فرشاد احمد زاده کیست؟ + اینستاگرام فرشاد احمد زاده

این پست درباره بیوگرافی فرشاد احمدزاده Farshad Ahmadzadeh است. فرشاد احمدزاده متولد 1 مهر 1371 در شهرستان ارومیه می باشد. احمدزاده در حال حاظر در تیم فوتبال سپاهان و در پست هافبک و وینگر بازی می کند.  با ادامه این پست با سایت همراه باشید.

فرشاد احمد زاده کیست؟

فرشاد احمد زاده کیست؟

فرشاد احمدزاده متولد 1 مهر 1371 در شهرستان ارومیه می باشد. احمدزاده در حال حاظر در تیم فوتبال سپاهان و در پست هافبک بازی می کند.

احمد زاده دارای دیپلم ادبیات بوده و به علت علاقه خیلی زیادی که به فوتبال داشته ادامه تحصیل نداده است.

از 12 سالگی به مدرسه فوتبال رفت و بعد از حضور در مسابقات مدارس در مشهد، به اردوی تیم ملی دانش آموزی هم دعوت شده ولی در این اردو ، خط خورد. فرشاد به طور حرفه ای از باشگاه مقاومت ارومیه از سال 1383 فوتبالش را آغاز نمود، آنگاه از سال 1387 به صنام و بعد در سال 90 به جوانان داماش گیلان پیوست.

احمد زاده در سال 1390 – 1391 به تیم پارسه پیوست و بعد به عنوان سهمیه زیر 23 سال و با نظر  سرمربی وقت آن زمان یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس جذب شد.

احمد زاده در تابستان 1392 به تیم تراکتور تبریز  برای گذران سربازی پیوست. در فصل دوم یعنی سال 92 – 93 باری اولین بار در ترکیب اصلی این تیم در مقابل ذوب آهن قرار گرفت.

احمد زاده بعد از طی کردن مدت سربازی دوباره در سال 1394 به باشگاه فوتبال پرسپولیس بازگشت و در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

او در  تیر ماه سال 1397 باعقد دقرار دادی به تیم فوتبال شلاسک وروتسواف لهستان پیوست بعد از گذران قرارداد دوباره به تیم پرسپولیس باز گشت . 

عملکرد ضعیف او در باشگاه باعث جدایی او از پرسپولیس شد و او در نیمه فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران  سال 1399 – 1398 به تیم فولاد خوزستان پیوست.

در 2 شهریور 1400 و پیش از آغاز لیگ بیست و یکم این بازیکن با قراردادی 3 ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

او در 3 شهریور 1400 از طرف دراگان اسکوچیچ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. 

 

اینستاگرام فرشاد احمد زاده

اینستاگرام فرشاد احمد زاده

فرشاد احمد زاده در صفحه اینستاگرام خود 1.2 میلیون دنبال کننده دارد و 59 پست منتشر کرده است.

 

عکس های جدید فرشاد احمد زاده

عکس های جدید فرشاد احمد زاده

عکس های جدید فرشاد احمد زاده

عکس های جدید فرشاد احمد زاده

عکس های جدید فرشاد احمد زاده  

 

❤️ 📝 بیوگرافی های پیشنهادی

😍 چقدر خوشت اومد !

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات