عکس هایی از لخت شدن زن و شوهر جوان بخاطر مراسم عروسی  + دلیل لخت شدن زن و شوهر با لباس عروس و دوماد

یک زن و شوهر جوان برای مراسم عروسی خود دست بـه کار عجیبی زدند و کاملا عریان شدند در ادامه با عروسی زن و شوهر لخت وسط شهر جنجالی شد «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس هایی از لخت شدن زن و شوهر جوان بخاطر مراسم عروسی 

این عروس و داماد عجیب در اعتراض بـه قانون ممنوعیت برهنگی در خیابانها و مکان هاي‌ عمومی در شهر سانفرانسیسکو بعد از مراسم ازدواجشان بـه صورت کاملا لخت در حالی که عروس تنها تور عروسی روی سر داشت وارد خیابان شده و بـه جشن و پایکوپی پرداختند

.عروس 44 ساله این مراسم یک فعال سیاسی ضد حکومت اسـت کـه بارها توسط پلیس بازداشت شده اسـت و داماد 20 ساله نیز بـه پیروی از او در اینکار شرکت کرده بود.

 

بیشتر بخوانید: مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد «+عکس»

 

دلیل لخت شدن زن و شوهر با لباس عروس و دوماد

بـه گفته خبرنگاران این عروس بعد از دستگیری توسط پلیس بـه خبرنگاران و افرادی کـه در محل حاضر بودند، گفت: این مراسم اعتراض بـه قانون منع برهنگی در اجتماع اسـت.

 

هرکس حق دارد آن طور کـه دوست دارد وارد خیابان شود. من مطمئنم مردم سانفرانسیسکو از ما حمایت خواهند کرد. ماموران پلیس این شهر بلافاصله با حضور در محفل این عروس و داماد کـه در حال رقص در پیاده رو بودند با پتو بدن آن ها را پوشانده و سپس آن ها را بـه بازداشتگاه منتقل کردند

 

از سال 2012 میلادی برهنگی در خیابان، وسایل نقلیه و مجامع عمومی در شهر سانفرانسیسکو امریکا ممنوع بوده و با قانون شکنان برخورد میشود.

 

عروسی زن و شوهر برهنه

تعجبی ندارد کـه عروس ها و مادرشوهرها روابط پیچیده اي دارند. بـه گفته دکتر دیانا بران، روانپزشک و مؤلف، هر دوی انها احساس تهدید میکنند. عروس ها می‌خواهند در فامیل شوهر جا باز کنند .

 

در حالی‌که مادرشوهرها میخواهند مطمئن شوند کـه از زندگی فرزندشان خارج نشده اند. حتی وقتی هم کـه هر دوی این خانمها هم دیگر را دوست داشته باشند، مشخص کردن نقش هر یک سخت اسـت. برای اجتناب از استرس خانوادگی، ما از مادرشوهرها «و البته از چند عروس» درباره حرف هایي کـه برایشان سنگین می‌آید سوال کردیم و از کارشناسان پرسیدیم چطور می‌توان با آرامش با این مسائل رسیدگی کرد.

 

همیشه سیاست در باز نتیجه معکوس میدهد. مثال: عروس جودی بـه او گفت کـه اگر بـه چیزی نیاز داشت بگوید. ولی وقتی شوهر جودی آلزایمر گرفت، عروسش اصلاً سری بـه او نزد و قلبش را شکست .

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت همجسنگرایان روی تخت و لب ساحل «+بدون سانسور»

 

اتفاق جالب در عروسی ها

. دکتر روانپزشک تینا تسینا می‌گوید: «وقتی قول هایي می‌دهید کـه بـه انها وفا نمی‌کنید بیزاری ایجاد میکنید.» به جای قول دادن سعی خودرا بکنید تا زمانی را برای دیدن یک دیگر تنظیم کنید کـه برای هر دوی شـما مناسب باشد. اگر وادار شدید در لحظه برنامه ریزی کنید، بگویید کـه باید قبلش با شوهرتان هماهنگ کنید.

عکس هایی از لخت شدن زن و شوهر جوان بخاطر مراسم عروسی 

کاتلین می‌گوید: «وقتی بـه عروسم گفتم کـه بین کار و خانواده اش تعادل ایجاد کند، خیلی خشمگین شد.» شاید توصیه هاي‌ مادرشوهر بـه شـما حس تحکم بدهد، ولی فرض کنید کـه او نیتش خوب اسـت و از او تشکر کنید و کار خودتان را بکنید.

 

اگر بـه تحمیل نظراتش ادامه داد، برای مثال اینطور جواب بدهید: «متشکرم. ولی ما تصمیم گرفتیم نظر دکتر اطفال را پیاده کنیم.» اگر این حرف وی را ساکت نکرد، از شوهرتان کمک بگیرید و باهم برای مادرشوهرتان توضیح دهید کـه رفتارهای او هم شـما را آزار می‌دهد و هم بـه او می فهماند کـه بعضی موضوعات اصلاً قابل بحث نیستند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های برهنه لیسا آن Lisa Ann پورن استار بیوگرافی «18+»

 

در مراسمات عروسی زن و شوهر یک اتفاق جالبی کـه می افتد این کـه بسیاری شروع بـه روشن فکری میکنند و همین خبر هم در مورد زن و شوهری بود کـه کاملا لخت وسط شهر بـه مراسم عروسی پرداختند .عروسی زن و شوهر لخت وسط شهر جنجالی شد «+عکس»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات