فرم پیش بینی بازی استون ویلا و چلسی

فرم پیش بینی بازی استون ویلا و چلسی

فرم پیش بینی بازی استون ویلا و چلسی حذفی انگلیس 7 فوریه 2024 بازی استون ویلا و چلسی چه زمانی برگزار میشود و چه ساعتی شروع میشود؟ دیدار استون ویلا و چلسی چهارشنبه 7 فوریه 2024 – ساعت 20:00 «بریتانیا» برگزار میشود .از کجا میتوانم بلیط بازی استون ویلا و چلسی را تهیه کنم ؟ برای اطلاع از آخرین اطلاعات بلیط، بـه وبسایت رسمی هر تیم مراجعه کنید

 

استون ویلا و چلسی در کدام کانال تلویزیونی در بریتانیا پخش میشود؟ بی‌بی‌سی و آی‌تی‌وی حقوق بازی‌هاي‌ جام حذفی را بـه اشتراک می گذراند، بنابر این ارزش بررسی برنامه‌هاي‌ بازی‌هاي‌ استون ویلا و چلسی را دارد.

 

کجا میتوانم بازی استون ویلا و چلسی را در بریتانیا پخش کنم؟ درصورت پخش تلویزیونی از بی‌بی‌سی، بازی استون ویلا و چلسی می تواند بـه صورت زنده در آی پلیر بی‌بی‌سی و وب‌سایت و برنامه ورزش بی‌بی‌سی پخش شود. درصورت پخش تلویزیونی از ITV، مسابقه می تواند بـه صورت زنده از ITVX پخش شود

 

پیش بینی

اونای امری و استون ویلا در آخر هفته با شکست 5-0 شفیلد یونایتد ته جدولی در برامال لین بـه مسیر بازگشتند ودر نیمه اول با نتیجه 4-0 پیش افتادند. بدخواهان اخیراً نسبتاً ناسازگار بوده اند، زیرا آن ها برای یک چهار رتبه برتر در لیگ برتر رقابت می‌کنند.

 

در تمام رقابت‌ها تاکنون دراین فصل، چلسی 14 بازی را در 90 دقیقه از 31 برد بـه دست آورده اسـت. از این 12 برد، چهار برد در برابر حریفان EFL و پنج بازی دیگر با اختلاف یک گل بـه دست آمده اسـت. با برتری خانگی و مقابل تیمی بدون ثبات، ویا باید برای پیروزی در این جا حمایت شود.

استون ویلا و چلسی نمی‌توانند فرم متضاد تری برای بازی چهارشنبه شب در دور چهارم جام حذفی در ویلا پارک داشته باشند. تیم میزبان با شکست دادن 5-0 شفیلد یونایتد در خانه در آخر هفته، با 5 بازیکن مختلف در برگه امتیازات و تمامی گل‌ها تا دقیقه 47 بازی، پس از شکست غیرمنتظره خانگی مقابل نیوکاسل، برگشتند.

 

پس از نتایج ضعیف در لیگ، کـه همگی از باخت 3-2 آن ها مقابل منچستریونایتد در روز باکسینگ دی نشات میگرفت، این یک بازگشت بسیار مورد نیاز برای شکل گیری بود. همچنین بازگشت بـه فرم گلزنی برای این تیم بسیار خوشایند بود زیرا انها در چهار بازی قبلی خود فقط دو گل بـه ثمر رسانده بودند، با دو تساوی 0-0 در میان چهار بازی قبلی خود قبل از شکست بلیدز در آخر هفته.

فرم پیش بینی بازی استون ویلا و چلسی

در مقابل، چلسی با دو نمایش ضعیف و شکست سنگین در لیگ برتر وارد این بازی شد. فینالیست هاي‌ جام کارابائو پس از پیروزی بزرگ 6-1 مقابل میدلزبورو در بازی دوم نیمه نهایی ان رقابت ها توسط ویا برگزار شد، اما از ان زمان 4-1 بـه لیورپول «کـه در فینال جام کارابائو بازی خواهد کرد» شکست خوردند و سپس یک شکست 4-2 در خانه ولوز در آخر هفته دنبال شد.

 

با توجه بـه این کـه جام ها تنها شانس واقعی خودرا برای یک فصل موفق بـه چلسی ارائه می‌دهند، فشار روی مائوریسیو پوچتینو و تیم گرانقیمت او برای ماندن دراین رقابت ها اسـت و من فکر میکنم کـه این بـه یک بازی آزاد منجر می‌شود زیرا نمی‌توانم ببینم کـه چلسی بتواند دراین رقابت ها بماند.

 

ویا را بیرون نگه دارید، و بـه طور مشابه، ویا دراین فصل مستعد دریافت گل در ضد حمله بـه نظر میرسد. برنده این تساوی یک تساوی خانگی در دور پنجم در برابر برنده بازی لیدز یونایتد و پلیموث آرگیل سه شنبه شب خواهد داشت.

 

استون ویلا – چلسی یک امتیاز کلیدی

استون ویلا در 5 بازی اخیر خود تنها 3 گل دریافت کرده اسـت کـه همه ی آن ها در شکست خانگی 3-1 اخیر خود مقابل نیوکاسل یونایتد بـه دست آمده اسـت.پس از پیروزی هاي‌ پیاپی 1-0 مقابل من سیتی و آرسنال در ماه دسامبر، ویا در سه بازی آخر خانگی خود با شفیلد یونایتد بـه تساوی رسید، با اختلاف 3-2 برنلی را شکست داد و سپس 3-1 بـه نیوکاسل یونایتد کـه قبلا فقط یک برد دیگر را برده بود، شکست خورد. بازی خارج از خانه تمام فصل

 

ویا در هیچ یک از سه بازی اخیر مقابل چلسی شکست نخورده اسـت «دو برد، یک تساوی» اما هر سه بازی در استمفوردبریج برگزار شده اسـت. آخرین برد انها مقابل چلسی در خانه بـه می 2021 بازمی گردد.

 

چلسی در 5 بازی از 6 بازی اخیری کـه مقابل استون ویلا در ویلا پارک انجام داده اسـت، پیروز شده اسـت.آبی‌ها پس از دو شکست متوالی با چهار گل در لیگ برتر وارد این بازی می شوند، با شکست 4-1 مقابل لیورپول در آنفیلد و سپس 4-2 در خانه بـه وولوز در آخر هفته.

پیش بینی استون ویلا مقابل سی هلسی

بـه نظر می‌رسد شرط بندی ها فکر می‌کنند بازی استون ویلا و چلسی در بازی تکراری دور چهارم جام حذفی یک راهپیمایی برای شرورها خواهد بود، اما نگاه دقیق تر بـه این رکورد نشان میدهد کـه چلسی رکورد تاریخی بسیار خوبی در ویلا پارک دارد.

 

مشکل چلسی این اسـت کـه فرم فعلی انها افتضاح اسـت و رقابت هاي‌ جام حذفی بهترین امید آن ها دراین فصل اسـت، بنابر این فشار زیادی روی لندنی ها دراین بازی تکراری وجوددارد. پیشبینی ما در این جا برای استون ویلا و چلسی این اسـت کـه این بازی روند بازی هاي‌ کم گل بین این دو را کاهش دهد و هردو تیم گل بزنند و بیش از 2.5 گل در بازی وجود داشته باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل