عکس سکسی از لباس های خفن مشکی بازیگر معروف  + عکس سکسی خواننده معروف شما را ارضا میکند!! «بدون سانسور»

کریستینا یکی از سکسی ترین سلبریتی هاي‌ مشهور هالیوودی میباشد کـه با لباس مشکی جذاب دلبری می‌کند در ادامه با Christina Aguilera و عکس سکسی خواننده مشهور شـما را ارضا می کند!! «بدون سانسور» همراه سایت هاتم بت باشید .

 

عکس سکسی از لباس های خفن مشکی بازیگر معروف 

Xtina بـه شهر گناه میرود.کریستینا آگیلرا اقامت آتی خود در لاس وگاس رابا یک عکس جدید سکسی در اینستاگرام سه شنبه اعلام کرد کـه یک کرست خون آلود بـه همراه یک مدل موی جدید و کوتاه در عکس فوری خیره کننده پوشیده اسـت.

 

 

خواننده 42 ساله “جن در بطری” در توضیح پست خود نوشت: “خودرا در آمیختگی هنر و موسیقی غرق کنید 💎 من یک برنامه جدید صمیمی، اغوا کننده و پیچیده را بـه لاس وگاس می آورم.”

 

«@voltairelv بـه من این امکان را می دهد کـه از نزدیک و شخصی با شـما باشم تا تجربه‌اي واقعاً مدرن در تجربه اجرا داشته باشم، بلیت‌هایي کـه در جمعه فروخته می شوند!» او ادامه داد

 

در عکس، آگیلرا روی یک تکه پارچه مشکی پر زرق و برق نشسته و یک مدل موی باب تازه رابا چتری هاي‌ تکه تکه اي کـه یک چشم را پوشانده نشان می دهد.

 


بیشتر بخوانید: عکس های لختی ❤️ این بازیگر هالیوودی «+عکس»


پیج اینستاگرام کریستینا آگیلرا

@xtina/اینستاگرام خواننده «لیدی مارمالاد» یک لباس بدن کرست مشکی سکسی با پنل‌هاي‌ شفاف بـه تن دارد کـه در ظاهری کم‌برش دکل‌هاي‌ زیادی را بـه نمایش می گذارد.

عکس سکسی خواننده معروف شما را ارضا میکند!! «بدون سانسور»

او این لباس رابا یک گردنبند الماس جذاب و یک حلقه کوکتل بزرگ ست کرد و کفش‌هاي‌ پاشنه‌دار مشکی با پوشش کریستالی با بند‌هاي‌ درخشان مچ پا را بـه ان اضافه کرد.خواننده “Dirty” ظاهر خودرا با آرایش چشم مشکی سنگین و خط لب تیره با رژ لب توت روشن تر بـه اتمام رساند.

 

 

Xtina یک مانیکور مشکی با لهجه هاي‌ نقره اي براق پوشیده بود.آگیلرا در استوری اینستاگرامش با بـه اشتراک گذاشتن ویدیویی از خود در حال ژست گرفتن در گروه خشن، بـه طرفداران نگاه دقیق‌تری بـه لباس‌هایش داد.

 


بیشتر بخوانید: عکس های برهنه لیسا آن Lisa Ann پورن استار بیوگرافی «18+»


 

لباس سکسی خواننده معروف

یکی از طرفداران با اشاره بـه فیلم آگیلرا با همین نام درسال 2010؛ درباره عکس نظر داد: “بله اسـت 😍””مو هاي کوتاه 🔥 بر شماست!” یکیدیگر از فالوورهای اینستاگرام نوشت، در حالی کـه دیگری کامنت گذاشت: «فکر میکنم او یک نمایش سبک کاباره را در مکان کمی بزرگتر می‌پزد. من با لباس ها هیجان زده هستم.»

عکس سکسی خواننده معروف شما را ارضا میکند!! «بدون سانسور»

نفر چهارم با کنایه گفت: «بدن من میگوید بیا برویم، اما کیف پولم می گوید «نه»؛ و متن موزیک «جن در بطری» را تغییر داد.آگیلرا همیشه طرفدار ظاهری جسور بوده اسـت. 

 


بیشتر بخوانید: عکس لخت پسر بایدن با دختران روسپی در حمام و اتاق خواب «+جزئیات»


عکس های داغ خواننده معروف

تابستان امسال یک کیف بیرکین با روکش بلینگ بـه عنوان دامن و ناخن هایي با تم واژن برای حضور در ماه آوریل در پادکست «باباش را صدا کن» برای تبلیغ شرکت جنسی اش استفاده کرد.بلیت‌هاي‌ خودرا جمعه تا آخر وقت دریافت کنید – نمایش گلم Xtina از 30 دسامبر در لاس‌وگاس لاس‌وگاس تکان خواهد خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل