عکسی از جنده ای که نتوانست دفن شود  + زن هرزه ای که بعد مرگش خاک او را قبول نکرد!!! «+عکس»

یک زن فاحشه بعد از رابطه جنسی با مردان و بارداری هاي‌ ناگهانی فوت میکند و خاک وی را پس می زند در ادامه با زن هرزه اي کـه بعد مرگش خاک وی را قبول نکرد!!! «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکسی از جنده ای که نتوانست دفن شود 

طبق قاعده کلى ؛ کـه تمام اشیاء عالم احساس و شعور دارند، زمین هم از این قاعده و قانون بیرون نیست . هم احساس و شعور دارد و هم افراد نیک و بد را مى شناسد.

زن هرزه ای که بعد مرگش خاک او را قبول نکرد!!! «+عکس»

 

بـه بعضى از جنازه ها ««مرحبا»» و خوش آمد و بـه بعضى دیگر ««لامرحبا»» و خوش نیامدى مى گوید: بعضى را قبول مى کند و بعضى را بیرون مى اندازد. دراین باره بـه داستانى کـه در ذیل آورده مى شود توجه کنید:

 

در زمان حضرت صادق علیه السلام زن زانیه اي بود کـه هر وقت بچه اي از طریق نامشروع متولد می‌کرد، وی را بـه تنوری می انداخت و می سوزاند! تا این کـه اجل ان زن رسید و او مرد. اقربا و خویشان او، زن را غسل و کفن کردند و برایش نماز خواندند و بـه خاکش سپردند.

 

زن هرزه ای که بعد مرگش خاک او را قبول نکرد!!! «+عکس»

ولی یک وقت متوجه شدند کـه زمین جنازه این زن بدکاره را قبول نکرده و پس از دفن قبر شکاف برداشت! ان عده کـه در جریان دفن این زن بدکاره شرکت داشتند، گمان کردند کـه شاید اشکال از زمین و خاک باشد، و بنابر این جنازه را بردند ودر جای دیگر دفن کردند ولی دوباره صحنه ي قبل تکرار شد، یعنی زمین جسد را نپذیرفت و این عمل تا سه مرتبه تکرار شد!

 

مادرش متعجب شد و بـه محضر مقدس حضرت امام صادق علیه السلام آمد و گفت: اي فرزند پیغمبر بـه فریادم برسید و جریان را برای حضرت بازگو کرد و متمسک و ملتجی بـه ایشان گردید.

 

حضرت امام صادق علیه السلام وقتی این قضیه را از زبان مادرش شنیدند و متوجه شدند کـه کار ان زن زنا کردن و سوزاندن بچه هاي‌ حرامزاده بوده اسـت، فرمودند: هیچ مخلوقی حق ندارد کـه مخلوق دیگر را بسوزاند، و سوزاندن در آتش، فقط بدست خالق اسـت!

 

زن هرزه ای که بعد دفنش اتفاق عجیبی برایش افتاد

حکایت هاي‌ واقعی و تکان دهنده اي کـه بیش از هر مطلب و موضوعی باید بـه ان اهمیت داد و از عاقبت چنین خطاهایی هراس داشته باشیم .

مادر ان زن بدکار بـه امام علیه السلام عرض کرد: حالا چه کنم؟ حضرت فرمودند: مقداری از تربت جدم حضرت سیدالشهداء ابی عبدالله الحسین علیه السلام را همراه جنازه اش، در قبر بگذارید.

 

زیرا تربت جدم امام حسین علیه السلام، مشکل گشای این امر اسـت. مادر ان زن زانیه، مقداری تربت تهیه نمود و همراه جنازه گذاشت و دیگر ان ماجرا تکرار نشد!

 

 

یک زن چگونه هرزه میشود؟‌

پس معنای روسپیگری میشود کسی کـه بـه تن فروشی مشغول اسـت و از این راه امرار معاش میکند.همان طور کـه قبلا در ویکی روان گفتیم، روسپیگری میتواند توسط زن یا حتی مرد انجام شود.همان طور کـه در بالا گفتیم هدف اصلی روسپیگری کسب درآمد بـه ازای تن فروشی اسـت.

 

روسپی کیست ؟

در پاسخ بـه این کـه روسپی کیست و روسپی ها چه کسانی هستند باید گفت:روسپی زنی اسـت کـه از راه خود فروشی امرار معاش کند و جز این پیشه‌ اي ندارد و تحت نظامات خاصی بـه این پیشه و کار خود ادامه میدهد.

 

بـه بیان دیگر روسپی زن یا دختری اسـت کـه بـه خاطر پول و برای ارضای میل جنسی مرد بـه او تسلیم شودآنها در اینکار نه از خود اختیار ندارند و از اینکار لذتی نمی‌برند.

 

البته مردهایی هم هستند کـه در ازای دریافت پول، تن بـه برقراری رابطه جنسی با خانم هاي‌ مسن میدهند اما بیشتر خانمها در اینکار گرفتار میشوند.

 

زن فاحشه ای که بعد مرگش خاک او را قبول نکرد!

روسپیگری «فاحشه گری» طبق معمول با سایر انواع آسیب‌ هاي‌ اجتماعی مثل جرم، جنایت، اعتیاد بـه مواد مخدر و الکل و… همراه اسـت.زنان روسپی بـه درجات مختلف دارای انواع اختلالات شخصیتی بوده و برخی از آن ها همجنس‌ گرا نیز هستند و احساس خصومت خودرا نسبت بـه مرد با تحقیر او از طریق درگیر کردن وی در رابطه‌ اي غیر اجتماعی ابراز میکنند.

 

اگر هرچقدر هم روشن فکر باشید و بزرگ فکر بکنید این را باید بدانید کـه فاحشه بودن برای زنان کاملا اتفاقی نادرست اسـت حتی اگرهم دین نداشته باشید . زن هرزه اي کـه بعد مرگش خاک وی را قبول نکرد!!! «+عکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل