عکس های لختی دختران افغانی  + در مورد کشور افغانستان 

کشور افغانستان یکی از کشور های بسیار بزرگ اسیایی اسـت کـه دختران و زنان زیبایی دارد و چند تا از این زنان در هالیوود و کشور های بزرگ رونمایی و بـه قدرت رسیدند در ادامه با 10 عکس سکسی دختران و زنان افغانستانی «+لختی و داغ» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس های لختی دختران افغانی 

در ماه اوت سال گذشته، در بین صحنه‌هاي‌ تکان‌دهنده کـه مردم برای گریختن بـه فرودگاه کابل هجوم آورده بودند، چشم جهان بـه افغانستان دوخته شد. امروز، توجه جهانی بـه جای دیگری معطوف شده اسـت در حالی کـه میلیون ها افغانستانی با یک بحران بشردوستانه مواجه هستند.

10 عکس هات دختران و زنان افغانستانی «+لختی و داغ»

کمیساریا، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد، همان‌ گونه بر حمایت از میلیونها افغانستانی کـه با مناقشات و بیجاشدگی مواجه هستند، متمرکز اسـت. اما سازمان‌هاي‌ بین‌ المللی، از جمله سازمان ملل متحد، بـه بودجه بیشتری برای کاهش درد و رنج در آنجا نیاز دارند.پنج نکته در مورد افغانستان و اقدامات ما جهت کمک‌رسانی کـه باید بدانید:

 

 

بیشتر بخوانید: عکس های لختی از زنان کره جنوبی «+هات و داغ»

 

در مورد کشور افغانستان 

افغانستانی‌ها یکی از بزرگ‌ترین جمعیت‌هاي‌ جهان را تشکیل میدهند کـه بر اثر مناقشات و نقض حقوق بشر خانه‌هاي‌ خودرا ترک کرده‌اند.افغانستانی‌ها از سال 1979 میلادی شروع بـه ترک کشور خود کردند. در حالی کـه بسیاری از انها بـه کشور خود بازگشته‌اند، تعداد 2.3 میلیون پناهنده افغانستانی ثبت شده در منطقه حضور دارند کـه اکثراً در کشور های همسایه، یعنی پاکستان و ایران سکونت دارند. 180؛000 افغانستانی دیگر نیز از آغاز سال 2021 در منطقه تقاضای پناهندگی کرده‌اند.

3.5 میلیون افغانستانیِ دیگر بـه دلیل مناقشات در داخل کشور خود بیجا شده اند، از جمله بیش از 800,000 نفر کـه از ماه ژانویه سال 2021 میلادی بـه ناچار خانه‌هاي‌ خودرا ترک کردند کـه اکثر این افراد در جنگی کـه بین ماه مه و اوت سال 2021 رخ داد بیجا شدند.

درسال گذشته، التیام وضعیت امنیتی دربخش‌هایي از افغانستان بـه بسیاری از مردم اجازه داد تا بـه خانه‌هاي‌ خود بازگردند. اما این افراد پس از بازگشت، اغلب با خانه‌هاي‌ آسیب دیده یا ویران شده، زیرساخت هاي‌ جنگ‌زده و کمبود شغل مواجه می شوند. در عین حال، برخی مناطق شاهد خشونت هاي‌ پراکنده و موارد بیجا شدگی‌ جدید بوده‌اند. زمین لرزه ماه ژوئن در جنوب شرق کشور و بـه دنبال ان پس لرزه‌هاي‌ پی در پی بسیاری را بی خانمان نمود.

 

اقدامات کمیساریا: ما درسال 2021 بـه 1.1 میلیون فرد کمک کردیم، بـه ویژه با ارائه لوازم زمستانی مانند اقلامی برای سرپناه، پتو و سوخت برای پخت و پز. ما همچنین از کشور های همسایه برای کمک بـه پناهندگان افغانستانی حمایت کردیم. برای افرادی کـه بـه انتخاب خود تصمیم بـه بازگشت بـه خانه‌هایي کـه قبلاً ترک کرده بودند گرفتند، جهت تعمیر یا بازسازی این منازل پول نقد و برای تامین معیشت این افراد، پروژه‌هایي ایجاد کرده‌ایم. درسال 2022 تاکنون ،ما بـه 560؛000 فرد کمک نقدی و انواع دیگر کمک‌ها را ارائه کرده‌ایم، در عین حال 2.5 میلیون افغانستانی از پروژه‌هاي‌ زیرساختی ما مانند مدارس، مراکز اجتماعی، سیستم‌هاي‌ آبرسانی و مراکز بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

 

در مورد سختی های زنان و مردان افغانستان

اقتصاد افغانستان در سالی کـه گذشت فروپاشید. ترکیب خشکسالیِ طولانی مدت، افزایش قیمت مواد غذایی و از دست رفتن مشاغل، حدود 25 میلیون افغانستانی را بـه سمت فقر سوق داده اسـت، بـه گونه‌اي کـه بیش از نیمی از مردم اکنون برای گذران زندگی بـه کمک‌هاي‌ بشردوستانه وابسته هستند. کمک‌هاي‌ خارجی جهت برنامه‌هاي‌ توسعه قویا متوقف شده اسـت.

 

اکنون سه چهارم درآمد مردم صرف مواد غذایی می شود. شش میلیون نفر در آستانه قحطی قراردارند و یک میلیون کودک با سوءتغذیه شدید مواجه هستند.

 

در حالی کـه زمستان گذشته از یک بحران گسترده گرسنگی جلوگیری شد، قیمت مواد غذایی همان‌ گونه رو بـه افزایش اسـت کـه علت ان تا حدودی بـه جنگ در اوکراین مربوط می شود؛ درعین حال درآمد خانواده‌ها همان‌ گونه روند نزولی دارد.

 

افغانستان در حال حاضر یکی از دشوارترین کشور های جهان برای شناسایی بـه عنوان یک زن اسـت. ناامنی سیاسی و اقتصادی، نابرابری تحصیلی، خشونت جنسی و بهداشت ضعیف در بین زنان و کودکان افغان فراگیر اسـت. با این وجود، هنگامی کـه زنان بـه ابزارهای حرفه اي و اقتصادی قدرتمند مجهز شوند، میتوانند زندگی خودرا بدون توجه بـه شرایط تغییر دهند.

 

بیشتر بخوانید: باسن بزرگ و سینه های درشت زنان آمریکایی «+عکس داغ»

 

 

چرا زنان افغانی آسیب پذیرند‌؟

ما برای خدمت بـه زنان آسیب پذیر در افغانستان سریع عمل می کنیم و بـه کمک شـما احتیاج داریم.در حال حاضر 90 درصد زنان در ولایت هرات زیر خط فقر زندگی می‌کردند. این منطقه همچنین دارای بالاترین میزان خشونت خانگی در کل کشور اسـت. تخریب و استرس ناشی از زلزله وضعیت را برای زنان تشدید می‌کند.

 

بیش از 2000 کشته و هزاران زخمی دیگر گزارش شده اسـت کـه اکثر انها زن و دختر هستند. 100 درصد خانه ها در منطقه زنده جان ویران شدند. در نتیجه، حدود 300000 نفر آواره شده اند.

 

ما با شرکای محلی برای ارائه سرپناه، لباس، بسته هاي‌ بهداشتی و خدمات بهداشت روانی کار می کنیم. ما را در رسیدن بـه زنان در زمان نیاز یاری کنید.هدیه اضطراری شـما بـه شرکای محلی ما در هرات کمک میکند تا در کوتاه مدت بـه زنان کمک کنند:

کیت هاي‌ بهداشتی شامل صابون و پدهای قاعدگی قابل استفاده مجدد

پتو و لباس گرم

حمایت روانی اجتماعی و مشاوره تروما

حمایت از زنان دارای معلولیت

 

10 عکس هات دختران و زنان افغانستانی «+لختی و داغ»

حمایت شـما همچنین بـه زنان آسیب دیده از این زلزله ها در طولانی مدت کمک خواهد کرد. برنامه‌هاي‌ ما شامل مشارکت دادن زنان در تلاش‌هاي‌ بازسازی، ارائه فرصت‌هاي‌ اقتصادی و آغاز برنامه امضای زنان قوی تر، ملل قوی تر درسال 2024 اسـت.

 

 

خشونت های جنسی به زنان افغانی

در افغانستان مدرن، چشم انداز اجتماعی و اقتصادی زنان افغان بدتر شده اسـت:ناامنی اقتصادی، خشونت جنسی و کمبود منابع بهداشتی در بین زنان افغان بـه دنبال از بین رفتن آزادی‌ها و حمایت‌هایشان فراگیر شده اسـت.

 

خشونت خانگی، ازدواج زودهنگام و اجباری، و آدم ربایی شایع اسـت، بدون پاسخگویی برای عاملان.

تا فوریه 2023؛ یونسکو گزارش می‌دهد کـه 2.5 میلیون دختر و زن جوان در سن مدرسه در افغانستان بـه مدرسه نمیروند.

ممنوعیت درسال 2022 توسط دولت بالقوه باعث شد 1.2 میلیون نفر از دسترسی بـه کالج و مدارس متوسطه محروم شوند.

پس از بازرسی افغانستان توسط دولت واقعی، مرکز آموزشی ما ممنوع شد و این برای من بسیار دردناک بود.

 

خروج نیروهای خارجی و روی کار آمدن دولت بالقوه نیز اقتصاد کشور را تضعیف کرده اسـت. ترکیب خشکسالی هاي‌ شدید، از بین رفتن خدمات دولتی و قطع خدمات کمک هاي‌ خارجی نیز باعث شده اسـت کـه بیش از 70 درصد افغان ها برای تامین غذای خانواده هاي‌ خود و خرید مایحتاج روزانه با مشکل مواجه شوند. بر اساس برآوردهای برنامه توسعه سازمان ملل 97 درصد در دسترس خطر زندگی زیر خط فقر هستند.

 

 

10 عکس هات دختران و زنان افغانستانی «+لختی و داغ»

زنان افغان و سازمان‌هاي‌ حقوق زنان در گفت‌وگو‌هاي‌ خود تجارب خودرا در دولت جدید بالقوه افغانستان شرح میدهند و امیدهای خودرا برای آینده بیان میکنند. بـه قول خودشان، زنان افغان دراین گزارش خواستار حقوق زنان، مشارکت در زندگی عمومی، کمک فوری اقتصادی، و از جامعه جهانی برای همبستگی با آن ها هستند.گزارش: “کجا می‌روم و کجا هستم” – فرصت ها و چالش هاي‌ شخصی و حرفه اي مدافعان حقوق بشر زن افغان در خارج از افغانستان

 

عکس های جذاب دختران افغانی

در بحبوحه حقوق زنان کـه در سرتاسر کشور تضعیف میشود، ما همان‌ گونه شاهد استحکام قابل توجهی در بین زنانی هستیم کـه بـه آن ها خدمت می کنیم و برای خودکفایی و استقلال مالی تلاش میکنند.

 

از سال 2002؛ ما در پنج ولایت افغانستان فعالیت داشته ایم. شرکت‌کنندگان برنامه زنان قویتر، ملل قویتر «SWSN» آموزش‌هاي‌ حرفه‌اي برای مشاغلی مانند دامداری، خیاطی و بافندگی، شرکت در گروه‌هاي‌ پس‌انداز و خودیاری دریافت می کنند، و یاد می گیرند کـه در کسب‌وکار خود با دریافت کمک هزینه‌ها، سرمایه‌گذاری کنند.

 

بیشتر بخوانید: عکس های داغ اونجای زنان که علاقه ای به شیو کردن ندارند!!

 

هات ترین دختران افغان

از طریق این برنامه درسی، انها برای دریافت درآمد و سرمایه گذاری در پس انداز خود آماده می شوند. آن ها همچنین توسط کارکنان محلی در مورد نحوه پذیرش و دفاع از حقوق خود، تأثیرگذاری بر تصمیم گیری درخانواده خود و ایجاد تغییرات اجتماعی در جوامع خود آموزش میبینند.

افغان یا همان دختران و زنان کشور افغانستان درکنار هم تونستند بسیار قوی باشند انها با تمام اسیب پذیری ها اغلب صورت و اندام گندمی رنگ و بسیار زیبایی دارند ودر دل سختی ها تونستند زیبایی خودرا بـه تمام جهان نشان دهند بـه امید روزهای خوب و پر از ارامش برای همه ی ي دنیا .10 عکس هات دختران و زنان افغانستانی «+لختی و داغ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل