عکس هایی از دختران باکره آفریقایی با صورت ترسناک + مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه ای در آفریقا «+عکس»

ازدواج در قبیله هاي‌ افریقا بسیار جالب اسـت و شـما هم باید بدانید کـه این کشور بزرگ ترین خرافات ها و مراسمات را دارند در ادامه با مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه اي در آفریقا «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید. 

 

عکس هایی از دختران باکره آفریقایی با صورت ترسناک

دختران باکره و دختران دم بخت یک قبلیه آفریقایی از مردان آفریقا خواستگاری می کنند. این مردان برای این کـه دختران بـه خواستگاری شان بیایند 7 قلم آرایش می کنند و خودشان رابا عطر و ادکلن خوشبو می سازند.

مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه ای در آفریقا «+عکس»

دختران باکره: تصاویر خیره کننده از مردان جوان آرایش کرده قبیله اي در نیجریه را میبینید کـه برای دل بری از دختران جوان دم بخت خودرا بـه این شکل دراورده اند.

بر اساس گزارش‌ها، زنان مستقر در تانزانیا با یک دیگر ازدواج می کنند و حتی در رخت خواب‌هاي‌ مشترک برای حفظ خانه‌هاي‌ خود در غیاب شوهر، ازدواج می کنند.

اعضای قبیله کوریا در روستاهای دورافتاده در شمال کشور، یک سنت محلی با قرن قدمت، بـه نام “nyumba ntobhu” یا “خانه زنان” را احیا کرده اند.

عکس هایی از دختران باکره آفریقایی با صورت ترسناک

 

بیشتر بخوانید: عکس های لختی از زنان کره جنوبی «+هات و داغ»

 

مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه ای در آفریقا «+عکس»

طبق سنت، زن مجاز اسـت درصورت بیوه بودن یا ترک همسرش با زن جوانتر ازدواج کند. این بدان معناست کـه او می تواند خانه خانوادگی را کـه بـه طور مشترک با زن جوانتر اسـت، حفظ کند، علیرغم قانون قبیله اي کـه حکم میکند کـه طبق معمولً فقط مردان می‌توانند دارایی را بـه ارث ببرند.سپس زن جوان‌تر می تواند یک شریک مرد بگیرد و بـه طور بالفعل وارثان مرد را از طرف زن مسن‌تر بـه دنیا بیاورد.

 

بر اساس گزارش مجله Marie Claire، تعداد فزاینده‌اي از زنان جوان کوریا باوجود جامعه مردسالار سنتی قبیله خود، گزینه «خانه زنان» را انتخاب میکنند. تمام 200 عضو شورای قبیله اي محلی کوریا مرد هستند.

 

مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه ای در آفریقا «+عکس»

 

اعتقادات زنان و مردان تانرانیا

اعتقاد بر این اسـت کـه ازدواج بین زنان بـه کاهش خطرات آزار خانگی، ازدواج کودکان و ختنه زنان «FGM» در قبیله اي کـه بیش از 700000 عضو دارد کمک می‌کند. درسال 2013؛ یک نظرسنجی توسط وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی کشور نشان داد کـه 45 درصد از زنان 15 تا 49 ساله خشونت جنسی یا فیزیکی را در خانه تجربه کرده اند.

 

موگوسی مانینگو و آناستازیا جوما در ژوئن 2015 ازدواج کردند و می‌گویند کـه وصلت انها بـه آن ها استقلال بیشتری در زندگی خود داده اسـت.خانم جمعه بـه مجله گفت کـه شوهر قبلی‌اش در سن ۱۳ سالگی با او «مانند یک برده» رفتار میکرد.

او گفت: «بعد از ان بـه مردان اعتماد نکردم. «مطمئناً من شوهر دیگری نمیخواستم. ازدواج با یک زن بهترین راه حل بـه نظر می‌رسید.موگوسی و من دوست داریم حداقل سه فرزند دیگر خانواده مان را گسترش دهیم. هر چه فرزندان بیشتری داشته باشید، ثروتمندتر هستید.»

مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه ای در آفریقا «+عکس»

قوانین ازدواج دختران باکره در افریقا

زن دیگری بـه نام موگوسی ایزومبه گفت: «هیچکس نمی‌تواند بـه ما دست بزند. اگر مردی بخواهد اموال ما را بگیرد یا بـه ما آسیب برساند، توسط بزرگان قبیله مجازات می شد زیرا آن ها هیچ حقی بر خانواده ما ندارند. تمام قدرت متعلق بـه ماست.»

گفته می شود کـه وقتی «nyumba ntobhu» اجرا می شود، اختلاف بر سر حقوق پدری نادر اسـت.فعالان حقوق بشر همان‌ گونه نگران نگرش تانزانیا نسبت بـه زنان هستند و تخمین زده می شود کـه حدود 1000 زن مسن دراین کشور طبق سنت همه ی ساله متهم بـه جادوگری شده و کشته می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک مرد با 120 زن روسپی تایلندی «+عکس و جزئیات»

 

زنان و دختران در کشور همان‌ گونه برای دسترسی بـه آموزش رسمی مشکل دارند، زیرا نگرش هاي‌ سنتی بسیاری را وادار می‌کند کـه مدرسه و دانشگاه را ترک کنند تا بـه دنبال مسئولیت هاي‌ خانگی بروند.

مردان قوم وودابی برای مراسم بزرگ خواستگاری خودرا آرایش کرده و با لباس هاي‌ مخصوص مقابل چشمان دختران باکره مجرد قرار می‌گیرند تا هرکدام از انها بـه عنوان همسر آینده از سوی دختری انتخاب شود.

اعتقادات زنان و مردان تانرانیا

 

مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه ای در آفریقا

جالب اسـت بدانید این مردان ادعا می کنند زیباترین هاي‌ جهان هستند و هیچ مردی در مقابل انها نمی‌تواند ادعای جذابیت داشته باشد. همانگونه کـه در تصاویر مشاهده میکنید هرکدام از این مردان جوان آینه اي بـه دست دارند و مدام مشغول زیباتر کردن خود هستند برای دختران باکره اسـت .

 

براساس گزارشات چنین سنتی در بین مردم آفریقای مرکزی و کامرون هم وجوددارد ؛ در کل مردان این قبایل باور دارند کـه زنان بایستی طالب مردان باشند و خواستگاری بایستی از طرف زن صورت گیرد.

 

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان «+عکس و جزئیات»

 

سکسی ترین افریقایی

باکره افریقایی

عکس های خفن

اگر بخواهیم یک جمع بندی داشته باشیم دختران باکره در قبایل افریقایی و مخصوصا در شهرهایی مانند تانزانیا حق انتخاب ندارند و بسیار سخت ازدواج میکنند مراسمات جالب برای دختران باکره قبلیه اي در آفریقا «+عکس» .

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات