عکس بدون سوتین جورجینا رودریگز  + جورجینا رودریگز بدون سوتین

عکس بدون سوتین جورجینا رودریگز 

انتشار عکس بدون سوتین جورجینا رودریگز باعث خوشحالی هوادارانش شد. او با انتشار این عکس در اینستاگرامش، به باشگاه زنان بدون سوتین پیوست. وی در حالی که مدل موهای جدیدش را نشان می داد، یک لباس قرمز بدون سوتین پوشیده بود. به محض انتشار این عکس، میلیون ها فالوور او، سیلی از کامنت ها را به سمت پیج او روانه کردند. ما در ادامه اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته ایم.

 

جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو یکی از معروف ترین زنان جهان است. وی در حال حاضر به همراه همسرش در عربستان صعودی زندگی می کند. البته او در این کشور مسلمان اجباری برای پوشیدن حجاب ندارد ولی زنان عربستانی باید حجاب داشته باشند. به غیر از شهرهای مقدس، او در تمام نقاط این کشور می تواند هر لباسی که می خواهد را بپوشد.

 

بیشتر بخوانید: عکس های سکسی جورجینا رودریگز نامزد کریس رونالدو + بیوگرافی

 

جورجینا رودریگز بدون سوتین

جورجینا رودریگز با پوشیدن یک لباس قرمز بدون کرست، به باشگاه بدون سوتین پیوست. شریک زندگی فوق ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو این لباس را برای ست کردن با مدل موی جدید خود پوشید. موهای جورجینا، 29 ساله، به صورت یک بافته بلند ساخته شد که تا امتداد پشت او می رسید. او این استایل را توسط استایلیست روسلان نوریف در ریاض، عربستان سعودی انجام داد.

عکس بدون سوتین جورجینا رودریگز 

او دو عکس از خودش در صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت که در حال نشان دادن موهای جدیدش بود، در حالی که در کنار آینه با لباس قرمزش ایستاده بود. وقتی طرفداران جورجینا به بخش نظرات ‌رفتند، نشان دادند که عکس‌های فوری را دوست داشتند. او همچنین بدن خودش را هنگام رفتن به تعطیلات به نمایش گذاشته و اندام هلویی رنگ خود را نشان داده بود.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین دوست دختر فوتبالیست های معروف + عکس های داغ

 

جورجینا رودریگز کیست؟

جورجینا رودریگز هرناندز، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی_آرژانتینی است. او متولد 27 ژانویه 1994 در بوئنوس آیرس، آرژانتین است. پدر او آرژانتینی و مادرش اسپانیایی است. او یک خواهر ناتنی به نام پاتریشیا رودریگز دارد. رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، با این فوتبالیست پرتغالی در رابطه است.

جوجینا رودریگز کیست

همچنین، در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل 2022 دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها زنده ماند. خانم رودریگز در سال 2017 به عنوان مدل برای برند دانته والنتینو کار خود را آغاز کرد. او همچنین در تبلیغات برای برندهای دیگر مانند گوچی، نایکی و اینستایت ظاهر شده است.

 

رودریگز همچنین یک اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام است و بیش از 52 میلیون دنبال کننده دارد.در سال 2022، رودریگز در یک مستند نتفلیکس به نام “جورجینا” حضور یافت. این مستند زندگی شخصی و حرفه ای او را به تصویر می کشد. در اینجا برخی از اطلاعات کلیدی در مورد جورجینا رودریگز آورده شده است:

 

نام کامل: جورجینا رودریگز هرناندز

تاریخ تولد: 1373

محل تولد: بوئنوس آیرس، آرژانتین

ملیت: اسپانیایی_آرژانتینی

شغل: مدل، اینفلوئنسر

وضعیت تاهل: متاهل

فرزندان: آلانا مارتینا رونالدو، ایوا ماریا رونالدو و ماتئو رونالدو

 

بیشتر بخوانید: زیباترین مربی زبان فوتبالیست ها در انگلیس سارا دوک + عکس های جدید خفن

 

نکات جالب درمورد جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز یک زن موفق و الهام بخش است که از پس چالش های زیادی در زندگی خود برآمده است. او یک نمونه عالی از اینکه چگونه می توان با سخت کوشی و اراده، به موفقیت دست یافت. در اینجا چند نکته جالب در مورد جورجینا رودریگز آورده شده است:

 

او در یک خانواده فقیر در بوئنوس آیرس، آرژانتین بزرگ شده و از سن چهار سالگی به رقص کلاسیک مشغول بود. در سن 17 سالگی به مادرید، اسپانیا نقل مکان کرد تا حرفه رقص خود را دنبال کند. و در سال 2016، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید با کریستیانو رونالدو آشنا شد.

جورجینا همسر کریستیانو رونالدو

وی در نوامبر 2017، دخترش آلانا مارتینا را به دنیا آورد. جورجینا یک علاقه مند به مد و فشن است. او همچنین یک فعال اجتماعی است و از چندین سازمان خیریه حمایت کرده و یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام است و بیش از 52 میلیون دنبال کننده دارد. با ورود به لینک زیر می توانید وارد پیج اصلی جورجینا رودریگز در اینستاگرام شوید.

 

پیج اینستاگرام جورجینا

georginagio@

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات