عکس هایی از لخت شدن مردی در حمام زنانه  + مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد 

یک مردی جوان در روز گذشته در خبری بسیار عجیب لباس هاي‌ خودرا دراورد و بـه صورت کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد در ادامه با مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس هایی از لخت شدن مردی در حمام زنانه 

کامرون شانک روز شنبه پس از این کـه خودش را در دستشویی فرودگاه لوگان ایالت بوستون لخت مي نماید بـه سمت بام حمام زنانه رفته ودر انجا بـه داخل حمام زنانه سقوط می‌نماید.

مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد «+عکس»

وی پس از این کـه از حمام بیرون می اید با مرد 84 ساله درگیر شده و او را بـه شدت زخمی می‌نماید.کامرون سپس با نیروهای پلیس درگیر شده و یکی از آنها را نیز زخمی مي نماید.

 

پلیس ماساچوست گفته اسـت پیرمرد از شدت جراحات بـه نزدیکترین بیمارستان منتقل شد اما وضعیت او وخیم گزارش شده اسـت.بـه گزارش پلیس، تاکنون هدف فرد از این اقدام در هاله اي از ابهام مانده اسـت

 

بیشتر بخوانید: دوچرخه سواری کیم کارداشیان کاملا لخت جلوی آفتاب «+عکس داغ»

 

مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد 

شانک تاکنون سابقه دار اسـت و قبلا نیز بـه پیرمرد 60 ساله دیگر حمله ور شده اسـت.وی از سوی پلیس بوستون بـه جرم ضرب و جرح و درگیر شدن با نیروهای پلیس و زخمی نمودن یکی از آن ها دستگیر شده اسـت.تحقیقات بیشتر دراین خصوص ادامه دارد.

 

انحراف جنسی چیست؟

انحراف جنسی یا پارافیلیا حالتی اسـت کـه در ان بیمار جنسی با خیال‌پردازی و انجام رفتارهای جنسی غیر معمول، تحریک جنسی و ارضاء می شود. پارافیلیا در واقع اختلال احساسی اسـت کـه با تخیلات، انگیزه یا رفتارهای جنسی نامناسب مشخص می شود

. انحراف جنسی زمانی یک بیماری محسوب می شود کـه باعث ناراحتی شخص شده یا سلامتی روانی و جسمی دیگران را تهدید کند. انحراف جنسی میتواند در ارتباط با یک مورد خاص «کودکان، حیوانات، لباس زیر» یا رفتار خاص «مثل ایجاد درد» باشد.

 

دراین اختلال بیمار جنسی بـه‌میزان زیادی بـه ان شیء یا رفتار خاص وابسته میشود و همین وابستگی او را از بقیه افراد متمایز می کند. بیماری پارافیلیا در مردان بیشتر از زنان شایع اسـت. حدود ۳ تا ۵% مردان بـه این بیماری دچار هستند.

 

حدود ۱ تا ۶% از کل کلیه بیماران جنسی گزارش شده، زن هستند. تعیین تعداد دقیق افرادی کـه از این بیماری جنسی رنج می برند، دشوار اسـت. بسیاری از این افراد بـه‌صورت پنهانی اقدامات خودرا انجام میدهند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت همجسنگرایان روی تخت و لب ساحل «+بدون سانسور»

 

مردی کاملا لخت وارد حمام شد

بیماری انحراف جنسی انواع مختلفی داشته ودر هر نوع از ان مریض جنسی با رفتار یا شیء خاصی تحریک می شود. این رفتارها طبق معمولً در جامعه ناپسند و غیرطبیعی تلقی می شوند. برخی از متداول‌ترین انواع پارافیلیا بـه شرح زیر اسـت.

 

پدوفیلی چیست ؟‌

پدوفیلی بـه نوعی از انحرافات جنسی گفته می شود کـه در ان شخص تمایل بـه رابطه جنسی با کودکان دارد. بـه این نوع بیماری، کودک‌آزاری هم گفته می شود. کودکان قربانی این رفتار طبق معمولً کمتر از ۱۳ سال سن دارند.

 

این رفتار شامل لخت کردن کودک، تشویق کودک بـه تماشای خودارضایی شخص متجاوز، لمس یا نوازش اندام تناسلی کودک و انجام اجباری اعمال جنسی روی کودک اسـت. در نوعی از پدوفیلی دو مرد رابطه مقعدی برقرار می کنند. طبق معمولً یکی از ان‌ها مرد مسن و دیگری پسر کم‌سن اسـت.

 

مردی کاملا لخت وارد حمام عمومی زنانه شد «+عکس»

برخی از افراد دچار انحراف جنسی پدوفیلی تنها با کودکان تحریک شده و جذب افراد بزرگسال نمیشوند. برخی از ان‌ها فعالیت جنسی خودرا بـه محارم محدود میکنند.

 

و تنها با فرزندان خود یا بستگان نزدیک رابطه برقرار میکنند. پدوفیلی نوعی تجاوز جنسی بوده و جرم محسوب می شود. کودکی کـه قربانی چنین رفتاری اسـت، آسیب بسیار جدی می بیند و حتما باید توسط روانشناس محاسبه و درمان شود.

 

اصطلاحات انحرافات جنسی

فتیشیسم حالتی از بیماری جنسی اسـت کـه مریض جنسی با یک شیء «کـه فتیش نامیده میشود» یا قسمتی ازبدن شخص دیگر تحریک می شود. در بیشتر موارد این فرد برای تحریک جنسی بـه شیء خاصی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: عکس های 18+ در حضور مردان لخت به عنوان دیلر در پوکر خانم ها !!

 

نمونه‌هایي از فتیش جنسی شامل قسمت‌هایي ازبدن مانند پا، مو، سینه یا باسن اسـت. همچنین نوع خاصی از مواد فیزیکی «مانند چرم یا ابریشم» یا اشیایی مانند کفش، کیف پول، دستمال یا لباس زیر زنانه بیمار جنسی را تحریک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل