عکس های برهنه مه لقا جابری + بیوگرافی + ازدواج و همسر مه لقا جابری

عکس های برهنه مه لقا جابری + بیوگرافی

دراین پست عکس های برهنه مه لقا جابری و بیوگرافی مدل مشهور و جنجالی را مرور خواهیم کرد. مه لقا جابری یکی از معروفترین مدل هاي‌ کشورمان اسـت ودر حال حاضر در ایالات متحده ایالات امریکا زندگی می‌کند، او از 30 سالگی عبور کرده اما چهره بسیار جوانی دارد و بـه نظر می‌رسد کـه بتواند سال های زیادی در حرفه مدلینگ فعالیت کند. در ادامه این مطلب بـه طور کامل با مه لقا جابری آشنا میشویم. با فوتبال 91 همراه باشید.

 

مه لقا جابری کیست ؟

عکس های برهنه مه لقا جابری مدل مشهور ایرانی + بیوگرافی

مه لقا جابری متولد 27 خرداد 1368 در اصفهان، مدل جذاب و زیبای ایرانی اسـت. مه لقا جابری دریک خانواده ي 5 نفره بـه دنیا امده اسـت و دو خواهر دیگر نیز دارد. او دیپلم خودرا در رشته ریاضی فیزیک در ایران اخذ کرده اسـت.

 

نحوه ورود مه لقا جابری به حرفه مدلینگ

جابری دارای مدرک کارشناسی رشته تجارت می‌باشد. او بـه همراه خانواده بـه کشور کشور آمریکا مهاجرت کرده ودر حال حاضر ساکن کالیفرنیا در ایالات امریکا اسـت. در کشور آمریکا خواهر مه لقا استعداد وی را در زمینه ي مدلینگ کشف کرد بـه این ترتیب بود کـه از سال 88 مه لقا با طی کردن کلاس هاي‌ مدلینگ وارد این شغل شد.

 

عمل زیبایی مه لقا جابری

او برای شرکت هاي‌ مختلفی نظیر پوش دیزاین، Miss Holly Clothing و … کار مدلینگ انجام داد و مدتی با نام آیشا یونیک فعالیت کرد و با این اسم بین دوستان خود شهرت پیدا کرد. زیبایی شباهت زیادی با آیشواریا رای دارد. البته انتشار عده اي از عکس هاي‌ قدیمی وی مشخص میکند او برای زیبایی چهره خود دست بـه عمل جراحی مانند عمل بینی و گونه زده اسـت.

 

برای مدلینگ دوره ندیده ام

او میگوید: تحصیلات بسیار مهم هستند. در زندگی چیزهای بسیار زیادی برای آموختن وجوددارد. متاسفانه من هیچ دوره‌اي برای مدلینگ ندیده‌ام، ولی درس‌هاي‌ بزرگی از تجربه‌هاي‌ حرفه‌ایم گرفته‌ام. عکاس‌ها و آرایش‌گرهایی کـه با من همکاری می کنند، مرا بسیار حمایت کرده‌اند. همان‌ طور کـه گفتم اینکار بـه من پیشنهاد شد و من در طول کار اصول را یاد گرفتم.

 

10 سال است که در مدلینگ فعالیت می کنم

مه لقا جابری: ۱۰ سال اسـت دراین حرفه مشغولم و شانس کسب تجربه‌هاي‌ زیادی را داشتم. سفر بـه میلان برای راه‌اندازی پروژه ورزشی لوکس فیلیپ‌پلین بهترین ان‌ها بود. بـه خاطر این مجموعه با افراد جدیدی آشنا شدم و کشف‌هاي‌ جدیدی داشتم.

 

ازدواج و همسر مه لقا جابری

مه لقا جابر 28 ساله کـه کاملا بـه زبان انگلیسی و پارسی مسلط اسـت هنوز ازدواج نکرده و با هیچ پسری دیده نشده اسـت. ؛ او معتقد اسـت لذت یک دختر در عشق ؛ ازدواج یا روابطی دوستی دختر و پسر نیست. حرف و حدیث هاي‌ زیادی در مورد زندگی خصوصی مه لقا جابری و همسر یا دوست پسرش در بین اسـت.

حتی برای مدتی گفته شده بود او با یک آمریکایی مشهور کـه در سایت یوتیوب برنامه می سازد در رابطه اسـت اما هیچوقت تایید نشد. او تنها بـه دوستی معتقد اسـت و فکرش را برای رسیدن بـه اهدافش در زندگی و شاد بودن متمرکز کرده اسـت. او 178 سانتی متر قد دارد و وزن او 57 کیلو گرم می باشد.

 

ماجرای مه لقا جابری و بوراک اوزچویت

بله من هم فکر میکنم زمان خوبی اسـت کـه در مورد داستان دراماتیک بوراک اوزجویت نظراتم رابا طرفدارانم در بین بگذارم. موضوع از زمانی شروع شد کـه خانواده من پیشنهاد دیدن یک سریال مشهور ترکی را بـه من دادند. تعریف‌هاي‌ تعداد زیادی از این سریال شنیده بودم و کنجکاو بودم کـه ان را تماشا کنم. علاقه‌ زیادی بـه فیلم بـه خصوص فیلم‌هاي‌ عاشقانه دارم.

عکس های برهنه مه لقا جابری

 

داستان فیلم بـه نظرم جذاب بود. درکنار داشتن فیلمنامه خوب، از مهارت بازیگری هنرمندان لذت بردم. در ان زمان همه ی ایرانی‌ها درباره شخصیت بوراک در ان سریال صحبت می کردند و بازی وی را ستایش میکردند. من و دوستان و حتی خانواده‌ام، هر بار کـه در تلویزیون وی را می دیدم احساساتی می‌شدیم و طرفدارش بودیم.

 

برای ستایش از کارش تصمیم گرفتم وی را در اینستاگرام پیدا کنم و علاقه‌ام نسبت بـه کارش رابا نوشتن جمله‌ «ما دوستت داریم» نشان دهم. متاسفانه مردم منظور مرا اشتباه برداشت کردند و فکر کردند من عاشق او شده‌ام. افراد مشهور هم میتوانند یک دیگر را تشویق کنند، این رفتار بـه این معنا نیست کـه ما بـه هم علاقه‌ خاصی داشتیم و یا در ارتباط بودیم.

بعد از این ماجرا بوراک مرا بلاک کرد. فکر می کنم با این رفتار میخواست از شایعات پیشگیری کند؛ اما اوضاع را بدتر کرد. بوراک بـه عنوان یک فرد مشهور معرف فرهنگ کشور خودش اسـت، فکر نمیکنم کـه کار درستی انجام داده باشد. رفتارش نشان داد کـه برخورد خوبی با طرفدارانش ندارد. اینکار را یک بی‌احترامی میدانم. در ان لحظه بسیار گیج شدم. از او متنفر نشدم؛ اما دیگر طرفدارش نیستم.

 

نکات جالب درمورد مه لقا جابری

او اصلا دختر مغروری نیست و معتقد اسـت کـه بـه تنهایی هم میتوان شاد بود. از کلوپ و پارتی و مواد مخدر متنفر اسـت. بهترین اوقات او زمانی هست کـه با بهترین دوستش بیرون می رود و با هم بـه نهار، خرید و سینما می‌روند. مه لقا آدم هاي‌ مودب و صادق را دوست دارد، ادب و صداقت خیلی برایش مهم اسـت.

ورزش هاي‌ مورد علاقه مه لقا اسب سواری و یوگا اسـت و اوقات فراغت خودرا صرف ورزش و خرید و تماشای فیلم می‌کند.
پیتزا، آب نارگیل و سالاد غذای مورد علاقه او می باشد. مه لقا جابری در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد، بـه طوری کـه شرکت هایي کـه برای ان ها کار مدلینگ انجام میدهد را تبلیغ میکند مه لقا بیش از 2 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد.

 

عکس های جدید و داغ مه لقا جابری

اینستاگرام مه لقا جابری

پیج اینستاگرام مه لقا جابری mahlaghajaberi@

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل