فرم تحلیل بازی بنفیکا و اینتر (لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر 1402) شارژ هدیه

فرم تحلیل بازی بنفیکا و اینتر (لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر 1402) شارژ هدیه

 

فرم تحلیل بازی بنفیکا و اینتر (لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر 1402) شارژ هدیه بنفیکا و اینترمیلان برای چهارمین بار درسال 2023 بـه مصاف هم رفتند کـه روز چهارشنبهدر ورزشگاه دالوز در لیگ قهرمانان اروپا بـه مصاف هم می‌روند. در تکرار مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته، بنفیکا وارد این مرحله شد کـه قبلا حذف شده بودو اینتر جایگاه خودرا در مرحله حذفی قطعی کرده اسـت، اما موقعیت هاي‌ گروهی همان‌ گونه می‌تواند برای هردو بسیار مهم باشد.

 

پیش نمایش مسابقه

در حالی کـه پیشرفت در حال حاضر فراتر از انها اسـت، بنفیکا بـه دنبال این خواهد بود کـه یک دوره گروهی پوسیده رابا حداقل حفظ یک جایگاه در لیگ اروپا بـه اتمام برساند و با انجام اینکار، تنها تیمی نباشد کـه امتیاز صفر را بـه اتمام برساند.

 

 

درکنار رویال آنتورپ، بنفیکا تنها تیم دیگری اسـت کـه هنوز پس از چهار شکست از چهار شکست، هنوز در مرحله گروهی یک امتیاز کسب نکرده اسـت.شکست 2-0 در خانه مقابل ردبول سالزبورگ در روز اول بـه این معنی اسـت کـه بنفیکا احتمالاً باید نتایج خودرا دراین هفته بهتر کند و سپس در روز ششم اتریشی ها را شکست دهد و مقام سوم را کسب کند.

 

فرم اروپایی انها کاملاً در تضاد با تأثیرگذاری آن ها در داخل کشور اسـت، جایی کـه انها در حال حاضر بـه لطف پیروزی اخیر مقابل اسپورتینگ لیسبون در دربی شدید خود، در صدر جدول قراردارند.

 

ان بازگشت دراماتیک دیرهنگام باعث شد کـه انها دو گل در زمان مصدومیت بـه ثمر برسانند تا هر سه امتیاز را بـه دست آورند و پیروزی در 32 بازی آخر تاکا د پرتغال در آخر هفته بـه این معنی اسـت کـه انها هنوز از روز اول فصل در داخل کشور شکست نخورده اند.

فرم تحلیل بازی بنفیکا و اینتر (لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر 1402) شارژ هدیه

صرف نظر از این کـه این جا چه اتفاقی می‌افتد، ساختار گروه بـه این معنی اسـت کـه با پیروزی مقابل رئال سوسیداد در روز ششم، اینتر در صدر جدول قرار میگیرد، چه از نظر امتیازی و چه بـه صورت رودررو.

اگر چه بهتر کردن نتیجه رئال شاید برای اینتر مهمتر باشد، زیرا انها از نظر تفاضل گل عقب هستند، اما سیمونه اینزاگی با بازگشت بـه زمین جایی کـه در آوریل 2-0 پیروز شد، امیدوار اسـت کـه تیمش را بـه یک پیروزی دیگر مقابل بنفیکا برساند.

 

برد 1-0 اینتر برعکس، بنفیکا را بسیار خوشحال کرد، زیرا در روزی دیگر، نراتزوری بـه اسانی می توانست 5 یا 6 گل بـه ثمر برساند.این برد بـه آن ها کمک کرد تا برای نخستین بار از فصل 10-2009 در چهار بازی اول خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده باشند – فصلی کـه ژوزه مورینیو آن ها را بـه افتخار رساند.

فرم تحلیل بازی بنفیکا و اینتر (لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر 1402) شارژ هدیه

اینتر نیز در فرمی باورنکردنی وارد این مسابقه می شود، زیرا با تساوی خارج از خانه مقابل رقبای عنوان قهرمانی، یوونتوس روند عالی 10 بازی بدون شکست خودرا حفظ کرد کـه باعث 8 برد آن ها شد.

 

شکست شوک‌آور از ساسولو تنها عیب اینتر پس از 17 بازی در تمامی رقابت‌ها اسـت، زیرا ان‌ها برای نخستین بار در 12 بازی یکشنبه شب از عقب افتادن عقب ماندند ودر ورزشگاه آلیانز بـه تساوی رسیدند.

 

اخبار تیم

راجر اشمیت، سرمربی ؛ تیم نسبتاً قوی بنفیکا را در آخر هفته انتخاب کرد، علیرغم این کـه طرفداران زیادی در جام حذفی بودند.میزبان همچنین توانست پس از مصدومیت از اورکون کوکچو استقبال کند و هافبک ترکیه اي در 12 دقیقه بازی کوتاهی انجام داد.

 

خوان برنات نیز بـه بازگشت نزدیک‌تر می شود، اما الکساندر باه ؛ مدافع کناری،پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران هنوز آماده نیست.وینگر دیوید نرس ​​نیز غایب اسـت، بنابر این آنخل دی ماریا و رافا سیلوا قرار اسـت در مناطق وسیع برای بنفیکا شروع کنند.

فرم تحلیل بازی بنفیکا و اینتر (لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر 1402) شارژ هدیه

الساندرو باستونی غایب بزرگ اینتر پس از مصدومیت ساق پا اسـت کـه باعث شد او بازی هاي‌ ملی اخیر ایتالیا را از دست بدهد و وی را برای یک ماه از میادین دور کرد.این یکیدیگر از مصدومیت‌هاي‌ دفاعی بود کـه اینزاگی پس از این کـه مشکل ترسناک زانوی بنجامین پاوارد وی را کنار گذاشت، باید با ان برخورد کند، اما خوان کوادرادو روز یکشنبه مقابل باشگاه سابقش یووه بازگشت .

 

این مدافع راست کلمبیایی نخستین بازی خودرا پس از دو ماه دور از نیمکت انجام داد و با توجه بـه اصرار اینزاگی در چرخش مدافعان کناری خود دراین رقابت ها، میتواند بازگردد.

 

فدریکو دیمارکو اغلب در مرحله گروهی استراحت می‌کند و کارلوس آگوستو بـه میدان می‌آید و این می‌تواند یکی از معدود اصلاحات تیم باشد کـه ممکن اسـت تا حد زیادی شبیه بـه اصلاحاتی باشد کـه مقابل یوونتوس بـه میدان رفت.

 

الکسیس سانچز پس از از دست دادن بازی یکشنبه بـه دلیل دو بار بازی برای شیلی در تعطیلات ملی باید بـه ترکیب برگردد.

فرم پیش بینی بازی بنفیکا و اینتر «لیگ قهرمانان اروپا، 7 آذر»

ترکیب احتمالی بنفیکا:

تروبین; آنتونیو سیلوا، اوتامندی، موراتو؛ ژائو نئوس، فلورنتینو لوئیس، ژوائو ماریو، اورسنس; دی ماریا، موسا، رافا سیلوا

 

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

سامر; دارمیان، دی وریج، آسربی; کوادرادو، بارلا، فراتسی، کالهان اوغلو، کارلوس آگوستو؛ تورام، مارتینز

 

می گوییم: بنفیکا 0-1 اینترمیلان

یک کمپین پوسیده می‌تواند برای بنفیکا ادامه پیدا کند، زیرا آن ها با یک تیم اینتر در فرم نیرومند روبه‌رو می‌شوند.بنفیکا علیرغم شروع خوب خود در داخل کشور، کیلومترها دورتر از ان در قاره نگاه کرده اسـت، بـه خصوص در مسیر معکوس کـه نراتزوری باوجود امتیاز کم، کاملاً مسلط بودند، و هر نوع تکرار در این جا همان نتیجه را بـه همراه خواهد داشت.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات