عمل زیبایی یک مرد جذاب  + پروتز کردن سینه و باسن این مرد را جذاب کرد؟ «+عکس»

یک مردی میانسال برای زیبا کردن خود پروتز سینه و باسن خودرا بزرگ کرده اسـت در ادامه با سوال پروتز کردن سینه و باسن این مرد را جذاب کرد؟ «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عمل زیبایی یک مرد جذاب 

در تابستان 1962 در سن مارینو متولد شد، درسال 1976 بـه مدرسه هنر اوربینو رفت و سپس در رشته عکاسی از موسسه طراحی اروپایی در میلان فارغ التحصیل شد.او پس از مدرسه بـه عنوان دستیار شخصی برای همکاری با برخی از معروف ترین عکاسان مد رفت.

پروتز کردن سینه و باسن این مرد را جذاب کرد؟ «+عکس»

درسال 1990 کـه حرفه عکاسی را شروع کرد، طی این 20 سال، Fulvio در معتبرترین نقاط جهان برای صنعت مد، مانند نیویورک، پاریس، لندن و البته میلانو، جایی کـه همه ی چیز از آنجا شروع میشود، دیده شده اسـت.

 

پروتز کردن سینه و باسن این مرد را جذاب کرد؟ «+عکس»

از همان سال اول، او بـه همکاری با بسیاری از مجلات معتبر بازار رفت، بـه نام چند مورد: L’Uomo Vogue، Vogue Bride، Vogue Jewellery، Grazia، Flair، و بسیاری دیگر، از سال 1992 تا 1998 او شروع بـه کار کرد. همکاری پربار با شرکت Benetton، چنین سرمایه‌گذاری شامل… “مدرسه Fabrica Benetton” “Color Magazine” و بسیاری از تصاویر ارتباطی شرکت مربوطه.

 

پس از ان مدتی بـه نیویورک نقل مکان کرد و چند همکاری جدید را آغاز کرد و دوباره بـه اروپا بازگشت ودر لندن شروع بـه کار کرد کـه از جمله آن ها می‌توان بـه همکاری هایي اشاره کرد: مجله جی کیو، مجله آرنا، مجله ال دکور، مجله شون، دره. Magazine، Harrods Magazine You Mag، Forbes، National Geographic و بسیاری دیگر.

 

عکس هایی از مردی که عمل زنانه کرد

پلگوینو با نام اصلی Fulvio در یکی از شهر های کوچک Peveragno بـه دنیا امد او کـه ظاهری پسرانه داشت در سن 15 سالگی متوجه تغییرات عجیبی در سیستم بدن خود شد و تصمیم گرفت تغییر جنسیت بدهد.

 

اما بـه دلیل این‌که خانواده او مذهبی بودند و پدری روحانی داشت دست از انجام اینکار کشید. بـه گزارش هاتم بت Fulvia می‌گوید: خانواده من بسیار باریک فکر و بسیار مذهبی زندگی میکردند و پدرم همیشه دوست داشت صاحب سه پسر باشد تنها سه پسر.

 

عکس هاییی از مردان و زنان عمل کرده 

اینک من در سن 56 سالگی بـه کمک همسرم توانستم از این عذاب همیشگی نجات پیدا کنم . و این حس و همجسنگرایی بـه دختر بودن را بالاخره بدست آوردم !

عمل هاي‌ زیبایی این فرد بسیار عجیب‌وغریب بود این عمل زیبایی باعث شد تا خبر های زیادی از او به نظر بیاد. پروتز کردن سینه و باسن این مرد را جذاب کرد؟ «+عکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل