فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی آلمان، 15 آذر 1402»

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی آلمان، 15 آذر 1402»

 

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی کشور آلمان، 15 آذر 1402» ،بوروسیا دورتموند روز چهارشنبه بـه MHPArena سفر خواهد کرد تا با اشتوتگارت با دیدار کند. DFB-Pokal مکان یک چهارم نهایی در خط.هر یک از طرف‌ها در رقابت‌هاي‌ امسال، حریفان لیگ برتر را دیده‌اند، در حالی کـه میزبان در دور قبل یونیون برلین را پشت سر گذاشته بود در حالی کـه میهمانان انها هوفنهایم را شکست دادند.

 

پیش نمایش مسابقه

اشتوتگارت پس از شروع نیرومند فصل در همه ی جبهه‌ها، و پس از رسیدن بـه نیمه نهایی رقابت‌هاي‌ فصل گذشته، تا این لحظه دو دور از DFB-Pokal را پشت سر گذاشته اسـت، چهارشنبه بـه جام حذفی بازخواهد گشت.

 

تلاش آن ها برای التیام این دوره در دور اول با سفر بـه بالینگن در ماه اوت آغاز شد و سباستین هونس تیم 39 اشتباهی مرتکب نشد و با پیروزی 4-0 بـه عنوان انزو میلوت، سیلاس همه ی یافت شدند شبکه.Wataru Endo و Serhou Guirassy،

 

مسابقه سخت تری با یونیون برلین در دور دوم در پایان اکتبر ایجاد کرد و Die Roten در زمین چمن خانگی پیروز شد، بـه عنوان دنیز اونداو تنها گل را در سکته نیمه بـه ثمر رساند تا بلیط تیمش را بـه مرحله یک هشتم نهایی برساند.

 

ان‌ها اکنون تمرکز خودرا بـه رقابت‌هاي‌ جام حذفی برمی‌گردانند، پس از یک روند مثبت در بوندسلیگا، با کسب 30 امتیاز از 13 بازی و صعود بـه رده سوم در لیگ برتر کشور آلمان با سه برد متوالی، اولا شکست دادن. رقیب مرحله یک هشتم نهایی چهارشنبه 2-1 قبل از تعطیلات بین المللی نوامبر در حالی کـه Undav و Guirassy گل هاي‌ خودرا بـه ثمر رساندند تا بوروسیا دورتموند را دست خالی بـه خانه بفرستند.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی آلمان، 15 آذر »

اشتوتگارت پس از بازگشت بـه میادین با پیروزی هاي‌ 2-1 و 2-0 بـه ترتیب برابر آینتراخت فرانکفورت و وردربرمن، با اونداو و گیراسی دوباره در برگه بازی مقابل دومی در آخر هفته، امیدوار اسـت بـه حرکت خود ادامه دهد و جایگاه خودرا در لیگ برتر حفظ کند. مرحله یک چهارم نهایی DFB-Pokal با دومین برد خانگی مقابل میهمانان چهارشنبه در همین چند ماه.

در همین حال، بوروسیا دورتموند با هدف انتقام از شکست لیگ قبل از تعطیلات و ادامه مسابقات جام حذفی سفر میکند، زیرا در دو دوره قبلی تنها در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی حضور داشته و پس از پنجمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام را بالای سر برده اسـت. تاریخچه آن ها در فصل 2020-21.

 

Die Borussen در دور اول سال جاری با سفر بـه شات ماینز درجه چهارم در ابتدای فصل آغاز شد و آن ها بـه اسانی پیشرفت کردند و با شکست 6-1 روبه‌رو شدند. همان طور کـه سباستین هالر درکنار گل هاي‌ جولیان برانت، .یوسفی موکوکو و دونیل مالن، مارسل سابیتزر

 

هوفنهایم هم تیمی برتر جهان سپس بین تیم ادین ترزیچ و مرحله یک شانزدهم ایستاد و Der BVB بر ان غلبه کرد آزمون سختی برای پیشرفت، پیروز شدن در پیروزی 1-0 در حالی کـه مارکو رویس در اواخر نیمه اول تک گل را زد.

 

مردان ترزیچ اکنون پس از یک بازی لذت بخش از زمان شکست مقابل میزبان چهارشنبه قبل از تعطیلات بین المللی، بـه بازی DFB-Pokal بازگشته اند، و ابتدا با یک بازی بـه بازی بازگشته اند. پیروزی 4-2 در لیگ مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ، قبل از پیروزی 3-1 خارج از خانه مقابل آث میلان سه شنبه گذشته بـه لطف گل هاي‌ رویس، جیمی باینو-گیتنز و برای تضمین حضور در گروه دو تیم برتر در گروه خود در لیگ قهرمانان.کریم ادیمی

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی آلمان، 15 آذر »

اخیراً با تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل بایر لورکوزن، رهبر شکست ناپذیر بوندسلیگا در آخر هفته، پیش از جولیان رایرسون بوروسیا دورتموند کـه توسط ویکتور بونیفیس در دقیقه 79 عقب نشینی می‌کند، اکنون بـه دنبال جبران برتری ماه گذشته مقابل اشتوتگارت خواهد بودو در صدر جدول قرار خواهد گرفت. MHPArena برای صعود بـه مرحله یک هشتم نهایی DFB-Pokal.

 

فقط مشتریان جدید بریتانیا «بـه استثنای NI». انحصاری موبایل حداقل سپرده 10 پوند. حداقل سهم 10 پوند حداقل شانس Evs. شرط رایگان در نخستین تسویه حساب هر شرط واجد شرایط اعمال میشود.

 

30 روز برای واجد شرایط بودن شرط هاي‌ رایگان 7 روز دیگر منقضی میشوند. شرط‌هاي‌ نقدی/رایگان اعمال نمی شوند. حساب & محدودیت روش پرداخت اعمال می‌شود. 1 پیشنهاد شرط رایگان بـه ازای هر مشتری، خانواده و amp; فقط آدرس IP 18+. قیمت ها بسته بـه نوسان ودر معرض بودن شرایط قانونی اعمال می‌شود. مسئولانه قمار کنید. BeGambleAware.org. #ad

 

اخبار تیم

در شرایطی کـه مدافع هیروکی ایتو بـه دلیل مصدومیت از میادین دور مانده اسـت، اشتوتگارت باید با یک ترکیب اصلی بدون تغییر بـه بازی جام حذفی چهارشنبه برسد. پیروزی آخر هفته مقابل وردربرمن، با ماکسیمیلیان میتلشتات دوباره در سمت چپ یک مدافع چهار درکنار شروع خواهد شد. دان-اکسل زاگادو، والدمار آنتون و پاسکال استنزل.

 

آن ها مطمئناً یک نیروی حمله خطرناک برای Der BVB دارند تا با ان مبارزه کنند، زیرا Serhou Guirassy با بـه ثمر رساندن 17 گل در 12 بازی در تمام رقابت هاي‌ این فصل، از جمله رکورد بالای 16 گل در 11 بازی بوندسلیگا، در صدر خط مقدم خواهد بود.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی آلمان، 15 آذر »

برایتون و amp; دنیز اونداو، بازیکن قرضی هوو آلبیون، کـه تنها در 11 بازی دراین کمپین 9 گل از خود برای Die Roten بـه ثمر رسانده اسـت، در حالی کـه سیلاس و کریس فوریچ حملات بیشتری ارائه خواهند کرد. پشتیبانی در تنظیمات 4-2-2-2.

فرم پیش بینی بازی اشتوتگارت و دورتموند «جام حذفی آلمان، 15 آذر »

بوروسیا دورتموند نیز مشابه آنچه در آخر هفته مقابل بایر لورکوزن انجام داد، با ژولین دورانویل و Felix Nmecha تنظیم شده اسـت کـه در اتاق درمان محصور بماند.

 

هالر امیدوار اسـت کـه بازگردد و از همان ابتدا بـه شکل 4-2-3-1 خود، پس از این کـه نیکلاس فولکروگ در آخر هفته بـه میدان رفت و کریم آدیمی، دانیل مالن ودر خط حمله بـه میدان رفت، پیشتاز باشد. یک i=1>گیو رینا در صورتی کـه بـه مارکو رویس و جولیان برانت استراحت داده شود، همه ی برای وارد شدن بـه یک سه تیم حامی مبارزه خواهند کرد.

 

در جاهای دیگر، امره کان و مارسل سابیتزر باید دوباره در موتورخانه شریک شوند، در حالی کـه نیکو اسلوتربک درصورت صلاح دید پس از کنار کشیدن در نیمه دوم، بـه متس هوملس در میانه یک دفاع چهار می پیوندد. تساوی آن ها مقابل بایر لورکوزن.

 

ترکیب اولیه احتمالی اشتوتگارت:

Nubel; Stenzel، Zagadou، Anton، Mittelstadt; کارازور، میلوت; سیلاس، فوهریچ; Guirassy، Undav

 

ترکیب احتمالی بوروسیا دورتموند:

کوبل; ولف، هوملز، شلوتربک، رایرسون؛ Can, Sabitzer; آدیمی، رینا، مالن; هالر

 

می گوییم: اشتوتگارت 2-1 بروسیا دورتموند

هردو طرف از روندهای مثبت لذت میبرند و مطمئناً چشمشان بـه مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود، و ما پیشبینی می‌کنیم کـه یک رویارویی سرگرم کننده در MHPArena در روز چهارشنبه برگزار شود.

 

پس از برتری بر میهمانان خود در آخرین دیدار بوندسلیگا بین دو تیم، ما دوست داریم اشتوتگارت دوباره دراین تساوی جام حذفی DFB-Pokal با توجه بـه شتابی کـه در سمت خود دارد، بـه خصوص در حمله، صدرنشین باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات