فرم پیش بینی بازی آروکا و اسپورتینگ «لیگ برتر پرتغال، 10 مارس 2024»

فرم پیش بینی بازی آروکا و اسپورتینگ «لیگ برتر پرتغال، 10 مارس 2024»

 

فرم پیش بینی بازی آروکا و اسپورتینگ «لیگ برتر پرتغال، 10 مارس 2024» اسپورتینگ سی پی – اس کی استورم گراتس: گروه D – لیگ اروپا 2023/24اسپورتینگ سی پی روز یکشنبه بـه مصاف آروکا خواهد رفت آروکا روز یکشنبه در یکیدیگر از دورهای رقابت هاي‌ لیگ برتر 2023-2024 در ورزشگاه مونیسیپال د آروکا میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود .

 

تیم میزبان در حال حاضر از فرم خوبی برخوردار اسـت و بـه تلاش خود برای فوتبال قاره ادامه می‌دهد. انها در آخرین مسابقه خود با چهار بازیکن مختلف از جمله رافا موخیکا، بهترین گلزن تیم، کـه یک دوبنده را بـه ثمر رساند، چووز رابا نتیجه 5-1 تخریب کردند.

 

آروکا با 34 امتیاز از 24 بازی در رده هفتم جدول رده بندی لیگ قرار دارد و بـه دنبال ادامه روند پیروزی هاي‌ خود در آخر هفته اسـت.اسپورتینگ تاکنون از یک کمپین درخشان لذت برده اسـت و همان‌ گونه در جستجوی قهرمانی در لیگ برتر اسـت. آن ها آخرین بازی خود در لیگ رابا نتیجه 3-2 شکست دادند و پس از تساوی 1-1 مقابل تیم سری آ آتالانتا در نخستین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در روز چهارشنبه بـه مصاف هم رفتند.

 

میهمانان با 59 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قراردارند. انها یک امتیاز بالاتر از بنفیکای رده دومی هستند ودر روز یکشنبه بـه دنبال افزایش این فاصله هستند.

آروکا و اسپورتینگ لیسبون رودررو و شماره های کلیدی

16 دیدار بین آروکا و اسپورتینگ انجام شده اسـت. میزبان فقط یکی از این بازی ها را برده اسـت در حالی کـه میهمان 14 بار پیروز شده اسـت. یک تساوی بین دو تیم انجام شده اسـت.میهمان در سه بازی اخیر خود دراین بازی شکست نخورده اسـت.

 

میزبان در سه بازی اخیر خود دراین بازی کلین شیت نکرده اسـت.اسپورتینگ با 66 گل پرگل ترین تیم پرتغال دراین فصل اسـت.آروکنزها در 5 بازی اخیر خود در لیگ، کلین شیت نداشته اند.شیرها دراین فصل دو بار در لیگ شکست خورده اند کـه هردو شکست در خارج از خانه رخ داده اسـت.

 

پیش بینی آروکا و اسپورتینگ لیسبون

آروکا در پی پیروزی هاي‌ متوالی اسـت و اکنون از هفت بازی اخیر خود در شش بازی پیروز شده اسـت. آن ها تنها یک بازی از هفت بازی اخیر خانگی خودرا باخته اند و امیدوارند کـه این آخر هفته نتیجه مثبتی کسب کنند.

 

اسپورتینگ در 10 بازی بدون باخت درخشان اسـت و هفت برد در ان دوره کسب کرده اسـت. اگر چه هردو تیم در بهترین فرم قراردارند، اما تیم میهمان تیم قدرتمندتر پیش از بازی یکشنبه هستند و باید در این جا بـه برتری برسند.

 

پیشبینی : آروکا 1-2 اسپورتینگ لیسبون

فرم پیش بینی بازی آروکا و اسپورتینگ «لیگ برتر پرتغال، 10 مارس 2024»

نکات شرط بندی آروکا در مقابل اسپورتینگ لیسبون

  • نکته 1 – نتیجه: اسپورتینگ لیسبون برنده شد
  • نکته 2 – گلها – بیش از / کمتر از 2.5 – بیش از 2.5 گل «هفت بازی از 8 بازی اخیر میزبان بیش از 2.5 گل زده شده اسـت»
  • نکته 3 – هردو تیم برای گلزنی: بله «هردو طرف در 5 بازی از 7 بازی اخیر خود موفق بـه گلزنی شده اند»

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات