عملکرد کمدی نکونام و مدیران استقلال در مدیریت اسکواد تیم و ماجرای سقف قرارداد

در حالی که همه توجهات افکار عمومی هواداران استقلال به سرنوشت کوین یامگا و نوع همکاری یا قطع همکاری اش با این تیم بود، به یکباره موضوع فسخ قرارداد مهرداد محمدی و بازگشت محمدحسین مرادمند به این تیم رسانه ای شد!

عملکرد کمدی نکونام و مدیران استقلال در مدیریت اسکواد تیم و ماجرای سقف قرارداد

به واقع جواد نکونام و کادر مدیریت این تیم در طول دو ماه گذشته چه می کردند که نتوانستند اسکواد تیم را مدیریت کنند که بلانکو به واسطه مشکل قراردادش نتواند دو هفته اول را برای آی پوشان به میدان برود و حالا خبر از انجام فعل و انفعالات عجیب برای باز کردن گره کوری است که توسط شخص جواد نکونام و مدیران هلدینگ ایجاد شده است.

اگر تقصیر موضوع جذب بدون هماهنگی کیسوفسکی و زیلیکیچ را به گردن هلدینگ بیاندازیم؛ اما مدیریت این اتفاق و تعیین تکلیف سریع این موضوع با جواد نکونام بود که هر چه زودتر تکلیف این دو بازیکن و حتی منتظر محمد را روشن کند تا کار به اینجا نکشد. همه فکت ها از قبل مشخص بوده و مدیریت این تیم و نکونام می دانستند که قرارداد بلانکو به چه شکل است؛ آنها می دانستند مهرداد محمدی 6 جلسه محروم است؛ آنها می دانستند کیفیت دو بازیکن بوسنیایی مورد تائید نیست؛ آنها می دانستند کوین یامگا نمی تواند تا نیم فصل بازی کند و ….

اما به شکل غیر قابل تصوری در موضوع تعیین تکلیف وضعیت همه این اتفاقات، تا این لحظه قدم جدی و موثری برداشته نشد تا تیم استقلال دچار یک بحران خودساخته شود. بحرانی که توسط شخص نکونام برای تیم ایجاد شده تا احتمالاً با مستمسک قرار دادن این اتفاق و مظلوم نمایی بابت عدم نتیجه گیری، توپ را در زمین دیگران بیاندازد. او همین حالا نیز بعد از تساوی مقابل ملوان ناله های فصل قبل خود را شروع کرده که بازیکن ندارم و …

 

پس بهتر است مدیریت فشل و منفعل استقلال هر چه زودتر و به صورت واضح تکلیف بازیکنان مذکور را به شکل صریح و قانونی مشخص کند تا تیم استقلال بیش از این متضرر نشود. این نوع مدیریت در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست که بدون آینده نگری و تنها با مدیریت در لحظه بتوان امور آن را جلو برد. اکنون هواداران استقلال منتظر یک واکنش سریع و صریح از مجموعه استقلال هستند تا جلوی هرگونه شایعه سازی، شیطنت و جوسازی علیه این تیم گرفته شود. اتفاقی که توسط باند مافیایی قرمز و با لیدری محمدحسین میثاقی در بالاترین سطح خود در حال انجام است …

 

نکونام تا به اینجا نشان داده نه تنها قادر به کنترل حواشی نیست بلکه با مصاحبه ها و رفتارها و تصمیمات خارج از عرف خود، بر حواشی تیمش می افزاید. هنوز هواداران استقلال موضوع مصاجبه های هاشمی نسب و آتیلا حجازی را هضم نکرده بودند که محموله جدیدی از حواشی به این تیم تزریق شد که مقصر اول و آخرش نکونام و سمیعی هستند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل