عکس های عروس دیوید بکهام و پسرش بروکلین  + عکس های بی شرمانه عروس دیوید بکهام

عکس های عروس دیوید بکهام و پسرش بروکلین 

عکس های عروس دیوید بکهام و پسرش بروکلین خشم کاربران را برانگیخته است. آنها عکس های بی شرمانه ای را برای تبریک به دیوید بکهام در اینترنت پست کردند. بسیاری از کاربران نسبت به این عکس ها واکنش بدی نشان داده و آنها را نماد بی احترامی خوانده اند. عروس دیوید بکهام همانند پسرش سخت در جست و جوی شهرت و حاشیه هستند و حالا به نظر میرسد که آن را به دست آورده اند.

 

عکس های بی شرمانه عروس دیوید بکهام

نیکولا پلتز بکهام، عروس دیوید بکهام، کلمات شیرینی را برای پدر همسرش دیوید بکهام به اشتراک گذاشت. اما انتخاب عکس هایی که او همراه با ادای احترام به اشتراک گذاشته است، اینترنت را گیج کرده است. او بابت مستند نتفلیکس به پدر شوهرش تبریک گفته بود. معمولاً وقتی افراد مشهور ادای احترام را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارند، عکس آن شخص را به اشتراک می گذارند.

عکس های عروس دیوید بکهام و پسرش بروکلین 

در عوض، نیکولا به پیج های خودش رفت و عکس های خودش را به اشتراک گذاشت. باید بگوییم که در برخی از آنها، او در حمام در حال ژست گرفتن دیده می شد. در برخی دیگر، او با شوهرش، بروکلین، دیده می شود. البته در نگاه اول نخواهید فهمید که این عکس ها برای پدر بروکلین هستند. و شاید فکر کنید که برای سایت های پورنوگرافی گرفته شده اند.

 

بیشتر بخوانید: خیانت فوتبالیست مشهور به همسرش + عکس

 

واکنش کاربران به عکس های عروس و پسر دیوید بکهام

پست نیکولا در کمترین زمان مملو از نظرات شد و برخی از افراد نگرانی های خود را بیان کردند. یکی از کاربران نظر داد: «انتخاب عجیب و/یا ترتیب تصاویر برای تبریک به پدرشوهرت، عجیب است. برخی حتی اشاره کردند که عجیب بود که او فقط به دیوید تبریک گفت و ویکتوریا را کنار گذاشت. به هر حال این عکس ها موجی از حواشی را به راه انداخت.

مستند دیوید بکهام

دیگران هم نگاه باورنکردنی او در این عکس ها را ستایش کردند. خانواده بکهام در این چند وقت، یک گردش خانوادگی نادر داشتند. نیکولا و بروکلین به همراه دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام برای اولین نمایش مستندشان در نتفلیکس دیده شدند. خواهر و برادرهای او رومئو، کروز و هارپر نیز حضور داشتند. دیوید هم قبلاً اینترنت را با فاش کردن اینکه: چرا لب های دخترش هارپر را می بوسد، تحریک کرد.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین مربی زبان فوتبالیست ها در انگلیس سارا دوک + عکس های جدید خفن

 

بیوگرافی نیکولا پلتز بکهام

نیکولا پلتز در 9 ژانویه 1995 در شهرستان وستچستر نیویورک از نلسون پلتز و کلودیا هفنر پلتز به دنیا آمد. پدر او، نلسون پلتز، یک تاجر میلیاردر است و در گذشته مالک «اسنپل» – یک شرکت تولید نوشیدنی – بود در حالی که مادرش هم یک مدل بود. خانم نیکولا در مجموع هفت خواهر و برادر دارد: یک خواهر و چهار برادر بزرگتر از او و دو برادر کوچکتر از او.

 

یکی از برادران او، ویل پلتز، بازیگر است و دیگری، براد پلتز، بازیکن هاکی روی یخ است. او همچنین به دلیل ازدواج های قبلی پدرش دو خواهر و برادر ناتنی هم دارد. وی در مدارس خصوصی در شهر نیویورک تحصیل کرد و در 12 سالگی توسط یک نماینده صنعت سرگرمی استخدام شد. نماینده او به او کمک کرد تا نقشی را در حوزه بازیگری پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: عکس بدون سوتین جورجینا رودریگز همسر رونالدو! + عکس

 

نقش های معروف نیکولا پلتز

در سال 2006، نیکولا پلتز اولین نمایش حرفه ای خود را، در یک فیلم کمدی یولدی، انجام داد و در نقش مکنزی در کنار دنی دویتو، کریستین چنووت و متیو برودریک بازی کرد. همچنین، در سال 2008، او نقش بکی را در فیلم کمدی هارولد به تصویر کشید که در آن کوبا گودینگ جونیور، اسپنسر برسلین، نیکی بلونسکی و الی شیدی نیز حضور داشتند.

نیکولا پلتز بکهام

او در یک موزیک ویدیوی مایلی سایرس برای تک آهنگ 7 Things در ژوئن 2008 ظاهر شد. در سال 2010، او در نقش کاتارا در فیلم ماجراجویی فانتزی The Last Airbender ظاهر شد. The Last Airbender از یک مجموعه انیمیشن همنام اقتباس شده است که از Nickelodeon پخش شد. نیکول با بازی خود در این فیلم به شهرت بالایی دست یافت.

 

از سال 2013 تا 2015، نیکول شخصیت بردلی مارتین، یک دانش‌آموز دبیرستانی مضطرب را در 14 قسمت از سریال درام هیجان‌انگیز بیتس متل تکرار کرد. مجموعه تلویزیونی متل بیتس، بازسازی و پیش درآمد فیلم ترسناک روانی به کارگردانی و تهیه کنندگی آلفرد هیچکاک در سال 1960 بود. خانم نیکولا پلتز در سه قسمت آخر فصل سوم دوباره به عنوان ستاره مهمان ظاهر شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات