های مختلف عنوان کرده است که روزی در این مسابقات شرکت می کند و برنده جایزه نفر اول می شود.

پر افتخارترین سال علیرضا فاتحی چه سالی بوده است؟

فاتحی از زمانی که فعالیت خود را به صورت جدی در دنیای پوکر شروع کرده است و در تورنمنت‌ های مختلف شرکت کرده است. توانسته موفقیت‌ های بسیار زیادی کسب کند و در کارنامه حرفه‌ ای اش افتخارات زیادی را به ثبت رسانده است.

به همین دلیل از او به عنوان یکی از پرافتخارترین پوکربازان ایرانی یاد می‌ شود. حال گفتنی است که طبق نظر خود فاتحی پرافتخارترین سال این پوکرباز مربوط به سال 2016 می‌ باشد که با شرکت در تورنمنت نولیمیت هولدم افتخارات زیادی را کسب کرد.

تا کنون مصاحبه ای با این فرد صورت گرفته است؟

با توجه به این که فاتحی در دنیای پوکر از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل تا به اکنون توسط مجلات و برنامه‌ های مختلف با او مصاحبه‌ هایی انجام شده است. معمولا فاتحی در مصاحبه‌ های خود در رابطه با فعالیت هایش در حرفه‌ پوکر به صحبت می‌ پردازد.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده مصاحبه‌ های این پوکرباز معروف بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم به اینترنت مراجعه نمایید. در اینترنت می‌ توانید با مراجعه به برخی از سایت‌ های مربوطه اطلاعاتی در رابطه با دست های علیرضا فاتحی و بهترین دست علیرضا فاتحی را نیز به دست آورید.

سوالات متداول

  1. کدام جایزه علیرضا فاتحی در کارنامه او درخشان بوده است؟

    علیرضا فاتحی توانسته است در مسابقه بزرگ super high roller جایزه 816 هزار دلاری را برنده شود که در کارنامه او بسیار بی نظیر بوده است.

  2. نام مربی اول علیرضا فاتحی چه بود؟

    فربد گوهریان اولین مربی علیرضا فاتحی بوده است.

  3. علیرضا فاتحی در چه شهری زندگی می کند؟

    علیرضا فاتحی ساکن امارات و شهر دبی است.

  4. علیرضا فاتحی در کجا متولد شده است؟

    علیرضا فاتحی در کشور ایران متولد شده است و چند سالی است که به دبی مهاجرت کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل