عکس های لختی از زنان و دختران هلندی  + عکس های سکسی و لختی دختران هلند

کشور هلند یکی از زیباترین کشور های سرسبز در دنیا می‌باشد بـه همین دلیل افرادی کـه دراین کشور زندگی میکنند بـه دلیل اب و هوایی خوب بسیار زیبا هستند در ادامه با تصاویر جذاب ترین دختران هلندی | 5 دلیل جذابیت زنان کشور هلند همراه هاتم بت باشید . 

 

عکس های لختی از زنان و دختران هلندی 

نام کشور هلند و پایتخت ان؛ شهر آمستردام و جاذبه هاي‌ گردشگری کـه این کشور دارد، تقریباً برای همه ی ما آشناست. هلند کشوری واقع شده در شمال غرب اروپاست کـه از شرق با کشور آلمان، از جنوب با بلژیک و از طریق دریا نیز با بریتانیا همسایگی دارد. این کشور با بیش از 17 میلیون نفر جمعیت، از کشور هاي‌ پر جمعیت اروپا بـه شمار می‌رود .

تصاویر سکسی دختران هلندی | 5 دلیل جذابیت زنان کشور هلند

و با داشتن اقتصاد قوی و فراهم کردن شرایط زندگی ایده آل برای مردم خود، تبدیل بـه یکی از بهترین کشور های جهان برای زندگی و تحصیل شده اسـت بـه طوری کـه همه ی ساله بسیاری از دانشجویان، کارجویان و مهاجران، کشور هلند را برای ادامه تحصیل و زندگی انتخاب می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های داغ اونجای زنان که علاقه ای به شیو کردن ندارند!!

 

عکس های سکسی و لختی دختران هلند

 یکی از کشور های پر جمعیت شمال غرب اروپا، کشور هلند اسـت کـه دارای بیش از 17 میلیون جمعیت در 12 استان مختلف میباشد. آمستردام، از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر های این کشور و همچنین پایتخت کشور هلند اسـت و شهر های دیگری هم چون روتردام، لاهه، هاگو، اوترخت و… از دیگر شهر های مهم هلند هستند.

عکس های لختی از زنان و دختران هلندی 

کشور هلند کشوریست کـه میان بلژیک و کشور آلمان در اروپای غربی قرار گرفته اسـت و آب ‌و هوای دریایی معتدل دارد. مردم کشور هلند بـه زبان هلندی صحبت می‌کنند اما اکثرا بـه زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. همچنین دین اکثر مردم مسیحی اسـت و سایر ادیان مثل یهودی، اسلام و … نیز از دیگر ادیان رایج دراین کشور هستند.

 

هلند بـه دلیل اقتصاد قوی، موقعیت جغرافیایی، آب و هوای عالی، نرخ بیکاری پایین، سطح درآمد بالا ودر مجموع بـه دلیل فراهم کردن شرایط زندگی ایده آل، تبدیل بـه یکی از برترین کشور هاي‌ مهاجر پذیر در دنیا شده اسـت.

 

بـه طوری کـه دریک رتبه بندی جدید کـه کیفیت زندگی مهاجران در کشور های مختلف را محاسبه کرد، هلند در بین 10 کشور برتر جهان برای زندگی و کار بوده اسـت و از کشورهایی مانند فرانسه و کشور آلمان، رتبه بهتری داشته اسـت.

 

 5 دلیل جذابیت زنان کشور هلند

هلند کشوری کم ارتفاع و هموار اسـت و اغلب با وزش باد و نسیم همراه اسـت کـه در مناطق ساحلی و زمستان، این شرایط غالب تر می‌باشد. بیشتر مناطق کشور هلند تنها یک متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و بخش اعظم این کشور مسطح اسـت بـه جزء بخش هایي از جنوب شرقی کشور کـه بلند ترین تپه ها دراین مناطق واقع شده اند.

تصاویر سسی دختران هلندی | 5 دلیل جذابیت زنان کشور هلند

 

دلیل قد بلند بودن زنان هلندی

آمریکایی ها مدتها طولانی بلندقدترین ملت دنیا بودند، در قرن هجدهم آمریکایی ها به طور متوسط ۵ تا ۸ سانتی متر از هلندی ها بلندقدتر بودند.اما تقریباً از اواسط قرن بیستم آن ها در مسابقه قد نه فقط از هلندی ها بلکه از دیگر کشور های اروپای شمالی مثل دانمارک و سوئد و نروژ هم عقب افتادند هر چند کـه عقب افتادن در رشد طولی رابا پیشرفت در رشد عرضی جبران کردند و اکنون از بقیه چاق تر هستند.

 

 

چه اتفاقی دراین مدت افتاده؟ دانشمندان مدتهاست بـه دنبال جواب این سوال هستند.یکی از رایجترین پاسخ ها تغذیه اسـت، تغذیه پرکالری پر از گوشت و لبنیات. هلند یکی از بزرگترین تولید کنندگان و مصرف کنندگان لبنیات در دنیاست.

 

 

اما این مطمئنا نمی‌تواند تنها دلیل باشد، دگیر کشور های اروپایی هم در دو قرن گذشته از نظر تغذیه و سطح زندگی رشدکرده اند اما شهروندانشان مثل هلندی ها سر بـه آسمان نمی سایند.

دلیل قد بلند بودن زنان هلندی

پاسخ دیگر ژنتیک اسـت. تردیدی نیست کـه بلندی قد وراثتی اسـت و تا کنون حدود ۱۸۰ ژن شناخته شده اند کـه در اندازه قد نقش دارند.علاوه بر این تحقیقات ژنتیکی نشان داده اند کـه هلندی ها قابلیت ژنتیکی زیادی برای قد بلندی دارند. اما موضوع این اسـت کـه با ژنتیک نمیتوان سرعت افزایش قد هلندی ها را توضیح داد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین پورن استار جهان | عکس های داغ از زنان سکسی دنیا «۱۸+»

 

تصاویر سکسی دختران هلندی

پزشک گرت استالپ متخصص سلامت جمعیت در دانشکده بهداشت و طب حاره اي لندن یکی از کسانی اسـت کـه در آرشیو هاي‌ هلند بـه دنبال جواب متفاوتی گشته اسـت.

تصاویر سکسی دختران هلندی | 5 دلیل جذابیت زنان کشور هلند

 

بررسی زندگی نزدیک بـه چهل هزار هلندی کـه بین سال هاي‌ ۱۹۳۵ تا ۱۹۶۷ در شمال هلند زندگی کرده اند و پدر و مادرشان هم هلندی بود نشان داد کـه مردان بلندقدتر بیشتر بچه دار شده اند با این کـه این مردان طبق معمول در سن بالاتری بچه دار شده اند.

 

 

زنان قدبلند هلندی بـه اندازه مردان در فرزند آوری موفق نبوده اند، در عوض آن ها کـه قامتی متوسط داشتند بیشتر از هموطنان کوتاه یا بلندقدترشان بچه دار شده اند، متخصصان می‌گویند شاید بـه این دلیل کـه برای زنان بلندقد یافتن زوج دشوارتر اسـت.

 

 

اما بر عکس، در آمریکا بین سال هاي‌ ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۰؛ مردانی کـه قامتی متوسط داشتند بیشتر از مردان بلندقد و کوتاه قد و زنان کوتاه قدتر بیشتر از بقیه زنان بچه دار شده اند.

معایب زندگی در کشور هلند

 

از این رو پزشک ستالپ انتخاب طبیعی را بـه عنوان توضیح قدبلندی هلندی ها مطرح کرده اسـت.هلندی هاي‌ قدبلندتر فرزندان بیشتری دارند و از این رو بیشتر ژن هاي‌ خودرا بـه نسل هاي‌ بعدی منتقل میکنند اما در آمریکا بر عکس اسـت.دانشمندان می‌گویند این نشان می‌دهد هنوز در قرن بیست و یکم انتخاب طبیعی در تغییر ویژگی هاي‌ جمعیتی انسان نقش دارد.

 

معایب زندگی در کشور هلند

 از معایب کشور هلند، هزینه زندگی بالاست. متوسط هزینه زندگی در هلند زیاد اسـت اما بـه دلیل سطح درآمد بالا، زندگی دراین کشور مقرون بـه صرفه اسـت. شهرهایی مانند روتردام و لاهه و آمستردام از بهترین شهرها برای زندگی دراین کشور هستند.

 

هزینه زندگی در هلند برای دانشجویان شامل هزینه اقامت، غذا، حمل و نقل، کتاب، لباس و فعالیت هاي‌ اوقات فراغت اسـت و برای پوشش این هزینه ها ماهانه 800 تا 1200 یورو نیاز دارید. همچنین میانگین قیمت اجاره در هلند در حال حاضر بین 810 تا 1020 یورو در ماه برای یک آپارتمان یک خوابه و بین 1250 تا 1660 یورو در ماه برای یک آپارتمان سه خوابه اسـت.

 

دریک جمع بندی کلی، هزینه تخمینی یک خانواده چهار نفره ماهانه 3000 یورو بدون اجاره اسـت و هزینه هاي‌ ماهانه یک نفر بدون اجاره حدود 800 یورو تخمین زده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: تصاویر برهنه و سکسی سحر همسر میلاد حاتمی «18+»

 

لختی عکس هلندی

تصاویر سکسی دختران هلندی 

زنان و دختران هلندی علاوه بر جذابیت اندام بسیار زیبایی دارند و بسیار بلند قد هستند همچنین این کشور بـه کشور گل ها مشهور اسـت و بـه دلیل اب و هوای خوب زیبایی زنان و دختران کشور هلند چند برابر شده اسـت. 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات