عکس هایی از ازدواج خواهران سه قلو در یک شب + شب زفاف خواهران سه قلو 

خواهران سه قلو دریک شب با سه مرد غریبه ازدواج و بـه شب زفاف و حجله رفتند در ادامه با شب زفاف خواهران سه قلو با سه شوهرشان هم زمان «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید . 

 

عکس هایی از ازدواج خواهران سه قلو در یک شب

شب عروسی هم زمان سه خواهر دوقلو در کشور برزیل فضای مجازی را دگرگون کرد. این خواهران کـه بسیار شبیه بـه یک دیگر بودند در شب عروسی شان اشتباه گرفته میشدند و دامادها بـه سختی می توانستند همسر خودرا پیدا کنند.

 

عقد و ازدواج خواهران سه قلو درست دریک روز ودر یک زمان در برزیل برگزار شد و باعث تعجب و شادی مهمانان مراسم شده بود . گاهی اوقات عروس خانم ها باهم اشتباه گرفته میشدند.

شب زفاف خواهران سه قلو با سه شوهرشان همزمان «+عکس»

 

بیشتر بخوانید: ازدواج دختری نابالغ در عربستان با مردان مسلمان «جزئیات»

 

شب زفاف خواهران سه قلو 

و تنها تفاوت بین انها رنگ دسته گلهایشان بود کـه گاهی با شیطنت خود عروس هاي‌ سه قلو باهم تعویض می کردند ! بـه گزارش سماتک این سه قلوها بـه نام هاي‌ رافائلا، روچل و تاجیان باینی علاوه بر آنکه چهره همسان دارند سلایق یکسانی نیز دارند و حتی مردانی کـه برای ازدواج انتخاب کرده اند نیز شباهت زیادی باهم دارند.

 

خواهران 29 ساله باینی اهل پاسوفوندا در جنوب برزیل هستند ودر مراسم ازدواج خود در روز شنبه از یک مدل لباس عروس، مو و آرایش استفاده کردند.دوستان این سه دختر زیبا تنها میتوانستند از روی رنگ دسته گل این عروس خانمهای زیبا آن ها را تشخیص بدهند!شب عروسی هم زمان سه خواهر دوقلو + تصاویر

 

 

اتفاقات جالب در مراسم عروسی و دامادی خواهران سه قلو

حتی دامادها بـه نام هاي‌ رافائل، گابریل و ادواردو هم اعتراف کردند کـه در تمام مراسم نگران بودند کـه مبادا در هنگام عقد همسرانشان را از هم تشخیص ندهند.

 

 

رافائل کـه با رافائلا ازدواج کرده اسـت، می‌گوید این دخترها حتی گاهی از روی قصد باعث گیج کردن نامزدهایشان میشدند. اگرچه این دامادها تاکید داشتند کـه در روز ازدواجشان هرگز مشکلی با تشخیص دادن همسرشان پیش نیامد.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات»

 

عکس هایی از ازدواج خواهران سه قلو در یک شب

ازدواج چند قلو ها در یک شب

پدرو و سالیت، والدین سه قلوها پیش از انها دختری بـه نام لیزیل داشتند و تصمیم گرفتند فرزند دیگری درکنار وی داشته باشند ولی هرگز تصور نمیکردند دریک روز صاحب سه فرزند دیگر شوند.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر داغ رابطه جنسی وحشی مورد علاقه خانوم ها «+بدون سانسور»

 

اتفاقات جالب و جذاب در دنیا بسیار زیاد اسـت و اینبار هم ازدواج این سه قلو ها دریک شب بسیار جذاب بودو در خبر های امریکایی و اروپا بسیار جنجالی و جذاب شد .شب زفاف خواهران سه قلو با سه شوهرشان هم زمان «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات